ایران، چند دهه پیش از انقلاب - عکس


ایران، چند دهه پیش از انقلاب






































alirezaperspolisi - ایران - بندرعباس
خاکبر سر مردم بی لیاقت ایران لایق کفتار بودن اینها خوشی زیر دلشون زده بوده . شاه هم حماقت کرد دو تا گلوله حرذوم اغا کرده بود ملت احمق خودشونو دست اینها نمیدادن
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

آشی - ایران - تهران
آخی، دقیقا شبیه کشورهای غربی . انگار نه انگار که ایران بوده. ایران باید در اروپا یا آمریکا بنا میشد نه در خاورمیانه. خدا اشتباه کرد. ولی اشکال نداره موهامونو رنگ بلوند می کنیم و کانتک لنز رنگی میزاریم که خودمونو گول بزنیم. چه اشکال داره.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
افسوس
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

az mast ke bar mast ! - نروژ - سرد
اینهم اثبات اینکه این جمله چه موقعی استفاده میشه : " از ماست که بر ماست "
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
ایران هم قبل از سقوط 57 کشور خوبی بود.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

فلرتیشیا - هلند - روتردام
ای خدا چی بگم آخه....آدم آتیش می گیره چی بودیم چی شدیم.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خود کرده را تدبیر نیست// اگر عنقلابیون بجای فرو ریختن همه ی ابعاد اجتماعی بنوعی نقائص را هشدار می دادند شاید ایران کنونی که مایه ی نننننننگ ایرانیان راستین بود وجود نداشت شما که امام امام کردید گرچه ساواک احمق رساله ی خمینی کثیف و روابط جنسی با کودک شیر خواره را ممنوع کرده بود و کتابهای افشاگرانه در باره ی اسلام ولی ایا نمی دانستید علت اصلی مخالفت خمینی با شاه 2 مسئله بود///اصلاحات ارضی و حق رای زنان//// اگر نمی دانستید نااگاه اگر می دانستید و برای مطامع سیاسی سکوت کردید خیانتکار بی..اما و اگر!!!!!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
یاد ان دوران به خیر. ازادی مدنی داشتیم و کار به نسبت الان فراوان بود زیرا شرکتهای ایرانی و نمایندگیهای خارجی شرکتها فعال بودند کارخانجات کار می کرد و کارگران فعال بودند استودیوهای فیلمها و نمایندگیهای کمپانیهای فیلمهای خارجی کار می کرد و کار تقریبا فراوان بود جوانانی که دیپلم گرفته و در یکی از سه سپاه دانش ترویج یا بهداشت خدمت کرده بودند اکثرا جذب سازمانشان می شدند. طرحهای سپاه دانش و بهداشت وترویج خیلیها را به اشتغال رساند و کمک بزرگی به روستاها بود من خود در یکی از انها بودم و مردم را یاری میدادم. جوانان دلسوز با جان و دل برای روستائیان کار میکردند و بعضی در همان روستا جذب شدند و یا با دختران یا پسران ازدواج کردند. گرانی نبود فقر کم بود.اعتیاد بندرت یافت میشد.کشور درحال پیشرفت بود. امان از این اسلام خانمانسوز.ومتعصبین احمق.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
az mast ke bar mast ! - نروژ - سرد دوست عزیز چه جالب نام کاربری شما هم کاملا هماهنگ شده با این عکسها ..ای ول .
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

Dara va sara - استرالیا - پرت
میدونی چیه. وقتی به این عکسها نگاه میکنم. یه احساس خاصی دارم. فکر میکنم اینا همش مال منه و من هم متعلق به اینا هستم. فکر میکنم خونه منه. ولی وقتی عکسهای این غربتیها را میبینم وقتی عکسهای این کلاغ سیاها رو میبینم. فکر میکنم من دیگه غریبه ام و اینا اشغال گران هستن و چفدر خجالت میکشم از خودم.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

sunami - ژاپن - فوکوشیما
زیبا به تمام معنا.........................
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

آشی - ایران - تهران
علیرضا پرسپولیس، خودتو جز این ملت احمق نمی دونی؟
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

gharibe UAE - امارات - ابوظبی
معلوم نیست چی بوده فقط همین که زن و دخترا لباس نمیپوشیدن خاک تو سر همون شاه هم برا ما کاری کاری نکرد مسله همین آخوندا فقط فکر اطرافیان خودش بود شما تو این عکسها چیزه خاصی میبینید؟ شاه فقط به فکر منافع خودش بود هیچ توجهی به ملت نداشت..
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

zoroye iran - اتریش - وین
کاش اون زمان بدنیا می اومدم و اون زمان زندگی میکردم
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

mehdi6374 - ایران - تبریز
خداحافظ ایران زیبا خداحافظ عشقو صداقت
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

dannni - استکهلم - استکهلم
هرکه ایران رو نشناسه فکر میکنه فتوشابه
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

