آری هان در کامرون گم شده است!

روزنامه «تلگراف» چاپ هلند در شماره روز سه شنبه ۱۲ دسامبر خود از یوآنده، پایتخت کامرون، خبر داد که فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال آری هان مربی تیم ملی کامرون می گردد.

مربی هلندی «شیرهای رام نشدنی» دو ماهی می شود که دراین کشور آفریقایی دیده نشده است.

ملی پوش سالهای دور تیم ملی هلند، در ماه اوت گذشته قرار دادی دو ساله را با کامرون به امضا رساند. این قرار داد در صورت راهیابی کامرون به رقابتهای ۲۰۰۸ جام ملتهای آفریقا در غنا تمدید می شود .

در این قرار داد تاکید شده است که آری هان باید در کامرون سکونت داشته باشد .

این مربی که با فسخ قرار دادش با تیم پرسپولیس تهران به تیم ملی کامرون پیوست، جانشین آرتور جرج پرتقالی شد .آرتور جرج در فوریه سال پیش با ناکامی کامرون در راهیابی به جام جهانی و جام  ملت های آفریقا در مصر، از مقامش برکنار شد .

جین لومبری نانگ، رییس فدراسیون فوتبال کامرون سه شنبه ۱۲ دسامبر گزارش داد آری هان دو ماه است که کامرون را ترک کرده  و آخرین ارتباط با او از طریق اینترنت بوده است. بعد از آن همه تلاش ها برای تماس با آقای هان بی اثر بوده است و در فدراسیون فوتبال این کشور هیچکس از او اطلاعی ندارد .

هر چند که این منابع می گویند که آری هان گم شده است اما محسنی، نماینده آری هان در تهران خبر داد که او برای تسویه حساب، نامه ای به باشگاه پرسپولیس فرستاده و این باشگاه را تهدید کرده است که اگر بدهی را پرداخت نکند به فیفا شکایت خواهد کرد!

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.