اگر من بودم، شش ماه محروم می‌شدم

حاشیه‌های بازی پرسپولیس و سایپا مهم‌ترین اتفاق این هفته لیگ بود، دیداری که تحت‌الشعاع درگیری‌های شیث رضایی و علی دایی قرار گرفت. این موضوع تداعی‌گر بازی استقلال و سایپا است که فکری و دایی با هم درگیر شدند.

فکری در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران در این خصوص اظهار داشت:دایی در آن بازی باعث به وجود آمدن حاشیه‌ها شد و به من فحاشی کرد ولی در کمیته انضباطی با او کاری نداشتند و فقط من جریمه شدم. برایم تعجب‌آور بود که با شروع‌ کننده این ماجرا هیچ برخوردی صورت نگرفت.
وی درخصوص خطای دایی روی شیث رضایی گفت: همه دیدند که در آن صحنه چه اتفاقی افتاد و دایی چگونه با ضربه سر به صورت شیث زد. با این حرکت دایی باید محروم شود. اگر من جای او بودم، شش ماه مرا محروم می‌کردند اما او را محروم نمی کنند.
کاپیتان استقلال در ادامه با اشاره به مسائل مدیریتی این باشگاه گفت: در این شرایط سازمان باید هر چه زودتر تکلیف استقلال را مشخص کند ولی در انتخاب اعضای هیات‌مدیره نباید عجله کرد. سازمان باید افرادی کاربلد را به عنوان اعضای هیات‌مدیره انتخاب کند تا دل آنها برای استقلال بسوزد و به فکر تماشاگران باشند.
فکری در خصوص جدایی نظری‌جویباری و حذف چارت سازمان فوتبال از باشگاه استقلال گفت: این دو نفر به هیچ عنوان مقصر نبودند و امیدوارم برخوردی صورت نگیرد که بعدها برای بازگشت آنها حسرت بخورم.
وی تاکید کرد: بعضی‌ها می‌گویند که با پیش آمدن چنین شرایطی، شانس من برای حضور در ترکیب ثابت استقلال کم است ولی این مسائل برایم اهمیتی ندارد. به اندازه کافی در استقلال بازی کرده‌ام و می‌دانم که یک روز باید خداحافظی کنم. درضمن زمان قلعه‌نویی هم ذخیره بودم و هیچ اعتراضی نداشتم.
فکری در ادامه خاطرنشان کرد: در طول لیگ با مشکلات و حاشیه‌های زیادی مواجه شدیم ولی بازیکنان صبور بودند. اگر قرار بود اعتراض کنیم، همه چیز در استقلال به هم می‌ریخت و الان چنین شرایطی نداشتیم.
وی درخصوص رقابت سایپا و استقلال برای قهرمانی گفت: تا پایان لیگ ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد و نمی‌توان با قاطعیت در مورد تیم قهرمان حرف زد. حتی در جدول تیمی که 5درصد شانس قهرمانی دارد، می‌تواند امیدوار باشد.
فکری درخصوص بازی با ملوان گفت: آنها حریف ساد‌ه‌ای نیستند و بازیکنان ما باید با هوشیاری کامل مقابل ملوان قرار بگیرند. اگر این تیم را ببریم، می‌توانیم به حضور در صدر جدول امیدوار باشیم

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.