لمپارد به یوونتوس نه گفت

لمپارد به یوونتوس نمی رود
صعود چلسی و منچستریونایتد به نیمه نهایی جام حذفی

دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های انگلستان که بار اول به تساوی کشیده شده بود، دوشنبه شب تکرار شد.

در این دیدارها منچستریونایتد با تک گل کریستیانو رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، بر میدلزبورو غلبه کرد و توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند. منچستریونایتد در مرحله نیمه نهایی با واتفورد روبرو خواهد شد.

در دیگر دیدار تکراری این مرحله، چلسی به دیدار تاتنهام رفت و دو بر یک پیروز شد. گل های چلسی را آندری شوچنکو و رایت فیلیپس و گل تاتنهام را رابی کین به ثمر رساند. چلسی در مرحله نیمه نهایی باید با بلکبرن بازی کند.

در پایان دیدار تاتنهام و چلسی یکی از تماشاگران طرفدار تاتنهام وارد زمین شد و به مورینیو حمله کرد. در این لحظه فرانک لمپارد سعی کرد مانع رسیدن این فرد به مورینیو شود که درگیری هایی بین او و این فرد روی داد.

سرمربی مس کرمان برکنار شد

هیأت مدیره باشگاه مس کرمان، نادر دست نشان، سرمربی این تیم را به دلیل نتایج ضعیف از کار برکنار کرد.

تیم مس کرمان در حال حاضر در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد. از فرهاد کاظمی و مجید جلالی به عنوان جانشینان احتمالی دست نشان یاد می شود.

همزمان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران رأی خود را در مورد اتفاقات دیدار مس کرمان و صباباتری اعلام کرد.

طبق رأی کمیته انضباطی تیم مس دیدار خانگی خود برابر راه آهن را بدون تماشاگر برگزار خواهد کرد. همچنین یوسف زاده معاون باشگاه مس کرمان ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی و سه جلسه محروم شد.

نادر دست نشان مربی مس کرمان ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد. عباس مرادی سرپرست تیم صبا باتری ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه ازهمراهی این تیم محروم شد. یکی ازهواداران مس کرمان نیز یک سال ازحضور در ورزشگاهها محروم شد.

فیروز کریمی از مربیگری استقلال اهواز استعفا داد

فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز از سمت خود کناره گیری کرد. فیروزکریمی با تقدیم استعفای خود در امارات به علی شفیع زاده مدیرعامل استقلال اهوازرسما کناره گیری خود را از این تیم اعلام کرد.

کریمی که تیمش تا پایان هفته بیست ودوم در جایگاه سوم لیگ برتر قرار گرفته بود در باره استعفای خود گفت: "به دلیل غیبت های مکرر کادر مدیریتی باشگاه، وظایف اجرایی و فنی در باشگاه توامان بر روی دوش بنده بود. بنابراین تصمیم گرفتم که از سمت خود استعفاء دهم، چرا که در اختیار داشتن مسئولیت های اجرایی و فنی به صورت همزمان کار را بر من سخت کرده بود، به همین دلیل استعفای خود را در دیدار حضوری با مدیر عامل باشگاه که در دبی حضور دارد به وی تقدیم کردم."

مدیرعامل باشگاه استقلال اهوازتاکنون با استعفای فیروزکریمی مخالفت کرده است ولی به گفته کریمی وی تحت هیچ شرایطی قصد ادامه همکاری با باشگاه استقلال اهواز را ندارد.

درخواست بازیکنان استقلال از علی آبادی

اعضای کادر فنی و شماری از بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در نامه‌ای به محمد علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی ایران، خواستار تعیین اعضای هیات مدیره این باشگاه در پایان فصل جاری لیگ برتر ایران شدند.

این افراد در این نامه با اشاره به روند خوبی که تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر دارد و حفظ آرامش در این تیم، خواستار انتخاب اعضای هیات مدیره این باشگاه پس از پایان لیگ شده اند.

