۵ پیشنهاد برای جادوگر

 سایت معتبر گل در گزارشی عنوان کرده که علی کریمی بازیکن ایرانی تیم فوتبال بارین مونیخ با پیشنهادی از سوی تیم فوتبال الاتحاد عربستان مواجه شده است. سایت گل در این گزارش آورده است: بازیکن 28 ساله ایرانی که از بدو عقد قراردادش با باشگاه بایرن مونیخ در سال 2005 تا کنون تلاش بسیاری را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم داشته اکنون در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. سایت گل خبر می‌دهد که باشگاه بایرن مونیخ قصد ندارد همکاری خود را در پایان قرارداد کریمی در تابستان آینده با او ادامه دهد.

به گزارش ایپنا، سایت گل گزارش خود را این گونه ادامه می‌دهد: در این شرایط نماینده باشگاه الاتحاد عربستان، قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در این روزها به مونیخ سفر کرده تا با هافبک ایرانی بایرن به مذاکره بنشیند.

اما این درحالی است که کریمی پیش از این با پیشنهادی از سوی باشگاه اتریشی سالربورگ مواجه بوده و اکنون باید در مورد آینده فوتبالش تصمیم‌گیری کند.

سایت گل در ادامه گزارش خود به نقل از محمدرضا فاضلی مدیر برنامه‌های کریمی نوشته است: کریمی پیشنهادات متعددی را دریافت کرده که این امر برای بازیکن بزرگی همچون او کاملا طبیعی است. این پیشنهادات از کشورهای قطر، امارات، عربستان و دو باشگاه اروپایی به او رسیده است.

فاضلی در مورد پیشنهاد تیم عربستانی گفته است: این تیم از سال گذشته به دنبال جذب این بازیکن بوده‌اند ولی به هرحال تا پایان قرارداد کریمی با بایرن هیچ مذاکره‌ای رسمی نخواهد بود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.