مراسم یابود علیرضا پهلوی در واشینگتن؛ گل اولین گلستان شاهی


مراسم یابود علیرضا پهلوی در واشینگتن؛ گل اولین گلستان شاهی

شاهزاده رضا پهلوی همراه با ملکه فرح پهلوی و شاهدخت فرحناز

رادیو فردا , تیرداد احسانی : مراسم بزرگداشت درگذشت علیرضا پهلوی، دومین فرزند پسر محمدرضا پهلوی، آخرین شاه ایران، روز یکشنبه در حومه واشینگتن در آمریکا برگزار شد.

علیرضا پهلوی صبحگاه چهاردهم دی ماه ۱۳۸۹، چهارم ژانویۀ ۲۰۱۱، در منزل مسکونی خود در شهر بوستون آمریکا به زندگی خود خاتمه داد.

این مراسم در مرکز«استراثمور موزیکال سنتر» در شمال واشینگتن برگزار شد و به گفته مسئولان این مرکز بیش از یک هزار و هشتصد نفر در مراسم یاد شده شرکت کردند.

در مراسم یادبود علیرضا پهلوی، علاوه پخش فیلم های کوتاهی درباره زندگی وی، چند قطعه موسیقی، توسط سارا کمانگر، پیانیست، و سیروس بروخیم، ویولونیست، اجرا شد. ستار، خواننده ایرانی نیز  دو قطعه آواز اجرا کرد.

در این مراسم یادبود، رحیم شایگان، هم دوره ای علیرضا پهلوی در دانشگاه هاروارد و استاد دانشگاه UCLA سخنرانی کرد.

رحیم شایگان در این مراسم به مرور روند مطالعاتی علیرضا پهلوی پرداخت و گفت: بی شک گرایش علیرضا پهلوی به مطالعه درباره ایران باستان تحت تاثیر رویداد های ایران معاصر قرار گرفته بود.

وی در ادامه گفت: متعددند شاهزادگان درخشان در تاریخ ایران و جهان فارسی زبان، ولی کم شمارند آنان که هم شاهزاده بودند و هم عالم، و نیرو و خرد خود را در عرصه فرهنگی خرج کردند.

رحیم شایگان در ادامه به زندگی دارالشکوه فرزند بزرگ شاه جهان، پنجمین پادشاه گورکانی هند به عنوان نمونه ای از شاهزادگان جهان پارسی زبانان اشاره کرد و گفت: دارالشکوه به دنبال سیاست نیای خود «اکبرشاه بود تا در هند مغول که دارای حکومتی مسلمان و گذاشته ای هندو بود در میان هویت های چند تکه آن سرزمین آشتی برقرار کند.»

رحیم شایگان همچنین گفت که علیرضا پهلوی نیز به دنبال «حکمتی خفته» در اندیشه متون کهن ایران بود که توان تقویت فرهنگ معاصر را بدارد که با الهام از گذشته، تحرک مثبتی در راه آشتی فرهنگ اسلامی ایران و تمدن باستانی اش به وجود آید.

این استاد دانشگاه در پایان با اشاره به روحیه علیرضا پهلوی گفت: چون محمد صالح لاهوری (لاهوری مولف شاه جهان نامه) خطاب به دارا (الشکوه) گفت او «گل اولین گلستان شاهی» است.

در این مراسم همچنین رضا پهلوی سخنرانی کرد و به بیان خاطراتی از برادرش پرداخت.

