پاسخ زن بازیگر پاکستانی به ملایی که او را به بی اخلاقی متهم می کند


پاسخ زن بازیگر پاکستانی به ملایی که او را به بی اخلاقی متهم می کند

این ویدیو از پاکستان است که واقعا باید تماشا کرد. این ملا از رفتار به نظر ایشان غیراخلاقی این خانم در یک Indian Reality TV Show ایراد گرفته است.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود

سرور1

سرور2

https://www.youtube.com/watch?v=pMnAmRa4NYw

ایران بانو - ایران - تهران
اول از همه چقدر این خانم خوشگل بود شبیه لولا کاررو تو فیلم طلسم زیبا که ازفارسی وان پخش میشه بود . دوم از همه اسلام بزنه به کمر هرچی اخوند و ملا و رهبر دینی است که این دغلکاران دین برای خودشان مغازه باز کردند این ملا نمیدونم اسمش چچی که تو پاکستان فتوا داده تو دلش داره قند اب میشه که زن به این خوشگلی تو هند باشه من تو پاکستان حسرت به دل ..دلش برای اسلام و مردم مسلمان پاکستان نسوخته منظورش اینه که خانم دنیا ملک بیا پاکستان صیغه خودم شو .من نمیدونم چرا ملاهای پاکستان و افغانستان و ایران خودمان همه شبیه هم هستتند بدون استثنا قیافه ها یک کم زشت از شیطان است قیافه این مرد پاکستانیه که شببیه این اخوند نوری همدانی است که یک دختر بچه چهارده ساله را صیغه خودش کرده لعننت به هرچی دغل کار و حقه باز ه
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

tamoz - انگلیس - نیوکاسل
درود بر این شیر زن...
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
غم انگیز و درداور و باورنکردنی و و و ! انگار یک انسان قصد دارد با یک کرم در مورد black hole و اتم حرف بزنه ! فقط وقت تلف کنی و خود گول زدن است ! چه توقعی ما میتوانیم از یک کرم داشته باشیم که ما را درک کند ? حتی این پیشرفت اینترنتی که ما شاهدش هستیم و از ان استفاده میکنیم, اگر یک دانشمندی 20 سال قبل با ما در ان زمان توضیح میداد, ما هم متوجه نمیشدیم و با سردرگمی به ان " منطق و شعور " دانشمند واکنش نشان میدادیم . شاد و پیش خود حساب باشیم !.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
شیر زن زیبا ,حیف تو که بخوای اعصابتو واسه این اشغال کله خورد کنی,دوران اینها به سر رسیده
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خاک بر سر ما که ایران با تمدن چند هزار ساله از نظر حجاب.فیلم.موسیقی از بنگلادش و پاکستان عقب افتاده تر --حال ازادیهای مهمتر پیش کش ما/ انهائیکه از داخل مرتب می نویسند اگر راست می گوئید به داخل بیائید و مبارزه کنید///باید روی سخن انها به کسانی باشد که عنقلاب کردند و پس از به چاه افتادن ملت الفراررر/// نه کسانیکه حتی منتقد حکومت شاه فقید هم بودند ولی اصلاحات بیشتر می خواستند و به شاه نه بگویندو کثیفترین رذل ترین دزدترین و قاتلترین قشر اجتماع ملایان کثیف را بر جان و مال کشور حاکم کنند!!!!!!!
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
خوشم اومد ملارو جرش داد
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ehsan_14 - اتریش - وین
ننگ بر اسلامگرای کثیف پاکستانی
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

msforugh - ایران - تهران
مرتیکه مگه تو چیکاره ای که برای زندگی مردم تصمیم بگیری . هر کس ازاد است که هر جوری که دلش بخواد زندگی بکند به شرطی که به دیگران اسیب نرساند . حالا حکایت این مرتیکه است که اگه بری از خودش تحقیق کنی هزار تا کثافت کاری کرده و با اسم دین انها را پوشانده . شارلاتان
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
آخوند غلط کرد تو خیلی هم اخلاقی هستی من ازت خوشم اومد ..برخلاف این آخوندا که وقتی میبینم حالم بهم میخوره ....این آخوندا باید بجای شهر برن تو غار زندگی کنن البته اگه غار رو هم به گند نکشن چون خرسها هم برای خواب زمستونی میرن تو غار ..
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
هیز تر و کثیف تر از ملا خودش هست و بس
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

echose - انگلیس - منچستر
چی کارش کرد این خانم. دمش گرم. خیلی خوب لولش کرد نشوندش رو تاغچه. وافعا شرم بر اون مذهب و عقیده که بازیگر رو به خاطر بازیش محکوم کنه. محاکمه نه محکوم.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

