صمد مرفاوی: استقلال به استقلال باخت نه پرسپولیس دنیزلی


صمد مرفاوی ، سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که استقلال برابر پرسپولیس روز آرامی خواهد داشت.10/08/1385.

هرچند که صمد مرفاوی بعد از بازی با پرسپولیس اصلا حال و روز خوشی برای مصاحبه نداشت. اما، او تاکید کرد که استقلال به استقلال باخت، نه به پرسپولیس دنیزلی.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست تیمش در داربی ۶۱ نوید داده است که استقلال به‌ روزهای اوج باز خواهد گشت.

* آقای مرفاوی خسته نباشید. بازی را از نظر فنی چطور ارزیابی می کنید؟

- در مجموع باید بگویم که بازی از نظر فنی بد نبود. دو تیم هم بدون تنش بازی کردند و با این که در پایان بازی یک تیم برنده بود و یک تیم بازنده اما، هیچ برخورد و یا تنشی در این بازی به وجود نیامد.

* قطعا از بازی راضی نیستید؟

- خیر. به خصوص از نتیجه. فکر نمی کنم که ما مستحق شکست در این بازی بوده باشیم.

* یعنی در این بازی از پرسپولیس بهتر بازی کردید؟

- به هرحال ما هم بازی بدی نکردیم و بارها روی دروازه این تیم خطر ساز شدیم. هر دو گل را نیز روی اشتباهات خیلی بد فردی خوردیم. یعنی اگر این اشتباهات فردی نبود چه بسا که ما برنده از بازی بیرون می آمدیم.

* از بازی همه بازیکنان راضی هستید؟

- به نظر من خیلی از بازیکنان ما کمتر از حد انتظار بودند. من انتظارات بیشتری از این بچه ها داشتم. شاید اگر همه حرفهای ما را در زمین پیاده می کردند نتیجه غیر از این بود. 081111.jpg

* پس فکر می کنید تیمتان کمتر از حد انتظار بود؟

- بله آنقدر هم کمتر بود که ما بازی را به خودمان باختیم. در واقع می خواستم به پرسپولیس این را بگویم که آنها فکر نکنند که پرسپولیس دنیزلی ما را برد. این استقلال بود که استقلال را برد و ما به خودمان باختیم نه تیم حریف.

* آینده را چطور برای استقلال ترسیم می کنید؟

- من فکر می کنم که هنوز چیزی را از دست نداده ایم. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و امتیازات پرسپولیس تازه با ما مساوی شده. ما می توانیم یک رقابت از صفر را مثل هفته اول مسابقات با پرسپولیس شروع کنیم و باز هم از آنها پیشی بگیریم.

* اما برای هواداران شکست دادن پرسپولیس مهمتر از پیشی گرفتن از آنها در جدول مسابقات و حتی قهرمانی ارزش دارد.

- خب حالا که به هر دلیلی این اتفاق نیفتاده. شما فکر می‌کنید چون حالا پرسپولیس را نبردیم از این به بعد هم دست روی دست بگذاریم و بازی های بعدی را هم از دست بدهیم؟ این که منطقی نیست. به هر صورت بازی پرسپولیس هم گذشت و ما باید از حالا به بعد به حریفان بعدی مان فکر کنیم. image

* بازی بعدی استقلال با ابومسلم است. این بازی را چطور می بینید؟

- باید بچه ها را از نظر روحی و روانی به شرایط عادی برگردانیم و به آنها تفهیم کنیم که لااقل امتیازات بازی با ابومسلم را فدا نکنند. انشاءاله با یک پیروزی تیم به شرایط عادی باز خواهد گشت و باز هم پیروزی های استقلال را شاهد خواهید بود.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.