love-iran - ایران - مشهد
یک عکس هم از شهرهای دیگه ایران بزارید قبل سالهای 57 من فیلم های دیدم که مردم اصفهان تبریز بیرجند و خیلی های دیگه تو فقر داشتان میمردن یکی نیست بگه مگه شاه سکته کرد مرد که خمینی گور به گور شده اومد رو کار خب مردم انداختن اش بیرون فیلم هاش که هست اما خب مردم فکر میکردن اون از شاه بهتره که بدتر در اومد اما خب اون زمان هم ایران همچین خفن نبود شما یک تهران رو نشون میدید اون طرفی که 20 سال اش هست فکر میکنه چه خبر بوده از تهران یک کیلومتر میرفتی بیرون فکر میکردی رفتی وسط مغول ها از بس مردم فقیر بودن
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
این عکسها بیشتر شبیه خاطرات شیرین هست ..ولی اون اتوبوس 2 طبقه خیلی باحال بوده ..دوست داشتم سوار این اتوبوسها میشدم ...ایران امروز شبیه سرزمین طلسم شده ها هست که توسط جادوگرها طلسم شده و مردم نمی تونن شاد باشن ..هر جا که شادی باشه جادوگرها مامورانشون رو می فرستن تا شادی رو تبدیل به غم کنن..به نظر من مشکل اصلی در ایران این هست که مردم شادی رو کم کم فراموش میکنن . و حتی از امکاناتی هم که دارن نمیتونن استفاده کنن و شاد باشن ..چندین سال هست که در ایران حتی در عروسیها هم با وجود اینکه خیلی پول برای این عروسیها خرج میکنند شاد نیستند ..و عروسیها هر روز تبدیل به یک مراسم رسمی و خشک میشه . مهمانها دوست دارند هر چه زودتر مراسم عروسی تموم بشه و به خونه برگردن ..برخلاف سالیان قبل که تا ساعتهایی از نیمه شب بساط رقص و آواز بود ...
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

feminism - انگلستان - لندن
در این خاک زرخیز ایران زمین -- نبودند جز مردمی پاک دین )( همه دینشان مردی و داد بود. -- وز آن کشور آزاد و آباد بود )( چو مهر و وفا بود خود کیششان -- گُنه بود آزار کَس پیششان )( پدر در پدر آریایی نژاد -- ز پشت فریدون نیکو نهاد )( بزرگی به مردی و فرهنگ بود -- گدایی در این بوم و بر، ننگ بود )( کجا رفت آن دانش و هوش ما -- که شد مهر میهن فراموش ما )( که انداخت آتش در این بوستان -- کز آن سوخت جان و دل دوستان )( چه کردیم کین گونه گشتیم خوار -- خرد را فکندیم این سان زکار )( در این کشور آزادگی ارج داشت -- کشاورز خود خانه و مرز داشت )( گرانمایه بود آنکه بودی دبیر -- گرامی بد آنکس که بودی دلیر )( نه دشمن در این بوم و بر لانه داشت -- نه بیگانه جایی در این خانه داشت )( ازآنروز دشمن بما چیره گشت -- که ما را روان و خرد تیره گشت )( از آنروز این خانه ویرانه شد -- که نان آورش مرد بیگانه شد )( چو ناکَس به ده کدخدایی کند -- کشاورز باید گدایی کند) براستی چه کردیم کین گونه گشتیم خوار !؟
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
هزاران خاک و نفرین بر مردم ناسپاس و بی لیاقت  ساده لوحی که گول خمینی مکار روخوردنند با دستاشون  ایران رو به اتش کشیدنند !!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

kouroshi - سوییس - برن
برای این که ۲ بار یک اشتباه را نکنیم باید حواس مونو جمع کنیم. اون زمان هم همه چیز کامل نبود. اشتباه زیاد بود و خیلی در خواب خرگوشی رفته بودیم. اگر فکر کنیم می‌تونیم اون زمان برگردانیم، این فقط یک تواهم هست. سعی‌ ما باید بر این باشد که امروز و فردا را درست کنیم. باید خیلی چیزها یاد گرفت.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

Mehrzaad_aus - استرالیا - سیدنی
گذشت ان زمانی که ان سان گذشت!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

zorro - هند - میسور
مرگ بر انگلیس
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

onsore ahriman - فرانسه - مارسی
50 سال دیگه میفهمین که چه غلطی کردین. شاه مشکل نداشت. شما احمق بودین ، ولی هنوزم کوتاه نمیاین. پس تا 50 سال دیگه ، همین آش و همین کاسه!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

dler - فنلند - لاهتی
همه جیز ایران عقب افتاده تغیر و بدتر شده است الان فقط ماشینها مثل اون زمان است.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

kamran63 - فرانسه - لیون
خودمون خراب کردیم, خودمون هم باید درستش کنیم..
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

daryosh - انگلستان - لندن
میشه چندتا عکس از مردم روستا در اون زمان بزارید.تا این همه کسی الکی به به وچه چه نکنه.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
چی بودیم و چی شدیم :(
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
یادش بخیر چه روزگاری داشت وطنمان ایران.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

marius111 - رومانی - بو خارست
تو خواب هم دیگه نمیبینیم
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

freedomforiran - انگلستان - لندن
درود به روان پـادشـاه عـزیـزم شــاهـنــشــاه آریــامــهــر روحـتـان شــاد و یــادتــان گـرامـی بــاد شــمــا لایــق ایــن مــلــت نــمـکنــشــنـاس تـبـودیـد ولـی ایـن مــلــت نـمـکـنـشـنـاس هـر روز دارنــد تـوان پـس مـی دهـنـد
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

