آیت الله خامنه ای: امام با کمونیستها دلسوزانه صحبت می کرد از آنها می خواست به کشور برگردند تا اعدام و زندانی شوند


خامنه ای: امام با کمونیستها دلسوزانه صحبت می کرد از آنها می خواست به کشور برگردند تا اعدام و زندانی شوند

آیت الله خامنه ای  :  شما ملاحظه کنید به وصیت نامه امام , امام در همین وصیت نامه خطاب می کند به کمونیست هایی که در داخل جنایت کرده بودند وبه خارج از کشور گریخته بودند.  لحن امام را ملاحظه کنید به اینها می گوید شما بیائید داخل کشور و مجازاتی را که قانون برای شما میگذارد و عدالت میگذارد  این مجازات را تحمل کنید مجازات بشید یعنی بیائید اعدام را یا حبس را یا سایر مجازات ها را تحمل کنید برای اینکه از عذاب الهی و نقمت الهی خودتون رو نجات بدید با اینه  از   با اینها دلسوزانه حرف میزند . ادعا می کنند صهیونیست ها که ما برای بازرسی یا برای اینکه بگیم نیائید به سمت غزه وارد کشتی اینها شدیم که البته مثل سگ دروغ میگند.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=dp9G4krxPk0

شمبلیله - انگلستان - لندن
lol نه بابا دیگه چی :) مثل سگ دروغ میگه !!!!
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
خامنه ای کوثر است .دشمن او ابتر است
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
آخه سگ این موجود باوفا چطور میتونه دروغ بگه. ایشون به سگ هم توهین میکنه. عجب اندیشه ای این امام راحل لعنت الله علیه داشتند. کمونیستها با پای خودشون برن ایران تا اعدام بشن؟ بابا ایول
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

omidomid - هلند - آمستردام
به به.. از این ادب و تربیت فرزانه حکیمه فهیمه .....!!
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

odin - بلژیک - انتورپن
این پیر مرد اینقدر کوکنار زده، اینقدر کشیده دیگه از خرفت هم یه چییزی اونورتره.مگه میشه پیرمرد در این سن و سال اینقدر بددهن و بیتربیت؟ جلوی سه،چهار هزار نفر ایستاده صحبت میکنه ببینین چی داره میگه؟!!! مثل سگ دروغ میگن! میگفت برگردین ایران از نعمت اللهی برخوردار بشین و مجازات اعدام بشین! یا زیادی کشیده یا بهش دیر رسوندن،شاید هم ایندفعه قاطی بهش دادن
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
تف تو روحش .بی سواد احمق بی شعور
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

aryanejad - انگلیس - ب
اینم اکس زده جدی نگیرید
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

bluestar - ایران - تهران
از قدیم گفتند (( دفاع بد از مخالفت مستقیم موثرتر است)). رهبر فعلی این موضوع را میدونه و به خوبی از این تئوری برای تخریب هر چه بیشتر رهبر قبلی استفاده میکنه. با این جملات مشخص میشه که رهبر فعلی نه تنها کمترین علاقه ای به آیت الله خمینی نداره بلکه به شدت از او نفرت داره و سعی میکنه دیگران را هم از او متنفر کنه. به عقیده من ریشه این نفرت در دو موضوعه : 1 مخالفتها و تحمیل نظراتی که آیت الله خمینی در زمان حیات با او داشت 2 مقایسه هایی که این روزها اصلاح طلبان بین رفتار و گفتار آیت الله خمینی و رهبر فعلی انجام میدهند.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

zartusht67 - المان - المان
مثل خود کثیفت تقیه کرده بود لعنت به خودتون ...
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

saljog - استکهلم - سوئد
خامنه ائ بی شعور تو خودت احمقی.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
می‌گوید اعدام ، حبس یا سایر مجازات ها، لابد منظورش از سایر مجازات ها، پذیرایی‌ با باتوم و شیشه نوشابه هست.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

kili_patilaki - قطر - دوحه
صهیونیست ها مثه سگ دروغ میگن.. ایولله..خیلی وقت بود یه حرف درست حسابی ازت نشنیده بودم خامنه ای. ولی امام خمینی یه کم چرت گفته بود بگی نگی.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

pandora - آلمان - ان ار و
komeyl - آلمان - هامبورگ . با بچه ها پول جمع میکنیم اخر هفته بفرستیمت تهران بری نماز جمعه.چند روزه زیاد شعار میدی.دلت هوای یار کرده ((((((=
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
خامنه ای ایشالا بترکی
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
بجای اسب شاهی خر ببندند.بجای اسب شاهی خر ببندند.بجای اسب شاهی خر ببندند.بجای اسب شاهی خر ببندند.بجای اسب شاهی خر ببندند.بجای اسب شاهی خر ببندند.بجای اسب شاهی خر ببندند.بجای اسب شاهی خر ببندند.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

