مایکل جکسون مسلمان می شود؟

مایکل جکسون مسلمان می شود؟

برادر مایکل: او قضیه را جدی گرفته

اگر چه شایعات زیادی در مورد روی آوردن «مایکل جکسون» - ستاره سابقاً سیاه پوست (!) پاپ- به دین اسلام شنیده می‌شود، اما هیچگاه این خبر به صورت رسمی تایید نشده است.

تازه‌ترین و موثق‌ترین خبر درباره این ماجرا این است که در ماه گذشته «ژرمن جکسون» برادر بزرگتر مایکل - که خودش یک مسلمان است- در شوی تلویزیونی Big Brother حضور یافت و گفت که او پیشنهاد مسلمان شدن را به مایکل داده است. او به مایکل گفته که این کار می‌تواند زندگی او را در جهت رسیدن به قدرت و آرامش زیر و رو کند. ژرمن 52 ساله در این برنامه زنده گفت: «اگر من الله و جانمازم را نداشتم دیگر امیدی برای زنده ماندن نداشتم. اسلام موجب تمرکز و آرامش من می‌شود. من احساس می‌کنم که مایکل نیاز دارد مسلمان شود. اسلام در برابر همه چیزهایی که او را مورد هجوم قرار می‌دهند - و چیزهای غلطی هم هستند- از او حمایت خواهد کرد و در سایه اسلام یک جور احساس قدرت و حمایت خواهد داشت. به همین خاطر من کلی کتاب در این باره به او دادم و مایکل همه آن ها را با اشتیاق خواند.»

برادر بزرگ مایکل جکسون ادامه داد: «من فکر می‌کنم که او این قضیه را جدی گرفته، چون مدت زیادی را در بحرین گذرانده. دلیل رفتن او به بحرین هم من بودم که از او خواستم مدتی از آمریکا خارج شود و به یک جای آرام و ساکت برود. جایی که مردمش 5 بار در روز خدا را عبادت می‌کنند و این بسیار زیباست.»

مایکل جکسون همچنین قصد دارد به زودی برنامه‌های خود برای بازگشت به عرصه موسیقی را آغاز کنند

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.