عدم توافق مربی هلندی با استقلال و شکست انگلستان

مربی هلندی با استقلال به توافق نرسید

تئو دو یونگ مربی هلندی که قرار بود به عنوان مربی در تیم فوتبال استقلال تهران به فعالیت بپردازد، روز پنجشنبه به کشورش بازگشت.

تصویر بازی ستقلال و پرسپولیس

یونگ به علت نرسیدن به توافق مالی با مسوولان باشگاه استقلال راهی هلند شد.

این مربی هلندی که پیش از این به عنوان دستیار آری هان هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده داشت، روز سه‌شنبه با مسئولان باشگاه استقلال به گفتگو پرداخته بود.

گفته می شود یونگ برای چهار ماه حضور در تیم استقلال تهران خواستار دریافت صد و چهل هزار دلار شده بود.

مسئولان باشگاه استقلال تهران با پرداخت این مبلغ مخالفت کردند.

شکست انگلستان و فرانسه در بازیهای دوستانه

 

دیدارهای دوستانه چهارشنبه شب با شکست انگلستان و فرانسه در ورزشگاههای خانگی شان همراه بود.

انگلستان در ورزشگاه الدترافرد منچستر با یک گل مغلوب اسپانیا شد. تک گل این دیدار را آندریاس اینیستا هافبک تیم بارسلونا در نیمه دوم به ثمر رساند.

در دیگر دیدار چهارشنبه شب، تیم آرژانیتن با تک گل خاویر ساویولا در زمین تیم فرانسه پیروز شد.

تیم آلمان هم با مربیگری یواخیم لو مقابل سوئیس، یکی از میزبانان جام ملتهای اروپا ۲۰۰۸، با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

در دیگر بازیها این نتایج بدست آمد:

 


هلند ۳ - روسیه یک
مصر ۲ - سوئد صفر
چک ۲ - بلژیک صفر
کرواسی ۲ - نروژ ۱


گرجستان ۱ - ترکیه صفر
بلغارستان ۳ - قبرس صفر
اسرائیل یک - اوکراین یک
مراکش یک - تونس یک

 

ادامه اعتراضها به دولت ایتالیا

 

پس از آن که مقامهای ایتالیا اعلام کردند از انجام بازیهای سری آ در ورزشگا‌ههای نا امن جلوگیری خواهند کرد و تنها اجازه تماشاگران در ورزشگا‌ههای امن را خواهند داد، تعدادی از باشگاههای ایتالیایی اعتراض شدیدی به این تصمیم کرده اند.

تیمهای ناپولی و لیورنو تهدید به اعتصاب کرده اند و گفته اند در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی نخواهند کرد.

رییس باشگاه ناپلی در واکنش به این تصمیمها آن را با دوران فاشیسم در تاریخ ایتالیا مقایسه کرد و گفت: «برگزاری بازیهای بدون حضور تماشاگران بسیار مضحک است. نمی توان این مقررات را اجرا کرد. ما اعتصاب می کنیم.»

آدریانو گالیانی، نایب رییس باشگاه میلان هم به این مقررات اعتراض کرد. او گفت: «تیمهایی همانند میلان و اینتر ۲۰ تا ۲۲ میلیون یورو برای مسائل امنیتی خود هزینه کرده اند که این اقدامات هنوز پایان نیافته است. گناه ما چیست که این اقدامات در اکتبر آینده به ثمر خواهد نشست. بازی در ورزشگاههای خالی از تماشاگر برای ما زیانهای فراوانی به دنبال دارد.»

اما دولت ایتالیا اعلام کرد که همچنان بر مواضع گذشته اش پافشاری خواهد کرد و تسلیم فشارها نخواهد شد. آنها تاکید کردند که دیگر اجازه نخواهند داد خشونت در ورزشگاههای این کشور به چشم بیاید.

مرگ فیلیپو راشیتی، از نیروهای پلیس، در درگیری هواداران تیمهای کاتانیا و پالرمو در ابتدا لغو و در ادامه برگزاری محدود و با شرایط خاص رقابتهای سری آ شده است.

رئال مادرید و بارسلونا، پولدارترین باشگاههای جهان

 

طبق گزارش شرکت انگلیسی دلویته، باشگاههای رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا ثروتمندترین باشگاههای جهان هستند.

دلویته یک شرکت مشاوره ای و تحقیقاتی است که هر سال رده بندی ثروتمندترین باشگاههای جهان را اعلام می کند.

بر اساس این گزارش، در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۶، رئال مادرید با درآمد ‪ ۲۹۲/۲‬میلیون یورو مثل سال گذشته ثروتمندترین باشگاه جهان بوده و باشگاه بارسلونا نیز که با پیروزی در جام قهرمانان اروپا درآمد خود را ‪ ۲۵‬درصد افزایش داده بود، با درآمد ‪ ۲۵۹/۱‬میلیون یورویی با چهار پله پیشرفت مقام دوم را بدست آورده است.

پس از این دو باشگاههای اسپانیایی، به ترتیب یوونتوس، منچستر یونایتد، آث میلان، چلسی، اینتر میلان، بایرن مونیخ، آرسنال و لیورپول قرار دارند.

خبرهایی از ورزش ایران و جهان:

  • اوتمار هیتسفلد، سرمربی بایرن مونیخ که هفته گذشته جانشین فلیکس ماگات شد، گفته است: «من و کریمی با هم به زبان انگلیسی صحبت کردیم. من برای آن که عقاید و دیدگاههای کریمی را بهتر درک کنم و با آن بیشتر آشنا شوم،‌ قصد دارم مترجمی را به کار بگیرم.»

 

 


  • دور دوم رقابتهای تنیس آزاد پاریس با برتری تنیس بازهای مطرح به پایان رسید. نادیا پتروا از روسیه با نتیجه دو بر صفر مارتینا مولر از آلمان را شکست داد. جاستین هنین، بخت اول قهرمانی در این رقابتها، حریف فرانسوی اش را با نتیجه دو بر یک شکست داد. دینارا سافینا از روسیه هم حریف فرانسوی اش را شکست داد و به دور سوم صعود کرد. کوزنتسوا هم بر حریف اسلوونیایی اش پیروز شد.

 

  • توماس برداریچ مهاجم تیم فوتبال هانوفر به مدت ۴ هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.
  • با مصدومیت برداریچ شانس هاشمیان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی هانوفر بیشتر از پیش خواهد شد.

 

  • در آغاز دور رفت از مرحله حذفی مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک پکن در قاره آسیا تیم فوتبال امید استرالیا با نتیجه ۱۱ بر صفر چین تایپه را از پیش رو برداشت و صعود خود به مرحله گروهی را قطعی کرد. استرالیا در اولین بازی گروهی خود با تیم امید ایران روبرو خواهد شد.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.