سبز باشید - نیوزلند - اکلند
واااااااااااا این جه طرز حرف زدنه بی ادب به سلامتی رهبری . نکنه این بسیجی ها این لات بازیا رو بهت یاد دادن ولی خودمونیم ااااااا . خیلی زود راه افتادی هههههههههههههه مثل سک دروغ می کن ههههههههه خیلی با حالی
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

saeedmcr - انگلستان - لندن
. ای خاک بر سرت با این ادبیاتت. ارزش یک سگ هزار برابر توی روانی چلاقه. این عطوفت امام کاش شامل حال تو هم میشد . مرتیکه شیره ای ...
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
این اوباش (خامنه ای ) واقعا فردی ابله است ( فحش نمیدم اینو جدی میگم).این ابله طور ی حرف میزنه و بالا میاره که آدم خیال میکنه این بشر داره توی یه جزیره یا غار دور افتاده مخفی شده و زندگی میکنه ! اخه مردک مردم که مثل خودت ابله نیستند که چرت و پرت های تو رو قبول کنند ! حالا که از خمینی سند میاره میخاد چی رو در واقع بگه !؟ .
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

Arash Aazad - آلمان - هامبورگ
. حالا از کجا فهمیدند سگها دروغ میگن؟؟؟ مگر با زبان سگها آشنایی دارد؟ و با سگها نشست و برخاست و معامله دارند؟ هر کسی نمی تواند متوجه شود که سگها دروغ میگویند، این هم یکی دیگر از معجزات اسلامی است. لطفا در احادیث ثبت شود! .
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

khorshid 3 - انگلستان - بیرمنگهام
اره راست میگه امام خیلی دلسوز بود اینا هم دارن راه امامشونو ادامه میدن. کاملا مشخصه. البته اینا یخورده دلسوزانه تر از امامشون صحبت میکنند.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

ernest petrosian - روسیه - موسکو
....بیان که اعدام بشن و به خشم خدا دچار نشن ؟اقای خامنه ای!!! تو طرز تفکرت(اگه داشته باشی)..با اون امام دلسوزت
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

alikhamenei - استرالیا - ملبورن
کهریزک و از قلم انداخت . مردک ...
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

ario barzan - امریکا - ویرجینیا
kili_patilaki - قطر - دوحه با این کامنتات چی میخای بگی عقده ای..دم اسراییل خیلی گرم اگر اونا نبودن که شما بسیجیا به ... .
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

Joe_Cocker - اکراین - کیف
جناب کمیل !!واقعا احسنت به این همه روحیتون .. فقط مواظب باشید ..دستاتون پینه نبنده . امید وارم هر چه زود تر شما و رهبرتون به امامتون بپیوندید
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
غم انگیزست که آدمیانی بابزرگ ترین آرزوها بیایند و در راه حقیرترین آنها، بدنام شوند؛ اما از زاویه آنچه امروز در میهن مامی گذرد، خوبست که بدانیم آخرین سخنرانی سید علی خامنه ای، تیر خلاصی بود بر "مقام معظم رهبری" ، بر"ولی مطلق فقیه". تیری که چون رها شد، آخرین تردید ها برطرف کرد، آخرین پرده ها برکشید و مردی پیش رو گذاشت که در اندازه های بساطی ست که به راه انداخته. بساط حکومتی که دیگر بی شکنجه گاه و بی شکنجه گر، بی سردارنقدی و قاضی مقیسه، بی اسلحه و بی قساوت، ماندنش متصور نیست. تمام شد حکومت "رهبر فرزانه"
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

