رضازاده سوم شد!

پس از رضازاده نیز "آندری ریباکو" از بلاروس، "مارسین دولگا" از لهستان، "تانر صغیر" از ترکیه، "اسلام بک ادیف" از روسیه و "لی کوی" از چین در مکان‌های بعدی قرار گرفتند72518870JD075_15th_Asian_Ga.jpg

در رده‌بندی کلی وزنه‌برداران جهان در سال 2006 حسین رضازاده در مکان سوم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در تازه‌ترین نشریه‌ی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری، رده‌بندی برترین وزنه‌برداران جهان در سال 2006 اعلام شد و طی آن حسین رضازاده با کسب 84 امتیاز پس از وزنه‌برداران قزاقستان و فرانسه در مکان سوم قرار گرفت.

در این رده بندی که از سوی کارشناسان وزنه برداری در دنیا صورت گرفت، "ایلیا ایلین" از کشور قزاقستان با 111 امتیاز مجددا عنوان بهترین وزنه‌بردار سال را به خود اختصاص داد. این در حالی است که او سال قبل نیز این عنوان را به خود اختصاص داده بود.

"وانسلاس دابایا" وزنه‌بردار آفریقایی‌الاصل فرانسه که در مسابقات جهانی وزنه‌برداری در سال 2006 پس از 84 سال مدال طلا برای فرانسه کسب کرد با 90 امتیاز در مکان دوم این جدول رده‌بندی قرار دارد.

پس از رضازاده نیز "آندری ریباکو" از بلاروس، "مارسین دولگا" از لهستان، "تانر صغیر" از ترکیه، "اسلام بک ادیف" از روسیه و "لی کوی" از چین در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

این در حالی است که حسین رضازاده در سال‌های 2000، 2002، 2003 و 2004 عنوان برترین وزنه‌بردار سال را به خود اختصاص داده بود.

در بخش بانوان نیز "یانکینگ چن" از کشور چین با 121 امتیاز به عنوان بهترین وزنه‌بردار زن جهان برگزیده شد. پس از او نیز وزنه‌بردارانی از کره‌ی جنوبی، چین و تایلند قرار گرفتند.

 

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.