کاهش محرومیت دایی واستعفای کمیته انضباطی

کاهش محرومیت علی دایی و استعفای دسته جمعی اعضای کمیته انضباطی
اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
کلیه اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به صورت دسته جمعی از مقام خود استعفا داده اند

محرومیت ۴ جلسه ای علی دایی با رای شورای استیناف فدراسیون فوتبال ایران به یک جلسه کاهش پیدا کرد.

پس از اعتراض باشگاه سایپا به محرومیت ۴ جلسه ای علی دایی، این رای در شورای استیناف بررسی و مقرر شد این محرومیت از ۴ جلسه به یک جلسه تقلیل یابد و سه جلسه برای شش ماه به حالت تعلیق درآید.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران علی دایی، سرمربی و بازیکن سایپا را به دلیل زدن ضربه با سر به صورت شیث رضایی چهار جلسه محروم کرده بود.

شورای استیناف در خصوص آرای انضباطی شیث رضایی مدافع پرسپولیس و حمیدرضا فرزانه مدافع سایپا تغییری نداده است. این دو بازیکن به مدت یک جلسه محروم خواهند بود.

در پی این رأی شورای استیناف، کلیه اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به صورت دسته جمعی از مقام خود استعفا دادند که این استعفا تا کنون مورد موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال ایران قرار نگرفته است.

نگاهی به دیدارهای چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا

در آخرین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب چهار دیدار در شهرهای مختلف این قاره برگزار خواهد شد.

امشب بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید است

در حساس ترین دیدار چهارشنبه شب، تیم بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید است. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید با نتیجه ۳ بر ۲ به سود رئال به پایان رسید.

در دیگر دیدارها آرسنال میزبان آیندهوون است که باید باخت یک بر صفر دیدار رفت در زمین آیندهوون را جبران کند.

منچستریونایتد در اولدترافورد با لیل دیدار می کند که دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود منچستر خاتمه یافته بود و میلان نیز میزبان سلتیک است که دیدار رفت این دو تیم بدون گل مساوی به پایان رسیده بود.

انصاری فرد از تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال خبر داد

محمدحسن انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و عضو کمیته انتقالی فوتبال ایران از افزایش اعضای مجمع فوتبال خبر داد.

انصاری فرد که در نشست اتحادیه فوتبال باشگاه های ایران اعلام کرد که طبق اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال که توسط کمیته انتقالی در حال تدوین است ۳۷ نفر به اعضای مجمع فدراسیون اضافه خواهند شد.

مجمع فدراسیون فوتبال مرجعی است که انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال را برعهده دارد. در حال حاضر این مجمع ۴۳ عضو دارد که به گفته انصاری فرد به ۸۰ عضو افزایش خواهد یافت.

به گفته انصاری فرد، در اساسنامه جدید، باشگاه ها که درمجمع قبلی فقط ۲ رای داشتند در مجمع آینده صاحب ۲۴ رای شده اند که ۱۶ رای به تیمهای لیگ برتر و ۸ رای به تیم های دسته اول اختصاص یافته است.

انصاری فرد همچنین خبر داد که برای نامزدی کاندیداهای فدراسیون فوتبال سختگیری هایی از نظر سنی و تخصصی در نظر گرفته شده است که در حال حاضر نمی تواند آنها را بازگو کند.

پیروزی سپاهان در اولین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال سپاهان اصفهان نماینده ایران در رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در نخستین بازی خود مقابل تیم الاتحاد سوریه به برتری رسید.

سپاهان در اولین دیدار خود به پیروزی رسید

تیم سپاهان در این دیدار که درورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، نماینده سوریه را با نتیجه ‪ ۲‬بر یک مغلوب کرد.

اناس ساری در دقیقه ‪ ۱۵‬اولین گل این بازی را برای تیم میهمان به ثمر رساند، اما سید مهدی سیدصالحی با دو گل دقایق ۲۰ و ۳۰ خود سپاهان را به پیروزی رساند.

خبرهای کوتاه از ورزش ایران و جهان:

  • برند شوستر سرمربی آلمانی تیم فوتبال ختافه احتمال انتقالش را در پایان فصل جاری به رئال مادرید تکذیب نکرد. از مدتها پیش شایع شده که شوستر در پایان فصل جانشین فابیو کاپلو خواهد شد. شوستر در این مورد گفت: "نمی دانم فصل بعد چه اتفاقی رخ می دهد، اما این را بگویم که هیچ کس از رئال به طور رسمی با من صحبت نکرده است. این را هم می دانم که آینده ام در بایرن مونیخ رقم نمی خورد. اگر فرصتی دست دهد رئال را به بایرن ترجیح می دهم."

پلاتینی اخیرا به ریاست یوفا رسیده است

  • میشل پلاتینی، رئیس جدید اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) طرح ایجاد پلیس بین المللی مخصوص را برای فعالیت در زمینه مبارزه با خشونت های فوتبال ارائه داد.پلاتینی گفت که چنین تشکلاتی به ریشه کن کردن هولیگانیسیم، فساد، شرط بندی و خشونت در فوتبال کمک می کند: "ما در یک دنیای وحشی زندگی می کنیم که متاسفانه خشونت آن به فوتبال نیز سرایت کرده و جالب است که برای اینترنت، موسیقی و... پلیس داریم، اما برای ورزش نه."

  • تیم اسکی آلپاین نونهالان و نوجوانان ایران در نخستین روز پانزدهمین دوره مسابقات اسکی قهرمانی آسیا به دو مدال برنز دست یافت. در این رقابتها که در کانگ ون کره جنوبی برگزار می شود، رضا کیادربندسری در رشته مارپیچ بزرگ نونهالان در رده سوم ایستاد. دیگر مدال برنز تیم ایران را مهدی سولقانی در بخش نوجوانان بدست آورد.

  • ساموئل اتوئو، بازیکن کامرونی تیم بارسلونا بلافاصله بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، باز هم از حضور در لیگ برتر انگلیس حرف زد. اتوئو گفت: "با وجود باخت مقابل لیورپول باز هم به فکر بارسلونا هستم. اگر بحث رفتن از تیم برایم مطرح شود،‌ اولویت اولم فوتبال انگلیس است." اتوئو تأیید کرد که از طرف آرسنال و چلسی پیشنهادهایی به او شده است.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.