پیروزی چلسی به قیمت بیهوش شدن دو دروازه‌بان این تیم تمام شد

 پیتر چک " و " کارلو کودیچینی " دروازه بانان چلسی در جریان دیدار شنبه شب در خانه ردینگ که به پیروزی یک بر صفر چلسی انجامید ، بیهوش شده و به بیمارستان انتقال یافتند .

به گزارش خبرگزاریها از لندن ، چک بر اثر شدت ضربه وارده به وی پس از انتقال به بیمارستان در طول شب زیر نظر تیم پزشکی قرار گرفت ولی کودیچینی از بیمارستان مرخص شد .

این دیدار که از قبل انتظار می‌رفت یک دیدار خیره‌کننده در ورزشگاه ماجسکی باشد در همان ابتدا با برخورد شدید " استیفن هانت " با دروازه بان تیم ملی چک و چلسی و انتقال وی به بیرون از زمین همراه بود .

" کودیچینی " دروازه بان ایتالیایی در اواخر بازی در حالیکه کنترل توپ را به دست گرفته بود با " ابراهیم سونکو " بازیکن ردینگ برخورد کرد و پس از انتقال به بیرون از زمین روی برانکارد ، نیاز به مداوا دربیمارستان پیدا کرد .

" خوزه مورینیو " سرمربی چلسی گفت : به عقیده من چک پس از اصابت زانوی هانت به سر وی ، شانس آورد که زنده ماند .مورینیو این رویارویی هانت را به عنوان یک اقدام " زشت " تقبیح کرد .

وی تصریح کرد که انتظار دارد اتحادیه فوتبال انگلیس در این مورد اقدام کند ولی " استیو کاپل " سرمربی ردینگ این اتهام را که عمل بدخواهانه ای در پس این برخورد بوده است تکذیب کردند .

چلسی پس از پیروزی سه بر یک منچستر یونایتد صدرنشین بر ویگان در اولین دیدار این هفته ، تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم لیگ برتر قرار دارد .

منچستر و چلسی هردو از هشت بازی نوزده امتیاز کسب کرده‌اند و سه امتیاز از پورتموث بیشتر دارند که وستهام را دو بر صفر شکست داده است .

آرسنال با کسب یک پیروزی سه بر صفر بر واتفورد به مکان چهارم صعود کرد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.