حادثه در پیست اسکی شمشک

حادثه در پیست اسکی شمشک

وی گفت: از آنجائی که احتمال داده می‌شد که دچار شکستگی جمجمه شده‌ام، من را به بیمارستان گلستان نیروی دریایی منتقل کردند  

در پی خارج شدن کابل تلی اسکی دیزلی پیست اسکی شمشک و گیر کردن تلی اسکی که بعدازظهر دوشنبه اتفاق افتاد، چند نفر مجروح شدند.

عیسی ساوه شمشکی رئیس فدراسیون اسکی دوشنبه شب در این‌باره اظهار داشت: در این حادثه حدود ‪ ۶‬نفر از تلی اسکی به پائین سقوط کردند که ۳ نفر از آنان مجروح و به بیمارستان منتقل شده و ۳ نفر دیگر به طور سرپایی مداوا شدند.

وی درباره چگونگی رخ دادن این اتفاق گفت: افرادی که به پائین سقوط کردند، موقع پیاده شدن از تلی اسکی کمربند نگهدارنده را بالا نزده بودند و این باعث گیر کردن آنها به کابل و خارج شدن تلی اسکی از قرقره شد.

رئیس فدراسیون اسکی، توضیح بیشتری در خصوص حادثه تلی اسکی پیست اسکی شمشک نداد.

"اردلان خسروی" ‪ ۳۳‬ساله یکی از مجروحان این حادثه که دچار شکستگی سر شده است، گفت: از آنجائی که احتمال داده می‌شد که دچار شکستگی جمجمه شده‌ام، من را به بیمارستان گلستان نیروی دریایی منتقل کردند.

این مجروح حادثه تلی اسکی دیزلی شمشک در مورد ماجرای سقوط از تلی اسکی گفت‌: ‪ ۱۰۰‬متر که به طرف بالا حرکت کرده بودیم، ناگهان کابل خود را رها کرد و همه کسانی که سوار تلی اسکی‌ها شده بودند، به زمین خوردند.

وی افزود: مجروحان این حادثه را با ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های شهدا، شهید چمران و گلستان منتقل کردند.

خسروی گفت که در پی این حادثه هیچ یک از مسوولان پیست اسکی شمشک و فدراسیون اسکی پیگیر ماجرا نشدند و اهمیت لازم را ندادند.

این مجروح حادثه تلی اسکی دیزلی شمشک ادامه داد: خانم "یگانه لنجانی" که در کنار من در تلی اسکی قرار داشت، یکی دیگر از مجروحان این حادثه است که از ناحیه بینی به شدت آسیب دید.

وی افزود: همچنین "امیر لنجانی" نیز یکی دیگر از مجروحان است که از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شده است.


+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.