کنسرت گوگوش در اربیل عراق - ویدیو


کنسرت گوگوش در اربیل عراق

بی بی سی : در خیابانهای اربیل، مرکز حکومت محلی کردستان عراق نمادهایی که یاد آور ایران است، بیشتر از قسمت های دیگر عراق دیده می شود. در واقع شاید بتوان گفت برای ایرانیان نیز سفر به کردستان عراق آسانتر از عربهای سایر بخشهای عراق به این منطقه است.

در ماههای گذشته اربیل میزبان بسیاری از دوستداران موسیقی ایرانی بوده است. معین، ابی، لیلا فروهر، شهرام و شهره صولتی از جمله خوانندگان ایرانی "لس آنجلس" نشینی هستند که در کردستان برنامه اجرا کرده اند.

در ایام تعطیلات رمضان که در کردستان عراق پنج روز است،‌ قرار بود گوگوش، شادمهر عقیلی، آرش و جمشید در سه شب چند کنسرت بر گزار کنند.

روز جمعه دهم سپتامبر به فرودگاه تازه افتتاح شده بین المللی اربیل رفتم. این فرودگاه که با بودجه ای بیش از یک میلیارد دلار توسط ترکها ساخته شده، دارای یکی از طولانی ترین باندها در خاورمیانه است.

آن روز گوگوش که قرار بود در کنسرت برگزار کند، از بخش VIP (پاویون مهمانان مخصوص) وارد کردستان شد.

من آهنگهای گوگوش را زیاد شنیده بودم و در ذهن خود تصویر گوگوش در فیلمهای قدیمی را مجسم می کردم. ناگهان خانمی با قامتی متوسط که تاثیر گذشت زمان بر ظاهر او محسوس بود با عینک آفتابی وارد شد. گو گوش به من گفت که این اولین باری است که به کردستان آمده اما احساس می کند که به جایی آشنا آمده است.

گوگوش دستبند سبزی بر دست داشت و وقتی من از او پرسیدم چه پیامی برای ایرانیهایی دارد که برای شرکت در کنسرتش مشکلات مرزی را تحمل کرده اند تا به کنسرت او بیایند، جوابی نداد و همزمان مدیر برنامه هایش در اربیل میکروفون مرا کناری زد. او بعدا به من تلفن زد و از من خواست تا سوالهای به گفته او سیاسی مطرح نکنم..

ماموران مرزی ایران سه روز قبل از برنامه، به بهانه قطعی برق برای ساعتها از ورود ایرنیها به کردستان جلوگیری کردند. دو روز پیش از کنسرت، مرزهای کردستان به روی مسافران ایرانی بسته شد.

در سفری که به مرز حاج عمران داشتم کردهای عراقی زیادی در مرز منتظر رسیدن میهمانان ایرانیشان بودند. ولی می گفتند ماموران ایران از خروج کسانی که ایرانی هستند جلوگیری می کنند.

علی فیلی و جمشید خیریه مقدم، مدیر برنامه های گوگوش در اربیل، از من خواستند تا چیزی درباره بسته شدن مرزها توسط ایران گزارش ندهم. چون آنان می ترسیدند مقامات ایرانی به بسته شدن مرزها ادامه دهند و احتمالا بسیاری از ایرانیان از آمدن منصرف شوند.

زبان فارسی برای بسیاری از کردهای عراق زبان دوم در خانواده هاست. از سال ۱۹۷۵خانواده های زیادی به ایران پناهنده شدند. بسیاری از فرزندان آنان در ایران بدنیا آمده و تحصیل کرده اند. آنان پس از بازگشت به کردستان هنوز ارتباط خوبی با همسایگان دوستان ایرانیشان دارند.

لیلا بارزانی در ایران متولد شده و می گوید در خانه گاهی با برادران و خواهرانش فارسی صحبت می کند. او که تلویزیونهای فارسی را زیاد نگاه می کند به من گفت که فارسی او بهتر از من است زیرا که من ته لهجه کردی دارم.

آن روز دوست لیلا، نرمین، میهمانانی از ایران داشت.

نرمین برای آنها بلیط ۳۰۰ دلاری خریده بود. خواهر نرمین، شهلا به من گفت بسیار خوشحال است که امروز در کردستان عراق فرصتی پیش آمده تا میزبان آیرانیها باشیم. او می گوید هیچگاه محبت آنان را در دوران آوارگیش فراموش نخواهد کرد و ایرانیها با آغوش باز کردها را پذیرفتند.

هنگامی که ما وارد سالن شدیم، بر گزارکنندگان کنسرت که از لس آنجلس آمده بودند از ورود دوربین بی بی بی سی فارسی، علی رغم قول قبلی، جلوگیری کردند.

ایرانیانی که به اربیل برای کنسرت آمده بودند از اینکه توانسته اند خود را به کنسرت برسانند خوشحال بودند. برخی از آنان چند روز زودتر آمده بودند و عده ای هم از مرز خسروی به بهانه زیارت کربلا توانسته بودند از مرز ایران بگذرند. اما اکثر ایرانیها از قیمت بلیتها شکایت می کردند. بلیط کنسرت گوگوش از ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار بود.


شب بر گزاری کنسرت بسیاری از صندلیها خالی بود. بر گزار کنندگان عدم اقبال این کنسرت را بسته شدن مرز می دانستند. اما بسیاری از کردهای عراقی که قبلا حتی خیابانهای اطراف سالن برگزاری کنسرت ابی و معین را پر کرده بودند می گویند یکی از دلایل اصلی بالا بودن قیمت بلیتها بود.

بعد از سه ساعت تاخیر در برنامه بالاخره خانم گوگوش بر روی صحنه ظاهر شد. حاضرین یکپارچه فریاد می زدند "گوگوش تو را دوست داریم".