آخرین سخنران این مراسم نیر فرح دیبا آخرین ملکه ایران، مادر علیرضا پهلوی بود که با استقبال حاضران در سالن روبه رو شد.

odin - بلژیک - انتورپن
ایکاش سخنرانی شهبانو فرح این مادر درد کشیده، این مادر و بانوی اول و اخر ایران و ایرانیان را هم در این صفحه قرار میدادید. ایشون سخنی گفتن در مورد همه بچه های ایران، که همه انها برای پدر و مادرهاشان شازده و شاهزاده خانوم هستن و ایشون هم مثل بقیه مادرانی هستن که در دوران سنین پیری بخاطر حماقت و انتقام و ماجراجویی نسل پیشین و نسل پدران ما باید در سوگ و عزای این شاهزاده هاشون باشن.البته کلماتی که من در اینجا نوشتم حاصل درد خودم از این جنایت دسته جمعی ملاها بود نه کلمات بانوی اول پارسیان. ایشون چطور میتونن با این قلب شکسته و دردمند ما و ملتی رو که بخیابان اومد ببخشن؟ ملتی که اینده را ندید و چشمش رو بروی همه چی غیر از دروغهای یک پیرمرد عقده ای و دروغگو بسته بود. خمینی و خانواده اون بدونن که قبر این پیر مرد نه در اینده دور که بهمین زودی تبدیل به مستراح عمومی میشه.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

tamoz - انگلیس - نیوکاسل
درود بی کران به خرد مردان سرزمین اریایی ...
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

yasamangoleziba - ایران - تهران
دوستتون دارم. مایه سربلندی ما هستید. خدا رحمت کنه شاهزاده علیرضا پهلوی.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
تسلیت جاوید شاه مرگ بر خائنین به وطن
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

hashamdar - ایران - تهران
وظیفه هر ایرانی باخردی است که در هر کجا که هست خود را در این غم بزرگ سهیم کند و پیام تسلیت بفرستد این حداقل کاریست که میتوان کرد . هر کامنتی جز احساس همدردی با خاندان پهلوی دلیل بر بیخردی و کوته فکری انهاست پس دوستان باخرد جواب ابلهان خاموشیست.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

mashady - انگلیس - منچستر
مرگ بر خائنین به وطن مرگ بر هرچی شاه و شاهزاده
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
هر کس با این خانواده موافق نباشه این رو بدونین که هر چی که باشن حتی الان هم آدم میتونه سرش رو جلو خارجی ها بالا بگیره و با کلاس هستند و مورد احترام اینها. برعکس احمدی نژاد و بقیه دار و دسته شپشو که باعث شرم و ننگ هستند. کسانی هم که میگن اینها مال مردم ایران را بردند باید بگم همون بهتر که بردن اگه نبرده بودن نصیب مردم میشد یا آخوندهای گدا گشنه میکشیدن بالا همون بهتر که با این پول بتونن زندگی آبرومندی داشته باشند و وقتی که ازشون دوتا عکس تو مجله ها میزنن آبروی ما حفظ شه.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

hameshehbahar - انگلستان - لندن
تسلیت دوباره به ملکه فرح پهلوی. امیدوارم روح دو فرزندت در آرامش قرار گرفته باشد. بر عکس روح بعضی از کاربران این سایت که در چاه جهنم قرار گرفته و جز اتش در قلبشان وجود نداره.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
بروید خود را اصلاح کنید .در خانواده ای که 2 خودکشی دارد ارزش حرف زدن راجبشان وقت تلف کنیست.ابرو ندارید حیا ندارید شما .با چه روئی اخه بازم دنبال قدرتید.دیگه مردم داخل ایران به جز اندکی شماها را نه قبول دارند و نه اجازه به امور داخلی کشور میکند.خودتان هم این را میدانید .
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

pimpa - سوئد - استکهلم
mashady - انگلیس - منچستر, اگر خاینی باشد مطمئن باش که اول و آخرش تو هستی اون ارباب چلاقت و رئیس جمهور جلادت. درود بر خاندان پهلوی که بد از هجرت ایشان ایران روی خوش به خود ندید.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

nooshin tehrani - ایتالیا - رم
بعضی‌‌ها دکتر بعضی‌ میکنند اینا شاه و فرح بازی. دیدید چند دقیقه طول دادند تا روی صحنه بیان. دلشون خوشه که هنوز شاه و شهبانو اند. مساله اینه که اینا انسان نیستند. رضا در سخننش از تعطیلات کیش، نوشهر، سوئیس و...............صحبت میکرد ولی‌ نمیدونه یا نمیخواد بدونه که زمانی‌ که اینها به تعطیلات می‌رفتند تو همون کیش و نوشهر مردم نون نداشتند بخورن. و کلمه تعطیلات در فرهنگ لغتشون وجود نداشت.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

