ابتکار یک عامل انتحاری برای کسب حورالعین!

هفته گذشته نیروهای امنیتی افغانستان موفق شدند یک فرد انتحاری که قصد داشت خود را در میان جمعیت منفجر کند، شناسایی کرده و وی را بازداشت کنند و بعد از بازجویی مشخص شد که او از نیروهای وابسته به جنبش تروریستی طالبان است. نیروهای امنیتی افغانستان در حالی که این فرد انتحاری را مورد بازرسی بدنی قرار می دادند، متوجه شدند که یک لوله آهنی بسیار مقاوم و سخت را به عنوان پوشش بر روی قسمتی از بدن خود قرار داده است.



 هنگامی که از وی در مورد علت این اقدام سوال کردند، در پاسخ گفت: من این کار را کردم تا در انفجار انتحاری بخشی از بدنم سالم بماند تا در قیامت هنگامی که به بهشت می روم و قرار است به من حور العین بدهند، بدنم سالم باشد! زیرا شیخ ما به ما گفت که "اگر عملیات انتحاری انجام دهید، خداوند شما را به بهشت می‌فرستد و در آنجا به شما 72 حورالعین بهشتی می‌دهد".

گفتنی است، این اولین باری نیست که نیروهای وابسته به طالبان که پیرو تفکر و اعتقادات وهابیت هستند، بازداشت می‌شوند و از این‌گونه اندیشه و اعتقادات خود پرده برمی‌دارند.

+201
رأی دهید
-33

mountainman - استکهلم - سوئد
ببینید افغانستان با چه کسانی میجنگه؟
شنبه 18 آبان 1392 - 17:10
تهران شهر من - هامبورگ - آلمان
آره دیگه فکر اینو کرده که اگه 72 حوری بهش بدن با نقض عضو شریفش بهشتش هم براش فایده نداره !!!!!!!!!!!!!! مردک دیوانه !!!!!!!! اسلام یعنی پایین تنه چه در دنیا و چه در آخرت !!!!!!!!!!!!
شنبه 18 آبان 1392 - 17:46
potatis - مالمو - سوئد
شورت آهنی پوشیده که تو بهشت از پس ٧٢ تا حوری پس بیاد.
شنبه 18 آبان 1392 - 17:52
ekman - شیراز - ‫ایران
خریت فقط کاه و یونجه خوردن نیست!!!ختما از لوله آهنی برای حفظ عضو شریفش استفاده کرده این احمق خوش باور!راستی به خانم های بهشتی چه چیزی را بشارت میدهند ؟سبیل کلفتی چیزی در همین مایه ها یا اصلا عشق بهشتی مختص مردان است.
شنبه 18 آبان 1392 - 17:44
کبالت3 - کرج - ایران
ای داد ای بیداد یه برادری بگه که این یه جوک بود یا توطئه استکبار و آمریکا و صهیونیسم جهانی و یه جمعی رو از روده بر شدن نجات بده آخه فکر کن مجاهد فی سبیل الله انقدر احمق که فکر نکرده اگه قراره بعد از شهادت دوباره تکه پاره هاش سرهم بشن و خدمت حورالعین برسه این شامل همه نقاط از جمله اون تکه شریف میشه و گر نه باید یه لوله آهنی تو پر رو بدن دست حورالعینجات که این برادر مجاهد ما بوده تحویل بگیرید از تو لوله درش بیارید و ازش پذیرائی مربوطه رو بکنید احتمالا مغز این برادر تو همون تکه مخصوص بدنش کارسازی شده بوده و درک لذت براش مشکلی نیست ای داد بیداد از اینهمه اختراع و ابتکار این قوم کبلائی.