پارسا دادمهر - نیوزیلند - ولینگتون
زیادی از این اقا ایراد نگیرید اینا دیگه اینکارن یک مثل تازی میگه دیگی که برای من نمیجوشه میخوام توش سر سگ بجوشه این اقا خیلی زیرکانه پیام مهمی رو داره به عده ای میده که اخیرا دور هم جمع شدنو با علم کردن خمینی به نوعی در تضعیف تشکیلات رهبری شرکت دارند . این اقا دست اخرو پیش کشیدند یعنی اگر نیاز باشه خمینی رو هم زیر پا میذاریم .
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

fosil - ایران - شیراز
فقط از روی تعجب و بی حیایی این پس فطرت خندیدم. که با جان مردم انگار مثل سر بریدن یک مرغ نقشه میکشند.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
pahlavi100 - .. پهلوی جون عالی بود.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
komeyl - آلمان - هامبورگ. اشتباه گفتی . باید میگفتی خامنه ای کودن است دشمن او آدم است
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

bavar88 - هلند - آمستردام
bluestar - ایران - تهران : اسیر اسلام آمریکائی شدی نگاه کن به نظرات قبلنت نه اون موقع که دفاع از رهبری میکردی که ظاهرا از روی منفعت بود و نه الان که نون را جایی دیگه دیدی بالاخره دم شما هم درامد.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
باز سرو کله ی بلو استار 100 چهره پیدا شد البته با ای دی دیگر.... که هنوز دست از چاپلوسی بر نداشته اید مرگ بر کسی که از خمینی قاتل دفاع کند ...
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
خدا وکیلی به دقیقه پایانی 1.08 نگاه کنید!!!!!, احمدی نژاد که انقدر بی ادبه,یکدفعه با گفتن حرف خامنه ای چرتش پاره شد. ها ها ها ها ها ه_______________ا
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
komeyl پدر جان چرا به شعار و ترو ور نویسی افتادی عزیز؟ تو مگه دکتر نیستی؟ خوب ببین چرا اسهال فکری داری؟ این همه شعار و وجقگویی از کی به شما به ارث رسیده؟ چرا هی مزخرفات اعتقادی رنده میکنی؟ شما اگه به لطف و خرج رژیم تهران برای درس خواندن به اروپا امده اید؛ بنشینید و درستان را بخوانید و به اطرافتان و این قاره نگاه کنید. اما اگر جزو اهل سفره نیستید و با خرج و دخل خانواده امده اید؛ این شعارهای عقیدتی و خشتک خیاری دیگر چه معنی دارد؟ در بهترین حالت مثل سعید امامی به ایران برخواهید گشت. عزیزم مغزت را به چالنج و سئوال بگیر. از خودت سئوال کن و بپرس که چرا خامنه ایی یا هر کس دیگر برایت کوثر یا رهبر است؟ به کسی بجز خودت جواب نده. اینها را از خودت بپرس. ببین چرا معتقدی. چرا شعار میدهی. چرا رهبر داری. چرا مسلمانی. چند روز عمر جای شعار و هارت و پورت نیست. جای خودشناسی و تعمق است. جای نوع دوستی و محبت است. امیران جهان؛اسیران جهانند. افتادن در دام این اسرا و ادمخواران نهایت سفاهت و بلاهت است. به خودت بپرداز عزیز. چراغ راه خودت باش. شادباشی.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

SHORESH-BM - ایران - ایران
اینا اگر به گفته هاشان اعتقادت هم داشته باشند مطمین باشید مریض اند -روانی یند مگه میشه آدمی از دست این جلادها فرار کرده باشد بعدا بیاد بگه منو بکشید
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

pesarekhoob - ایران - ایران
علی لاشخور اینقدر ادم از انواع گوناگون با افکار مختلف رو در ایران و خارج از ایران کشته که گفتن این خزعبلات براش از ابخوردن هم اسونتره.این جانی حتا به پسر خمینی هم رحم نکرد و برای بقای ننگین خودش از هیچ جنایتی فروگزار نخواهد کرد.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

pelle - سوئد - استکهلم
خامنه ای خره یا خودش را بخریت زده, بیشرف علنأ داره میگه با اعدام ما شما را غسل تعمید میکنیم که از گناهانتان پاک شید, مردکه الاغ تو وبقیه بیشرفهای دربارت را چند بار باید اعدام کنیم تا از گناهانتان پاک شید.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
bluestar عزیز بی قر و باقر!! ایندفعه اگه زبل خان بره تعطیلات, من بهت میگم چرا گوشکوب قلمبست!! یک ختم قران هم میگیریم, تا بفهمیم چرا اب توی تلمبست! موافقی مموشی؟ تو فرنگیس عشقی بخاری!! اخ که لبو داغه!! حالا یادت میدم لیچار گویی چقدر اسونه. مفت و ساده واست دو تا گاری پر میکنم. قطاب منی سنگلاخ. اگه زبل ولت کرد خودم دارمت ذغال اخته. شادباشی ببم!!
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

rastan - سوئد - اپسالا
توحرف زدن هاش کاملا میشود تشخیص داد حرومزادس ولد زنا.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