anita14 - هلند - لاحه
ای دل غافل نگاه کن چگونه این میکروب اسلام اولین چیزی را که از انسان میگیرد همانا انسانیت ادمها است.حال خود قضاوت کنید ملایانی که خود راپاسداران اسلام میدانند از کریح ترین انسانها هستند.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

anita14 - هلند - لاحه
ای دل غافل نگاه کن چگونه این میکروب اسلام اولین چیزی را که از انسان میگیرد همانا انسانیت ادمها است.حال خود قضاوت کنید ملایانی که خود راپاسداران اسلام میدانند از کریح ترین انسانها هستند.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
اسلام برای امثال این مردک بوزینه مناسب است .این پاکستانی ها عجب ا لاغ هایی دارند . ماشاالله
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

dsnavid - اوکراین - اودسا
برای ما بیسوادها یک زیرنویسی ، ترجمه ای چیزی بگذارید لطفا
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

feminism - انگلستان - لندن
Veena جانِ زیبا رو و عزیز حیف از تو که به خاطر یک آشغالِ مذهبی که حرفها و سخنانش هم مانند نام بی ارزشش "مُفت" بود اشک بریزی ! از این مُفتی های حرف مُفت زن هم ما نه تنها در ایران بلکه در همین سایت کم نداریم !! هزاران آفرین بر تو که در عین حالی که آن مردکِ روانی و پلید سعی در خُرد کردن تو داشت, تو مقاومت کردی و به قول خودشان قضای حاجت را در دهانش بجا آوردی ! درود بر وینای شجاع .
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

cheguvera - سوئد - اوبسالا
دوستان من نه‌ انگلیسی بلدم نه‌ پاکستانی میشه‌ یک نفر به‌ اختضار بگه‌ که‌ ملا و ان خانم چی گفتن. با تشکر
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود بر شجاعتت "وینا" جان و ننگ بر واپسگرایان دغلکار دین که بازار تحریف و تخریف,زن ستیزی ,ریا,نفرت پراکنی و دشمنی با کرامت انسانی را با نام دین و زیر لوای اسلام رونق داده بر عمر و قدرت فاسدشان می افزایند. ما در ایران نمونه های فراوانی از این شغال با لباس دین داریم. که چشم دیدن زیبایی و شجاعت و فرهیختگی و موفقیت زنان در عرصه های گوناگون جامعه را ندارند.به امید روزی که همه شان به آتش کین و نفرتی که برای مردم به ویژه زنان افروخته اند واصل شوند.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
dsnavid - اوکراین - اودسا - اخونده به لباس زنه گیر داد و گفت که برادرها و پسر تو شرمنده خواهند شد که همچین خواهر و مادری دارن. زنه هم داغ کرد و گذاشت تو کاسه ملا و گفت طبق همون قانون اسلامی تو همین الان باید مجازات بشی چون اسلام گغته یه بار نگات ممکنه به روی زن بی حجاب بیافته و اگه دفعه دوم نگاه کردی باید مجازات بشی. بعد گفتش که این همه آخوند به بچه ها تو مسجد ها تجاوز می کنن و یا رشوه و کشتار و دزدی تو پاکستان بیداد می کنه اونوقت تو به من گیر میدی چون زن هستم؟ ..
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

roya25 - المان - کلن
تف بر ملای مفت خور المان کلن
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

yasi jon - آمریکا - بورین
واعظان کین جلوه در محراب ومنبر میکنند چون به خلوت میرود ان کار دیگرمی کنند پرسشی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمترمی کنند
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

odin - بلژیک - انتورپن
khosh bavar - ایران - یزد -خدا همه رفتگانت رو بیامرزه ،خب مرد حسابی ما یه عمره داریم اینجا همین کارو میکنیم دیگه! اقایون یا بقول شما همین کرمها چندین ساله که تا یه پرده از اخبار وکشفیات و دیده های جدید از نجوم و فیزیک و کلآ علوم اینجا قرار داده میشه،شروع میکنن ترجمه های من دراوردی از قران میارن که اقا بیا ببین قران و اسلام عزیز 1400 سال پیش از بیگ بنگ و مدار زمین و وارم هول و بلک هول نوشته بوده! بعد هم هرچی ادم کلشو بدیوار بکوبه نمیتونه بفهمه اینها چطوری سماء رو یه موقع بمعنی اسمون، به موقعی هم بمعنی منظومه شمسی، بعد بلک هول و خلاصه هر چی اسم کهکشانهای جدید هست رو در همون «سماء» معنی میکنن! بعد هم وقتی مثلآ در مورد هنر حرف میزنن اسم تابلوی داوینچی رو مینویسن . «ژاکن» .یه دونه کتاب در زندگیشون نخوندن اما همه دکترن.اقا همون کرم بخدا از همه بهتره.مشابهی بهتر از این نمیشد پیدا کرد.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

