احتمال استیضاح جرج بوش

احتمال استیضاح جرج بوش

سناتور چاک هگل نماینده نبراسکا در مجلس سنا و عضو کمیته روابط خارجی سنا خاطرنشان کرده که اگر بوش بخواهد علیرغم احساسات ضد جنگ ملت آمریکا به پیش رود، برخی نمایندگان گزینه استیضاح را مد نظر قرار خواهند داد.

برخی سناتورهای امریکایی به استیضاح جرج بوش فکر می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «انتخاب»، روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی در شماره امروز خود در اینترنت به نقل از یک سناتور جمهوریخواه نوشت بوش با سیاست های فردی خود در خصوص عراق کنگره و افکار عمومی را برآشفته است.از این رو برخی نمایندگان کنگره به گزینه استیضاح بوش به علت سیاست های جنگی اش فکر می کنند.

سناتور چاک هگل نماینده نبراسکا در مجلس سنا و عضو کمیته روابط خارجی سنا خیلی زیاد در این باره صحبت نکرده است اما خاطرنشان کرده است که اگر بوش بخواهد علیرغم احساسات ضد جنگ ملت آمریکا به پیش رود، برخی نمایندگان گزینه استیضاح را مد نظر قرار خواهند داد.

سناتور هگل که منتقد همیشگی جنگ و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال دو هزار و هشت است ،افزود هر رئیس جمهوری که می گوید برای من مهم نیست که مردم درباره عراق یا هرچیز دیگری چه می گویند یا اینکه کنگره برایش اصلا مهم نیست، راههایی برای متوقف کردن او وجود دارد.

وی گفت بی توجهی بوش به دیدگاههای کنگره در خصوص عراق باعث شده است نمایندگان بر آن شوند تا هر وقت که لازم باشد در برابر او بایستند

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.