جام جم - ایران - تهران
komeyl - آلمان - هامبورگ برای ولی وقیحت خامنه ای کودن است بسیج اون گور کن است.مرگ بر دیکتاتور
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

abdozdak - آلمان - کلن
کشف جدید: خامنه ای زبان سگها رو بلده و میفهمه که سگها چه دروغهایی میگویند دوماً کمونیستها اگر به الهیات اعتقاد داشتند که کمونیست نمیشدند خنگ خدا.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

bineshan - هلند - امستردام
اره تو روحشون....اینا جای خدا هستن حکم میدن بعد هم دلسوزانه اعدام میکنن ...خیلی جالبه.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
جنسش یا خیلی خوب بوده یا که قاطی داشته اخره عمر رژیم نمیدونن چی بگن کجارو بگیرن که سرنگون نشن سگ اگه زبون داشت که یه کلمه دروغ نمیگفت اما خامنه ای با سگها ارطبات داره امامه دیگه زبون اجنه ها و جکو و جونورا رو میفهمه.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
bluestar دوست نازنین: بیا و ..پرکنی عبدالکریم سروش را بر عهده بگیر. اون هم میخواد با چند متر گونی پاره واسه اسلام کت شلوار تجدد و مدرنیته بدوزه. بیا و .. این ادمو پرکن که دستش بنده. تو رو به گاو متعال قسم به ما بگو تو چرا مسلمونی؟! اخه چرا اینهمه لنترانی را باور کردی؟ بگو چرا مسلمون شدی تا شدی تا ما هم از برکت توضیح شما اسلام بیاوریم. صاف و ساده؛ اقا تو چرا اینهمه هله هوله را باور کردی؟! چرا نکیر و منکر را باور کردی؟! چرا اینهمه بلا بر سر مغزت اوردی؟ بادکنک باد میکردی بهتر از اینهمه جیزقاله خوانی نبود؟ بیا و با سروش با هم یقل دوقل بازی کنید و افتابه.. تکراری شد!! بیا و سر و راز اسلام اوردنت را بر ما بنما یا شیخ. بگو چه شد و چه بر تو نازل شد, که اینچنین مجتهد گشتی؛ و دینی حنیف؛ با رهبری لطیف اختیار کردی؟!! تفضلوا یا شیخ!! اننی یستمعوا الی الاکرامک یا شیخ!! دیدی من جاسوسم!! عربی هم بلدم! بله! پیش قذافی یاد گرفتم!! همیشه هم خندم میگرفت که اینهمه مجتهد اسلام در ایران تر و زر میکنن و از اسلام حرف میزن ولی عربی پشگل هم بارشون نیست. شیخ! سر تسلیمت را در اسلام بر ما بنما.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

masoud tanha - المان - هامبورگ
komeyl - آلمان - هامبورگ کمیل جان من تومدرسه یه هم کلاسی .. داشتم مثل تو اصلا انگار هدف خدا از خلقت شما این بوده که بقیه به تون قهش بدن حالابه ماند که اگه من دیدمت توهمین المان .. میفهمی که همون ..ازین جور مسائل به هر حال موفق باشئ مزدور
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

lidia - سوئد - گوتنبرگ
آدم یه چند لحظه منگ می شه . این داره به انسانیت ،به هرچی مدنیت هست و کلا شعور آدمها را لجنمال می کنه.کثافت وتعفن از لحنش و از تمام وجودش می باره.این جانی را اگه زنجیرش نکنیم واقعا خوابهای خیلی بدی برای کمونیسها و آزادیخواهان دیده است. بوی تعفن وخون می ده شما که به عذاب الهی اعتقاد دارین و بیشتر از هیتلر جنایت کردین بذارین مردم اعدامتون کنن تا از عذاب الهی مصون بمانین.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
سگ پدر عربته عمامه سیاه اشغال معتاد دزد کثافت.ای کاش مجاهدین به جای دستت , گردنت رو با تبر می شکستند.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