وقتی گوگوش روی صحنه آمد آن زنی که در فرودگاه دیده بودم نبود. او شیر میدان بود و توانست تا آخر برنامه دو ساعته اش تماشاچیان را سر پا نگه دارد و مردم هم با او آهنگهایش را تکرار می کردند.

a_bamdad - ایران - تهران
گوگوش فوق العادست.حداقل تو موسیقی
سه‌شنبه 6 مهر 1389

داود-استانبول - ترکیه - استانبول
این زنیکه توی آنتالیا و استانبول هم برنامه داشت.چقدر ما ها هنوز خامیم و ساده وقتی که میگه بوی ایران رو میده! حس می کنم توی ایران هستم. نه جونم تو اومدی اینجا که پول بلیط های فروخته شده‌ی 300 دلاری رو پارو کنی. یه عده الاغ هم هستند که پا میشند از اون طرف و این طرف میان که جیبای تورو که از مال آخوندا گشادتره پر کنن. تو اگه آدم بودی که کنسرتت این همه صندلی خالی نداشت ملت هم پشت درای بسته بمونن. خدایا ما کی میخواهیم آدم بشیم؟ فکر میکنین این ابراهیم تاتلیسس چه طوری دومین پولدار ترکیه شده؟ با پول یه عده احمق. ببخشید عامیانه نوشتم. خیلی قاطی کردم.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

ذوالعلوم - نروژ - اسلو
واقعا کردستان جنوبی که قانونا کردستان عراق نامیده می شود به یک کشور پیشرفته خاورمیانه ای تبدیل شده است که اگر امارات را کنار بگذاریم, کردستان عراق بیش از نیمی از طرح های عمرانی خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.و در حال حاضر تنها منطقه ای در عراق است که در ان امنیت برقرار است و در مسیر استقلال گام برمی دارد.من به عنوان یک ایرانی کردزبان به مبارزه کردان ان سوی مرز افتخار میکنم و اراده پولادین انها را در انقراض رژیم بعث عراقی ستایش می کنم .من قبلا چند ماه پیش با همین اسم در همین سایت به کردهای قهرمان کردستان جنوبی یعنی کردستان عراق بدگویی کردم و الان از انها به طور بسیار جدی معذرت خواهی میکنم و از این کار زشتی که انجام دادم بسیار پشیمانم.کرد نه عراقی است نه ترکیه ای و به قول بزرگمرد جنبش استقلال کردستان جنوبی مصطفی بارزانی, هر جا کرد است او ایرانی و انجا ایران است و به قول رهبر انقلاب ایران ایت الله خامنه ای هر جا کرد است او ایراندوست و ایرانوطن است.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

ذوالعلوم - نروژ - اسلو
درود بر ازادی برابری و برادری اعضای پیکر ایرانزمین فارسها اذریها کردها بلوچها لرها بختیاریها گیلکها مازندرانیها عربها وترکمنها.و همچنین اعضای جداشده: تاجیک‌ها و افغانها و همچنین اذریها بلوچها و کردهای برونمرزی.زنده باد ازادی برابری و برادری بین ملتها و مرگ بر هیچکس
سه‌شنبه 6 مهر 1389

f-shoresh - انگلستان - برمینگهام
وای که چقدر من از این کوتوله خوش شانس بدم میاد.این عفریته حقه باز دورو که از هر طرف باد میاد همون ور بادش میده.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
خواهرم چرا میگوئی مارا تو ایران قبول کردن ایران سرزمین نیاکان ماست.کرد وفارس یک ملت هستند .فراموش نکن ..ایران .افغان.تاجیکستان.همه یک ملتیم .درود
سه‌شنبه 6 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
گوگوش اگر خواننده مردمی بود قیمت بلیط کنسرت باید با بودجه ان مردم سازگار باشد.ودر ضمن چه محافظ بی شعوری داشت.ولی سرزمین ایران به مرزهای اصلی باز خواهد گشت .بسیار خوش بینم .به امید ان روز
سه‌شنبه 6 مهر 1389

habibollah - ایران - تهران
300دلاربرای دیدن یه پیرزن؟هاهاهاها.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

Pezhman - اتریش - وین
گوگوش ستاره ای درخشان با صدایی جادویی, هنرمندی که از خطه پاک آذربایجان طلوع کرد.ودر مشرق زمین بعنوان بانویی مدیست و نوآور شناخته شد.هنرمندی که مرزها را درهم ریخت وقلبهارا طی دهه های متوالی به یکدیگر نزدیک ساخت.چه انسانهایی که در شهر خودشان حتی برادران وخواهرانشان به دیدنشان نمیآیند.زیرا قلبهایشان تهی از مهر وانسانیت شده.وچه زیباست می بینیم آذری تباری خوش صدا , ازمرزچین وتاجیک وافغانستان وایران وکوردستان جنوبی تاکردستان غربی درسواحل مدیترانه دلها را بیکدیگر نزدیک ونسل قدیم ونسل جدید , روزها رنج سفر راتحمل تادمی باروح وجان صدایش را توشه راه خویش کنند.به قول مولوی:ای بسا هندوترک هم زبان// ای بسا دو ترک چون بیگانگان.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
گوگوش عزیز بهترینی لیاقتشو داری که بالاترین باشی که هستی. کنسرت های تو در آنتالیا و استانبول مثل همیشه شاهکارهای دیگری بود که فقط از عهده ی خودت برمیاد ..روی صحنه پرقدرت و آرتیست واقعی هستی. برای همینه که این جمله باب شده که مردم در هرکنسرت تو شعار : گوگوش دوستت داریم . میخوانند
سه‌شنبه 6 مهر 1389

بهدین - آمریکا - نشویل
در دهەی شصت بین ما کردهای درون مرز با کردهای عراق تیرگی و دشمنی ناخواستەای درست شد و باعث و بانی آن مانند همیشە بازیهای سیاسی بودند ولی بە نظر من مردم اینور و آنور بە سرعت باورنکردنی همدیگر را بخشیدند. کردها هر جا باشند ایرانی هستند و ایران زمین مادر همە ایرانی تبارهاست. ولی بدبختانە اسلام و تشیع همبستگی نژادهای ایرانی را قهوەای و بودار کردەاست. اگر جمهوری اسلامی بە جای پشتیبانی همە جانبەی تروریستهای دنیا از تیرەهای ایرانی پشتیبانی میکرد روزی میرسیدکە کردهای عراق هم رسما درخواست الحاق بە سرزمین مادریشان را میکردند.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
صدای گوگوش عزیز رو خیلی دوست دارم. بادی گارده چقدر پررو و بی نزاکت بود با گزارشگر بی بی سی (ژیار گل) بد برخورد کرد!
سه‌شنبه 6 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
مرسی از این گزارش جالب که البته از بی بی سی دیدیم. این گوگوش زیباو جاودانه هر کجا پاشو میذاره اخبار داغ رو هم به دنبال خودش داره . یکی یک دونه ست ..عزیز خونه ست. دوستان من پشت مرز موندند و موفق نشدند بعد از 9 ساعت وارد اربیل بشن. علت بیشتر همین بود . دیدیم که چه اتو مبیلهایی بصورت زنجیره در جاده توقف کرده بودند و همه با مرز بسته مواجه شدند. دیدن گوگوش روی صحنه و اجرای شاهکار هاش ..در کنسرت های یک نفرش که نزدیک 3 ساعت سخت ترین ترانه هارو میخونه با قدرت و با صلابت. هرچی قیمت بلیط باشه میارزه. خدا از چشم حسود هم دورش نگهداره که میداره
سه‌شنبه 6 مهر 1389