در پی کنار گذاشتن تیم فوتبال استقلال تهران از رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاههای آسیا در پی دیر ارسال کردن اسامی این تیم، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از سمت خود کناره گیری کردند.

پیش از این عنوان شده بود رییس سازمان تربیت بدنی تا پایان سال جاری نسبت به انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اقدام خواهد کرد.

خبرهای کوتاه از ورزش ایران و جهان:

  • در پی استفاده همزمان تیم پاس از چهار بازیکن خارجی خود در دیدار این تیم مقابل تیم ملوان بندرانزلی در چارچوب لیگ برتر ایران، هیأت منصفه سازمان لیگ فوتبال، یک امتیاز از مجموع امتیازات تیم پاس تهران در جدول لیگ برتر کسر کرد. در قوانین سازمان لیگ آمده است هر تیم در رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند از سه بازیکن خارجی خود همزمان در یک دیدار استفاده کند. محمد ملااسماعیلی سرپرست پاس هم یکصد میلیون ریال جریمه و چهار جلسه از همراهی این تیم محروم شده است.

لمپارد به یوونتوس نمی رود


  • باشگاه یوونتوس ایتالیا اعلام کرد در پی به خدمت گرفتن فرانک لمپارد، هافبک انگلیسی تیم چلسی، نیست. پیش از این شایعاتی در مورد تلاش یوونتوس برای جذب لمپارد مطرح شده بود. اما لمپارد دو روز پیش صریحا اعلام کرد که قصد دارد تا پایان فوتبالش در چلسی بماند. یکی از مسئولان یوونتوس اعلام کرد در پی اظهارات لمپارد جذب او دیگر منتفی است.

  • سه گل رافائل پالادینو برای یوونتوس دوشنبه شب به این تیم کمک کرد پنج بر یک تیم تریستینا را شکست دهد و فاصله خود را با تیم دوم سری ب ایتالیا به شش امتیاز افزایش دهد. پس از گذشت ۲۸ هفته از ۴۲ هفته مسابقات سری ب، یوونتوس با ۵۵ امتیاز صدرنشین است و ناپولی در مکان دوم قرار دارد.

  • شهر سویا خواهان آن است که یوفا تاریخ دیدار سویا و تاتنهام را در مرحله یک چهارم نهایی جام یوفا به دلیل همزمانی آن با آیینهای مذهبی مشهور این شهر تغییر دهد. دیدار رفت دو تیم برای تاریخ پنجم آوریل و سه روز پیش از فرارسیدن عید پاک پیش بینی شده است. مراسم این روز از محبوبیت ویژه ای در سویا برخوردار است و دهها هزار جهانگرد را جذب می کند.

  • تیم فوتبال زیر ۱۷ ساله های کره شمالی روز سه شنبه برای تمرینات یک ماهه وارد کره جنوبی شد. دولت کره جنوبی ۲۵۰ میلیون دلار برای تمرینات این تیم اختصاص داده است. طرفداران وحدت دو کره پس از آنکه ۲۳ بازیکن و نه مربی تیم کره شمالی تحت تدابیر شدید امنیتی استراحتگاهی در جنوب کره را ترک کردند ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم واحد کره فریاد "از ملاقات شما خوشحالیم" سر دادند.

دکو به علت عمل جراحی از میادین فوتبال دور می ماند


  • دکو هافبک پرتغالی بارسلونا به منظور انجام عمل جراحی روی دست راست خود، از ترکیب تیم ملی فوتبال پرتغال برای دیدار با بلژیک و صربستان در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۰۸ کنار گذاشته شد. این بازیکن ۲۹ ساله در جریان دیدار بارسلونا با رکرتیوو در لالیگا مصدوم شد.
مربیان منچستر یونایتد و چلسی
چلسی و منچستر یونایتد موفق شدند به دور بعدی مسابقات صعود کنند
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.