kurosh2210 - ایران - تهران
این ببو مثل خروس بی محل میمونه. بذارین خوش باشه....
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

baran shomal - نروژ - اسلو
دروغ نیست اون مردک خودشو خدا میدونست احمق می گفت بیائید تا اعدامتون کنیم واقعا ادم نمی دونه از این حماقت ها گریه کنه یا بخنده
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

sabzazad - ایران - تهران
انقدر شیره کشیده که مخش تاب برداشته.خمینی هم از این دیوونه تر بود V.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

porharfi - هلند - آرنم
وای به سران و هواداران و همراهان خمینی در فرانسه که پاداش همه خوش. خدمتی ها و همراهی ها و دلسوزیها و..و..یشان باید ""دعوت به مرگ ""باشد!!. ( خطابه خمینی تنها به کمونیست نبود!!!)
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
خمیل ابتر است نوکر انتر(خاینه ای) است
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
این هم از معنی ادب و رأفت در حکومت ناب ولایی اسلامی . به چه زبونی بگیم ما این حکومت ننگین , واپسگرا , ضد انسان و ایرانی , ضد دین ..رو نمی خوایم! وای بر پدران ما که 31 سال پیش حکومت واپسگریان و پسرفت رو جایگزین حکومت تمدن و پیشرفت کردند! حکومت ولایی ج.ا. لکه ننگ تاریخی بر پیشانی ما و بشریت در قرن بیست و یکم است. به امید رسیدن به ازادی و سرنگونی حکومت استبداد-دینی حاکم بر ایران
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
این اسرائیلیها بویی از مردونگی نبردن.دل و جرئت موش هم از اینا بیشتره یکی نیست به این مادر مرده ها بگه بابا جون مرگ یه بار شیون هم یه بار شبونه 500 تا بولدوزر با حمایت ارتش راه بندازین خونه این فلسطینیهای حروم لقمه رو روی سرشون خراب کنید و دنیا رو از شرشون خلاص کنید جوری که جنبنده ای اعم از مرد و زن و پیر و جوون و بچه باقی نمونه.من تا حالا دو بار به یکی از سفارتخونه های اسرائیل ایمیل زدم و گفتم خودم داوطلب اینکارم هر دو بار جوابیه بلند بالای تشکر امیز اومده و گفته که اسرائیل توان دفاع از خودشو داره. ای خاک بر سر بی غیرتتون.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

shinjan - ژاپن - توکیو
بچها به دل نگیرید .شیره مال وقتی بکشی این جوری میشه.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

bluestar - ایران - تهران
bavar88 - اگر لینک بگذاری و ثابت کنی که حتی یکبار چنین کاری کردم دیگه کامنت نوشتن رو کنار میگذارم
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
komeyl - آلمان - هامبورگ .اولش همین پدربزرگ شمااین همه جنایت وشکنجه راانجام داده روزی همین گفته خودش را عملی میکند ..ازنظر . بشر این هم جنایت وهم نسل کشی ملت ایران .شعورپدربزرگت همینه که جلوی دوربین رسانه ای داخل وخارج از واژه سگ استفاده میکند این است. شانه ادمی بیعاروبیسواد تواون وصیت نامه ساختگی..
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

جام جم - ایران - تهران
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش کلی با کامنتت حال کردم.راستی احوال خانم والده برقرار باشن.شاد و برقرار باشید
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش، هموطن عزیز می بینید که همیشه برخورد منطقی با برخی شعار نویس ها و عقیده نویسها امکان پذیر نیست. برخی از جماعت سبز پوش هم که چماقدارانشان هستند کرسی صدارت نمی بینند و گرنه لیچار گویان ماهری اند! شاد باشید
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

