اخاذی از مردان هوسباز در زیرزمین آپارتمان

اخاذی از مردان هوسباز در زیرزمین آپارتمان

مردی که با طعمه قراردادن همسر صیغه ای خود از مردان هوسباز اخاذی می کرد، سرانجام سر از زندان درآورد. spy.gif

به گزارش خبرنگار ما؛ نیمه شب چهارشنبه بیست و سوم اسفندماه سال گذشته مرد میانسالی که خود را علی و افسر پلیس آگاهی معرفی می کرد با مراجعه به دو سرباز وظیفه نیروی انتظامی که در حال گشت زنی در خیابان مینی سیتی تهران بودند، از آنان خواست تا وی را در بازداشت مردی که دقایقی قبل پس از تجاوز به عنف همسرش پا به فرار گذاشته است، یاری کنند.

برپایه این گزارش، دقایقی بعد و با تجسسهای صورت گرفته متهم فراری که بعداً مشخص شد «رضا» نام دارد، شناسایی و دستگیر شد، اما «علی» به بهانه اینکه خودش می خواهد «متهم» را به کلانتری 164منتقل کند، سربازان را اغفال کرد و مرد هوسران را از آنان تحویل گرفت.

به گزارش خبرنگار جنایی ما؛ اما این پایان ماجرا نبود، چون صبح روز بعد وقتی این دو مأمور پی بردند که فریب خورده اند، موضوع را به فرماندهی گزارش کردند و در نهایت به دستور «روشن» بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران «رضا» شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از دستگیری و انتقال به کلانتری قائم تحت بازجویی قرار گرفت و در تشریح ماجرا گفت: چند روز پیش در خیابان با «مرجان» آشنا شدم تا اینکه شب سه شنبه به دعوت وی به خانه اش که واقع در زیرزمین یک آپارتمان چهار طبقه بود، رفتم، اما به محض ورودم متوجه شدم مرد جوانی از پنجره فرار کرد.

وی ادامه داد: با مشاهده این صحنه می خواستم برگردم که ناگهان دیدم شخصی با اسلحه کمری از اتاق خواب خارج شد، بنابراین از ترس پا به فرار گذاشتم تا اینکه در حال فرار از سوی آن مرد و دو سرباز انتظامی دستگیر شدم.

وی در ادامه تشریح ماجرا افزود: پس از آن که آن دو سرباز مرا تحویل همسر «مرجان» دادند، وی مرا به چند کوچه بالاتر برد و با دریافت یک و نیم میلیون تومان چک مسافرتی آزادم کرد.

برپایه همین گزارش، بدین ترتیب رضا با قرار وثیقه آزاد شد و مأموران با راهنمایی وی «مرجان» را در خانه اش دستگیر کردند.

این گزارش حاکی است؛ در بازجویی از این زن مشخص شد رضا در زمان دستگیری «مرجان» در منزل همسر اولش واقع در خیابان جشنواره حضور داشته است، بدین ترتیب وی نیز طی یک عملیات سریع از سوی مأموران کلانتری قائم دستگیر شد.

هرچند متهمان این پرونده اتهامهای خود را رد می کنند، اما تحقیقات پلیسی و قضایی نشان می دهد که آنان با کشاندن مردان هوسباز به خانه شان از آنها اخاذی می کردند.

گفتنی است، صبح پنجشنبه به دستور «ستوده» قاضی کشیک وقت دادسرای جنایی تهران (دادیار شعبه 5) متهمان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند تا از آنها تحقیقات تکمیلی صورت گیرد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.