saeid_saeid - انگلستان - منچستر
خلایق هرجه لایق......
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

marius111 - رومانی - بو خارست
باز انگلیسیها بهشون برخورد نشسته ای بغل عمه الیزابت هی به به و چه چه میزنی با با روستایشم راضی بود لعنت بر عمه
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

kiarash2020 - ایران - تهران
حاضرم به جای مابقی عمرم فقط یکسال در آن زندگی کنم و خنده و شادی رو بینم
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

ukguy4u - بریتانیا - لندن
خاک بر سر دونه به دونه افرادی کع اومدن تو خیابون و ضعار مرگ بر شاه سر دادن.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
سایت دیلی میل انگلیس ، یه خبر زده با این عنوان : برای مسلمانان این عکسها سکسی است . و زیرش عکس سارا شورد کوهنورد امریکایی را زده که یک تاپ پوشیده و سایت مشرق نیوز آنرا مشجری کرده ! در بخش نظراتش هم کلی مسخرمون کردن و خندیدن . این سایت های عقب افتاده حزب اللهی با این کارهاشون آبرومون را بردند. دوستانی که انگلیسی مسلط هستند یه سر یزنید و نظر بزارید تا بیشتر از این آبرومون نرفته!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

golly47 - المان - فونگاشتاد
اگر در جشنهای 2500 ساله شاه نمیگفت کورش اسوده بخواب که ما بیداریم باین روز نمیافتادیم
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

sascha - امریکا - سن هوزه
daryosh - انگلستان - لندن مگه وضع روستاها خیلی فرق کرده.الان که شهر هم شبیه روستا شده.
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
*پسر شجاع* - ایران - تهران. برادر بسیجی! چه زود رنگ عوض میکنی؟! مگه تو نبودی که میگفتی خوشحالم که در انتخابات تقلبی نشده و اکثریت مردم از رژیم بیذار نیستند؟ شما اسلام چیها عجب هفت رنگی هستید؟ به خاطر امثال شما است که مملکت به این روز افتاده! ..حالا حرف بزن تا پرونده طرفداری از رژیمت رو برای کاربران وب سایت رو کنم. تو مفلوک اسلامی قول داده بودی اگر یک کامنت از تو در دفاع از رژیم پیدا کردیم از این وب سایت بری! اما مشغول رنگ عوض کردن شدی؟ خجالت بکش بسیجی!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

golly47 - المان - فونگاشتاد
کورش اسوده بخواب که ما بیداریم باگفتن این جمله هم خودتو بکشتن دادی هم ملت رو به گ......اگر میخواستی بیدار باشی بایستی مثله انگلیسها وامریکایها موزیانه بیدار باشی نه اینکه جار بزنی
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

آنتی اسلام - ایران - اهواز
توضیحی نداره. فقط اینکه ملت میخواستند بر اساس دستور آخوندها اسلامی زندگی کنند. کارگرها هم با صحبتهای شیرین کمونیست ها دوست داشتند کارمندها رو به زیر بکشند و نابود کنند این شد که میبینیم. تمام کارهای ایرانی ها همینجوری. الان که بعضی ها مثل جوجه ایی که هنوز سر از تخم در نیورده و کل عمرشون اندازهء دو دهه به زور میرسه؛ رژیم گذشته رو "طاغوت" و ظالم و.. میخونند! خلایق هرچه لایق. همین احمدی نژاد هم از سرتون زیاده. باید بزنند پس گردنتون تا راه برین
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

az mast ke bar mast ! - نروژ - سرد
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . اوه عزیزم , خوشحالم که دوسش داشتی , اخه عین حقیقت واللا .
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
love-iran - ایران - مشهد. بسیجی ! تو ایران 40 سال پیش رو با الان مقایسه میکنی؟! اگر همون رژیم تا الان روی کار بود که ایران عروس جهان و خاورمیانه بود. دبی و هنگ و کنگ و سنگاپور و غیره باید پیش ایران لنگ میانداختند. تقصیری ندارید! شما ساندیس خوران بی عظمی تنها چیزی که ندارید یک جو عقل است!
پنج‌شنبه 7 مهر 1390

دبی نبما - المان - ذبی
شاه فقید چرا مردم را با این اخوندها به حال خود رها کرد و بزدلانه با میلیاردها دلار سرمایه این مردم نگونبخت گریخت...پول حالا بخوراه تو سرش چون اگه نمیبرد اینا می بردن و لی چرا به همون ارتش شاهنشاهی خیانت کرد و به عنوان فرمانده کل قوا اینا را بلا تکلیف گذاشت که همشون قلع قمع شن؟هی چی بگم حالا که گذشت و حقیقت ایران امروزی یعنی عمامه اعدام.. دلم بد تنگه برا ایران. لعنتی کمی تغییرم نمیاد ادم شیرجه بزنه تو ایران زیبا...
جمعه 8 مهر 1390

