شرافت قضایی ام را با هیچ چیز عوض نمی کنم

عبدالرحمن شاه حسینی دقایقی پس از استعفای خود از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: شرافت قضایی ام را با هیچ چیز عوض نمی کنم.پاسخ شاه حسینی به ادعای دایی!

رئیس مستعفی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از استعفای دسته جمعی اعضای این کمیته در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : مسائلی پشت پرده فوتبال وجود دارد که نمی توانم آنها را بازگو کنم و مصلحت هم نیست که این مسائل برای افکارعمومی بازگو شود.

شاه حسینی افزود: تمام مسائلی که توان بازگویی آن را داشتم را در متن استعفا نامه ام مطرح کرده ام و امیدوارم مسائل مطرح شده توانسته باشد تا حدودی حقایق را روشن کند.

وی در خصوص اینکه آیا برای استعفا از سمت خود تحت فشار قرار داشتید یا خیر، گفت: کمیته انضباطی تاکنون درهیچ تصمیمی تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار نداشته و همواره به صورت مستقل عمل کرده است.

شاه حسینی در خصوص اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه شاه حسینی فاقد صلاحیت داوری است، گفت : در این که بنده در زمینه داوری تخصصی ندارم حرف دایی را می پذیرم ولی بنده همواره در کارم از همکاران مجرب داوری استفاده کردم و قرار هم نیست رئیس کمیته انضباطی به مسائل داوری اشراف کامل داشته باشد.

وی افزود: نمی خواهم در این مقطع پاسخ دایی را بدهم ولی تصمیمی که کمیته انضباطی در مورد وی اتخاذ کرد عین عدالت بود و هنوز هم دایی را مستحق چنین حکمی می دانم.

وی درپایان تصریح کرد: درطول دوران خدمتم هرگز شرافت قضایی ام را با چیز دیگری عوض نکرده ام و در طول دوره حضورم در فدراسیون فوتبال تمام تلاشم برقراری حق و عدالت در جامعه فوتبال بوده است هر چند در این راه تهمت ها و افتراهای بسیاری شنیده ام ولی هرگز تحت تاثیر مخالفان و مغرضان قرار نگرفته  و آماده ام تا از عملکردم در طول 9ماه گذشته دفاع کنم.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.