nader46 - انگلیس - لندن
komeyl-المان مردک کودن شما ها یه سور به .... زدین.اگر معنی ابتر مردی باشه که پسر نداره.باید بگم ممد یاهمون محمدعربزاده که مثلا پیقمبرتونه هم پسر نداشت.بیچاره پیقمبر از بچه6و9ساله تا صدها زن دیگه نتونست حتی یه نصفه پسر درست کنه . پس نتیجه میگیریم که محمد هم دشمن خایه منی یه. بیچاره ممد دیگه زن و کنیز ودختربچه ای که بااون شهوت رانی کنه نبود ولی دریغ از یک پسر. همه پسرهاش یا مرده دنیا امدن یاتو نوزادی مردن. ای محمد ابتر جواب بده به این انتر.اگر معجزه هات(شعبده هات) ته نکشیده. خامنی ای انتره پیغنبرش ابتره
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

mehrnazdiba - نروژ - اسلو
komeyl - آلمان - هامبورگ. دوست عزیز ,من اولین باره که کامنت تو رو میخونم .... ببینم برا تمسخر این سخنرانی این کامنت رو دادی یا واقعا این طور فکر میکنی?
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

koko2 - المان - المان
تو داری مثل سگ به مردم دروغ میگی خامنه ای خسته نشدی
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش . قبلا هم گفتم که به اون مقام علمی هنوز نرسیدم/باقی دیگه عقاید شخصیم هست و به شما مربوط نمیشه/حضرت آیت الله خامنه ای برای من و امثال من کوثر است دلیلی دال بر اینکه رهبر خائنین وطن فروش فراری غرب پرست باشه نیست./به قول خودت همه ی کامنت هات سوخته و ارزشی نداره/رو تو آدم یه حساب دیگه ای باز میکرد و پیش خودم میگفتم با اینکه دل خوشی از نظم نداره ولی حرف هاش قشنگه ولی متاسفانه شما هم وارد دارو دسته ی فریدون و پاندورا و جام جم و هما و زرتشت و .... شدید.اگر به کامنت های این ها نگاه کنید سراسر نفرت و کینه و توهین و پوچی چیزی نمیبینید
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش . قبلا هم گفتم که به اون مقام علمی هنوز نرسیدم/باقی دیگه عقاید شخصیم هست و به شما مربوط نمیشه/حضرت آیت الله خامنه ای برای من و امثال من کوثر است دلیلی دال بر اینکه رهبر خائنین وطن فروش فراری غرب پرست باشه نیست./به قول خودت همه ی کامنت هات سوخته و ارزشی نداره/رو تو آدم یه حساب دیگه ای باز میکرد و پیش خودم میگفتم با اینکه دل خوشی از نظام نداره ولی حرف هاش قشنگه ولی متاسفانه شما هم وارد دارو دسته ی فریدون و پاندورا و جام جم و هما و زرتشت و .... شدید.اگر به کامنت های این ها نگاه کنید سراسر نفرت و کینه و توهین و پوچی چیزی نمیبینید
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

aryamiki - گریس - اتن
این بی ناموس خودش ادمکش بود خودش ادام میکرد خمینی یکی از بزرگترین ادمکشهای تاریخ بود مسل کفتار بود
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

sawalana - آلمان - برلین
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش /زبل خان فعلا تو فیس بوکه ماموریت داره شعاربده که یا زبان آذری بایدزبان رسمی ایران شود یا آذربایجان تجزیه شود.اسمش رو هم گذاشته پروین آخه نزدیک 22خرداده فعالیت مزدوران زیادشده.سفارت هم یه کامیون ساندیس آماده کرده برای مزدوران که با خرج دولت شعار میدهند.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

Pezhman - اتریش - وین
کلی خندیدم. کمونیست به پای خودش برود پیش ملا نصرالدین تا شکنجه و مورد تجاوزووو .سپس حلق آویز شود.؟!!! روزی که بفهمند و ببرندش دارالمجانین, قیافه طرفداراش دیدنیه. lol واما پیشنهاد ما سبزها به حزب الحمارین. کمی راجب حرفهای این باباشمل فکر کنید وجانب عقل وفهم را بگیرید.رهبرتون روز روشن داره...شعر میگه. اسب طرب خویش از گنبد دوار بجهانید.(از ما گفتن)ازشما...!!!؟ نگویید کسی بهمان نگفت...از مسئولین سایت متشکرم. که چند ساعتی موجبات قهقهه دوستان را فراهم نمودید.مرسی جالب بود.
سه‌شنبه 18 خرداد 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
به به چه امام مهربون و انسان دوستی داشتیم میگفته خودتون با پای خودتون برگردید تا ما اعدامتون کنیم, اینقده خوش میگذره!! من که واقعا تحت تاثیر قلب رئوفش قرار گرفتم.
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

