ظروفی با نقش های رویایی


ظروفی با نقش های رویایی

khosh bavar - ایران - یزد
اینطور ظروف دهاتی مانند موقعیکه بچه بودم در " شیطان بازار " دهاتم فراوان فروخته میشد و الان باز هم مد شده و حتی به ان لقب رویایی را میدهند تا رویا را به مردم بفروشند ! راستی, سایت عزیز, از شما بینهایت متشکرم که جهت " تنوع " این عکسهای چینی رویایی را گذاشتید که امیدوارم رویایم به این زودی نشکند, زیرا من که بسیار خسته شدم از هر چه جنگ, درد و بحث سیاسی, پس اگه صلاح میدانید عکسهای پرنده و چرنده بگذارید حتی اگر تکراری و قدیمی هستند که یک کم روحیه بگیریم, عکس خر هم فراموش نشه , مرسی و تا ماموریت بعدی ! دارم دیوانه میشم, زیرا با مسئولان سایت هم دارم شوخی میکنم ? ولی اشکالی نداره, انها هم مثل ما ایرانی هستند و اهل دل. شاد و ایرانیان یوکی باشیم !
سه‌شنبه 26 بهمن 1389

shila123 - انگلستان - لندن
وای . اینارو از کجا میشه خرید ؟ هر کی میدونه بگه پیلیزززز !!
سه‌شنبه 26 بهمن 1389

a.ahooraei - المان - کلن
فقط باید گفت : واووووووووووو.
سه‌شنبه 26 بهمن 1389

rastegar rj - نروژ - اسلو
خیلی قشنگه
سه‌شنبه 26 بهمن 1389

zoroye iran - اتریش - وین
جالبه ظروف قشنگین
سه‌شنبه 26 بهمن 1389

bache shapoor - سوئد - یوسدال
یادش بخیر. وقتی اینها رو دیدم یاد یه خاطره افتادم. حدود 25 سال پیش زمانی که خیلی ها داشتن از ایران خارج میشدن و به کشورهای اروپایی و امریکایی میرفتن, خیلی هاشون لوازم منزل خودشون رو میفروختن و برای فروشش یا تو روزنامه اگهی میکردند یا روی کاغذ مینوشتن و به دیوارها میزدن. ر یکی از این حراجی ها من رفته بودم برای دیدن که اونجا چشمم به یک سوپ خوری افتاد که همین طرحی بود و دو گلدان و یک سرویس میوه خوری یا کیک خوری و خداییش میخوام بگم شاید از اینها هم قشنگتر بود. خلاصه همه رو خریدم و بردم خونه. الان نمیدونم اینها هنوز هستند یا نه. چون من هم الان 15 سال است که خانه نیستم. به هر حال هم این ظرفها زیبا هستند و هم خاطره ای برای من زنده کردند. با تشکر از مسئولین سایت.
سه‌شنبه 26 بهمن 1389

mahdi1988 - اتریش - وین
خیلی قشنگن. اگه کسی می دونه ساخت کجاست بگه!
سه‌شنبه 26 بهمن 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
چه کلکسیون زیبا و قشنگی . با چه ترکیبات و انتخاب رنگ های ارامش دهنده . باین میگویند سلیقه . باین میگویند ایده
سه‌شنبه 26 بهمن 1389

sapho - ایران - اصفهان
به نظر من که هرگز زیبا نیومدن! هیییچ حسی با دیدنشون بم دست نداد! من کلا از این جور چیزا خوشم نمیاد!
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