شنبه 18 آبان 1392 - 18:03
قهوه تلخ - منجستر - انکلستان
شیخ شما خودش جرا نمیره دنبال حور العین ،،احمق
شنبه 18 آبان 1392 - 18:22
بت شکن - مونترال - کانادا
احتمالا این هایی که منفی‌ داده اند خود را مسلمان دانسته و با منفی‌ میخواهند بگویند (بابا نگذارید این اخبار‌ها را، آبروی اسلام میرود)!!! غافل از این که مسلمان واقعی‌ همین‌ها هستند که برای حور العین حاضرند جهانی‌ را به کام مرگ و آتش ببرند نه ماله کشانی مثل الهه قمشه‌ای, اشکوری, عبدو لکریم سروش، اکبر گنجی و و و .......
شنبه 18 آبان 1392 - 18:52
khorramdin babak - فرانكفورت - فرانكفورت
این خمینی هم کلید در بهشت را می‌‌داد .ولی‌ این جور که آشکار شده طالبان عاقلتر از خمینی بود. کلید بهشت چه سودی دارد . اگر تمامی‌ بدن لات و پار شده . حالا هی‌ داد و قال نکنید توهین به شهدای ما . قرض توهین به کودک ۱۲ ساله نیست که با اعتقاد خود چه درست چه فریب خورده شیخ فاسد خود را به زیر تانک می‌‌انداخت اگر این کودک سخن می‌‌توان می‌‌کرد. از آقا پرسش نمی‌‌خواست. پس چه شد راه قدّس از کربلا ؟ سخن از این فریب گران شیخ پلید می‌‌باشد که ۱۵۰۰ سال با نام اسلام هوای نفس ایران و ایرانی‌ را مسموم کرده‌اند
شنبه 18 آبان 1392 - 19:43
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
ایین یک دروغ محضه و این هم بگم فرقه ای به نام وهابیت وجود نداره یا کسانی که میگن سلفی و یا اهل سنت . اهل سنت تنها مذهبیست در جهان که نه فرقه داره و نه منشعب فقط بزرگانی به نام شافعی حنفی حنبلی مالکی هر کدام به روشهای که کاملا قرانی و مطابق سنت پیامبر هست استنباط و اجتهاد کرده اند در دین که اگر احیانا اختلافاتی مشاهده میشه این اختلافات در جز ئیات هست و در اصول به هیچ وجه کوچکترین اختلافی بین اهل سنت وجود نداره و مانند فرق شیعه که70فرقه هستند و هر کدام دیگری را باطل و جهنمی میداند نیست . استفاده از الفاظ وهابیت سلفی و اهل سنت فقط و فقط برای شبه افکنیست که در میان مردم القاءکنند که اهل سنت متفاوت و مختلفه . در ضمن برخی از فرق شیعه به این نامها شناخته میشوند کیسانیه .اثنی عشری هفت امامی اسماعیلی زیدی پنج امامی بوری و... که در کتاب فرق الشیعه تالیف یک شیعه رافضی به بیان تک تک نام و دلایل باطل هر گروه میپردازد توجه فرمایید
شنبه 18 آبان 1392 - 19:44
amir-amir - تورنتو - كانادا
متاسفانه این حقیقت تلخى است که بعضى پیروان ذوب شده در اسلام این اندیشه هاى غلط را خیلى باور دارند و حاضرند در جهت مطامع روحانیون و آخوند هاى شیطان صفت خود و افراد بى گناه را قربانى کنند در تاریخ گذشته اگر مطالعه کنیم شاید حسن صباح نادرترین شخصیتى بود که این روش را براى انجام ترورهاى خود بر علیه مخالفانش از جمله حکمرانان عرب در ایران انجام مى داد ٠ با دستور صباح پیروانش بى هوش سپس آنها را در باغى همراه با چند زن خوبرو مواجه مى کردند بعد از آن صباح توانست با این حیله خیل افراد را دور خود جمع کند که به فداییان حسن صباح معروف شدند و با وعده هاى بهشت و حورى العین دستورات او را مو به مو اجرا مى کردند
شنبه 18 آبان 1392 - 20:06
asemanabi1 - اتن - یونان
ایول 1ذونه باشه...خیلی باحال بود...حالا این جدی بود یا شوخی؟
شنبه 18 آبان 1392 - 20:08
be_pa.khaste - هارلم - هلند
من وقتی‌ آدم کودن مثل اینرو میبینم تا چند روز معدم درد میگیره
شنبه 18 آبان 1392 - 20:01
biparva-jan - تهران - ایران
امثال همین مغز کپک زده ها هستند که به سوریه اعزام میشوند تا با حکومت اسد بجنگند.
