دیدار رییس جمهور با نظامیان آزاد شده انگلیسی

دیدار رییس جمهور با نظامیان آزاد شده انگلیسی

رئیس جمهور دقایقی پیش با نظامیان ازاد شده انگلیس دیدار داشت .

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری انتخاب، احمدی نژاد پس از پایان کنفرانس خبری با نظامیانی که با شنیدن خبر ازادی خود ، بشدت خوشحال شده بودند ، دیدار داشت .

نظامیان انگلیسی که بواسطه عفو ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به خانواده هایشان باز می گردند در این دیدار، به انحاء  مختلف از تصمیم دولت ایران برای بخشودن این افراد ، قدردانی کردند.این دیدار همچنان ادامه دارد.

در این دیدار تک تک 15 نظامی انگلیسی با رئیس جمهور گفتگوی کوتاهی داشتند و از اقدام ملت ایران و نظام اسلامی در چشم پوشی از اقدام غیرقانونی این نظامیان مبنی بر ورود به آبهای ایران تشکر و قدردانی کردند.

احمدی نژاد در دیدار فای ترنی نظامی زن انگلیسی ابراز امیدواری کرد با بازگشت خانم ترنی به نزد خانواده اش اعضای این خانواده بخصوص کودک خردسال خانم ترنی خوشحال شوند


ستوان فلیکس یکی از فرماندهان نظامیان انگلیسی نیز با قدردانی از رفتار خوبی که در 13 روز اخیر در ایران با وی و دیگر نظامیان انگلیسی شده است گفت : ما ناراحتی ایرانیان را به خاطر اینکه وارد آبهای سرزمین آنان شده ایم درک می کنیم .

این فرمانده انگلیسی عذر خواهی نظامیان تحت امرش را به آقای رئیس جمهور ابلاغ کرد.

رئیس جمهور در این دیدار ضمن احوالپرسی با نظامیان انگلیسی به آنان گفت : عفو شما و چشم پوشی ملت ایران و نظام اسلامی از اقدام غیر قانونی شما به واسطه رحمت و عطوفت اسلامی ایرانی صورت گرفته است .

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.