Royan - المان - المان
gharibe UAE - امارات - ابوظبی/ چیه توقع داشتی شاه برات تاجگذاری راه بندازه همون کارهائی هم که کرد از سرملت نمک نشناس ایران زیاد بود اگر هم چادر چاچغچور دوست داری همون ابوظبی برات خوبه daryosh - انگلستان - لندن همین کتابی که این عکسها را از توش انتخاب کردن آنقدر عکسهای زیبا از روستا ها و روستائیان با صفا و شاد و با طراوت داره که توی تمام عمرت بعد از انقلاب ندیدی امیدوارم که سایت چند تا از اون عکسها راهم بذاره که دهن یاوه گو بعضی ها هم بسته بشه / love-iran - ایران - مشهد مثل اینکه اصلا زمان شاه مسافرت نرفته بودی ! اصفهان , شیراز , تبریز, خرمشهر, بندر عباس, همدان , و خیلی از شهرهای دیگه همه زیبا بودند اگر شماها این فرصت 33 ساله را از شاه نمیگرفتید الان میفهمیدید چی داشتید حالا از شهرهای جنوب چی مانده خرابه! نه؟ آب آلوده ! از مردمان ایران چی از اب درآمد یک عده سرخورده معتاد, غرق در فساد و فحشا؛ زندگی آمیخته با دروغ و دزدی ترس و ریا, قاتل و جاهل و ..... بهترین ها هم یا تو زندان هستند یا توی بهشت زهرا یا در حال فرار از کشور و یا در حال تو سری خوردن.
جمعه 8 مهر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
sunami - ژاپن - فوکوشیما دوست عزیزم با اینکه کامنت کوتاه بود ولی خیلی مفهوم داشت ..موفق باشی هموطن من
جمعه 8 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
1-چون من هم دوره شاه و هم دوره خمینی را دیده ام, میخواهم مقداری در مورد این دو دوره به کار برانی که فقط دوره خمینی را دیده اند, تعریف کنم. آزادی فردی در دوره شاه تقریبا مانند اروپا بود. یعنی میتوانم به قوت بگویم که کسی که در تهران زندگی میکرد, هوس پاریس را نمیکرد. برای اینکه عالم جوانان دوره شاه را بهتر تصور کنید, یک سریال (فیلم) اسرائیلی هست به نام آلمانی "Eis am Stiel" که به عنوان نمونه در یوتیوب " https://www.youtube.com/watch?v=7Z4mR_gpp-A " میتوان هنر پیشه های آنرا دید.
جمعه 8 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
2- فقر آن موقع به اندازه حالا نبود. شما ظاهر و لباسهای تظاهر کنندگان آغاز انقلاب را مقایسه کنید. در آمد 8 ساعت کار پدر یک خانواده در روز, برای تمام مخارج خانواده اش کافی بود. خود من باحقوق دیپلم وظیفه ام که 355 تومان در ماه بود خرج مسافرت به آلمان و اقامت شش ماهه آلمان را پس انداز کرده بودم. از آنجائیکه روستا زاده ام, میتوانم بگویم که روستا های آن موقع بیشتر شبیه روستا بودند و تولید کشت و زرع به مراتب بهتر بود.
جمعه 8 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
3- چیزی که در جامعه ایران کنونی بسیار افت کرده, احترام انسانها نسبت به هم میباشد. و این برای من خیلی عجیب است که علت آن چیست؟ در مورد سیاست, تا مادامیکه مخالف شاه نبودی و طرفدار کمونیست نبودی, کسی با تو کاری نداشت. مسلما زندان اوین در دوره شاه ساخته شد, اما میتوانم با اطمینان خاطر بگویم که تعداد زندانیان و تیر بارانیان و اعدامیان دوره شاه هرگز به اندک درصدی هم به جنایتهای دوره خمینی و حکومت اسلامی نمیرسید. در واقع خمینی مانند آب خوردن, آدم کشت. من تعجب میکنم که یک پیر مردی که بر حسب کهولت از مرگ فاصله چندانی نداشت, چقدر میتوانست جلاد باشد؟ این شخص چگونه میتوانست شبها آرام بخوابد؟ انسان چقدر میتواند خون آشام باشد؟ من در حیوانات نمونه ای مانند او پیدا نکردم.
جمعه 8 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
4-مرگ جوانهای زیادی به گردن اوست. من به بهشت و جهنم اعتقادی ندارم. اما اگر جهنمی میبود, میباست مرکز آن قبر این عفریته باشد و شعله های آتش آن از قبر این قاتل به آسمان بکشد. اگر شاه یک ذره قصاوت خمینی را داشت و اورا در عراق از بین میبرد, کار ایران به اینجا ها نمیکشید. شاه بیعرضه اورا سوار ماشین کرد و محترمانه از مرز ایران بیرون انداخت. در مقایسه با آن, اگر مانند آن خمینی در این حکومت اسلامی کسی قیام بکند, بلا فاصله به دار آویخته میشود. .
جمعه 8 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
5-حالا سئوال اینست که چرا اصلا مردم انقلاب کردند؟. انقلاب به غلط به نام خمینی ثبت شد. زیرا پس از اینکه خمینی به بغداد تبعید شد, به مرور زمان از ذهن مردم گم گشت. بجز اندکی, هیچکس دیگر از او اطلاعی نداشت. حتی در مساجد هم کسی از او یاد نمیکرد. اما در این میان اشخاصی مانند دکتر علی شریعتی ( همان ماله کش معروف که افکار جوانها را فلج و احساساتی کرده بود ), مهندس بازرگان, آیت الله طالقانی, مجاهدین و و و و بودند که در ایران کم و بیش فعالیت میکردند. اشخاصی مانند خامنه ای و رفسنجانی و نظیر اینها عددی نبودند.
جمعه 8 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
6-اولین تظاهرات بعد از آمدن جیمی کارتر به ایران بود که پس از سخنرانی مهندس بازرگان که تازه از زندان آزاد شده بود, شروع شد. در این فاصله صدام حسین خمینی را از بغداد بیرون انداخت و او به پاریس آمد. مردم به چهره و قولهای فریب دهنده او در پاریس اعتماد کردند. و باور کردند که ایران از همه لحاظ, چه سیاسی و چه فردی آزادتر خواهد شد. سخنرانی خمینی در بهشت زهرا که چگونه کلاه به سر مردم میگذارد, معروف است. اغلب مردم حرفهای این شیاد را باور میکردند. اگر یک ذره از نیت این ملعون آگاهی داشتند, هرگز قدمی برای تظاهرات برنمیداشتند.
جمعه 8 مهر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
7-بزرگترین اشتباه شاه این بود که انتقاد پذیر نبود. بر عکس پدرش علیه روحانیت کار نکرد. در حالیکه همین روحانیت همیشه موی دماغ او بودند. او از شخصیت پدرش چیزی به ارث نبرده بود. او فکر میکرد که روحانیت گربه خوش خط و خال است. از آزادی سیاسی و نظرات سیاسی میترسید. در حالیکه همینها میتوانستند در استقلال و دوام کشور بسیار مفید باشند. (پادشاهی انگلستان). مردم به روحانیت اعتماد کردند و قولهای (دروغین) خمینی را جدی گرفتند و باور کردند. و واقعا تصور کرده بودند و باور کرده بودند که جامعه بهتری خواهند داشت. پول نفت خواهند گرفت. آزاد تر خواهند شد. زندگی بهتری خواهند داشت.
جمعه 8 مهر 1390