mohsen33 تهران - ایران - تهران
از چه کسی تجلیل میکنید ومرگ چه کسی را تسلیت میگوئید ؟ کسی که برای زندگی خودش ارزش قائل نبود ؟توان مقابله با سختیهای خودش در زندگی را ند اشت؟ کسی که در رفاه وآسایش بود ومتمولترین اشخاص با آن ثروت بادآورده ودزدیده شده؟ آیا کسانی در دنیا .در هندوستان عراق افغانستان بنگلادش افریقا و در جای جای گیتی پهناور نیستند که با همه سختیها زندگی میکنند و برای آن ارز ش قائلند و باسختیها مبارزه میکنند.زندگی یعنی ساخته شدن درجدال با سختیها. با کدام معیار ومذهب وعقل وفکری خودکشی تحسین وتشویق شده؟ حالامادر وبرادر وخواهرش داغدار وغمگین هستند بجای خود. هرچند آنها هم فیلم بازی وخود رامطرح میکنند وگرنه اینقدر از هم از نظر مسافت و فکر وزندگی دور نبودند.حالا شما چه چیز را تحسین میکنید دوستان؟ اگر منطق دارید جواب دهید نه فحش آنطور که متاسفانه شیوه بعضی از دوستان هموطن میباشد.دوستدار همه ایرانیان هستم.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

danial nabi - سوئد - استکهلم
جاش مطمعنان بهشت نیست .که میگه الان با بابام وخواهرم جاشون بهتر از اینجاست.عجب روئی داره .سنگ پای قزوینه .کمی از همشهریای رشتی ات یاد بگیر.راستی تاج روی شیرو خورشید چی شد .خودش فهمیده دیگه تاج و تخت خبری نیست .راستی منتظر سومی باشیم یا نه.تا سخنرانی کنید دیگه.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

pelle - سوئد - استکهلم
درود و بلای رضا پهلوی بخوره تو سر مجتبی خامنه ای چاقوکش.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
mashady - انگلیس - منچستر مرگ بر تو جاسوس جمهوری اسلامی و خود جمهوری اسلامی
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

HAMID.BE - بلژیک - بروژ
مشهدی شمابروامام رضا گریه کن تو کار بزرگترها دخالت نکن اخوندزاده
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
جاوید شاه مرگ بر اخوند و اخوندپرست
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
ماشاالله جاسوسهای رژیم در اروپا کم نیستند فقط میگم نه تو ایران نه اینجا هیچ ...... نیستید.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
danial nabi - سوئد - استکهلم :درود برشما, کاملا درست .چوب خدا صدا نداره ??
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
mohsen33 تهران - ایران - تهران:درود بر شما,کامنت خیلی خیلی زیبایی رو تایپ کردید.
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
حکومت مذهبی فاشیستی تنها با جسد بی جان خود، آخرین روزهای حیات ننگینش را پشت سر می گذارد
سه‌شنبه 5 بهمن 1389