شنبه 18 آبان 1392 - 20:16
cantona - شاهین شهر - ایران
بهشت خیالی را فقط برای خرسواری از امثال تو ساخته اند .
شنبه 18 آبان 1392 - 19:58
mina minavand - هانور - آلمان
ننگ بر شماها باد و دینتان که فقط سکس براتون مهمه.
شنبه 18 آبان 1392 - 20:47
alibabatabrizi - تبريز - ايران
سلطنت طلب ابوظبی وهابی زاده کجائی هه هه چی کار داری میکنی اینجا ؟ .اینهارو به خودت بستی تا چند تا بچه شیعه رو بکشیو به درک واصل شی ؟بد بخت تا کی عمو بن لادنو عمو طالبانت میخوان تو کله.. کنن که اگر جنایت کنی بهت حوری میدن. ..
شنبه 18 آبان 1392 - 18:41
ali1111 - تهران - ایران
اون میله آهنی را باید تو اون مغزت کوبید!
شنبه 18 آبان 1392 - 20:58
samira joon - مشهد - ایران
این وهابی های احمق هیچوقت آدم نمیشن خوب شده بخش مورد نظرشو مومیایی نکرده بعد نرفته عملیات
شنبه 18 آبان 1392 - 21:19
دبل چاکلت - شیراز - ایران
. قهوه تلخ - منجستر - انکلستان. براوو!
شنبه 18 آبان 1392 - 21:31
کبالت3 - کرج - ایران
آقای برادر اخوی محترم درخواست کردم که یه تکذیبیه جهت رفع روده برشدن خلق الله بزاری اینکه بگفتی خودش مزید بر علت شد و چند تا رو از خنده شهید کرد ..از قضا سرکنگبین صفرا فزود کبلائی.
شنبه 18 آبان 1392 - 21:52
khalkobi - فرانکفورت - آلمان
بهشت کجاست که همه میخوان برن اونجا.
شنبه 18 آبان 1392 - 21:56
کبالت3 - کرج - ایران
حداقل حالا کاسبی لوله فروشهای کابل و اسلام آباد توپ میشه و لوله در سایز های مختلف با درپوش مربوطه میدن خدمت برادرای سلفی و وهابی اعزامی به حورستان.
شنبه 18 آبان 1392 - 21:58
titan - ایران - ایران
توی جهالت اندیشه این انسانها شکی نیست. اما این موضوع از دروغهای سایت شیعه نیوزه که فقط ذهن ساده خودش می تونه این دروغ رو تخیل کنه و باور کنه. حتی یک همچین ادم جاهلی هم می دونه قرار نیست توی اون دنیا سر و یدنش وجود نداشته باشند و اون قسمت عضوش توی بهشت از این طرف به اون طرف بپره!!!!!!.
شنبه 18 آبان 1392 - 22:06
biparva-jan - تهران - ایران
گیریم که اون بخش از بدنش سالم موند. وقتی فقط همون قسمت سالم موند چطور میخواد با اون 72 ....
شنبه 18 آبان 1392 - 22:07
azadi2011 - تورنتو - کانادا
یک آدم تکه پاره ولی اونجاش سالم ! مگر اون اندام بدون خونرسانی یا بدون عصب کار خواهد کرد? برو آنها را که به کمرت بستند تا آدم کشی کنی باز کن و خدارا شکر کن که تکه تکه نشدی۰ آفرین به آن ماموران امنیتی که تو را شناسایی کردند
شنبه 18 آبان 1392 - 22:38
رستگار501 - برن - سویئس
وقتی همراهان امام حسین شب قبل از آشورا بدنشان را واجبی مالیدن و حمام کردن که اگر کشته شدن تو بهشت (شهر ن.. ) با حورالیان تمیز حال کنند . خب از این بی مغر هم انتظار دیگری نباید داشت.