potatis - سوئد - مالمو
اشتباه این خانم اینه که میگه من یک مسلمان هستم ،آخر خانم محترم شما که از ان ملا مسلمان تر نیستی ،اسلام یعنی دین اسارت و زور گویی ،مسلمانی چشمت کور به حرف ملا گوش کن و سعی نکن قران را ماله کشی کنی ،مسلمانی دندت نرم بشین شوهر داری کن،اسلام میگه مغز زنها نصف مرد هاست پس خانم محترم اگر فکر میکنی مسلمانی باید خفه خون بگیری ،هر وقت یاد گرفتی این کتاب سراسر ظلم و زور مال خدا نیست انوقت میتونی اظهار نظر کنی ،هر وقت فهمیدی که هر کشوری که ایدئولوژی اسلامی داره محکوم به بدبختی ،فساد اجتمایی و اداری ،رشوه ،عقب ماندگی و . است انوقت میتونی اظهار نظر کنی
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

iranazadiran - ایران - تهران
درد و بلای این خانم با کلاس و زیبا در فرق سر این ملای دگم عوضی فضول بخوره. چه گیری کرده اند خانمها با این مردان نامرد متحجر عوضی. مرتیکه غلط میکنی نگاه میکنی تو برو تو حجره ی خودت و طوطی وار قرآن بخوان. ای کاش همون قرآن همه تون رو بزنه که وقتی قدرت بدستتون میرسه شاهدیم که چه می کنید. تو برو شپشهای ریشتو بشمار و باهاشون سرگرم باش. چه خودشون رو داخل آدم حساب کردند. مطمئن باش اینقدر که خدا از این خانم خوشش میاد و به داشتن آفریده هایی مانند او افتخار میکنه از آفریده هایی امثال تو حالش بهم میخوره مخصوصا که با این کاراتون کلاس خداوند آفریدگار زیبایی ها و مهربانیا را اینگونه پائین آورده اید و به اسم او هر غلطی می کنید. خداوند خودش فرموده به روش پیشینیان خود نباشید. مهم اینه که این خانم بیش از تو بنده خداست و خدمتگزار به خلق خدا نه فراری دهنده ی بندگانش. دست از سر خدا بردارید متحجران بدبخت. مگر شما زنان را آفریده اید بروید و از دم همه تان بمیرید.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
باز این زن از هنر بازیگریش استفاده میکنه پول درمیاره تو اخوند نکبتی چی از صبح تا شب روی نشیمن گاهت نشستی دهان نجست را باز وبسته میکنی و دستور کشتن ادمها را میدی!! خاک بر سر تماماخوندها
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
زیبا و دلربا, با شهامت و دلاور...ولک این دیگه کی بود...پاکستان که هیچی آبادان هم لرزید...
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

ganook - هندوستان - مومبای
من این دختره وینا مالک رو خوب میشناسمش !!! یه برنامه بود به اسم big boss که از پاکستان به هند اومده بود واسه این شوو .. تنها دختر مسلمون بود توی این پروگرام !!! چه کیفی هم میکرد که ازون شرایط سخت مسلمانی پاکستانی به یه کشور دموکراسی اومده بود !!! خیلی تلاش کرد به دنیا بفهمونه که زنان و دختران پاکستان از این شرایط خفقان دینی بیزارند !!! میخوان مثه بقیه دنیا نقس بکشن !!! ولی خودمونیم ها خیلی با حال بود توی این شوو !!! حتی جوری شده بود که دیگه حاضر نبود برگرده پاکستان !!! میگفت اگه برگرده گروههای تند رو مذهبی ترورش میکنن !!! این هم نتیجه کشورهای مذهبی که شرایط رو روی ملتهاشون سخت میکنن!!!!
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
از عکس العمل این خانم لذت بردم. از این بهتر نمیشد جواب این شیاد رو داد. به امید روزی که بساط این شیادها هم از ایران جمع بشه. واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند ...چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند..مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس...توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند..گوییا باور نمی‌دارند روز داوری..کاین همه قلب و دغل در کار داور می‌کنند.
چهار‌شنبه 10 فروردین 1390

khosh bavar - ایران - یزد
odin - بلژیک - انتورپن : خدا رفته گان شما را هم بیامرزه ! پس تا بعد دوست عزیز .
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
چقدر شبیه به مونیکا بلوچى است طفلک چقدر حرص و جوش خورده از دست این ملاهاى پاکستانى
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

