پرسپولیس ۲ - استقلال ۱

 
دو فوتبالیست از تیم استقلال و پرسپولیس
دیدار پرطرفدارترین تیم های فوتبال ایران همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ قهرمانی فوتبال ایران با نتیجه دو بر یک به سود قرمزپوشان پرسپولیس به پایان رسید.

در این دیدار که روز جمعه 3 نوامبر (12 آبان) در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، ابتدا تیم استقلال با گل امیر حسین صادقی (دقیقه 16) از حریف خود پیش افتاد، اما تیم پرسپولیس توسط مهرزاد معدنچی و مهرداد اولادی (23 و 72) دو گل به ثمر رساند تا در نهایت برنده شصت و یکمین رویارویی دو تیم تهرانی باشد.

دیدارهای دو تیم استقلال و پرسپولیس که پرطرفدارترین باشگاه های فوتبال در ایران به شمار می روند، همواره خبرساز بوده و به طور سنتی از حساسیت بالایی برخوردار است.

با احتساب نتیجه روز جمعه، تیم فوتبال پرسپولیس تا کنون 16 بار و تیم فوتبال استقلال 20 بار موفق به شکست حریف خود شده اند و 25 دیدار از شصت و یک مسابقه ای که این دو تیم در تاریخ فوتبال ایران برگزار کرده اند با نتیجه مساوی خاتمه یافته است.

تیم فوتبال پرسپولیس که در سه سال گذشته نتوانسته بود استقلال را ببرد با این پیروزی به مکان سوم جدول رقابت های لیگ قهرمانی فوتبال ایران صعود کرد، و استقلال با تفاضل گل کمتر در رده چهارم ایستاد.

اسامی بازیکنان دو تیم

پرسپولیس: فرشید کریمی، ابوالفضل حاجی‌ زاده، شیث رضایی، رابرت ساها، فرزاد آشوبی، الونگ الونگ، کریم باقری، مهرزاد معدنچی (مهرداد اولادی، 67)، پژمان نوری، حسین بادامکی(داوود سید عباسی، 85)، علیرضا واحدی نیکبخت (ابراهیم اسدی، 80)

استقلال: مهدی رحمتی، علی انصاریان، محمود فکری، پیروز قربانی، امیر حسین صادقی، مهدی امیرآبادی، محمد نوازی (فرزاد مجیدی، 70)، محسن یوسفی (اصغر طالب نسب، 78)، حسین کاظمی، علیرضا منصوریان(علی علیزاده، 64) و سیاوش اکبرپور

از سایت بی بی سی فارسی

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.