شلیک پدافند هوایی مرکز UCF اصفهان

شلیک پدافند ک پدافند هوایی مرکز UCF اصفهان ناشی از رزمایش دفاع هوایی بود

خبرگزاری فارس: پدافند هوایی مرکز تحقیقات و تولید سوخت هسته‌ای اصفهان UCF بعدازظهر پنجشنبه در رزمایش دفاع هوایی اقدام به شلیک مستمر و دفاع از حریم هوایی این مرکز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شلیک پدافند هوایی منتسب به مرکز تحقیقات و تولید سوخت هسته ای UCF اصفهان در اطراف این شهر از ساعت 17 و 24 دقیقه آغاز و به صورت مستمر و مداوم طی 15 دقیقه ادامه داشت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار فارس با تایید شنیده شدن صدای شلیک پدافند هوایی مرکز تحقیقات و تولید سوخت هسته ای اصفهان UCF گفت: صدای مربوط به شلیک ضدهوایی و عملیات دفاع هوایی در اطراف شهر اصفهان تنها مربوط به سنجش آمادگی برای دفاع از حریم هوایی مرکز تحقیقات و تولید سوخت هسته ای اصفهان UCF بوده است.
تقی علوی افزود: طی این امر پدافند هوایی مرکز تحقیقات و تولید سوخت هسته ای اصفهان UCF تنها برای آمادگی بیشتر و تمرین اقدام به شلیک کرده است.
به گفته وی صدای شنیده شدن شلیک‌های مستمر و مداوم پدافند هوایی به طور قطع مربوط به پدافند هوایی مرکز تحقیقات و تولید سوخت هسته ای اصفهان UCF بوده و این امر نیز تنها برای آمادگی و تمرین بیشتر این پدافند صورت گرفته است.
این اظهارات علوی در حالی بیان شد که برخی از مسئولین شهر اصفهان، علت این امر را برگزاری رزمایش امداد و نجات و جنگ شهری توسط نیروهای سپاه و بسیج منطقه اصفهان در اطراف این شهر دانستند.
یک مقام آگاه نیز در مرکز تحقیقات و تولید سوخت هسته ای اصفهان UCF، در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان احتمال شکسته شدن حریم هوایی این مرکز توسط شیء نورانی را رد کرد و گفت: با توجه به اینکه پدافند هوایی این مرکز به تازگی مورد ترمیم و تجهیز قرار گرفته و توان دفاعی آن افزایش یافته بود، این مانور به منظور سنجش آمادگی این پدافند انجام گرفته است.
وی تصریح کرد: طی سال های گذشته هر سه ماه یک بار رزمایش سنجش توان پدافند هوایی UCF اصفهان برگزار می شد که طی ماه های اخیر به دلیل شرایط حساس نظامی حاکم بر منطقه، فاصله زمانی میان برگزاری رزمایش سنجش توان پدافند هوایی UCF اصفهان کاسته شده است

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.