حضورسرزده احمدی نژاد در محل اردوی تیم‌ ملی وزنه برداری

حضور سرزده احمدی نژاد در محل اردوی شبانه روزی تیم‌ ملی وزنه برداری

محمود احمدی نژاد رییس جمهوری، وزنه برداری را جزو سالم‌ترین و سازنده‌ترین ورزشها دانست .

وی سه شنبه شب با حضور سرزده در محل اردوی شبانه روزی تیم‌های ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران با وزنه برداران این تیمها که خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌کنند ، دیدار و گفت و گو کرد .

رییس جمهوری دراین بازدید و درسخنان کوتاهی با بیان این که‌ورزشکاران قهرمان در جهت تشویق سایر مردم به ورزش، الگو و پرچمدار هستند، گفت: ورزش قهرمانی باعث ایجاد انگیزه برای حرکت ، تلاش ، پیشرفت، نشاط وافتخارآفرینی برای ورزشکاران می‌شود که شادی ملت و غرور ملی را درپی دارد .

احمدی نژاد جامعه ورزشکار را بدور از خستگی ، خمودگی و دلتنگی دانست و تصریح کرد: ورزش گسترش‌دهنده محبت ، اخلاق پهلوانی ، جوانمردی ، عشق به دیگران و زندگی سازنده در جامعه می‌شود.

رییس جمهور با بیان اینکه هر رشته ورزشی خاصیت‌ها و ویژگی‌های خود را دارد ، وزنه برداری را جزو سالم‌ترین و سازنده‌ترین ورزش هادانست و گفت :
اراده‌های بسیار قوی و پولادین ، چهره‌های آرام و متواضع از جمله ویژگی- های ورزشکاران و قهرمانان رشته وزنه برداری است .

وی با بیان اینکه استفاده از همه توان و تلاش ورزشکاران در راستای سربلندی ایران اسلامی و ملت ایران در میدانهای ورزشی بین‌المللی ارزشمند است، افزود: ورزشکاران ایرانی باید با توکل به خدا و اطمینان و اعتماد به خود برای ملت ایران افتخارآفرینی کنند.

رییس جمهوری همچنین از همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و دست - اندرکاران فدراسیون وزنه برداری قدردانی کرد .

در این دیدار و پیش از سخنان رییس جمهور، حسین رضازاده، کوروش باقری و شماری از مربیان تیم ملی وزنه برداری گزارشی از نحوه برگزاری اردوی آماده‌سازی جهت اعزام وزنه برداران ایرانی به مسابقات آسیایی بزرگسالان در چین بیان کردند و تعدادی از ورزشکاران حاضر در اردو نیز برخی مسائل و مشکلات خود را با دکتر احمدی نژاد در میان گذاشتند.

تیم ملی وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم چین خواهد شد

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.