گوش آزاد - ایران - تهران
خوش باور جان .. سال هاپیش ، روزی در جمعی داشتیم-به عنوان آماتور - به سلامتی شما عرق می خوردیم یه ملای عمامه سیاه ( سید ) وارد شد .. کسی که مهمانش بودیم یه " لیوان " پر کرد داد بهش .. همه رو لاجرعه سر کشید ، پاشد با دو تا صلوات ، دهنشو با آب شست ، تشکرکرد و بسرعت اونجا رو ترک کرد ... از این آخوندا دو رو تر و متقلب تر و پلید تر خودشونن ....
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

milan2009 - سوئد - نورشاپینگ
ما که نفهمیدیم چی گفت !اما از سر و صدا پاکستانیها خوشم میاد انگار داری فیلم هندی نگاه میکنی..آج و ماج و مری ..چرا فارسی نبود زیر نویس .
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

Pezhman - اتریش - وین
حکم قتلش از طرف تندروها صادر شده.این هم حکم وحقوق زن در اسلام.
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
. بر روی ما نگاه خدا خنده می زند/. هر چند ره به ساحل لطفش نبرده ایم//. زیرا چو زاهدان سیه کار خرقه پوش/. پنهان ز دیدگان خدا می نخورده ایم//. پیشانی ار ز داغ گناهی سیه شود/. بهتر ز داغ مهر نماز از سر ریا//. نام خدا نبردن از آن به که زیر لب/. بهر فریب خلق بگوئی خدا خدا//. ما را چه غم که شیخ شبی در میان جمع/. بر رویمان ببست به شادی در بهشت//. او می گشاید … او که به لطف و صفای خویش/. گوئی که خاک طینت ما را ز غم سرشت//. توفان طعنه، خنده ی ما را ز لب نشست/. کوهیم و در میانه ی دریا نشسته ایم//. چون سینه جای گوهر یکتای راستیست/. زین رو بموج حادثه تنها نشسته ایم//. مائیم … ما که طعنه زاهد شنیده ایم/. مائیم … ما که جامه تقوی دریده ایم//. زیرا درون جامه بجز پیکر فریب/. زین هادیان راه حقیقت، ندیده ایم!//. آن آتشی که در دل ما شعله می کشید/. گر در میان دامن شیخ اوفتاده بود//. دیگر بما که سوخته ایم از شرار عشق/. نام گناهکاره رسوا! نداده بود//. بگذار تا به طعنه بگویند مردمان/. در گوش هم حکایت عشق مدام ما//. هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق/. ثبت است در جریده عالم دوام ما” //. فروغ فرخزاد
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

mashady - انگلیس - منچستر
potatis - سوئد - مالمو . اسلام عزیز با اذانی که تو گوش نوزاد خونده میشه به نوزاد تحمیل میشه اختیاری نیست.این بدبخت تا زمانی که تو پاکستانه نمیتونه بگه مسلمون نیستم به بهانه ارتداد میکشنش
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

iranemotahed - ایران - تهران
دقیقا نگاه این مفتی شبیه به اخوندهای ایران است. مفتی به خانم می گوید من بازگشت تو ازهند را تبریک می گویم و ازانجاییکه تو متعلق به ملت پاکستان هستی نباید ابروی پاکستانیها را درخارج ببری! دقیقا همان حرفی که حکومت جمهوری ولایت فقیه به امثال گلشیفته فراهانی می زند. انگار تمام مشکلات مملکت پاکستان حل شده و فقط این یکی مانده! ایشان دقیقا خلاف اسلام حرف می زند زیرا اسلام می گوید اگر درجایی منکری اتفاق افتاده ( این اقا مصداق منکر را باید روشن کند) شما باید نهی ازمنکر کنید البته اگر احتمال می دهید طرف شما نپذیرد نباید اصرار بورزید! وانگهی این مفتی می توانست یک ایمیل برای این خانم ارسال کرده و نظرش را بگوید نه اینکه در انظار تلاش کند ابرویش را بریزد! متاسفانه اینها مسیر را گم کرده اند!!
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
درود بر وینا مالیک.فرداست که خبر حمله به این خانم را بشنویم!
پنج‌شنبه 11 فروردین 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.