آخرین وضعیت احمدرضا عابدزاده در بیمارستان

دکتر عباسیون، پزشک معالج احمدرضا عابدزاده پس از معاینه‌ی وی به خانواده‌اش گفت: «حال عمومی عابدزاده رو به بهبود است و هیچ مشکل خاصی ندارد. لخته‌ی خونی که در سر وی تشکیل شده چندان حاد نبوده و فردا عابدزاده مورد آنژیوگرافی قرار می‌گیرد و در صورتی که مشکل جدی پیش نیاید عابدزاده فردا بعدازظهر مرخص خواهد شد.

دکتر عباسیون با اشاره به سابقه‌ی بیماری عابدزاده به خانواده‌ی وی اطلاع داد که عابدزاده در نهایت مجبور به جراحی خواهد بود و خانواده‌ی وی را در مورد انتخاب ایران یا کشوری دیگر برای انجام این عمل صاحب اختیار دانست.

همسر عابدزاده نیز در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز رضایت از وضعیت جسمانی وی تصریح کرد: حال عمومی عابدزاده بسیار بهتر است و تا فردا به احتمال زیاد مرخص می‌شود.

اما، از نکات جالب امروز برخورد زننده‌ی مسوولان بیمارستان آراد با نمایندگان رسانه‌های گروهی و مردم بود که با نگرانی برای جویا شدن حال دروازه‌بان اسبق تیم ملی کشورمان در بیمارستان حاضر شده بودند.



دکتر عباسیون پس از معاینه‌ی عابدزاده با متهم کردن خبرنگاران به دامن زدن به مشکلات جسمانی عابدزاده خواستار اخراج آنان از بیمارستان شد و همچنین گروهی از کادر خدماتی بیمارستان نیز زمانی که خبرنگاران قصد گفت‌وگو با خانواده‌ی عابدزاده را داشتند با برخوردی ناشایست خواهان خروج آنها از بیمارستان شدند.

گفتنی است؛ در حادثه‌ای مشابه در چند ماه پیش زمانی که "پسوتو" بازیکن تیم یوونتوس ایتالیا دچار سانحه شد گروه پزشکی بیمارستان برای اطلاع رسانی هر چه بهتر و کاهش نگرانی عمومی اقدام به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی روزانه برای خبرنگاران رسانه‌های گروهی کردند.

عابدزاده در حال حاضر ممنوع‌الملاقات بوده ودرمان‌های پزشکی نیز همچنان ادامه دارد.



+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.