اوس محمود - آلمان - برلین
گوگوش جان جان من با دیدن صندلی های خالی به یاد حال ما که تو سازمان ملل داشتیم نیفتادی
سه‌شنبه 6 مهر 1389

yasamangoleziba - ایران - تهران
f-shoresh - انگلستان - برمینگهام . کاملا با شما هم عقیده هستم یک زن روسپی به تمام معنا
سه‌شنبه 6 مهر 1389

pariha - کویت - کویت
یکجورهایی ازش خوشم نمیاد قبلا آره ولی الان اصلا
سه‌شنبه 6 مهر 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
بهترین بترکه چشم حسودهای بخیل !چشمشون زیر پات گوگوش عزیز
سه‌شنبه 6 مهر 1389

طراوت - ایران - تهران
این رو که من یه سال پیش دیدمش تو تلویزیون خیلی پیر شده بود ...چی شد؟؟؟؟منم ازش خوشم نمیاد
سه‌شنبه 6 مهر 1389

sankari - فنلاند - تامپره
داود-استانبول - ترکیه - استانبول . کسی مجبورت کرده بری کنسرت خوب نرو.بایدبدونی تمام پول بلیط توی جیب خواننده نمیره و خواننده فقط دستمزدش را از برگزار کننده میگیره.در ضمن هر ان کس پر طاووس خواهد جورهندوستان کشد....
سه‌شنبه 6 مهر 1389

Norway_Bergen - نوروژ - برگن
تعجب میکنم این مردم رو بخاطره پول راه ندادن?گوگوش رو خیلی دوست داشتم. ولی وقتی طرفداراشو دیدم پش در!!!!!!!!!!!! این همه راه کوبیدن رفتن بخاطر خانممممم اونوقت.....واقعا که حالا ازش خیلی بدم میاد.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

msforugh - ایران - تهران
ذوالعلوم - نروژ - اسلو .. دوست عزیز کارت را تحسین میکنم و امیدوارم کسانی که در راس امور هستند به خاطر اشتباهاتشون از مردم عذر خواهی کنند
سه‌شنبه 6 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
ذوالعلوم - نروژ - اسلو . اخر کامنت شما جالب نبود //مرگ بر خامنه ای و رژیم کثیف ایران//. داود-استانبول - ترکیه - استانبول . گوگوش محبوبترین خواننده ی موسیقی پاپ ایران و برای بسیاری یاداور دوران قبل از ع...قلاب کثافت 57 است اولا هیچگاه ادعای مبارزه نکرد در ثانی قیمت بلیط ربطی به او ندارد مربوط به بر گزارنده ی جشن است امان از حسادت.مردم هزار بدبختی دارند اگر برای دیدن او می روند الاغ هستند???????این چه ادبیاتی است.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
صندلیهای خالی! مردم مشتاق بیرون از سالن ! یک بادیگارد بیتربیت ! همیشه فقط این پول است که حرف اول وآخر رامیزند.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

babak123 - هلند - رتردام
آواز‌های گوگوش فقط در حال و هوای زمان آزادی و عشق معنی‌ داشت. آن احساس رویای و ظریف همراه با دیدن برگ زرد و سرخ درختان کوچه‌ها تهران. آن احساس بعد از اولین سفر گوگوش در من مرد.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

high class - کانادا - ونکوور
گوگوش تنها خوانده ای هستی که هیچ وقت از صدات خسته نمیشم .
سه‌شنبه 6 مهر 1389

high class - کانادا - ونکوور
ذوالعلوم - نروژ - اسلو . oghab - فنلاند - هلسینکی. مرسی از نظر لطفتون ولی هنوز خیلیهاهستند که نظر شما رو ندارند
سه‌شنبه 6 مهر 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
Pezhman- اتریش - وین. باکمال تشکراز نظر بحق شما - و همچنین Sankari- فنلاند -تاپره دوست عزیز. حرف حق زدید . دوستان زیاد احساسی نشید . ایا کسی بخانم گوگوش کومکی کرده یاپول کنسرت درتورنتو را بالا کشیدن و دیناری بخانم گوگوش نرسید. ایا به مرحوم خواننده های پراوازه کوچه و بازار - مهوش وافت که همیشه بمردم پائین شهر تهران کومک کردند در لندن از بی پولی و درماندگی. با چه وضع بدی از دنیا رفتند کومکی شد. ایاخانم گوگوش خرج ندارد . فکر می کنید از هر کنسرتی خالص چقدر بدستش میرسد. انصاف خوب چیزی است . درود به تمام خواننده های پراوازه میهنم
سه‌شنبه 6 مهر 1389

high class - کانادا - ونکوور
ذوالعلوم - نروژ - اسلو . oghab - فنلاند - هلسینکی. مرسی از نظر لطفتون ولی هنوز خیلیهاهستند که نظر شما رو ندارندمثلا همین سایت نوشته ثبت نام ایرانیان در قرعه کشی گرین کارت امریکا
سه‌شنبه 6 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
طراوت - ایران - تهران . بله چون .اسلامی و طرفدار 9 ساله ها هستی پیری به نظرت زشت حتما خودت 20 ساله هستی ولی تاکسی برگشته.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
یک برگزارنده قیمت بلیط را تعئین می کند نه خواننده// طمع برگزارنده را به حساب گوگوش نگذارید حقوق او و ارکسترش تقریبا ثابت است !!!!! قیمت بلیط در اروپا حد اکثر 45 دلار نه 100/200/300 دلار.///همین قضاوتهای ناعادلانه ملا را سوار ملت کرد با اگراندیسمان نقائص قبل از ع.قلاب..و به هیچ انگاشتن خطر ملا و اسلامش.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

klopatra7 - آلمان - دوسلدورف
چقدر این زن شل و ول حرف میزنه و نچسبه . اصلا خوشم نمیاد .
سه‌شنبه 6 مهر 1389

piade - ایران - تهران
ذوالعلوم - نروژ - اسلو اینهائی که نوشته بودی از کجا پیدا کردی؟ مطمئن هستم که خودت کرد هستی. کردها همه هموطنهای ما هستند چرا سعی دارید کردستان و از ایران جدا کنید مثل تاجیکستان یا افغانستان . بقیه دوستانی که از گوگوش بد نوشته بودن ، همه ما کم یا زیاد از گوگوش و آهنگهاش خاطره داریم و در حال حاضر بهتر از گوگوش در جمع خواننده های زن ما وجود نداره. قیمت کنسرتهاش هم بالاس اگر بتونیم میریم اگر نتونیم هم فقط با صداش دلخوشیم و مرور خاطره میکنیم این دیگه این همه بد و بیراه گفتن نداره که. بلاخره اون هم باید خرج زندگیش و از یک جا تامین کنه دیگه. خواننده مردمی بودن که برای این خانم نون و آب نمیشه. کدوم یکی از ما از حال و روز هنرمندهای کشورمون چه قدیم چه جدید خبر داریم؟
سه‌شنبه 6 مهر 1389

