اعتراف به شکنجه و جنایت در کهریزک از این واضح تر ؟ - ویدیو

اعتراف به شکنجه و جنایت در کهریزک از این واضح تر ؟


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=fnKgyhY4bp4


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=fNqhxY_EHqc

refrandum - انگلیس - منچستر
خوب وحشت کردن این روبه صفتان.دیگه مجالی واسشون نمونده. هم وطنان شجاع اباشین.خودشون دارن میگن که زمانشون به سر اومده. زنده باد ایران و ایرانی
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

shanul - المان - هامبورگ
این کسانی که در زندانها به جوانان تجاوز می کنند با فتوای اسلامی (اباحه) یعنی: تجاوز اسلامی این کارها را می کنند!!! یک اخوندی مباح می کند در را ه الله حلال می کند (شکنجه و تجاوز را) برای اعتراف گیری و عشق و حال !!! کاملا مطابق با شرع اسلام است!
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

BAHARAKI - آمریکا - دنور
وای خدا اینها چقدر پررو هستند. این طرف چقدر پرته. یارو بالاخونش تعطیله. واقعا به قول خودش یک مشت عوضی طرفدار اقاش هستند
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

manis - انگلیس - شفیلد
خدا شاهده در طول زندگیم آدمی به این لمپنی ندیدم و نخواهم دید !!!
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

hamid100 - یونان - اتن
این خرس باید اول بره حرف زدن یاد بگیره
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

ایران بانو - ایران - تهران
این شخص چه کسی است؟ایانسبتی با شیطان دارد.چون با تجسمی که از شیطان تو کتابها کشیده اند این شخص شباهت بسیار زیادی به پسرعمو خود ابلیس دارد.نمیدونم چرا یکی تو این حکومت نیست که قیافه شبیه ادمیزاد داشته باشه .اینها که اینقدر ادعای مومنی هم میکنند پس چرا نشانی از ایمان و نورخدایی در قیافه اینها دیده نمیشود .براد پیت و جورج کلونی شهاب حسینی بیشتر میخوره نورخدایی تو صورتشون باشه تا این دیوان وددان حاکم برایران.حاکمان ظالم برایران نوبت شما هم خواهد رسید دفتر به نوبت زیاد به خودتون غره مشوید .نه ان ماندو نه این بماند ..جاودان ایران همیشه استوار در برابر بلای روزگار
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

pouriya - ایران - رودسر
باور کنید از شنیدن مذخرفات بیشرمانه این جانی خبیث حال تهوع بهم دست داد.. مرگ بر اسلام اهریمنی تازی..
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

shanul - المان - هامبورگ
شکنجه زندانیان و تجاوز به آنان در زندان همواره یکی از اصلی ترین اتهامات گردانندگان زندان های جمهوری اسلامی در30 سال گذشته بوده است! علی افشاری فعال دانشجویی و دبیر اسبق دفتر تحکیم وحدت که خود تجربه زندان و تهدید به تجاوز را داشته به روز می گوید:در تجربه شخصی خودم در بازجویی ها به چنین مساله ای تهدید و به کرات از سوی یکی از افراد تیم بازجویی که خود را با اسم مستعار ثابتی معرفی میکرد تهدید به تجاوز شده ام! احمد باطبی گفته است: در زندان توحید یکبار در دستشویی صدای فریادهایی را شنیدم از مامور همراهم پرسیدم و او عنوان کرد که دارند به یکی تجاوز می کنند و شیشه نوشابه استعمال می کنند من باور نکردم و فکر کردم برای ترساندن من چنین چیزی را عنوان می کند اما بعدا با همان فرد هم سلول شدم و او تایید کرد که با شیشه نوشابه به او تجاوز کرده اند و متوجه شدم که مشکلات مقعدی شدیدی پیدا کرده است!.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
برو گمشو مرتیکه مافنگی عوضی
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