MNS - امریکا - مورگن هیل
shila123 - انگلستان - لندن برو توی سایت www.sofrehkhune.ir. یه اگهی میبینی به اسم ناپلی که از این چینی ها میفروشه ولی فکر کنم ایرانی هستن ."کی اینها را میخواد بشوره وقتی که خاک بگیرن خیلی بیریخت میشن تا وقتی تمیز هستن خوشگلن تازه اگر خیلی ظریف باشن اگه مثل جنسهای چین زمخت وبی کیفیت باشن که اصلان فکرشو نکنید."
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

atena10 - ایران - تهران
shila123 - انگلستان - لندن، دوست عزیز من توی آمریکا دیدم توی هر فروشگاهی که لوام خانگی داره یه مدلش هم هست
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
sapho - ایران - اصفهان : سافو جون, معلومه که شما شهری تشریف دارید ! ولی برای الهام گرفتن برای نقاشی مدل بدی نیستند, نظر سرکار خانم چی میتونه باشه ?! شاد و روستایی باشیم. راستی, اصلا گذرت به روستا خورد یا نه ?!
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

mahe,roushan - مالزی - امپنگ
خیلی جالب بود....اما یک ذره قدیمی بود
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

Kili_patilaki - قطر - دوحه
خیلی زیبا و رویایی هستند.MNS - امریکا - مورگن هیل موافقم.اگه اینارو خاک بگیره دیگه به درد مفتم نمیخورن!
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

*Fanoos* - ایران - خرم آباد
خیلی خیلی زیبا و محشره عجب خلاقیتی و اون شخصی که این طرحها رو پی ریزی کردی چقدر با ذوق و هنرمند واقعی بوده.
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

sapho - ایران - اصفهان
khosh bavar ایران. یزد. درود خوش باور جون. من سلیقمه که اینارو نمی پسندم. البته که خیییلی زیاد روستا رفتم و به همچنین دوست و فامیل روستایی هم زیاد دارم.
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

ba man beman - هندوستان - بنگلور
به نظر من خیلی زیبا بود مخصوصا بعضیاششش
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

zhaleh_r - آمریکا - ساکرامنتو
دوستانی که فکر میکنن این ها دهاتی هستند بهتره به سایت این کمپانی برن بعد متوجه میشن که با چه ذوق وابتکاری ساخته میشن، ای ظروف دهاتی !!!سرویس چایخویش به تنهایی 2000$ قیمت داره. End Of Beauty. ادرس سایت : info@franze.ir
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

zhaleh_r - آمریکا - ساکرامنتو
دوستان عزیز این ظروف اسم تجاریش FRANZهستش که صاحب این کمپانی چینی اما ساکن sanrfanciscoهست.این ظروف زیبا در sanfrancisco تولید میشه و کم بها ترینش از تیکه ای 99$ شروع میشه البته در یکی از بازارهای شیک تجریش هم هست فکر کنم پاساژ تندیس بود که 5سال پیش دیدم.به هر حال FRANZهمه کارهاش دستیه و محدود و در امریکا تولید میشه,به نظر من که خیلی خوشگل هستند
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
sapho - ایران - اصفهان : سافو جون فقط مواظب باش لهجه ما دهاتیها را با لهجه شیرین اصفهونی قاطی نکنی که اصلا ادمی از شنیدنش میشود شیفته و مجنون ? راستی, الیاژ اصفهانیت چقدره ? یعنی شما 100% لهجه اصفهونی دارید ? و بعدش غذای اصفهونی چه شکلی هست ?شاد و اصفهونی باشید !
چهار‌شنبه 27 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
دوستانی که فکر میکنند که با قیمت گزاف میتوان از یک چینی دهاتی یک چینی عتیقه و گرانقیمت به دنیا معرفی کنند واقعا خوش باورند. شاد ولی خوش باور نباشید !
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

zhaleh_r - آمریکا - ساکرامنتو
دوستانی که سلیقه دهاتی ندارند..!قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری..!. راستش این ظروف دهاتی با سلیقه دهاتی به دست یک مشت دهاتی ساخته میشه واسه ادم دهاتی و من و بچه محلا گاوامون را می فروشیم با پولش جهیزیه میخریم...! البته ادم دهاتی عاقبت اندیشه ظرفی که پول میده پاش,اولا شماره سریال داره که بفهمیم تو ده چند نفر دارنش..! دوما 3جلدی داره همون شناسنامه شهری و قابل فروختن به خود کمپانی دهاتی که ازش خریدیم به قیمت روز..!خوب دهاتی قانون خودش را داره من دهاتی عاشق این ظروف دهاتی پسندم و تا الان 3تا گاو فروختم از اینها خریدم پاش بیفته گوسفندامم میفروشم چون قدر زر زرگر شناسد..!!!
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