shirzan - آلمان - برلین
داود-استانبول - ترکیه - * اولا که ببینید برای کنسرت خوانندگان خارجی چقدر باید پرداخت کنسرت شکیلا توی المان بلیط اش از 300 یورو شروع میشد دوما با یک حساب سرانگشتی هزینه سالن / مسافرت خواننده و همه گروه نوازندگان با هواپیما و اقامت / برنامه های امنیتی سالن/ هزینه نور و صدا و همه و همه بشیند حساب کنید چقدر میشه من طرفدار گوگوش نیستم اما انصاف هم چیز بدی نیست
سه‌شنبه 6 مهر 1389

nimaaa - امریکا - نیویورک
اینها همیشه یاد گرفتند که از مردم مایه بگذارند و از محبت مردم سو استفاده کنند یک کنسرت سیصد دلار مگه چه خبره؟بعضیاشون هم حتی پول میگیرن که با مردم عکس بندازن.اینها نباید این همه محبوب باشند.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
کنسرت جالبی بود ولی حیف که نیمی از صندلیها خالی بود.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
گوش گوش
سه‌شنبه 6 مهر 1389

nikiniki12 - المان - ماینز
کردهادرهمه جای دنیا حرف ندارندتعجبی نیست که همیشه تحت فشاربودندادمهای راستگووشجاع!. صدای گوگوش برای من زیباترین صداست حیفکه برای هموطنانیگه قادربه برداخت این بول نبودندوبااینحال به اینجاسفرکردند استثناقایل نشدند:( . داود-استانبول هرانسانی ازاده هرجورکه صلاح میدونه رفتارکنه من شخصابه نظرهمه غیرازقاتلان ودجالان خامنها ی ودشمنان بشریت که بخاطربول مادرشونم میفروشنداحترام میگذارم.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

armin7 - هلند - هلند
ذوالعلوم - نروژ - اسلو ,شما همون پان ترک نیستید که به ملا مصطفا بارزانی و کردای عراق توهین و ناسزا گفتی,چرا همش میخوای خودتو کرد جا بزنی.در ضمن هر جا کرد هست انجا ایران است این سخن ملا مصطفی بارزانی است .,این گفته اقای خامنهای است? تا حالا نشنیده بودم امیدوارم جعلی نباشه.هلند
--------------------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر محل زندگی خود را بنویسید , در غیر این صورت از درج نظرات شما در آینده معذوریم .
با تشکر
سه‌شنبه 6 مهر 1389

omidomid - هلند - آمستردام
دوستان مودب و با کلاس ،!!!! اینو همه میدونن که قیمت بلیت رو کنسرت گذار تعیین میکنه نه خواننده. کسانی‌ هم که تا اونجا رفتن قیمت بلیتو میدونستن ، اگر مثل شما گوگوش رو دوست نداشتن، مسلما نمیرفتن.. آدم باید خیلی‌ بی‌ عقل باشه که بدون دانستن قیمت بلیت یه کنسرت این همه راهو بلند بشه بره. ... و البته قبول دارم که رفتار بادیگارد بی‌ ادبانه بود. جو گیر نشین و البته مودب باشین. شماها که به وقتش دم از تمدن ۲-۳-۴-۵-۶.. هزار ساله میزنین ، زشته.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
وای .. که 2 کنسرت آنتالیا و استانبول چه شبهای پر نوری بود . حدود 8000 نفر در این 2 کنسرت با گوگوش همصدا شدند. مردم چه عشقی به او میدادند و چه عشق پاک و خالصی از او میگرفتند . گوگوش آخر عشق و احساسه ...... دمش گرمممممممممممم . یکه تاز و بی همتا. حدود 3 ساعت اجرا . 30 / 35 ترانه قدیم و جدید با اجراهای سنگین و سخت که فقط از عهده ی گوگوش برمیاد. بالاترین دستمزد رو داره که نوش جونشششششششششش. . بقیه با 10 نفر میان کنسرت میدن هر کدوم 4تا میخونند و میرن تازه صداشون وسط کار یا میگیره و یا فالش میخونند.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
ARTEMIS / فرانسه . پاریس. همونطور که گفتین فقط حسادت هست و بس !!!! از گذشته تا امروز چنین بوده 50 ساله که گوگوش محبوب و مطرحه. که این برای هیچ خواننده ی ایرانی صدق نکرده . 57 ساله که در قلبهای مردمش جا داره . مسلما تنگ نظران و بخیلان این عزیز کم نیستند . واز هر راهی عقده ی دل خالی میکنند. باشد که خداوند آرامشی به آنها عطا کند.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

Karkas - ایران - اصفهان
هدف نشان دادن کردستتان بود نه گوگوش تف به بی بی سی
سه‌شنبه 6 مهر 1389

zoroye iran - اتریش - وین
کنسرت گذارها میگردن یه جائی رو پیدا میکنند که نزدیک ایران باشه و خیلیها از ایران میرن بعدا هم پشیمون میشن که چرا رفتن اخه این همه را بکوبی بری بعد 100 تا300 دلار بدی با هتل و بلیط و بعد مسافت بتمرگیت خونه سی دی هر خواننده رو که دوست داری گوش کنید حالا اگه تو شهر خودتون بود با این قیمت نرید که دفعه دیگه قیمت بلیط رو پایین ببرن والا بخدا پینک فلویدبلیطش 80 یورو بود بعضیها براشون افتخاره برن گوگوش ببینن حالا دیدی چی شد اخه ایرانیها دیدن دارن کسی که هرجا پول باشه اونجاست ادمه این خانم چه کاری برای مردم کرد بامحبوبیتی که داشت و الان نداره چه کمکی چه حرفی چه حرکتی در راه ازادی ایران کرده مردم از گوگوش ابی داریوش انتظار دارن ولی زهی خیال باطل اخه تو کی هستی 300 دلار از مردم میخوای بگیری ادم باشید 30 تا 50 دلار کافیه کجای دنیا کدوم کنسرت300 دلاره یادم نمیره چند سال پیش بخاطر پول با امیر قاسمی حقه باز دلال دعوا داشتن و جلوی تی وی گریه میکرد بخاطر مردم تا حالا گریه کردی
سه‌شنبه 6 مهر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
داود-استانبول - ترکیه - استانبول ...درست صحبت کن..شما دارید در مورد شاه ماهی موسیقی ایران صحبت میکنید..یه ترکیه یه ابراهیم تاتلیس..حقشه که دومین پولدار ترکیه باشه..از چوپانی شروع کرد از هنرصداش بهره برد زرنگ بود وبه اینجا رسید.بترکه چشم حسسسسسسسسسسسسود
سه‌شنبه 6 مهر 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
واقعا کردها نشان دادند که یک قوم اصیل آریایی هستند ..کردستان عراق به سرزمین دوم ایرانیها تبدیل شده و ارتباط کردهای عراق و مردم ایران رو به روز در حال افزایش هست من هم چند ماه پیش با اتومبیل برای کنسرت ابی و لیلا فرهر رفتم و در آن چند روز با خیلیها در کردستان عراق دوست شدم....واقعا خوشحال هستم که کردستان عراق به سمت آرامش و پیشرفت حرکت میکند ...
سه‌شنبه 6 مهر 1389