سر خلوتیان - انگلستان - لیدز
daryosh - انگلستان - لندن.دوست عزیز حرف شما قبول.ولی اینم در نظر بگیر که بعد از 33 سال مگه اینا چه گلی به سر روستاییان زدن.در ضمن اگر شما تحقیق کرده باشی میبینی که در حال آباد کردن روستاها هم بود که انقلاب شد.اونقدر روستاها هستن که برق کشی و لوله کشی آب را از زمان قبل از انقلاب داشتن که متاسفانه تمام طرحها بعد از انقلاب نیمه کاره رها شد
جمعه 8 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
باز چند عکس از پیش از عنقلاب گذاشتند مزدوران 57 از همه ی طیف ها شروع به زر زر عنقلابی/ خاطرتان جمع این حرکت شما یکی از احمقانه ترین جنبشهای جهان بود دیو خفته ی این دین جهنمی را که پس از فتنه ی اخوان المسلمین مصر و فدائیان اسلام اخته شده بود جانی تازه بخشیدید و این هیولا را به جان ایران و جهان انداختید شرایط دهشتناک ایران امروز را کسی به خواب هم نمی دید/ننگتان باد که چه انسانهایی در زیر خاک خوابیده اند بدلیل عن/قلابتان/
جمعه 8 مهر 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
daryosh - انگلستان - لندن اقای حزب اللهی مزدور اول اسمتو عوض کن بذار حاجی.سید.یا دیگه .اگه نمیدونی بدون روستاها هم وضع خوبی داشتن.سپاه دانش.سپاه بهداشت وسپاه ترویج ابادانی در حال خدمت به ایرانیان بودند همچنین خارجیها و امریکاییها در حال خدمت در شهرستانها بودن شیر فهم شدی.
جمعه 8 مهر 1390