zhaleh_r - آمریکا - ساکرامنتو
mahdi 1988_اتریش_وین,shila123_انگلستان_لندن,mns امریکا_مورگن هیل. و بقیه دهاتی پسندها...! دم همتون گرم...راستش این ظروف از چینی خیلی ظریف تره اما از لعاب شفاف و چند لایه پوشیده شده که به راحتی قابل شستشو هست ومثل هر ظرفی قابل استفادست,اما این ظروف به دلیل محدودیت قیمت بالایی داره و بیشتر دکوری هستن نام تجاریش را قبلا گفتم FRANZ هستش البته مشابه داره اما نوع کار اصل متفاوته و اصلا قدیمی نیست
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

zhaleh_r - آمریکا - ساکرامنتو
khosh bavar_...! من متاسفانه مدتی اینجا نیومدم الان متوجه شدم که شما از من دلخوری,در مورد خانم نوشین تهرانی وgooloo _ابادان من متاسفم و باید به این دوستان بگم که من نیاز به دفاع ندارم و اگه از چیزی ناراحت باشم بلدم مودبانه حرفم را بگم,اما از اینکه خواستم من را zhaleh_r صدا کنید برای این که دوستان دچار توهم نشن که شدن..!!! من نظر بچه ها را میخونم و نمی خوام اشتباه برداشت کنن و اگه چیزی بدونم مینویسم اگه نه که دلم نمیخواد حرف مفت بعضیها اعصابم را خورد کنه من از اینکه به سلیقم بگی دهاتی ناراحت نمیشم کلی هم خندیدیم اما از تیکه انداختن خانم نوشین اصلا خوشم نیومد و براشون متاسفم که دیگری را سر مسئله ای که بهشون ربط نداشت رنجوندن,امیدوارم که رفع کدورت شده باشه, شاد و دهاتی پسند باشید
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

sapho - ایران - اصفهان
khosh bavar ایران. یزد. لهجه دهاتی داریم تا لهجه دهاتی. من که لهجه اصفهانیم غلیظ نیست. تشریف بیارید اصفهان من که آشپزیم خوب نیست زحمتو میدم به مامان lol راستی خوش باور جون شما مال کدوم شهر شمالی که انقدر عشقو احساس تعلق داری؟
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

mehrnazdiba - نروژ - اسلو
دیروز این عکسا رو دیدم واقعا دل انگیز بود .در باره franz سرج کردم .......رفتم ebay سر زدم قیمتها نجومی....با کمک MNS - امریکا - مورگن هیل رفتم به اون ادرس , زنگ زدم به فروشگاه تو ایران ...اول که حال کردم صدای یه هموطن رو می شنوم ,از قیمت پرسیدم گفت سری کامل چایخوری 85000 ...اما گفت که اصل نیست...اما من دلم اون طرف گل قرمزه رو می خواد....خدا ییش بعد از هنک کردن مخم تو این چن روز ,زنگ تفریح خوبی بود...... khosh bavar - ایران - یزد. ساده بگم بهت افتخارمیکنم بعضی از کامنتهات رو چند بار می خونم....افرین به تو...... (امان از دست چشم ابی ها ! چشم ابی ها چون گرسنه نیستند , بدینخاطر عوض خوردن به خیالپردازی رو میاوردند ولی چشم مشکی ها, با دیدن میوه اول بخدا فکر میکنند و بعد هجوم میاورنند به خوردن. شاد و چشم ابی باشیم ! ). این یکی رو خیلی دوست داشتم. افرین ...
پنج‌شنبه 28 بهمن 1389

