دایی تهمت زده و باید پاسخگو باشد

 رئیس کمیته داوران گفت: برای قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال، شمس‌المائدین اولین گزینه ماست و در حال حاضر منتظر پاسخ او هستیم.

مسعود عنایت در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: برای داربی تهران گزینه‌های آسیایی مدنظر هستند و در این مورد به طور رسمی از شمس‌المائدین، داور سنگاپوری دعوت کرده‌ایم. او در جام‌جهانی سه بار قضاوت کرد و در حال حاضر یکی از بهترین داورهای آسیاست، درضمن این موضوع برای AFC خوشایند است که ما از داورهای آسیایی استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: در حال حاضر داور اروپایی بین گزینه‌های ما قرار ندارد و فقط روی آسیایی‌ها تمرکز کرده‌ایم. در این بین شمس‌المائدین گزینه اول ماست و اگر شرایط برای حضور او مهیا نشد، نفرات دیگری را مدنظر داریم.
رئیس کمیته داوران افزود: سوبخیدین از مالزی، کامی‌کاوای ژاپنی، سعدکمیل از کویت و خلیل جومل از عربستان دیگر گزینه‌های ما هستند که در صورت نیامدن شمس‌المائدین، یکی از آنها را انتخاب خواهیم کرد.
عنایت درخصوص شکایت کمیته داوران از علی دایی گفت: دایی پس نتیجه نگرفتن سایپا به داوران تهمت زد و او باید در این خصوص پاسخگو باشد. شکایت ما در کمیته انضباطی است و این موضوع به طور حتم بررسی خواهد شد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.