حرکت جوانمردانه هادی ساعی

در جریان دیدار تکواندو هادی ساعی از کشورمان و حریف فلسطینی ، تکواندوکار جوان این کشور به دلیل ترس بیش از حد از رویارویی با قهرمان ایرانی ، با حالتی گریان مسابقه را آغاز کرد .

. محمدبن عمار بغدادی ، تکواندوکار جوان فلسطینی در قرعه کشی مسابقات با هادی ساعی قهرمان المپیک و جهان روبرو شده بود به همین دلیل نتوانسته بود به علت استرس این مسابقه روحیه خود را باز یابد . وی بعد از این مسابقه گفت : به هیچ عنوان دوست نداشتم مقابل بزرگ ترین تکواندوکار جهان قرار بگیرم اما متاسفانه در این مسابقات با قرعه کمیته برگزاری ، مقابل تکواندوکاری ایستادم که حتی دیدن وی یکی از آرزوهای من بود وی گفت : در ابتدای این رقابت فقط گریه می کردم زیرا نمی توانستم تصور کنم که قرار است در طول مسابقه چه اتفاقی برای من بیفتد . بغدادی همچنین افزود : پیش از شروع مسابقه نزد ساعی رفتم و از وی خواستم تا مراعات حال من را بکند زیرا پیش از شروع مسابقه می دانستم به هیچ عنوان نمی توانم مقابل وی حرکت خاصی انجام دهم .
از دیگر نکات جالب توجه در این دیدار ، حرکت جوانمردانه ساعی پس از دیدار بود ، وی نماد بازی های دهه فجر را به این ورزشکار جوان فلسطینی اهدا کرد و به این وسیله از وی به دلیل حضورش در این دوره از بازی ها قدردانی کرد

                                                   

 

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.