تنیس ایران در دسته سوم آسیاو اخبار ورزشی

اخبار ورزشی
شنبه شب و در ادامه لیگهای اروپایی دو تیم صدرنشین بارسلونا و منچستریونایتد در زمین حریفان خود شکست خوردند.
متیو تیلور
متیو تیلور بازیکن تیم پورتزموس بعد از به ثمر رساندن اولین گل تیم خود

بارسلونا در آغاز هفته بیست و نهم لالیگا میهمان رئال زاراگوزا بود که با یک گل شکست خورد. بارسلونا با این شکست 56 امتیازی باقی ماند و منتظر نتایج دیدارهای یکشنبه شب سویا و رئال مادرید با حریفانشان باشد.

در دیگر دیدار شنبه شب لالیگا تیم والنسیا که تیم چهارم جدول است در زمین آتلتیکو بیلبائو با یک گل شکست خورد تا موقعیش برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در خطر قرار گیرد.

در آخرین دیدار هفته سی و دوم لیگ برتر انگلستان نیز منچستریونایتد صدرنشین در زمین پورتموث با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا فاصله اش با چلسی، تیم دوم جدول، به سه امتیاز کاهش پیدا کند. در حال حاضر منچستر یونایتد با 78 امتیاز صدرنشین است و تیمهای چلسی و لیورپول با 75 و 60 امتیاز دوم و سوم هستند.

اعلام ترکیب تیم کشتی آزاد ایران در مسابقه های آسیایی

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای شرکت در مسابقه های کشتی قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۷ در قرقیزستان اعلام شد. این مسابقات از 18 تا 23 اردیبهشت در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار خواهد شد.

فدراسیون کشتی ایران روز یکشنبه اسامی ملی پوشان کشتی آزاد ایران و همراهان اعزامی به قرقیزستان را به شرح زیر اعلام کرد:

۵۵ کیلوگرم: عباس دباغی از مازندران
۶۰ کیلوگرم: محمد اصلانی از کرج و مهدی تقوی از مازندران
۶۶ کیلوگرم: نصرالله فدایی از مرکزی
۷۴ کیلوگرم: میثم مصطفی جوکار از همدان
۸۴ کیلوگرم: مهدی منصوری از تهران
۹۶ کیلوگرم: سعید ابراهیمی از همدان
۱۲۰ کیلوگرم: فردین معصومی از گیلان
همراهان: منصور برزگر از تهران (مدیر تیم)، علیرضا حیدری از کرج (سرمربی)، هاشم حبیبی و تقی اکبرنژاد از تهران و تورج ظفری از همدان (مربیان)

سقوط دوباره تیم ملی تنیس ایران به دسته سوم آسیا

تیم ملی تنیس ایران با شکست مقابل هنگ کنگ به دسته سوم جام دیویس آسیا سقوط کرد. در سومین روز از دیدار ایران و هنگ کنگ انوشا شاه قلی برابر نماینده هنگ کنگ با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا تیم ایران با توجه به دو شکست انفرادی روز نخست و پیروزی در بازی دوبل مغلوب هنگ کنگ شود و دسته سوم جام دیویس آسیا سقوط کند.

در آخرین دیدار انفرادی نیز که کاملا تشریفاتی بود روزبه کامران موفق شد حریف هنگ کنگی اش را دو بر صفر شکست دهد تا تیم ایران با نتیجه نهایی 3 بر 2 مغلوب هنگ کنگ شود.
بعد از شکست تیم ملی تنیس ایران مقابل کویت که حدود یک ماه پیش اتفاق افتاد، مسئولان تنیس ایران خبر از پیروزی آسان برابر هنگ کنگ می دادند.

در گروه جهانی نیز رقابتها در مرحله یک چهارم نهایی در حال برگزاری است.در مسابقات این مرحله، تیم آمریکا اسپانیا را برد، تیم سوئد موفق شد تیم آرژانتین را شکست دهد و تیم آلمان نیز بر تیم بلژیک غلبه کرد.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز تیمهای فرانسه و روسیه دو بر دو مساوی هستند و سرنوشت تیم چهارم مرحله نیمه نهایی در دیدار آخر این دو تیم مشخص خواهد شد.