bluestar - ایران - تهران
i.am.the.world - بیا و سر و راز اسلام اوردنت را بر ما بنما یا شیخ /// هر موقع وقتم بی ارزش شد برای شما هم یه یاسین میخونم
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

pandora - آلمان - ان ار و
komeyl - آلمان - هامبورگ. اخه جیگر همه با 2تاکامنت میشناسنت.به خوب نکته ایی اشاره کردی ((:
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

gol222 - سوئد - هلسینگبوری
امام ..خورد .مرتیکه خون اشام دستورداد در سه شب 6 تا12 هزار مجاهد که بیشترشان جوانان زیر 20 سال داشتند رااعدام کردند.مرتیه بی احساس وروانی میگفت علی دریک روز 700 نفررا سرزدند.گوبگور بشی وهمه مزدورانت بزودی نابود خواهند شد.مرگ برجمهوری خون اشام وادمخوار اسلامی.
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

mahboobeh - بلژیک - بروکسل
میگفتند خمینی را درماه دیده بودند گویا فضا نوردان در ماه ر.. بودند.
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

smartrun - کانادا - تورونتو
با اینها دلسوزانه حرف میزند !! البته مثل سگ دروغ میگه ......عدالت میگذارد این مجازات را تحمل کنید مجازات بشید یعنی بیائید اعدام را یا حبس را یا سایر مجازات ها را تحمل کنید... نداری ...ههههه پناهنده شدی...دلسوزانه بهت حال میدن
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
به گمانم گاها ما به بعضی از دوستان نا عادلانه سخت میگیریم ! I .am . the .world ./ عزیز،خالی از اغراق گفته باشم من تقریبا همه کامنت های شما را میخانم ،اما برا اولین بار من کامنت شما را نمیفهمم که چرا آشکارا به bluestar سخت گرفتید با وجود اینکه هستند دیگران که استحقاق ملامت و شنیدن کلمات سختر رو بیشتر دارند!؟ (من .دنیا ام ) جان ،باور بفرمایید این بلوستار هر شال سبز و یا سیاه به دور گردن و گرده خود بپیچد هیچ قولنجی را از کپل و کمرش باز نخواهد کرد و حواسمان جمع است که سبزه قبا را جای کبوتر در ما فرو نکنند ولی هنوز بنده هیچ دلیلی ندارم که به کاربری همچون بلوستار به رسم سنت مانده در این سایت بتازم!بگذارید بلوستار در حد ما و خودمان بماند.من به اندرزهای شما بها میدهم و در عوض فقط تشکر که کامنت مرا خواندید.سلامت باشید و به کوه نوردی ادامه بدهید عزیز .
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
وورد عزیز هر چند که با برخی عقاید و نظرات بلواستار و کمیل و پسر شجاع موافق و همراه نیستم. اما هر کسی حق ابراز نظرش را دارد تا جایی که حمله شخصی به دیگران نکند. کاربرانی که قابل سرزنش و ملامت هستند کاربران چماقدار و دار و دسته فریدون شیرازی اند. سلطنت طلبهای سبز نشان و کاربران ارغوانی سبز جعلی! ادبیات تهوع آور و پر از نفرتشان و توهین هایی که به دیگران می کنند فضای سایت رو دگرگون کرده. بلو استار و پسر شجاع و کمیل قابل مقایسه با فریدون شیرازی و دار و دسته اش نیستند، باور مند ند و عقایدشان را می نویسند هر چند که نگاهشان از نگاه ما فاصله دارد. شاد باشید . https://www.iranianuk.com/article.php?id=50559
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

kamia1 - المان - کلن
این صحبت خامنه ایئ یعنئ, دستور قتل و اعدام !! دقت کنید
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

shayanaziz - ایران - آزاد
حقا که تو از سگ هم کمتری چون هم دروغ میگی و هم وفای سگ را نداری .خاک بر سر طرفدارانی که چنین رهبر وقیهی را پیروی می کنند
چهار‌شنبه 19 خرداد 1389