zhaleh_r - آمریکا - ساکرامنتو
mehrnazdiba_نروژ..!من فکر میکنم اون ظرف زیبایی که پسندیدین حدود$ 450 باشه واقعا زیباست..! تهران پاساژ تندیس تجریش این طرح را داشت,اما ظروف FRANZ توی امریکا تولید میشه و اگه online بخریش برات میفرستن اگه بخواهی میتونم ادرس دقیق دفتر sanfrancisco را با تلفنش بهت بدم مطمئنا اصل اصله و کلی شناسه و گارانتی روشه (O:
جمعه 29 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
zhaleh_r - آمریکا - ساکرامنتو : ژاله عزیز, خوشم امد صادقانه موضوع را از دید شبنم صبحگاهی عنوان کردید. دلخور که نشدم زیرا از شما خیلی مطمئن هستم و بودم. فقط مثل همیشه بفکر رفتم که چطور رابطه های اجتماعی بر چه مبنایی بوقوع میپیوندد. خوشحالم باز دوباره در خدمت هم باشیم. ژاله عزیز,نمره یادت نره ( شوخی کردم بابا ) ! شاد و دهاتی باشیم !
جمعه 29 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
sapho - ایران - اصفهان : سافوی عزیز, مرسی از دعوت شام و نهار شما, به امید خدا مزاحم خواهم شد زیرا دلم برای گز و سوهان اصفهان تنگ شده و فکر کردم شاید شما دستور درست کردن گز و سوهان را بلد باشی !? من از شمال میام ولی بزرگ شده شیراز و الان هم در خدمت یزد هستم . سافو جون, رمز " علاقه " داشتن به زندگی, با وجود سخت و زشت بودن زندگی, اول از همه بسیار دوست داشتن بخود, بعد بخدا و بعد به دیگران میباشد. باور کن اگر خودتو خیلی دوست داشته باشی, این دوست داشتن را میتونی به دیگران منتقل کنید. شاد و دوست داشتنی باشیم !
جمعه 29 بهمن 1389

بابک - ایران - سبزوار
فقط بسیار بسیار زیبا
جمعه 29 بهمن 1389

khosh bavar - ایران - یزد
mehrnazdiba - نروژ - اسلو : mehrnazdiba عزیز, مرسی از تشویقتون که این تشویقها و اگر این سایت محبوبم نبود که باعث تشوق به نوشتن و رشد دادن من شده, این نبودم که هستم, هر چند خودم را هیچ میدانم. ولی باید اشاره به این موضوع کرد که پشتبانی شما عزیزان و ازادی بیان در این سایت عزیز خیلی در نوشتنمان موثره. باز هم متشکرم از شما و امیدوارم بتونم باز در خدمتتان باشم. شاد و پیروز باشید !
جمعه 29 بهمن 1389

sapho - ایران - اصفهان
khosh bavar ایران.یزد. میگم خوش باور جون داستان چیه شما تازگیا انقدر پیام اخلاقی میدی؟jk میگم شما انقدر شهرای مختلف ایران بودی شایدم اصفهان قسمتت شد.به هر حال شاد و دوست داشتنی و دوستدار باشید!
جمعه 29 بهمن 1389

mehrnazdiba - نروژ - اسلو
zhaleh_r - آمریکا - ساکرامنتو. بسیار سپاسگزارم ازلطفت,ممنون خواهم شد اگه ادرس بدی. بد نیس قمتهارو مقایسه کنم..... تو ebay رفتم نمیدونی چقدر حال کردم حتی به این فکر میکنم نمایندگی FRANZ رو برا اینجا بگیرم .نروژئ ها به وسایل دکوری خیلی علاقه دارن.اسلو نروژ
جمعه 29 بهمن 1389

mohammad54 - انگلستان - لندن
shila123-از دهات khosh bavarمی تونی بخری
جمعه 29 بهمن 1389

+1
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.