vahid4414 - امارات - دبی
این شهناز که میگن خیلی خوشگل بوده و ایا اینه؟؟؟؟!!!!!!! چه بدریخت.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
danial nabi - سوئد - استکهلم . مرگ بر بهشتی که خدایش قاتل باشد
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
odin - بلژیک - انتورپن . عزیز می بینی اشغالهای رژیمی چگونه می سوزند و چرندیات می نویسند پس کامنت تند مرا درک کن/....danial nabi - سوئد - استکهلم .بی سواد سفارتی مطمعنان چیه
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
درود بر خانواده پهلوی ننگ بر هرچی ساندس خورو .... و توهین به این خانواده زجر کشیده میکنند
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ا - تهران
nooshin tehrani - ایتالیا - رم . یعنی الان که تو و علی چلاقه نون دارید بخورید همه چی OKیه
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
mashady-تا کی افراد ایدئولوژیست مثل تو نمیخواهند بفهمند که در دنیای امروز دیگر با مرده باد و زنده باد و یا زور و حذف فیزیکی نباید حرف زد؟من همیشه مخالف سلطنت و رژیم اسلامی بوده و هستم ولی هیچ وقت آرزوی مرگ برای هیچ انسانی که دستش به خون آلوده نیست نمیکنم خصوصا علیرضا پهلوی که پرونده اش کاملا سفید بود و برای همه مورد احترام. متاسفانه او هم مثل خیلی از ما در حسرت دیدار دوبارۀ وطنش بود حقی که از او همۀ ما بدون هیچ جرمی سلب شده است
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
با درود به روح بلند شاهزاده علیرضا پهلوی و شاهنشاه آریامهر . متاسفانه ما ملت ایران از روی کم اطلاعی و دروغگویی ملایان بیچشم رو متوجه نشدیم که چه پادشاه نازنینی داریم و دردا که نفهمیدیم در خویش چه ها داریم . تیغیم و نمی بریم . ابریم و نمیباریم . دوران شکوه ما از خاطرمان رفته .امروز که صد درصد خشکیده وبی باریم . جاوید شاه
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

samagha - ایران - تهران
آقای دانیال نبی از سوئد و آقای مشدی از منچستر و خانم نوشین تهرانی‌ از روم، متاسفم که باید بعد از پناهندگی به کشورهای اروپائی که در اونجا زندگی‌ می‌کنید،به علت بیسوادی باید هر هفته پول بیکاری از اون دولتهای اروپایی بگیرید بگذارید تو جیب مبارکتون و به وجود دولت جهنمی ایران افتخار کنید.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ا - تهران
mohsen33 تهران - ایران - تهران. چرا حسین ابن علی در غربت *کربلا* خود کشی کرد
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

bawafa1385 - المان - هامبورگ
میگویند با دیدن یک تصویر میتوان 100 صفحه مطلب نوشت . نگاه کنید به چهره مظلوم شاه بانوی ایران . دقت کنید به صمیمیت شاهزاده رضا پهلوی و مهمتر از همه توجه کنید بخطابه های مادر پاک ایران زمین که میفرمایند . غم من با غم هیچ مادر عزیز از دست داده ای فرق نمی کند هر مادری شازده پسر و شازده خانمی برای خود دارد و یا شاهزاده رضا پهلوی میفرمایند انسانی بمعصومی و بی ازار تر از برادرم نشناختم و شاید هر گز نشناسم . این فرمایشات گهر بار مشت محکمی بود بر دهان عدهای مزدور و اجیر ووطن فروش که حد اقل سابقه جنائی انها چاپ و جعل اسکناس 500 تومانی بود. و امروزه دایه ایجاد دموکراسی و ازادی در ایران دارند
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
danial nabi - سوئد - استکهلم. تاج روی شیرو خورشید تبدیل به ارم .. علی چلاقه شده
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
mashady- انگلیس-منچستر هنوز پیش روان شناس نرفتی دوستان در انگلیس خواهش میکنم ادرس روان شناس خوب را به این مالیخولیایی بدهید تا از دست این جاسوس سایبری جمهوری اسهالی راحت بشویم
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
mashady - انگلیس - منچستر. مرگ بر خائنین به وطن مرگ بر هرچی ملا پرسته.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
vahid4414 - امارات - دبی. یه نگاهی به رهبرت ا ن به انداز
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
zartusht67 - المان - فرانکفورت . وقتی روانشناس mashady علی چلاقه باشه همینه دیگه
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
saman911 - ایران - تهران و mohsen33 تهران - ایران. فکر نمیکنید که خدا به جای چوب بی سرو صدایش مثل شماها با قمه تو سر خودش میزنه که چه اشتباهی کرده به شما و علی چلاقه جان بخشیده
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