golly47 - المان - فونگاشتاد
میدونید فرق محمد رضا شاه با ناصرالدین شاه چه بود فرقی نداشتند فقت ناصر امیرکبیر را کشت محمدرضا هم دکتر مصدق را اون کشورهای شمال ایران را داد به روسها این یکی بحرین و باکو را داد به اینگیسها
جمعه 8 مهر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. بازم که توهم زدی ..من خودم به موسوی رای دادم و عضو جنبش سبز مردم ایران هستم ..البته موسوی بهانه است برای سرنگونی دیکتاتوری آخوند و رسیدن به دموکراسی واقعی..مشکل من و تو این هست که تو بیخدا هستی و من به خدا اعتقاد دارم ..پس مسایل دیگه رو با هم قاطی نکن ..
جمعه 8 مهر 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
چه بی کلاس و جهان سومی بودیم باعث خجالت ادمه.
جمعه 8 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
*پسر شجاع* - ایران - تهران. این تو هستی که مثل رهبرت متوهمی! ببین خودت با دروغگویی باعث میشی من پرونده تو رو دوباره و صد باره رو کنم تا کاربران وب سایت مواظب شما سایبریها باشند. اولا تو از نتیجه انتخابات دفاع کردی و گفتی "خوشحالی که تقلبی نشده و اکثریت مردم از رژیم بیذار نیستند!" یعنی از عنتری نژاد و انتخاب شدنش دفاع کردی و تمام اعمال سرکوبگرانه خامنه ای اربابت رو هم تایید کردی. بعد هم به اعتراف خودت برای دختر بازی و مخ زدن رفته بودی میدان هفت حوض نه رای دادن به موسوی! باز هم زر بزن تا تمام کامنتهات رو رو کنم! شما بسیجیها وقاحت رو از اربابتون سگ علی عظمی و بنیان گذار دینتون به ارث بردید. همه عصاره وجود مسلمین و دین مبین اسلام از دروغ است و مسلمان ذاتا دروغگوست و هم به خودش و همه به همه دنیا دروغ میگوید تا حرفش را به کرسی بنشاند. این چه آیینی است که قرار است شماها را با دروغ به سعادت خیالی برساند؟! بابا کمتر خالی ببندید ایها المسلمین و المومنین! به خدای خیالی خودتان رحم کنید!
جمعه 8 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
Khashayarshah - ایران - تهران . دوست عزیز این کامنتها تنها از سوی مرتجعین اسلامی و رژیمی نیست تعدادی عنقلابی چپ مجاهد ملی منقلی سبز وو هم هست که برای اثبات خیانت خود مثل اسپند بالا پائین می پرند که شکوه پر از خوووووووووون عنقلابشان را زور چپان کنند
جمعه 8 مهر 1390

marius111 - رومانی - بو خارست
اقای فقت از المان فونگاشتاد رضا شاه مصدق اnگلیسی رو نکشت اقای فقت هنوز که هنوزه ایران دست روس و انگلیس اقای فقط
جمعه 8 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
danial nabi - سوئد - استکهلم . اره مزدور این عکسها خجالت اوره اما تجاوز به دختر قبل از اعدام فحشا فقر واعتیاد میلیونی افتخاره برای تو جاسوس
شنبه 9 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
danial nabi - سوئد - استکهلم . نوکر ساندیس خور بی وطن! معنی بی کلاس بودن رو هم فهمیدیم! لابد این آبجی کماندوها که با چادر و طناب راپل از ساختمانها بالا میرن و دیشهای ماهواره مردم را به زمین پرت میکنند اوج کلاس اسلامی هستند؟! فرق گاو و کمانچه را هم تشخیص نمیدهید و اینچنین اظهار فضل میکنید! کلاس را فقط اسلام برای این مملکت به ارمغان آورد و بس! کلاس دروغگویی, کلاس فحشا, کلاس رمالی و دعا نویسی, کلاس نوحه و زنجیر و مداحی, کلاس آبجیهای چادری امر به معروف و نهی از منکر (بخوانید فضولی در کار مردم و عقده ای بازی اسلامی), کلاس شکنجه و جنایت, کلاس اعزام دختران ایرانی برای فحشا به دوبی زیر نظر آقا زاده ها و مقامات سپاه, کلاس قاچاق... باز هم بگم عقب مونده ذهنی؟! این اسلام هر چی کلاس بود برای ایران به ارمغان آورد! آخرین کلاسش عنتری نژاد با کلاس بود که اونهم مثل عروس تعریفی .. از کار در اومد! ...
شنبه 9 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
دبی نبما - المان - ذبی . مستر اول اهلا و سهلا و دوما این ادعای ملایان بسیار مهربان شبیه رهبران دینت بود که در 3 دادگاه اروپائی کذب ان ثابت شد باز صحبتهای رهبر کبیر انقلابت را تکرار کن/ایکیو ها همه در این کشورها هستند/
شنبه 9 مهر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. ظاهرا این توهمات همراه با عقده تو تمومی نداره ..تا جایی که من یادم میاد من یک کامنت روز اتنخابات ریاست جمهوری نوشتم و گفتم با اینکه من به موسوی رای دادم ولی اگه احمدی نژاد واثعا بدون تقلب رای آورده باشه به رای اکثریت احترام میذارم ..حالا تو از کجا در آوردی که این کامنت من حمایت از احدی نژاد بود جای سوال داره!..یادم میاد خود تو هم اون موقع کامنت نوشته بودی که مردم ایران دوباره این ملیجک خامنه ای احمدی نژاد رو انتخاب کردند خلایق هر چه لایق ..یعنی خود تو هم مثل خامنه ای آن روزهای اول نتیجه انتخابات رو قبول داشتی .بعدا رنگ عوض کردی ..جالب اینجاست امثال تو که اصلا رای نداید حالا مثلا زبان درآوردید و حرف مفت میزنید ..کسانی باید حرف بزنن که مثل من رای دادند و دیکتاتوری آخوند با تقلب رای آنها رو دزدید نه امثال بیخداهایی مثل تو که اصلا رای ندادید و حالا رنگ عوض کردید و سعی در چسباندن خودتون به جنبش سبز مردم ایران دارید .چون شما هیچ نقشی در ایجاد این جنبش نداشتید ..
شنبه 9 مهر 1390

