صدام حسین اعدام شد.(تصاویری از اعدام)!

سید محمد علی حسینی، سخنگوی امورخارجه در خصوص اعدام صدام اظهار داشت: اجرای حکم دادگاه صدام موجب خرسندی هزاران تن از خانواده‌های قربانیان عراقی، ایرانی و کویتی گردید.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) وی تاکید کرد:‌ صدام پرونده‌ای سراسر تاریک و ظالمانه داشت و اعمال ده‌ها جنایت، قتل، کشتار نسبت به ملت‌های مظلوم و بیگناه عراق، ایران و کویت تنها گوشه‌ای از این پرونده است.
سید محمدعلی حسینی بااشاره به ضرورت هوشیاری همگان تصریح کرد: مجازات جنایتکاران، نباید دستاویز بدخواهان قرار گرفته و منجر به سوء استفاه و بروز حساسیت‌های مذهبی و اختلافات فرقه‌یی گردد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد وضعیت پرونده‌ی جنایات رژیم صدام علیه جمهوری اسلامی‌ایران یادآوری کرد: جمهوری اسلامی ‌ایران همچنان انتظار دارد تا در تداوم کار دادگاه، رویکردها و اعمال رژیم صدام در ارتباط با تجاوز به جمهوری اسلامی‌ ایران و دیگر کشورهای منطقه مورد رسیدگی قرار گرفته و جنایت‌های جنگی، اعمال ضد بشری و خسارت‌های مادی و معنوی وارده بر ملت ایران را مورد قضاوت قرار داده و خواست‌های عادلانه و به حق مردم ایران را محقق سازد.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.