mashady - انگلیس - منچستر
اقایون شب بخیر مراسم تموم شد دستمال ها تو جیب خدا حافظ قرار بعدی مراسم کفن پیچیه رضا پهلوی
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
danial nabi - سوئد - استکهلم . بهتره هر چه زودتر راهی غزه شید که اجل تان رسیده
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

h.k - دانمارک - اودا
دردوبلاشون بخوره به جون خامنه ایی.وخانواده اش.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
danial nabi - سوئد - استکهلم . از کی تا بحل تازی پرستانی همانند تو خودشان را ایرانی می نامند؟
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

hasti.farzin - ایران - تهران
درود بر روان پاک شهید علی رضا پهلوی مر گ بر خایینین مملکت که دارند همه چیز را می فروشند او شهید است چون برای وطن و جوانان غم غصه خورد مادر غم مخور که ما ایرانیان فرزندان شماییم برادر و خواهر غمت نباشه ما برادر شماییم باز هم تسلیت و مرگ بر احمدی
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

jazab - ایران - تهران
این بنده خدا چرا انقدر نپخته حرف زد؟از ناراحتی زیادمشکیم نپوشیده بود!!!!!. اومده بود تو مراسم اون خدابیامرز که مردم رو بخندونه!!!!!!متاسفم که هرکی به فکر خویشه کوسه به فکر ریشه...
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

jazab - ایران - تهران
mohsen33 تهران - ایران - تهران آفرین بر درایت کم نظیر شما.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

zibabahadori - آمریکا - هوستن
روحش شاد
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

ایران دوست - ایران - تهران
با داشتن این همه پول دزدی ادم خودش را دار میزنه؟
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

saman911 - ایران - تهران
علی محمودی نژاد - ایران - تهران:خیلی ناراحتی خودکشی کن من به مادرت میگم به خاطر پهلوی هابود مطمئن باش عکس ت در روزنامه ها میندازم انوقت خیلی مشهور میشی هههههههههه
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

mohsen33 تهران - ایران - تهران
جناب علی محمودی نژاد.دوست عزیز اگر بجای جماق وقمه از کلمات زیبا تری استفاده میکردید زیبا تر بود .امام حسین با شهادت خود پیامی زیبا برای همه آزادیخواهان گذاشتند که مرگ زیبا و در راه خدا بهتر از زندگی در حکومت یزید فاسد است چه مناسبتی با خودکشی آدم مرفه دارد وکمی منطق وتفکر خوب است لطفا برای جواب از فکرتان استفاده کنید نه کلمات رکیک.باشتکر از بقیه دوستان که پیام اینجانب را پسندیدند.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
jazab - ایران - تهران .برو نماز خوتینت را بخوان از دولتی سر ملا برای مزدوری کامپیوتری خریده چرند نویسی..
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
danial nabi - سوئد - استکهلم . 70 حوری همیشه باکره در بهشت منتظرند بدو خودت را منفجر کن تو به خواسته ی خدایت می رسی سایت هم از شر تو رها
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
mashady - انگلیس - منچستر. قرار بعدی مراسم کفن پیچیت
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
jazab - ایران - تهران. توکه طالب حرفهای پخته هستی چرا نمیری مسجد؟
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
علی محمودی نژاد - ایران -تهران برادر لیاقت یک سری اراذل و اوباش همین رژیمه ...که شوربختانه میهن ما به دست اینطور افراد افتاده البته با برنامه ریزی دولتهای غربی خوشبختانه اکثریت مردم ایران روشن شده اند چیزی که ملت تونس بهش رسیدن یعنی ازادی ما هم میتوانیم دور نیست پایدار باشی
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
jazab - ایران - تهران. توکه طالب حرفهای پخته هستی چرا نمیری مسجد؟
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
mohsen33 تهران - ایران - تهران. دوست عزیز خود کشی خودکشیست حالا به هر دلیلی. یکی جوانمردی میکنه و فقد خودش را فدای نفسش میکنه دیگری خودش کمه زن وبچه هارا هم ناجرانمردانه به نام خدا فنا میکنه
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
ایران دوست - ایران - تهران. همه که مثل تو و علی چلاقه پول پرست نیستند. آدم وطن پرست هم پیدا میشه.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