danial nabi - سوئد - استکهلم
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس و ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس قاجاریه با ظلم و زور حاکمیت کردند مملکت را به روز سیاه کشاندند. پهلویها همینطور فقط کمی سرخاب کشید رو سر تهران و مملکت رو مسعمره مادام عمر کرد. جمهوری اسلامی با تمام زورگوئیهاش استعماری رو شکست داد و مملکت 180 درجه تغیر کرد و صنعت و خودباوری را حاکم کرد. فولکس و بنز المانی اتوبوس انگلیسی پیکان مونتاز و حالت زشتی داشت و مایع ننگ ایران. مردم هم اگرچه کمی سختی میکشند ولی اینده بسیار روشنی در انتظار است. اینقدر دگم نباشید مغزتان فسیل شده متاسفانه.
یکشنبه 10 مهر 1390

muslim1212 - افغانستان - هرات
چه زمانی خوبی بوده خال بر سر مردم خوشی زده بود زیر دلشون واقعا لیاقت میخواد بی لیاقتا
یکشنبه 10 مهر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
danial nabi - سوئد - استکهلم . با عینک اسلامی سپیدیها را سیاه و سیاه را سپید می بینی چون خونهای دلمه شده ی اجداد ایرانیان مانع دیدن رنگ واقعی است/
یکشنبه 10 مهر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ان غلابیون بجای دوران شاه، درباره اختلاس سه میلیارد دلاری که گندش بتازگی درآمد و رییس بانکی که در رفت و پولهایی که به بانکهای غربی فرستاده شد، نظر بدهند.
یکشنبه 10 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
*پسر شجاع* - ایران - تهران. ! اینقدر دروغ نگو! عین اظهارات بی شرمانه تو رو نقل میکنم نا همه بفهمندند شما نوکران علی گدا چقدر دروغگو هستید. در ضمن من تمام انتخابات رژیم رو زیر سوال بردم و حتی از رای مردم به موسوی هم حمایت نکردم. همان موقع که همه داشتند گلوی خود را برای موسوی میدراندند من گفتم که موسوی اول باید در باره نقش دولتش در اعدامهای دهه 60 پاسخگو باشد و گفتن که موسوی هم از ارکان این رژیم است. در تمام کامنتهایم گفتم که مردم از موسوی و کروبی عبور کرده اند و جنبش سبز وابسته به موسوی یا کروبی نیست. پس اینقدر دروغ نباف بسیجی ! من از اساس مخالف اسلام و جمهوری نکبت بار اسلامی و تمام اعوان و انصارش هستم. ملت ایران تا از اسلام فاصله نگیرند به سعادت نمیرسند. رنسانس واقعی در ایران تنها با برچیدن بساط شما ..اسلامی امکان پذیر خواهد شد.
یکشنبه 10 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
*پسر شجاع* - ایران - تهران. اینهم عین اظهارات وقیحانه تو در حمایت از رژیم و انتخابات و آمارهای دروغین حکومت: --->> دوستان دقت کنید که پسر شجاع بسیجی, به ظاهر از طرفداران پرو پا قرص جنبش سبز و میر حسین موسوی است و اما اظهارات این را در زمان پس از انتخابات در حمایت از عدم وجود تقلب در انتخابات - تایید سخنان خامنه ای و تایید آمارهای دروغین عنتری نژاد و حمایت علنی از نظام نکبت بار اسلامی بشنوید - نقل از کامنتهای این مزدور در همین وب سایت)) ---> (پسر شجاع: دوستان به همه ثابت شد که ایران نه بدبخت است و نه فقیر و نه اکثریت از حکومت بیزار هستند!!!)) بله؟!! (( پسر شجاع: خوشحال هستم و واقعا فکر نمیکنم که تقلبی شده باشد!!!!)) نه بابا؟! === (( پسر شجاع: طبق آمارهای بین المللی تولید ناخالص ملی ایران در این چهار سال تقریبا دو برابر شده و ما به کشورهای هم ردیف خود خیلی نزدیک شدیم!!!! )) عجب؟! پسر شجاع معنی حمابت از جنبش سبز رو هم فهمیدیم! تو فقط از رژیم حمایت کردی و بس بسیجی!
یکشنبه 10 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
danial nabi - سوئد - استکهلم . تو یا کوری یا عقب مونده ذهنی یا هر دو! البته گزینه آخر صحیح تر است. اولا کسیکه مغزش فسیل شده شما تهی مغزان متعصب مذهبی و عرب زادگان بی وطن هستید که از این رژیم سراسر جنایت و دروغ حمایت میکنید. ثانیا کدام پیشرفت و خود باوری؟ جوک میگی یا واقعا مغزت فلج شده؟ جمهوری نکبت بار اسلامی تمام صنایع کشور را ویران کرد. هزاران کارگری که ماههاست حقوق نگرفته اند و کارخانه هایشان یا بسته شده یا ورشکست شده نمیبینی بیمار روانی یا خودت رو به .. زدی؟ مملک را به چین فروخته اند! از پرده بکارت چینی تا رب گوجه فرنگی و زعفران و فرش و هر کوفت زهر و مار چینی را به مملکت وارد کرده اند؟ واقعا باید کسی مغز خر خورده باشد که اینها را پیشرفت و خودباوری بداند! برو خودت رو به دکتر نشون بده! تمام صنایع داخلی دچار فساد یا ورشکستکی شده یا در اثر واردات از چین که جیب سرداران سپاه شیادان اسلامی را پر کرده نابود شده اند. مثل کبک سر خود را در برف فرو کرده اید و وافعیات جامعه را که روز و شب در وب سایتها منعکس میشود نمیبیند. برو به حال خودت تاسف بخور نه دیگران! کاش یک جو عقل داشتید!