mashady - انگلیس - منچستر
داود-استانبول - ترکیه - استانبول داود جون ما سالهاست که شاهد ظلم به خیلی چیزها از جمله زنان هنرمند و موسیقی بودیم بیا من و شما این ظلم رو تائید نکنیم . تو تمام دنیا به موسیقی خیلی بیشتر از اینها بها میدن اگر ما قدر این چند تا هنرمند باقی مونده رو ندونیم دیگه باید به صوت گوشخراش قران بسنده کنیم . خوب افراد مستضعف نمیتونن برن کنسرت نمیتونن برن گردش و مرخصی و .... حالا چون یه سری متاسفانه مستضعفند نمیشه در تاتر و موسیقی رو گل گرفت که
سه‌شنبه 6 مهر 1389

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
این خانم هم از پولهای مناطق جنگ زده و محروم هم نمیگذره بله خانم گوگوش زندگی خرج داره اگر میخواستی واقعا برای مردم بخوانی دو ساعت مجانی میخوندی.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

leyli maman - مالزی - کوالا لامپور
تحفه خانم :با اون همه صندلی خالی حداقل میزاشتی مردم بدبختی که بیرون وایسادن و پول بلیط ندارن بیان تو ...................اینجوری هم صندلی ها پر میشد و ابروت نمی رفت هم اون بیچاره ها یه کنسرت اومده بودن.........با اون محافظ بی ادبت......
سه‌شنبه 6 مهر 1389

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
این خانم هم از پولهای مناطق جنگ زده و محروم هم نمیگذره بله خانم گوگوش زندگی خرج داره اگر میخواستی واقعا برای مردم بخوانی دو ساعت مجانی میخوندی.
سه‌شنبه 6 مهر 1389

rojan_d - بریتانیا - گلاسگو
من نمیدانم چرا میگید کوردها ایرانی هستند چرا نمیگید ایرانیها کورد هستند؟ ام من میگم ایرانیها قومی بودند که از کوردها جدا شدند زیرا مادها یک قوم بزرگی بودند که در ان زمان در ایران شمال عراق شرق ترکیه قرار داشتند و کوروش بزرگ هم یکی از این قوم بود که نوه دیاکو فرمانروای قوم ماد بود و بعدها کورش برای خود قومی را جمع اوری کرد که بعدها به اسم پرسیا نامیده شدند
سه‌شنبه 6 مهر 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
فاجعه از این بدتر ؟!! خانم پول نداشتن تو کنسرت شرکت کنن .چه مصیبتی !!
سه‌شنبه 6 مهر 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
واقعا ادم بعضی کامنتها رو که میخونه متوجه میشه که ما چه راه درازی درپیش داریم !
سه‌شنبه 6 مهر 1389

ذوالعلوم - نروژ - اسلو
armin7 - هلند - هلند , دوست گرامی و برابر بزرگوارم, من در کامنتی که گذاشتم معذرتخواهی خودمو اعلام کردم.بار دیگر مخصوصا از شما پوزش می خواهم .من پانترک نیستم و کرد و ایرانی هستم و اگر حرفهای چند ماه پیشم لحن طرفداری از اذری ها رو داشت به خاطر این بوده که من به عقیده خودم معتقدم که اذری ها هم اگر نوادگان ماد نباشند دست کم سهم بزرگی در تاریخ مادها دارند.این در کتابهای معتبر تاریخ ماد امده. من می دانم که این گفته شادروان ملا مصطفی بارزانی است که هر جا کرد است انجا ایران است ولی در یکی از سخنرانی های اقای خامنه ای در جمع مردم استان کردستان این سخن به نوع دیگری بیان شد که هر جا کرد است او ایران را وطن اصلی خود میداند.ذکر این نقل قول به معنی طرفداری از اقای خامنه ای نیست.پاینده ایران پاینده کرد پاینده کردستان جنوبی درود بر شادروان ملا مصطفی بارزانی
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

ghatebe ehali mohtaram - المان - فرانکفورت
من یکی از طرفداران اوبودم تا زمانی که کنسرتهائ خارج از کشور او شروع نشده بود با ان قیمت فضایئ بلیط ها.او دم از ملت و مردم میزند بئضی اوقات اشک تمساح میریزد .شما به اندازه کافی دارید .هنرمندان حرفه ایی ونامی جهان را الگو قرار دهید.
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

homa-ir - المان - هامبورک
مژده = بستری شدن جیمی کارتر حرامزاده رئیس جمهور سابق امریکا ( بانی طوفان 57 درایران) درشهر کلیولید ازایالت اوهایو - امیداست بزودی خبر مرگش بیاد
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

sara az Belgium - بلژیک - انتورپن
درود بر دوستان چرا ما ائرانیها همه چیز رو با سیاست قاطئ میکنیم.این کار ما بخاطر فقر فرهنگی است.گوگوش فقط یک هنرمنده و به امید ازادی ایران عزیزمان.
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
بهدین - آمریکا - نشویل هموطن عزیز. به امید روزی که بجای جنگ و جدایی طلبی به صلح و اتحاد برسیم. شاد و سربلند باشید
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
rojan_d - بریتانیا - گلاسگو . دوست عزیز مادر کورش ماندانا از قوم ماد و پدرش از قوم پارس بود از ادغام این دو اقوام اصلی ایران بوجود امد حال چه فرق می کند کرد یا قوم دیگر ابتدا باشد یا انتها..ایرانی هستیم و دشمن اصلی ملا و اسلامش..دعواهای قومی اب به اسیاب ملا می ریزد یادتان باشد.
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

khosrow60 - سوئد - سوئد
زنده باشی خوشگله .واقعا هنرو موزیک ایران رادرکنسرت گوگوش میشه دید . داود استانبول گوگوش مادونای ایران بودوهست وایا نباید برای برنامه اش پول بگیره.خیلی ناراحتی توترکیه برو دنبال 18 میلیارددلاریکه ترکها بالا کشیدن .ایروزها وزیر اموزش وپرورش ایران میگه بچه ها درمدرسه سرشان شیپیش گذاشته .میلیاردها دلار چپو شده .گوگوش باید یک خواننده باقی بماند وسیاسیون سیاسی.
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

amoo uk - انگلستان - لیدز
rojan_d - بریتانیا - گلاسگو /کاملا درسته درود بر شما
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

