هاشمیان درخشید، کریمی نیمکت‌نشین بود

تیم هامبورگ روز گذشته در بیست‌وسومین هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگا، سومین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران؛ یاران مهدی مهدوی‌کیا که با آمدن استیونس هلندی از بحران خارج شده‌اند، در ورزشگاه آ.او.ال آره‌نا، اینتراخت فرانکفورت را شکست داده و از رده هفدهم به رده سیزدهم صعود کردند. در این بازی‌ گل‌های هامبورگ توسط فان‌درفارت، تروخسکی و اولیچ به ثمر رسید و تک‌گل فرانکفورت را تاکاهارا به ثمر رساند.
مهدی مهدوی‌کیا از ابتدا در ترکیب ثابت هامبورگ قرار داشت. او در دقیقه 76 و در حالیکه بازی با تساوی یک بر یک پیش می‌رفت، جایش را به بن‌هاتیرا داد. این پیروزی باعث شد تا هامبورگ صعودی چهار پله‌ای در جدول داشته باشند.
بایرن مونیخ هم با دو گل فان بومل و پودولسکی، ولفسبورگ را شکست داد. در این بازی علی کریمی مطابق چند بازی اخیر، یک دقیقه هم بازی نکرد و از روی نیمکت ذخیره‌ها شاهد بازی تیمش بود.
تیم هانوفر هم در یک بازی جالب‌توجه دورتموند را شکست داد. در این بازی وحید هاشمیان از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و در طول 90 دقیقه، بازی قابل‌قبولی را به نمایش گذاشت. او یک پنالتی برای هانوفر گرفت و بارها مدافعان دورتموند را آزار داد. گل‌های هانوفر توسط هوژتی، اشتاینر و بروگینک (2 گل) به ثمر رسیدند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.