مرگ دلخراش محمد ۸ ساله پس از شکنجه‌های ناپدری

مرگ دلخراش محمد 8 ساله پس از شکنجه‌های ناپدری

پرونده یک کودک‌آزاری که ناپدری در آن متهم است با ضرب و شتم محمد 8 ساله را به قتل رسانده است به زودی از سوی قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قاضی نورالله عزیزمحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی یک پرونده‌ی کودک‌آزاری فجیع توسط ناپدری، اظهار داشت: «محمد» هشت ساله که توسط ناپدری‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود اوایل مرداد ماه سال 83 به علت ضربه‌ی مغزی در بیمارستان فوت می‌کند.

وی گفت: ابوالفضل 28 ساله در بازجویی‌ها در تشریح چگونگی انجام قتل عنوان کرده است شب قبل از فوت، محمد به من فحش داد. او را با شلنگ زدم و سیلی به او زدم. او سریع معذرت‌خواهی کرد و خوابید. صبح بلند شد صبحانه خورد پهلوی من دراز کشید. یکدفعه حالش بهم خورد. او را به بیمارستان منتقل کردیم که یک روز در کما بود سپس فوت کرد.

به گفته قاضی عزیزمحمدی سهیلا، مادر این کودک در بازجویی‌ها، گفته ابوالفضل از شب تا صبح بدون جهت محمد هشت ساله را کتک زده است.

طبق کیفرخواست صادره، سهیلا که خود از اتباع افغان است در گذشته از همسر افغانش طلاق گرفته بود و همسر صیغه‌ای ابوالفضل شده بود که در روز حادثه این ناپدری محمد هشت ساله را به قصد کشت کتک می‌زند که محمد به واسطه‌ی ضرب و جرح یک روز در کما بود و سپس فوت می‌کند.

به زودی پرونده‌ی این کودک‌آزاری فجیع در شعبه‌ی 71 دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی و رای نهایی‌اش صادر خواهد شد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.