داود-استانبول - ترکیه - استانبول
آخر هموطنان گرامی‌ام، چیست این تعصب! خودتان را کشتید با این شاه‌ماهی‌تان، من حسود نیستم، شما متعصب هستید. همانطوری‌که وقتی در مقابل یک ساندیس‌خور به اسلام و .. بی احترامی می کنید بالا و پائین می‌پرد رفتار شما عزیزانم نیز کمتر از او نیست. همه می‌دانید اوّلین چیزی که این خانم به آن بهاء می‌دهد پول است. این همه ایران و ایرانی کردن از برکت جیب شرکت کنندگان در کنسرت‌ها است. عزیزان من! به من بگوئید وقتی استاد شجریان کنسرت هم‌نوا با بم را اجرا کرد چقدر در حساب بانکی‌اش واریز شد؟ به من بگوئید اگر یک بار این خانم کنسرت اجرا کند و کسی در سالن نباشد آیا باز هم دم از ایران و ایرانی می‌زند. جناب آرتمیس!!!! خانم هایده وقتی کنسرت می‌داد بیشتر از نیمی از پول حاصله را صرف مستحقین و درماندگان می‌نمود. نه عزیزم من حسود نیستم. وقتی می‌گویم "الاغ"!! تعبیر اشتباهی نیست. الاغ الاغ است. پایدار باشید.
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
rojan .dزیادی دیگه تند نرو (فارسها کرد بودند)تاریخی که شما می گوئید هیچ سندیتی نداره .ولی پرسین یا پارس یا فارس را همه دنیای تاریخ ایران را بیش از 10000 سال به فارس میشناسند.پس ترمز کن دیگه حالا ما گفتیم یک ملت هستیم تند نرو والا ناسیونالیسم فارس بسیار قوی می باشد.پیروز باد تمام اقوام ایران زمین.
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
با درود دوباره به همه, rojan_d - بریتانیا - گلاسگو دوست عزیز حرفات بوی کینه و تفرقه میده. چه ایرانی کرد چه کرد ایرانی به نظرم هیچ فرقی نداره در نهایت همه ایرانی هستیم خواه کرد ,فارس,بلوچ , عرب خوزستان یا ترک آذربایجان و لر و طالشی و. باشیم در نهایت همه از خطه ی ایران زمینیم. امیدوارم تعصبات کور رو از افکارت دور بریزی. ایرانیان کرد مانند دیگر مردمان ایران با صفا و مهرورز, غیور و میهن پرستند. دوست عزیز بدان هر جا که هستی دوستت دارم شاد و سربلند باشی.به امید رسیدن مردم بزرگ ایران به آزادی و برابری و زندگی در زیر سایۀ صلح و امنیت جهانی . پاینــــده باد ایــــــران
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
دوستان = اگر میخواهید حال کنید و بخندید و رقص مموتی را ببینید . برید توی youtub - سپس بنویسید Moharebb - کلی بخندید
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

amoo uk - انگلستان - لیدز
SarayeAzadi - انگلیس - لندن /هموطن عزیزم دوست داشتم در مواردی با شما کپی و نوشتاری داشته باشم ایا زمانی که کردها را به بهانه هایه واهی اعدام و شکنج می کنند و حتی به خاطره یک اعتراض کارگری هموطن کرد شما را به گلوله می بندند وحکومت ضده بشری و جور و جهله اخوندی با تبلیغات بسیار گسترده انرا تجزیه طلبی می نامد به حمایت محکوم کرده اید .کردها در همه جا برای هموطن خود چه بلوچ چه لر .عرب وفارس ووو با احترام یاد کرده و هر نوع اعدام و شکنجه و بی حرمتی به هموطن خود را به شدت محکوم کرده اما شما چه هیچ محکوم نکردید برای جهاد در راه کشتن هموطن دست به اسلحه شدید اما در موارده بالا کردها هموطن شما هستند//ذوالعلوم - نروژ - اسلو .با اسم عربیت که وابستگیت به حکومت مشخصه تو نه کردی نه دوستاره خاکه ایران فقط اتش بیاره معرکه//oghab - فنلاند - هلسینکی.همو طن اگر لطف بفرمائید این تاریخ 10000 ساله به قول شما دست نخورده و با سندیت کامل ارائه بفرمائید تا بدانیم و بدانند میزبان خاک اریا و مهمانان ان چه کسانی بودنند .ممنون از شما
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
داود-استانبول - ترکیه - استانبول . دوست عزیز من فکر می کنم شما تعصب دارید ایا شما از درامدتان را چقدر برای خارج از محیط فامیل و دوستانتان هزینه می کنید??ما در دنیای فرشتگان نیستیم اگر گذشت مادی ثروتمندان بود نباید فقیری در دنیا می بود من دو هنرمند ایرانی را می شناسم و در باره ی انها خوانده ام که 90 در صد درامد خود را خرج بینوایان می کردند زنده یاد قمر الملوک وزیری و خواننده ی کوچه و بازار زنده یاد مهوش..همین و بس/// من در مدت اقامتم در خارج بندرت به کسانی برخوردم که کمی از درامد خود را خرج بیگانگان فقیر کرده باشند در مورد گوگوش متذکر شوم که خواننده قرارادی می بندد برای کنسرت با دستمزدی معین که ربطی به بلیط 300/400 دلاری ندارد فکر می کنم برگزارنده ی این کنسرت فکر کرده اربیل موناکو و همه اوناسیس..همین امیدوارم تجدید نظری در افکار خود کنید مسئله فعلا ملا و دینش ام الفساد ایران و رژیمی های سایت است نه گوگوش. شاد باشید
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

rezanl - هلند - امستردام
از هنرمندا حمایت کنید هه هه هه ! منکه 17 سال تو اروپا کار میکنم حاضر نمیشم بیشتر از 50 دلار بدم
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

armin7 - هلند - روتردام
ذوالعلوم - نروژ - اسلو .هموطن گرامی در تاریخ ماد و ایران باستان قومی بنام اذری نداریم این گفته شما از منابع ترکهاست که میخوان قدمتشون در این منطقه همپای اقوام اریای مانند تاتها و سکاها و مادهاو کلدانیهای غیر اریایی بدونند,
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

