سرمربی گرگ‌ها بدنبال جذب بازیکن ایرانی هامبورگ

کلاوس اوگن تالر، سرمربی باشگاه ولفسبورگ خواهان حضور «مهدی مهدوی‌کیا» بازیکن خط میانی هامبورگ در جمع بازیکنان فصل آینده‌ی این تیم است

نشریه‌ی کیکر در مطلبی در این باره نوشت: «سران باشگاه ولفسبورگ قصد دارند، برای فصل جدید بوندسلیگا به تقویت کادر بازیکنان خود بپردازند. نوربت پفلیگن، مشاور این باشگاه در امور بازیکنان خبر داد که این باشگاه برای تمدید قرارداد سیمون ینچ، بازیکن30 ساله‌اش وارد گفت‌وگو خواهد شد.

به گفته‌ی مشاور ولفسبورگی‌ها، قرارداد با مهدوی کیا هم همانند خرید اشکان دژاگه که که پیش از این برای فصل آینده از هرتابرلین به جمع بازیکنان ولفسبورگ پیوسته، گامی‌درست برای این باشگاه خواهد بود».

احتمال دارد، این اظهارنظر یک واکنش را در پی داشته باشد، بر اساس اطلاعات کیکر، ولفسبورگ می‌کوشد «مهدی مهدوی‌کیا» بازیکن 29 ساله‌ی‌ هامبورگ را که در پایان فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا، بازیکن آزاد خواهد بود به خدمت بگیرد.

اوگن تالر، سرمربی گرگ‌ها در این بازی گفت:« مهدی بازیکن جالبی است چرا که می‌تواند در جناح راست هم در کارهای هجومی‌ و هم در کارهای دفاعی بازی کند‌ اما، بیش از همه مهدوی‌کیا با توانایی‌های فنی و سرعتش می‌تواند وظایف یک مدافع کناری مدرن را ایفا کند.

اوگن تالر ادامه داد:« بیشتر حمله‌ها روی دروازه‌ی ما از این جناح انجام می‌شود».

بازیکنان کنونی ولفسبورگ، در این جناح نتوانسته‌اند، انتظار‌های این مربی را برآورده کنند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.