یکشنبه 10 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
*پسر شجاع* - ایران - تهران . اینهم سند حمایت از موسوی تو بسیجی (( پسر شجاع: یادم میاد قبل از انتخابات هر شب برای تبلیغ موسوی و حمایت از او به 7 حوض نارمک میرفتم یادش بخیر شبهای خاطره انگیزی بود بین طرفدارای احمدی نژاد یه دختر خوشگل {انصافا خوشگل بود } هر شب با مادرش برای حمایت از احمدی نژاد با پرچم ایران به 7 حوض می اومد راستش منهم ((بیشتر وقتم بجای شعار دادن به نفع موسوی صرف مخ زدن دختره میشد)) بلاخره شب سوم تونستم باهاش سر صحبت رو باز کنم چشمتون روز بد نبینه تا مادرش پارچه سبزی که به مچ دستم بسته بودم دید شروع کرد به گفتن اینکه موسوی دزده و ا.....خلاصه هنوز هیچی نشده شروع به جر و بحث کردیم دختره هم طرف مادرش رو گرفت همه چیز بهم خورد بعد از انتخابات که احمدی نژاد با تقلب انتخاب شد یه بار دختره رو تو نارمک دیدم ولی چون اعصابم خورد بود محلش نذاشتم بعد از اون دیگه ندیدمش ...حالا فکر کنم از اینکه به احمدی نژاد رای داده پشمون هست ((من هم از اینکه مسایل عاطفی رو با سیاست قاطی کردم پشیمونم)) .. پدر سیاست بسوزه ....
یکشنبه 10 مهر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
*پسر شجاع* - ایران - تهران . اینهم جواب قاطع دوست عزیزم اودین در جواب دروغهای انتخاباتی تو: (( odin - بلژیک - انتورپن -->> *پسر شجاع* - ایران - تهران . مسائل عاطفی؟!!! چرا نمیفرمایید مسائل زیر شکمی؟ اقا خودشون میفرمایند!« میرفتم که مخ دختره رو بزنم» نمیدونم یا من فارسی بلد نیستم و نمیدونم یا بعضیها اینقدر حرف متناقض و دری وری گفتن عادت کردن .. اقا مخ زدن مگه معنیش فریب دادن و کسیرا تحت نفوذ گرفتن نیست؟ خوب عشق این اقایون معتقد !!! به اسلام و متعصب دینی هم مثل بقیه کارهاشونه فریب، زور ،دروغ ،افترا و هر عمل ضد اخلاقی و ناهنجاری برای این اقایون افتخاره. بعد اسم اون رو رابطه عاطفی هم میذارن! بابا بخدا خیلی رو میخواد. اسم بزرگترین اثر هنری تاریخ را میگه «ژاکن» بعد در مورد هنر نظر میدن و کارشناس هم میشن! به بزرگترین فیلسوف زمان حاضر میگن «این یاروی بیخدا» بعد در بحث فلسفی هم دخالت میکنن و نظر میدن. اینشتاین و هاوکینز که همه دروغهای کتابهای دینی را برملا کردن را میگن معتقدین به دین و احتمالآ روزی 400رکعت هم نماز میخوندن، من نمیدونم این سیاه بازیها رو شماها برای کی میکنین ...
یکشنبه 10 مهر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. بابا .. ..جناب بیخدای ! کامنت من رو کامل بنویس نه بطور سانسور شده و با توضیحات اضافه که از خودت درآوردی!..اگه کامنت من رو کامل بنویسی کاملا معلوم هست که نوشتم عضو جنبش سبز هستم و به موسوی رای دادم ..واقعا من موندم تو که اصلا رای ندادی چطور شد یه دفعه طرفدار جنبش سبز شدی!. جناب بیخدای طرفدار حزب باد!..شاید بوی کباب شنیدی فکر کردی خبریه!. نه عزیز دل برادر خر دارن داغ میکنند. اشتباه گرفتی ..طرفداران جنبش سبز کسانی بودند که مثل من به موسوی رای دادن و رایشان توسط حکومت دیکتاتوری آخوند دزدیده شد .و برای باز پس گرفتن رایشان به خیابانها ریختند ..برو کنار بزار باد بیاد. بابا دلت خوشه لوول ..در ضمن به تو ربطی نداره که من برای مخ زدن دختره رفته بودم یا طرفداری از موسوی ..البته تا اونجایی که یادم میاد دختره طرفدار احمدی نژاد بود اگه موفق میشدم مخشو بزنم میشد طرفدار موسوی ..یعنی در حقیقت مخ زدن من هم در اون شبها یک جور کمک به موسوی بود که رای بیشتری بیاره..
دوشنبه 11 مهر 1390

+0
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.