rojan_d - بریتانیا - گلاسگو
oghab - فنلاند - هلسینکی میبخشیدا مثل اینکه شما حالا حالا ها باید برید تاریخ بخونید اخه ادم حسابی چرا از خودت الکی حرف در میاری چی چی رو میگی سندیت نداره اخه ادم عاقل میلیونها سن از قوم ماد هست تو میخوای بگی سندی نیست فقط برو تو گوگل بزن ببین مادها کی بودند تازه من خودم بهت قول میدم تو از قوم مغولی و زوری زوری خودتو با ما قاطی میکنی
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

rojan_d - بریتانیا - گلاسگو
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس amoo uk - انگلستان - لیدز SarayeAzadi - انگلیس - لندن من از تمام شما متشکرم دوستان اما دوست عزیزم از لندن من قصدم این نبود که بیام تفرقه درست کنم چون من خیلیا رو میبینم مثلا میپرسن بچه کجایی میگم کوردم در جواب میگه خوب تو هم ایرانی هستی اما یه جای دیگه میبینی یارو برا کوردا یا هر قوم دیگه جوک میسازن پس این نشون میده اونا خودشونو گل سر سبد قرار میدن در حالی که نمیدونن که فارسها بعد از مادها بوجود اومدن ...منم همه شما رو دوست دارم امیدوارم همه انسانهارو به یک چشم بنگرید حالا موضوع کورد و ترک فارس نیست همه چه سیاه چه سفید و از هر کجای دنیا که باشن....پاینده باشید
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

rojan_d - بریتانیا - گلاسگو
oghab - فنلاند - هلسینکی زیاد بالا نپر که با کله میای پایین تو گنجشک هم نیستی چه برسه عقاب
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

piade - ایران - تهران
rojan_d - بریتانیا - گلاسگو. درسته که کردها هموطن ما هستن اما نمیتونی بگی فارسها کرد بودن. این و دیگه از کجا در آوردی ؟ اصلا خلقت بشریت اول از کردستان شروع شده حتما !!
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

zayandehroodi - دانمارک - کبنهاک
جرات داری بیاایران اکه واقا مردمتو دوست داری بیاو بخون از مرگ هم نترس مثل 30 سال گذشته تو اون شور و خروش از جونت گذشتی ولی نه حالا که پات لب گوره میخوای دلارا رو جمع کنی برا خودت قبر از طلا بسازی
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
rojan dاز طرز نوشتنت معلوم چه شخصیتی داری.تو و خدای خودت من وخدای خودم برو ببین شناسنامت صادره ازکجاست.تاریخ شاهنشاهی ایران از زمان کورش است.ودر ضمن کدام کتاب تاریخ شما سراغ دارید که به زبان کوردی باشد .لطف کن راهنمائی کن.ودر نهایت you tuobسندی برای گفته شماست.?????همان بهتر که فارسها اصلا وجه اشتراکی با کوردها نداشته باشند.خیلی اصیل تر است .
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
rojan به خدا سوگند .من دوستان کوردی دارم .که امثال تورو به نام عشایر خطاب میکنند. کورد یکی از اقوام ایران زمینه مثل بلوچ. عرب. ترک . بیشتر از این بخواهی بگی زیاد حرف زدی .
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
تو مثل قله های مه گرفته ! منم اون ابر دلگیر زمستون! دلم میخواد بزارم سر رو شونت! بباره نم نم دلگیر بارون!.
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
amoo uk - انگلستان - لیدز , دوست عزیز هر چه گفتی درست .اما یک نکته کلیدی رو از یاد بردی و آن اینکه من ایرانی کرد - کرد ایرانم . زمانی که در ایران دانشجو بودم زیر فشار بازجویی بهترین بهانه ی پرونده سازی علیه من مسئله ی کرد بودنم بود برغم اینکه می دونستند دانشجوی نوجوانی ام که به هیچ حزب و گروهی وابسته نبودم و نیستم تحت شکنجه منو به اعترافات واهی و دروغین وادار کردندوووو. پس نمی تونی مدعی این باشی که من درد یک هموطن کرد رو درک نمی کنم. اقتدارگرایان اما حسرت جدا کردن من و کردستان رو از ایران به گور خواهند برد. بلاهایی که سرم آوردند براحتی میتوست نفرتم رو, هم از زن بودنم و هم از ایرانی بودنم برانگیزد اما نه. هرگز ! چون هدف اصلی سران جهل و جور همینه. دوست عزیز این حکومت سر ناسازگاری با همه مردم بزرگ ایران داره و نه فقط من و تو و او . حکومتی که به شهروندان خودش رحم نکنه سرانجامش دیر یا زود زباله دان تاریخ است. هر جا که هستم تا نفس دارم با صدای بلند میگــم پاینــــده بـــاد ایـــران . زنده باد آزادی, عدل و برابری . شاد و سربلند باشی.
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

piade - ایران - تهران
rojan_d - بریتانیا - گلاسگو من همیشه کردهارو هموطن خودم میدونستم و میدونم . با این نوشته تو که معلوم نیست کجایی هستی ، اگر همه کردها مثل تو طرز فکر داشته باشند همون بهتر که اسم کردستان به مرور زمان پاک بشه.  به نظر تو حتما ترکها و افغانها و تاجیکها وبقیه همه از اول کرد بودن آره؟ چون مثل تو استعداد نداشتن نتونستن کرد باقی بمونن؟! چقدر تو پرروئی. اصلا چرا رفتی اونجا همون کردستان میموندی به شغل شریف دامداریت ادامه میدادی آبروی کردهای عزیز هموطنم تو کشور غریب کمتر میرفت.
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

sir.amir - - انگلستان - - منچستر
f-shoresh - انگلستان - برمینگهام . me too.
پنج‌شنبه 8 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
piade -ایران.تهران- دوست عزیز در اروپا انقدر امثال این افراد (rojan-d) ریخته که ادم ننگش میاد که اینها ایرانی خودشونو معرفی کنند. البته که هم وطنان کورد با معرفت هستند که خودشان ازاین قبیل افراد عرق شرم وخجالت میریزند.
جمعه 9 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
sarayazadi درود بر شرفت.که مسائل را درست درک میکنی.افتخار برتو ایرانی کورد زبان.
جمعه 9 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
orjan جوک برای تمام اقوام می سازند.وبیشتر جوکها در تهران ساخته میشه درست .ولی دلیلش اینه که در تهران از تمام مناطق وشهرها وشهرستانها در تهران جمع شدن.12 الی 14 میلیون جمعیت تهران فکر کردی تهرانی هستند?و ساختن جوک دلیی بر تحقیر نیست .بلکه بهانه ای برای احزاب خود فروخته است .
جمعه 9 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ARTEMISواقعا که خیلی با سوادی--// مادر کورش ماندا از قوم ماد وپدرش از قوم فارس ایران را بوجود اوردنند .?????????کورش تاریخ شاهنشاهی ایران زمینه که 2586 سال است .ولی تاریخ تمدن ایران.ایران .ایران.persian فارس .پارس.بیش از 10000 ساله بنده خدا.
جمعه 9 مهر 1389

