غصه‌ آقازاده انگلیس ازمرگ دوست دخترش درعراق

غصه‌های آقازاده انگلیس از مرگ دوست دخترش در عراق

"جوانا یورک‌دایر"یکی از چهار نظامی انگلیس بود که خودروی زرهی آنان پنجشنبه گذشته در حال بازگشت از یک عملیات نظامی به بصره بر اثر انفجار یک بمب کارگذاشته شده در مسیر حرکت نظامیان انگلیسی منهدم شد

یکی از صمیمی‌ترین دوستان‌‌ "ویلیام" پسر پرنس چارلز ولی‌عهد انگلیس در عراق کشته شد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، دفتر ولی‌عهد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پسر ولی‌عهد از زمان شنیدن خبر فاجعه‌بار کشته‌شدن دوست‌دختر 24 ساله خود، در اندوه شدید به سر می‌برند.
"جوانا یورک‌دایر"یکی از چهار نظامی انگلیس بود که خودروی زرهی آنان پنجشنبه گذشته در حال بازگشت از یک عملیات نظامی به بصره بر اثر انفجار یک بمب کارگذاشته شده در مسیر حرکت نظامیان انگلیسی منهدم شد.
"یورک‌دایر" و "ویلیام" پسر پرنس چارلز در دوره آموزش نظامی آکادمی "سند هرست" با یکدیگر همدوره بوده‌اند و همزمان در یک روز فارغ‌التحصیل شده بودند.
پرنس "ویلیام چارلز" 24 ساله که قرار بود به‌عنوان سرباز به منطقه عراق اعزام شود از این اقدام سر باز زده زیرا وی دومین جانشین ملکه انگلیس به شمار می‌رود و لذا انتظار می‌رود "هری چارلز" برادر 22 ساله وی طی ماه‌های آینده به جای او به عراق اعزام شود.

طی هفته اخیر شش انگلیسی در عراق کشته شدند که این رقم در عرض یک هفته، بالاترین آمار از زمان آغاز حمله آمریکا و انگلیس به عراق در چهار سال پیش به شمار می‌رود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.