بحرین هم برای ایران خط و نشان کشید!

اگر ایران بخواهد تنگه هرمز را ببندد ما به همراه سایر کشورهای عربی منطقه در مقابل ایران خواهیم ایستاد و از قدرت نظامی مان استفاده خواهیم کرد . ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین مستقر است و شیوخ این کشور می ترسند در صورتی که از سوی این ناوگان حمله ای متوجه ایران شود ، این اقدام با حملات موشکی ایران به سمت نیروهای آمریکایی مستقر در این کشور ، پاسخ داده شود .

در ادامه رجز خوانی های برخی کشورهای کوچک عربی در مقابل ایران ، این بار نوبت به "بحرین" رسید که وارد گود شود .

 خلیفه بن احمد آل خلیفه ، وزیر دفاع بحرین که با روزنامه "الحیات" گفت وگو می کرد ، اظهار داشت: ما توان آن را داریم که به ایران پاسخ نظامی دهیم.

وزیر دفاع این شیخ نشین کوچک -که تا اواخر دوره پهلوی جزئی از خاک ایران بود و در زمان محمد رضا شاه ، از ایران جدا شد - افزود: اگر ایران بخواهد تنگه هرمز را ببندد ما به همراه سایر کشورهای عربی منطقه در مقابل ایران خواهیم ایستاد و از قدرت نظامی مان استفاده خواهیم کرد .

وی گفت:کشورهای خلیج فارس توان نظامی لازم در مقابله با ایران را دارند به ویژه در شرایط کنونی که بین ایران و غرب چالش هایی بر سر برنامه هسته ای وجود دارد و هر گونه در گیری می تواند بر روی بحرین نیز تأثیر گذار باشد .

ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بحرین مستقر است و شیوخ این کشور می ترسند در صورتی که از سوی این ناوگان حمله ای متوجه ایران شود ، این اقدام با حملات موشکی ایران به سمت نیروهای آمریکایی مستقر در این کشور ، پاسخ داده شود .

البته وزیر دفاع بحرین فراموش کرده یا از درک این نکته ساده عاجز است که اگر از هر کشوری به سمت ایران تیری شلیک شود ، ایرانی ها با گل و شیرینی پاسخ آن کشور را نخواهند داد بلکه ایران حتما به اندازه ای قدرت دارد که از عهده مینی کشورهای عربی که به پشتوانه امریکا جرأت حرف زدن پیدا کرده اند ، برآید ، به ویژه آنکه شجاعت عرب ها (!) در عرصه های خطر زبانزد عام وخاص است

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.