amoo uk - انگلستان - لیدز
SarayeAzadi - انگلیس - لندن/بهترین بهانه ی پرونده سازی علیه من مسئله ی کرد بودنم بود/نمی تونی مدعی این باشی که من درد یک هموطن کرد رو درک نمی کنم/به هر حال موفق باشید
جمعه 9 مهر 1389

amoo uk - انگلستان - لیدز
rojan_d - بریتانیا - گلاسگو /عزیز دلکم نوشتار و تفسیر درست دله کسانی را به درد اورد که علنان به توهین و مبالغه گویی روی اوردنند این خود بهترین راه پیدا کردن دوست و دشمن که خود را خودی می نامند .اینان در خط منافقین بی وطنند که دوش به دوش صدام دیکتاتور خاکی که از ان دفاع میکنند به گلوله بستند .اماکرد دلاور حتی مخالف حکومت اجازه هیچ تعرضی بیگانه نداد و همیشه این بوده .چرا اینان جرات ندارند مستقیم از حکومت بپرسند %33 دریایی خزر چرا %20 دو دستی از ترس به روسها و حتی امروز فردا جزایر جنوب اما تا اسمی از کرد میاد همه خونشون به جوش میاد دلیلش اینه اخوندا و نا اهلان در گوششون زمزمه میکنند پس بهتره در تاریخ خودشون بمانند.شاد و سربلند باشی
جمعه 9 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
pezhman - اتریش - وین. تبریک به شما برای کامنت زیبایی که نوشتید. و گوگوش ایران را آنطور که هست تشریح کردید. البته که برای بعضی حقیقت تلخه !!!!!!؟
جمعه 9 مهر 1389

armin7 - هلند - روتردام
piade - ایران - تهران ,31ساله رژیم اخوندی سعی کرده اسم کردستان رو پاک کنه هنوز نتونسته تو که جای خود داری,دامداری مگه کار زشتیه ? بهتر از دزدی و چاپلوسی و مال مردم خوردن. oghab - فنلاند - هلسینکی ,اینکه تاریخ شاهنشاهی از زمان هخامنشی علتهای گوناگونی داره ه اینجا تو یه پاراگراف نمیشه گفت و گر نه پایه گذاری دولت ماد به عنوان نخستین دولت بر پایه «وحدت ملی» اقوام مختلف ساکن فلات ایران بود,طوایف پارس قبل از حرکت به سوی جنوب دورانی طولانی را در مناطق مادها بوده و بعدها رو به جنوب رفته‌اند.یادمون نره که ماد پارس و پارت سه قوم بزرگ اریایها هستند.
جمعه 9 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
nima -نیویورک. ناراحتی که گوگوش محبوبترینه ؟؟ اون خواننده های تشنه ی شهرت ممکنه پول میدن تا باهاشون عکس بندازن . اما در مورد گوگوش هرگز چنین فکری نکن . اول بشناسش بعد نظر بده
جمعه 9 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
leily maman - مالزی - کوالالامپور. حسادت خیلی بده ! درمانش کن . بی بی سی به وضوح توقف ماشینها در جاده رو که بصورت زنجیروار ایستاده بودندرو نشون داد که از دوستان من هم جزوشون بودند . نیمی از سالن اگر خالی بود به این دلیل بود که اجازه ی ورود به جمعیت بسیار زیاد مشتاق اجازه ی ورود به اربیل داده نشد .. مگه نشنیدی که گوینده گفت برای کنسرت خانم گوگوش 3روز مرزها رو بستند ....... حالا این کلمات آبرو بلیط مجانی و صندلی خالی .. چیه که بهم بافتی !!!!!!؟؟؟؟
جمعه 9 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
همه میدونند که امیرقاسمی زمان کنسرت های سال 2000 گوگوش 700000 دلار را از گوگوش بالا کشید . حالا اگر هنرمند حساسی اشکش جمع میشه گناهه !!!! که دادگاه هم به نفع این خانم رای داد. در ضمن این آقا روسیاه موند . . ترفند های زیادی بکاربرد برای بازگشت گوگوش که دوباره تلویزیونش رونق پیدا کنه و نونش بره تو روغن !!!! اما خبر نداشت گوگوش علی رقم قلب پاک و ساده ای که داره اگر دروغ و تزویر ببینه برای همیشه میزارتش کنارررررر که گذاشت. اما بقیه دعوا کردند . فرداش آشتی کردند و ده ها بار این عمل تکرار شد. درود بر گوگوش. برای چند نفری که کمی حسادت دارند نسبت به این بانوی زیبای ایرانی. توصیه میکنم حتما و حتما یکبار به کنسرت این هنرمند بروند . تا متوجه شوند به قول آقای پژمان از اتریش علت اینکه این خواننده در دهه های متوالی چگونه قلبها را بهم پیوند داده و همچنان پیوند میدهد در چیست !!!!؟؟؟.
جمعه 9 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
مستانه -شرق - آلمان. چی واسه ی خودت بهم میبافی !!!!! گوگوش چه ربطی به پولهای جنگ داره ؟؟؟ عاقلانه صحبت کن. آیا اون 22 سالی که گوگوش در وطنش بود در جنگ و وحشت و تاریکی درکنار مردمش بود و با مردمش زندگی میکرد . تو کجا بودی ؟؟ حالا واسه ما روضه میخونی ..
جمعه 9 مهر 1389

didar2 - ایران - تهران
به قول خانم گوینده ی بی بی سی : کنسرتهای گوگوش همیشه بیشترین جمعییت رو داره هر جای دنیا که باشه سالنهارو پر میکنه ... حالا چرا در هر کنسرتش از بین هزاران آدم مشتاق درصد بیشتر جوانان بین 15تا 26 ساله هستند ؟ و جالب اینجاست که بعد از دیدن اجرای او روی صحنه اگر عاشقش بوده اند . بعد از آن بت شان میشود. این حکایت 57 سال زندگی هنری ست که در قلب کوچیک و بزرگ جریان دارد. بعضی که هنوز به هنرش پی نبرده اند تا نبینند باور نمیکنند
جمعه 9 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
oghab - فنلاند - هلسینکی . تو که از نوادگان تازی...رژیمی..و خنگ اسلامی هستی با کامتهای تهوع اور...تمدن ایران به تو چه مربوط.. خیانتکار??????
جمعه 9 مهر 1389

+4
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.