شنبه 18 آبان 1392 - 23:09
Godless - توییید هیدز - استرالیا
یاد حکایت اون بابایی افتادم که ۱۳۳۳ سال پیش سر ظهر عاشورا قبل از اینکه برود تو میدان جنگ٫ رفت تو خیمه و تنش را نوره(واجبی) کشید تا بعد از شهادت موقع بغل کردن حوری ها تر و تمیز باشد (تاریخ طبری٫ جلد ۳) و ما هنوز برای لبهای تشنه اش اشک میریزیم
شنبه 18 آبان 1392 - 23:30
گربه_سگ - لوزان - سوئیس
بت شکن - مونترال - کانادا......//احتمالا این هایی که منفی‌ داده اند خود را مسلمان دانسته و با منفی‌ میخواهند بگویند (بابا نگذارید این اخبار‌ها را، آبروی اسلام میرود)!!!//....با اشتباهاتی که این افراد به ظاهر مسلمان میکنن ...حقیقت اسلام خدشه دار نمیشه........اگه از شما بپرسن شما چی هستی. ...جوابت چیه....فرض کنیم بگی من ایرانیم....خب اگه یه هموطنت دزدی کرد یا آدم کشت....اونوقت.. خوبه کانادایی ها بهت بگن دزد یا قاتل....اگه خوب نیست پس شما هم دیگه همه مسلمونا رو جمع نبند.....
شنبه 18 آبان 1392 - 23:46
Royan - کالیفرنیا - آمریکا
بیخود نیست که اسلام فاحشه خانه ها را می بنند برای اینکه آدم احمقی مثل این محدود و در حسرت باشند و به عشق بهشت خودشون را تلف بکنند و یا اینکه اگر یک کم شعور داشته باشند از دیدن فاحشه خانه از رفتن به بهشت منصرف نشوند.
یکشنبه 19 آبان 1392 - 00:08
mihanesabz - تورنتو - کانادا
قراره فقط همون عضو خاص سالم بمونه؟ اینجوری که خیلی‌ ضایع می‌شه! یعنی‌ از اونجایی که هیچ عضو دیگه‌ای باقی‌ نمونده، فقط همون عضو توی بهشت قدم میزنه در حالیکه ۷۲ تا حوری همراهیش می‌کنن!!!!!
یکشنبه 19 آبان 1392 - 01:15
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
مسلمان یعنی بی مغز....شیخ ما گفت خداوند ۷۲ حوری در بهشت عطا میکند...چه اشتهایی هم داره مرتیکه الاغ..
یکشنبه 19 آبان 1392 - 01:27
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
شیخ هایی که از این وعده ها میدن خودشون تو بهشتن همین الان......۷۲ تا صیغه ای دارن...مثل جنتی
یکشنبه 19 آبان 1392 - 01:30
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
از فردا لوله آهنی چینی زیر کفنی وارد بازار میشه ..سایز های مختلف تا ۱ متر...
یکشنبه 19 آبان 1392 - 01:32
persian_aria75 - شفیلد - انگلستان
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی ، اینها هم کیشان و هم فکرهای تو هسنتد ، تحویل بگیر تروریست مسلمان
یکشنبه 19 آبان 1392 - 02:24
تیردادسورنا - ایران - ایران
Royan - کالیفرنیا - آمریکا دوست گرامی به نکته جالبی اشاره کردید حقیقت هم همین است با عقده جنسی که در این افراد ایجاد میشه راه برای سو استفاده ازشون باز میشه..در انقلاب هم مردم میرفتن تظاهرات تا اگه کشته بشن برن بهشت برای حوری بازی اما الان همه میدونن که حوری موری در کار نیست به همین خاطر اینهمه فشار را تحمل میکنن و کسی حاضر نیست کشته بشه. موفق باشید
یکشنبه 19 آبان 1392 - 04:17
دنياي بي ارزش - مریوان - ایران
من که نمیدونم تا چ حد درسته ولی مطمئنم خیلی ها پیدا میشن که با نام اسلام هر گنده کاری رو انجام میدن گربه_سگ - لوزان - سوئیس گل گفتی عزیز....