shayanaziz - ایران - آزاد
komeyl - آلمان - هامبورگ -عزیزم یکی از معانی کوثر (پر خیر و بخشنده )است از خامنه ای چه خیری جز فساد -فقر -فحشا-زور و ظلم و فشار روحی و جسمی به اکثریت ایرانی روا داشته است.در نظامی که پدر برای گذران زندگی دختر خود را به خود فروشی وامیدارد . زن و شوهرجوان تحصیل کرده ای که از سر بی کاری خانه فساد ایجاد می کنند(در شهر علم و ادب شیراز این اتفاق افتاد که بانشی دادستان مسئول پرونده آن بود و در روزنامه خبر جنوب هم درج شد)دیگر چه جائی برای کوثر بودن خامنه ای باقی می ماند.کمی فکر کن.در این خصوص آماده بحث و گفتگو هستم
پنج‌شنبه 20 خرداد 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
komeyl - آلمان - هامبورگ/ ای نمک نشناس ای kamel !! ایا این من نبودم که از هما خواهش کردم به بچگی ات ببخشد و اینگونه ترا رسوا نکند ان موقع که deutschkurs(کلاس زبان المانی)را با ترم چهار پزشکی قاطی کرده بودی ومعنی واژه های المانی را نمیفهمیدی چفدر دلم برایت سوخت وبرای مظلومیتت کیلو کیلو گریه کردم.انموقع که به حضرت عباس قسم میخوردی که دانشجوی پزشکی هستی و اشک در چشمانت جمع شده بود من نبودم از دوستان خواهش کردم که بتو دکتر بگویند شاید بیماری ات شفا یاید؟انموقع که همه ترا مثل یک ادم عاقل میدیدند وبخاطر کامنتهای مسخره بهت فحش میدهند فقط من بودم که بخاطر Iqزیر پنجاه ات برات ساندیس و قاقالی میخریدم.بله بله این دست نمک ندارد! حالا کامنت من کینه و نفرت و توهیندار شد؟باشه برادر اگر دیگر بهت دکتر گفتم جای خامنه ای بی ن.ا.موسم
پنج‌شنبه 20 خرداد 1389

komeyl - آلمان - هامبورگ
فریدون شیرازی - ایران - شیراز . من قسم حضرت عباس خوردم که تو باور کنی پزشکی میخونم و اصطلاحات آلمانی رو نمی فهمم؟؟؟تو هنوز روت میشه کامنت بزاری؟؟منافق/سلطنت طلب /پناهنده /مذهبی /کومونیستو.......همه اظهار تنفر بار ها ازت کردند. /بابا با احساس من راضی نیستم بخاطر من کیلو کیلو اشک بریزی/همون یه قطره اشک برای خودت که هیچکس آدم حسابت نمیکنه بریزی برای ما کافیه/. سایه مقام معظم رهبری همواره مستدام باد
پنج‌شنبه 20 خرداد 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
komeyl - آلمان - هامبورگ /کلک زیر سایه رهبری چکار میکنی اینطور شادی شدی؟؟ اره .. همانطور که گفتی شماها همه زیر سایه یکنفر هستید که البته گاهی سایه اش را هم برمیدارد تا شما حال کنید چون ما مثل شما زیر سایه و روح و .. نیستیم خیلی ها از ما بدشان می اید.شما همان زیر بمانید.روزی خواهد امد که زیر سایه ما بروی
جمعه 21 خرداد 1389

جام جم - ایران - تهران
komeyl - آلمان - هامبورگ ساندیس خور تو مگه پناهنده سرزمین کفر نیستی هی میگی پناهنده.المان چه غلطی میکنی مزدور پناهنده جیره خور. راستی دکتر الکی حضرت عباس تو کمرت بزنه که انقدر وطنفروشی. در ضمن سایه رهبرت مستراح باد
جمعه 21 خرداد 1389

homa-ir - المان - هامبورک
فریدون شیرازی- ایران و جام جم-ایران و سایریاران خوبم: . شما هرچی بگوئید. نمی توانید حریف کمیل - سید اولاد پیغمبر- سادات خانم. شوید.اینها تخم سید ناب محمدی و نمایندگانش 31 ساله با امام زمانشان در. چاه جمکران روز روشن نه تنها به ملت بلکه به دنیا دروغ میگویند. بخدا وقت تلف کردن است واینها بدنبال همین هستند.( مثل بازی اورانیوم و اتم) با غرب. بنظر من کم محلی و جواب ندادن . شادباشید
شنبه 22 خرداد 1389

+0
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.