iranazadiran - ایران - تهران
شاهدخت فرحناز توی فرزندان شاه فقید و ملکه شهبانو فرح پدر و مادر تاجدارمون از بقیه از نظر وزنی سر حال تر بود. چقدر لاغر و شکسته شده. او هنگام فراغ از ایران حدود 15 ساله بود. ای روزگار حسود و نتوان دید که خوشی را به انسانها نمی بینی و آنها را غرقه ی دریای غم میکنی. چه بدکرداری ای چرخ سر کین داری ای چرخ نه دین داری نه آئین داری ای چرخ. mashady - انگلیس - منچستر. بر من یقین شد شما همان داور هستید اسم برنامه اش یادم نیست اما همون داور دیگه که معرف حضور همه هست. فرهنگتون کاملا شبیه اونه.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
شاهزاده رضا پهلوی گرامی و شهبانوی نازنینم دوستتون داریم. امیدوارم روح شاهپور علیرضا در کنار پدر- محمد رضا شاه و خواهرش- شاهدخت لیلا آرام و شاد باد.( یادشان زنده و گرامی باد) از گذاشتن ویدیو و درج گزارش مراسم یادبود بی نهایت سپاسگزارم.
چهار‌شنبه 6 بهمن 1389

mohsen33 تهران - ایران - تهران
علی محمودی نژاد عزیز متاسفانه شما الفبای مذهب وحتی قانون رانمیدانید اگر دزدی وارد خانه شما یامملکت شما شد و شما در مقام دفاع یا دفع دزد یا متجاوز بر آمدید وکشته شدید شهید و کشته درراه حق وخدا هستید مطابق قانون تمام ادیان و کشورها حتی امریکا سوئیس ایتالیا یا هر جای دیگر لطفا فکر کنید وجواب بدهید و کمی هم مطالعه واقعا تفکر ومطالعه روح آدم را جلا میدهد وتفکر هم (بدون اینکه خدای ناکرده قصد اهانت داشته باشم ) تفاوت بین حیوان وآدمیزاد است.از اینکه از کلمات رکیک استفاده نمیکنید متشکرم.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