یکشنبه 19 آبان 1392 - 06:35
yashainiran - ایران - ایران
شستشوی مغزی تا کجا انجام گرفته که باکشتن همنوعان خود به بهشت می روی! تف بر ذاتتان. اگر مرگ خوبه چرا خودتان این کارها را انجام نمیدهید؟
یکشنبه 19 آبان 1392 - 07:38
تپل مپل - شیراز - ایران
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی مردشور تو و هر چی سنی و شیعه.که همتون یه لجنی هستید
یکشنبه 19 آبان 1392 - 14:12
eshgeman iran - ایران - ایران
به اطلاع کاربران محترم وصدیق وآزاد می رسانم که درهرمذهبی گروه هایی وجوددارند که تحت تأثیرافکارعلط بعضی افراد که اکثرا هم وابسته به سرویس های بیگانه هستند خط دهی می شوند اینها یک خطی رادنبال می کنند که هدفشان بدنام کردن دین مبین اسلام میباشد. دینی که هدفش صلح وبرابری است وحتی اجازه ی برداشتن یک دانه ازدهان مورچه ای را نمی دهد چطورعده ای نفهم به خودشان اجازه چنین جسارتی را میدهند تمام بدبختی مسلمین اززمانی شروع شد که دردین بدعت واردشده .خداباعث وبانیش را لعنت کند. همین وهابی ابوظبی بی پدر الآن کجاست که بیاید از اون عمر گوربه گور شده که بدعت دردین گذاشت صحبت وجوابگوباشد. پول مسلمین توسط سگ وهابی ها خرج کشتار مسلمانان واقعی شده است واین حربه ای شده که بیگانگان مخصوصا اسرائطل وکشورهای غربی ازاین حربه به نفع احسن استفاده می کنند علیه خودمسلمانان.
یکشنبه 19 آبان 1392 - 15:10
دنياي بي ارزش - مریوان - ایران
من کان فی هذه اعمی فهو فی الاخرت اعمی و اضل سبیلا(قران-اسرا) ترجمه=هرکس در این جهان کور (از نظر فهم)باشد در اخرت نیز کور و راه گم کرده تر خواهد بود...!!!
یکشنبه 19 آبان 1392 - 18:58
Irani34 - هامبورگ - آلمان
در دنیا تنها تروریست های اسلامی احمق و بدبخت هستند که به کمرشان بمب بسته و دیگران را منفجر میکنند.
یکشنبه 19 آبان 1392 - 19:18
دنياي بي ارزش - مریوان - ایران
ان شر الدواب عندالله الصم البکم الذین لا یعقلون (قران انفال) ترجمه=بدترین جنبندگان نزد خدا ان دسته از مردم کر و کوری(از نظر باطن)هستند که عقل و فکررا به کار نمیاندازند
یکشنبه 19 آبان 1392 - 18:53
shsal - تهران - ایران
این هور العین چی هست
دوشنبه 20 آبان 1392 - 10:49
shady_sho - تهران - ایران
بیچاره به اون حوریاییکه قراره با این نکبت شپشو بخوابن اخخخخخخخخخخخخخ
‌سه شنبه 21 آبان 1392 - 19:49
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی، تو که راست میگی!!!!!! روز روشن را انکار نکن. کامنت های تو را اگه کسی بخواهد بررسی کنه میفهمه که افکارت مملو از خشونت، ترور. ... هست. چه لذتی میبری از اینکه یک انتحاری یا یک تروریست انسانهای بیگناه رو میکشه.
‌چهارشنبه 22 آبان 1392 - 11:52
PARVANE1 - برنموث - انگلستان
حالا گیریم این خبر از حفظ عضو (نه چندان شریف) طرف دروغ باشه، آیا اینهم دروغه که اینان واقعا باور دارند که پس از مرگ با شهادت، با کله می‌رن بهشت و............؟
‌پنجشنبه 23 آبان 1392 - 14:29
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.