اتحادیه فوتبال انگلیس و فیفا به التماس افتادند

اتحادیه فوتبال انگلستان از «لرد استیونس» رییس کمیته‌ تحقیق پرونده فساد ورزشی در فوتبال این کشور خواهش کرد تا نام هشت نماینده بازیکنی که در جریان تحقیقات همکاری نکرده‌اند را هر چه زودتر اعلام کند.

به گزارش ایسنا، استیونس و سران لیگ برتر از اتحادیه درخواست کرده‌اند تا نمایندگان بازیکنان را وادار به همکاری کند، اما، نامی از آنها نبردند. روز گذشته اتحادیه از تمام باشگاه‌های لیگ برتر خواست تا این نمایندگان را تحریم کنند.

سخنگوی اتحادیه به روزنامه‌ گاردین گفت:« آیا ما می‌توانیم این نمایندگان را محروم کنیم؟ در حال حاضر خیر. چرا که نمی‌دانیم چه کسانی هستند. یک راه وجود دارد! هنگام بررسی پرونده، لیگ برتر می‌تواند به باشگاه‌هایش بگوید که از آنها (نمایندگان) استفاده نکنند. چرا که نمی‌دانیم چه کسانی هستند، نمی‌دانیم که آیا مورد بازجویی قرار گرفته‌اند یا خیر. ممکن است گواهی‌اشان را در کشورهای دیگر گرفته باشند، پس برای این که وادار به همکاری شوند، باشگاه‌ها نباید از آنها استفاده کنند. نمی‌خواهیم خشن باشیم. می‌گویند این نمایندگان را محروم کنند. زمانی که ما این نمایندگان را نمی‌شناسیم و نمی‌دانیم چرا به آنها اتهام زده شده است چگونه این کار را انجام بدهیم.»

نام چند نماینده بازیکن نزد استیونس محفوظ است.

لیگ برتر از اتحادیه و حتی فیفا درخواست کرده تا این نمایندگان را وادار به همکاری کند. پس از همکاری‌اش به چند نفر از این هشت نماینده اتهاماتی وارد خواهد شد.

چندی پیش BBC در برنامه‌ «چشم انداز» با عنوان «پول‌های کثیف فوتبال» از رابطه نادرست نمایندگان بازیکنان با چند باشگاه پرده برداشت.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.