دایی به من فحاشی کردوگفت تو رشتی هستی!

اتفاقات دیدار پرسپولیس و سایپا تحت تأثیر درگیری‌های شیث رضایی و علی دایی قرار گرفته بود. مدافع پرسپولیس در خصوص این موضوع با ابراز تأسف از حرکات دایی، به خبرگزاری فوتبال ایران گفت: «برای این بازیکن متأسفم،دایی به من فحاشی کرد، او دیگر هیچ جایی برای پیشرفت ندارد!»

ابتدا در خصوص مسائل فنی صحبت کنیم. بازی را چطور دیدی؟
به دلیل سه تساوی پیاپی که به دست آورده بودیم، نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشتیم ولی متأسفانه باز هم بدشانس بودیم و فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد. باز هم گلی خوردیم که به هیچ عنوان قابل مهار نبود، در حالی که چند فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم. واقعاً نمی‌دانم چرا پرسپولیس این قدر بدشانس است.
- حق تیم شما برد بود؟
بله، ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم ولی سایپا خیلی خوش‌شانس بود.
- بازیکنان پرسپولیس در اکثر بازی‌ها برد را حق این تیم می‌دانند ولی در کسب سه امتیاز مشکل دارند.
نمی‌دانم کجای کار ایراد دارد و در این مورد دنیزلی باید حرف بزند ولی ما خیلی خوب بازی می‌کنیم و نفرات تیم با جان و دل برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند. باور کنید این وضعیت برایم باور کردنی نیست و دلیل ناکامی پرسپولیس را نمی‌دانم.
- قبول داری که خط دفاعی پرسپولیس ضعیف است و خیلی راحت گل می‌خورید؟
قبول دارم که راحت گل می‌خوریم ولی در گل خوردن یا گل زدن همه بازیکنان به یک اندازه مقصر هستند و نباید روی شخص خارجی زوم کرد.
- دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم، اینطور نیست؟

بله، شانسی نداریم و تنها امیدمان جام حذفی است. شرمنده هواداران پرسپولیس هستیم و نمی‌دانم چگونه باید محبت‌های آنها را جبران کنیم.
- درگیری تو و دایی مسائل حاشیه‌ای زیادی را به همراه داشت. در این مورد صحبت می‌کنی.
برای من فرقی ندارد که مقابل کدام مهاجم قرار می‌گیرم و هر بازیکنی که بخواهد دروازه پرسپولیس را باز کند مقابلش می‌ایستم. از ابتدای بازی یارگیری فشرده با دایی داشتم ولی متأسفم که آقای گل جهان و الگوی بسیاری از جوانان ایران به من فحاشی کرد و کار او بسیار زشت و زننده بود.
- دایی در کنفرانس مطبوعاتی گفت که تواز ابتدای بازی روی او خطا می‌کردی و داور هم نمی‌دید.
ببینید، من با او یارگیری من تو من داشتم و پیراهنش را هم کشیدم ولی این به هیچ عنوان بی‌حترامی محسوب نمی‌شود. من از دایی پیش زمینه قبلی داشتم چرا که دایی در بازی پرسپولیس و صباباتری با ضربه سر به سینه من کوبید ولی هیچ وقت فکر نمی‌کردم که او فحاشی کند.
- تو به دایی حرفی نزدی؟
خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ بی‌احترامی به دایی نکردم، حتی به صادقی کاپیتان سایپا گفتم که دایی فحاشی می‌کند، او هم در جواب من گفت: «تو جوابش را نده.» قبل از بازی در تونل ورزشگاه با دایی حرف زدم و مکشل خاصی وجود نداشت، زمان بگوویچ با او هم بازی بودم ولی نمی‌دانم چرا او به من فحاشی کرد. دایی به من گفت: «تو رشتی هستی!»
- دایی گفت که شیث رضایی در طول بازی 200 بار پیراهن مرا کشید.
اگر من در هر دقیقه یک بار پیراهن او را هم کشیده باشم در مجموع می‌شود 90 بار، در ضمن همانطور که گفتم این کار بی‌احترامی نبود. فقط این را می‌گویم که اگر یک روز پیشکسوت شدم سعی می‌کنم به کسی بی‌احترامی و فحاشی نکنم.
- حرف آخر...

فقط به هواداران پرسپولیس می‌گویم که برای گل نزدن دایی سرم را هم می‌دادم.


+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.