mohsen33 تهران - ایران - تهران
zartusht67 دوست عزیز من دستان زرتشتی بسیار مودبی دارمشما چرا بجای منطق از کلمات رکیک استفاده و هموطنان خود را اراذل واوباش میخوانی .ضمنا که انقلاب ایران الگوی تمام انقلابات دنیاست. جدا از کمبود ها ونواقصی که طبعا در ایران هست ومنکر نمیشویم بفرمائید کدام کشور و ملتی تاکنون اینصور قهرمانانه در مقابل زور کوئیهای استکبار ایستاده .آنها باید مارا اراذل واوباش بخوانند نه یک هموطن خوب.شما ببینید در یک سخرانه مهم وسالانه اوباما به تصدیق بی بی سی ایشان فقط حر ف از تحریم وبایکوت ایران میزند چرا ؟آیا دیکتاتوری در ایرانست که سالانه حد اقل یکی دو بار انتخابات دارد ولی کشورهای منطقه مانن مصر که 30 سال یک رئیس جمهور دارد یا اردن یا مراکش یمن ودیگران دیکتاتو رنیستند از نظرامریکا؟میدانید چرا ؟ آنها نوکر بی جیره ومواجب هستند وما نه آگرنه سری به کشور های منطقه بزنید فقر وبیعدالتی در آنها بیداد میکند ولی هیچ قطعنامه ای بر علیه آنها داده نمیشود واوباما اسمی از آنها نمی آورد.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
mohsen33 تهران - ایران - تهران. حالا متاسفانه پدران ما نتونستند جلوی اعراب عم از عمر و علی و یزید و پدر پدربزرگت حسین بایستند و شهید شدند. روحشان شاد.
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
mohsen33تهران -ایران دادش من فکر کنم شما نسل بعد از شورش 57 هستی اگر زمان شاه دیده بودی که چه سربلند و خوش زندگی میکریم الان با این وضعی که در میهن ما پیش امده قلب ادم میهن پرست به درد میاید فقر فحشا بدبختی اعتیاد برادر کشی پدر کشی دزدی تجاوز از بین رفتن ارزش پول ملی بی ارزشی پاسپورت و شان ایرانی فروش نوامیسمان در کشورهای دیگر از بین رفتن جنگلها و مراتع طبیعی و محیط زیست 7 میلیون اواره و......ضمنا من به اقلیت غیر ایرانی که میهن من را اشغال کردند میگویم اراذل و اوباش استکبار کیلویی چنده همه اینها بهانه برای چپاول بیشتر ایران به وسیله این دزدان است و شما اینقدر ساده دل هستی به تقلب میگویی انتخابات ما به اردن و یمن و... کشورهای عربی کار نداریم ما ایرانی هستیم و کشوری ثروتمند داریم سرت را بالا کن ببین تو چه فلاکتی زندگی میکنیم
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
zartusht67 - المان - فرانکفورت . نه دوست محترم کسیکه می گوید در ایران انتخابات ازاد است و ناسزا به رژیمی را توهین می داند 100 در 100 سر در اخور ملا دارد مگر جوانهائیکه جان دادند قبل از عنقلاب را ذیده بودند?????? اینها همه از ارتش سایبری ملا هستند که میان صدها سایت اسلامی این سایت را انتخاب کرده اند چون اسلام باعث برقراری این حکومت کثافت.قاتل.دزد بی شرف و نامردمی است و مرگ رژیم مرگ انهاست. یکی زیر عبای ملا. یکی زیر ریش موسوی..ان دیگری زیر دست مشیری پنهان و هدف همه ی انها ادامه ی حکومت این بی شرفهاست و خاموشی ما /تا این سایت هم مثل بقیه بشود رسانه ی اخوندی و مبلغ عاشورا اربعین تاسوعا.در دام نیفتیدبی .. از محبوبیت شاهزاده علیرضا و شهبانو اتششششششش گرفته اند.همین
پنج‌شنبه 7 بهمن 1389

mohsen33 تهران - ایران - تهران
ARTEMIS علی محمودی نژاد zartusht 67 دوستان عزیز هموطن .اولا بنده در زمان انقلاب 24 ساله بودم و رژیم سابق را درک و از نزدیک دیده ام بزرگترین دستاورد رژیم شاه چه بود؟ ما بگوئید .آوردن کلفت فیلیپینی وتایلندی در برهه ای بسیار کوتاه از زمان یا زیر بار وفرمان امریکا وانگلیس بودن؟خاطرات همکلاسی ونزدیکترین دوست شاه.فردوست رابخوانید که چند روز در برابر سفارت تابستانی انگلیس در قلهک قدم میزند تا سفارت انگلیس را قانع کند به سلطنت محمد رضا رضایت دهند باهر شرایطی.سلطنتی بود که خط مش در بار شاپور ریپورتر و پدرش نمایندگان وجاسوسان انگلیس در در بار یا فراماسونها تعیین میکردند از بزرگترهایتان بپرسید فقر واعتیاد وفحشا در آن زمان چه میکرد؟چه شبها در زمستان بی خانمانها در کیوسک تلفن جان میدادند حالا چه کشوری در ایران فرمان میدهد وایران حرف کدام ابر قدرت را میحواند؟ایا رفاه وترقی با آن زمان قابل مقایسه است اگر در ایران نیستید از اقوام بیطرف وبی غرض بپرسید ضمنا اگر اعراب به ایران آمدند بی کفایتی شاهان در حال انقراض ساسانی بود .لطفا کمی تاریخ بخوانید وتفکر.دوستدار شما
جمعه 8 بهمن 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.