خبرهای کوتاه از ورزش ایران و جهان:

  • تیم پیکان تهران عصر یکشنبه با پیروزی مقابل استقلال اهواز به مرحله نیمه پایانی جام حذفی ایران صعود کرد. در این دیدار که در ورزشگاه ایران خودرو برگزار شد، تیم پیکان با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود گذشت. تیم پیکان تهران درمرحله نیمه پایانی به مصاف تیم صباباتری می رود. در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی، تیمهای سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

  • به گزارش سایت باشگاه استقلال محمد علی آبادی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی ایران با واگذاری ورزشگاه تختی به باشگاه استقلال تهران موافقت کرده است. پیش از این در و زمانی که وزارت رفاه سرپرستی باشگاه استقلال را بر عهده داشت نیز این ورزشگاه به باشگاه استقلال داده شد، ولی ظاهرا با مخالفت هیات دولت این موضوع منتفی شد.

تیم پیکان تهران درمرحله نیمه پایانی به مصاف تیم صباباتری می رود

  • مهرزاد معدنچی، بازیکن تیم پرسپولیس تهران، با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد. کمیته انضباطیی در پی بازبینی فیلم بازی تیمهای پرسپولیس و مس کرمان، مهرزاد معدنچی را به دلیل ارتکاب تخلف "اقدام به زدن" یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. معدنچی در طول فصل جاری لیگ فوتبال ایران سه بار به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

  • هکتور پزلا، پزشک دیه گو مارادونا از احتمال مرخص شدن او از بیمارستان در هفته آینده خبر داد. مارادونای 47 ساله ده روز پیش به علت بیماری هپاتیت در بیمارستان بستری شده بود. بیماری مارادونا ناشی از مصرف الکل، افراط در خوردن و کشیدن سیگار بوده است.

  • تیم بسکتبال صباباتری تهران با پیروزی 85 بر 72 بر تیم الاتحاد سوریه به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاههای غرب آسیا صعود کرد. صباباتری در این مرحله با بلو استارز لبنان روبرو خواهد شد. صباباتری در مرحله مقدماتی از این تیم لبنانی شکست خورده بود. پتروشیمی بندرامام دیگر نماینده ایران نیز که به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است در این مرحله باید با الجلاء سوریه بازی کند

  • تیم فوتبال الاهلی قطر که باسابقه ترین باشگاه این کشور است، با گذشت ۵۷ سال از حضورش در رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای این شکور برای اولین بار به دسته دوم سقوط کرد. الاهلی با نتیجه یک بر یک مقابل السد قهرمان زودهنگام رقابتها متوقف شد و یک هفته مانده به پایان رقابتها سقوطش به دسته دوم قطعی شد.

  • رئیس هیات فوتبال استان فارس از لغو دیدار تیمهای فوتبال فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس تهران به دلیل در پیش بودن سفر رئیس جمهور و هیات دولت ایران به این استان خبر داد. قرار بود این دیدار در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود.

تیم فوتبال امید ایران در دیداری دوستانه مقابل تیم دسته اولی اکباتان تهران با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد

  • بازیکنان تیمهای ملی فوتبال و فوتسال زنان ایران در اقدامی عجیب از حضور بهزاد کتیرایی، رئیس سازمان ورزش صداو سیما در انتخابات فدراسیون ایران حمایت کردند. این اقدام در حالی صورت می گیرد که هنوز اساسنامه فدراسیون ایران تصویب نشده، تاریخ برگزاری انتخابات ایران تعیین نشده است و هنوز شخص دیگری از حضور قطعی خود در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران خبر نداده است.

  • تیم فوتبال امید ایران در دیداری دوستانه مقابل تیم دسته اولی اکباتان تهران با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. تیم امید ایران برای برگزاری چهارمین دیدار خود در مرحله مقدماتی المپیک پکن مقابل اردن آماده می شود. همچنین در این دیدار دوستانه مهرداد اولادی مهاجم تیم امید از ناحیه زانو دچار مصدمیتی جدی شد تا حضور او در مقابل ایران در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

  • مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای تقویت تیم ملی این کشور برای حضور در جام ملتهای آسیا از فدراسیون فوتبال اسپانیا تقاضای برگزاری یک دیدار دوستانه کرده اند. رضا افتخاری نایب رییس فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت فدراسیون اسپانیا هنوز پاسخ قطعی در این زمینه نداده است.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.