سبز باشید - نیوزلند - اکلند
خدا لعنتتون کنه که جوونای مثل دستکلمون و این طوری پرپر می کنید انشالله عزیزترین کستون جلو جشتون پر پر بشه دست همتون بشکنه انشالله
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

neda02 - کانادا - تورونتو
ما هم تو را توجیه خواهیم کرد که اعتراف کنی, البته با باتوم یا شیشه نوشابه.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

shanul - المان - هامبورگ
شکنجه زندانیان و تجاوز به آنان در زندان همواره یکی از اصلی ترین اتهامات گردانندگان زندان های جمهوری اسلامی در30 سال گذشته بوده است! علی افشاری، فعال دانشجویی و دبیر اسبق دفتر تحکیم وحدت که خود تجربه زندان و تهدید به تجاوز را داشته به روز می گوید: "در تجربه شخصی خودم در بازجویی ها به چنین مساله ای تهدید و به کرات از سوی یکی از افراد تیم بازجویی که خود را با اسم مستعار "ثابتی" معرفی میکرد تهدید به تجاوز شده ام! احمد باطبی می گوید: در زندان توحید یکبار در دستشویی صدای فریادهایی را شنیدم. از مامور همراهم پرسیدم و او عنوان کرد که دارند به یکی تجاوز می کنند و شیشه نوشابه استعمال می کنند. من باور نکردم و فکر کردم برای ترساندن من چنین چیزی را عنوان می کند اما بعدا با همان فرد هم سلول شدم و او تایید کرد که با شیشه نوشابه به او تجاوز کرده اند و متوجه شدم که مشکلات مقعدی شدیدی پیدا کرده است!!!.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

rony - آمریکا - لس آنجلس
این بابا هنوز فرق حزب الله و هموطن رو نگرفته ! آهای یارو اگه ایران نبود که جمهوری اسلامی ایرانی هم نبود . تو بودی و حزب و الله و حوضت و آقا !!. اختلافی هست از نوع طبقاتی در ایران به این صورت که هر کی بالای شهره. سوسوله هر کی پایین شهره لوطی ! به این میگن تفرقه بنداز و حکومت. کن !! اگه بالای شهر بچه سوسولا هستن اون آقاتون از همه سوسول تره !. این اولندش حالا دومندش و داشته باش که بازهم اگه بالا ی شهر عناصر. بیگانه و محارب و منافق و مجاهد و توده و اینا هستن توی عزیز برادر یکی. از اوناشی ! اصلا بیشتر آدمایی که اون بالا هستن نماینده مجلس و وکیل و وزیر و فرماندار و اینا هستن !مردم عادی کجا دارن برن اون بالامالاها!. آهان .... در ضمن ..... پاپتی هم خودتی !.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

dannni - سوئد - استکهلم
این چی میگه این خونخار جانی
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

navidcla - سوئد - گوتنبرگ
حالا خودتون قضاوت کنید که کی اوباش.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

bach abadan - ایران - آبادان
یکی توضیح بده لطفآ که ای آفا چه کسی هستش وچکارن ؟
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

masood2010 - ایران - تهران
تف به روی کریح و عنتر نمات.اگه شرف داشتی که به شرفت تف میکردم بی شرف.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

real_patriot - امریکا - واشنگتن
...تو زیر سگ ببینم پدر سگ
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
دیوانه ی مالیخولیای زنجیری. از قیافه ی ناقصش کثافت و عفونت و نجاست می بارد. مرگ بر اصل ولایت وقیح.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
این قاتل عوضی‌ کیه؟ ورژن اسلامیه شعبون بی‌ مخ نیست!؟
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
عفونت اسلام ننگین به از این نیست.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

hamid_ad - دوبی‌ - دوبی‌
صحبت‌های این نوچه عقب افتاده نشان از درون آشفته و خاطر ترسان مقام سابقا معظم را میدهد. اندکی‌ صبر آزادی نزدیک هست . زنده باد مردم آریایی نژاد.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
این اشغال خودشم میدونه که جنوب شهری های تهران اکثرا مخالف حکومت هستند ولی با این حرفها میخواد بگه که پولدارها با رژیم مخالفند نه مردم کم درآمد!!! قشر کم درآمد جامعه ( اکثر جنوب شهری ها) زیر فشار اقتصادی هستند و نه مرفه ها. سرمایه دارها هیچ ضرورتی به اعتراض نمی بینند چون از کنار این حکومت فاسد سرمایه های نجومی بدست آورده اند. این مرتیکه هم از رهبر شیره ای خودش شیادی و خباثت رو یاد گرفته. بزودی این بلبل زبونی ها یادت میره و به .. خوردن میافتی. مرگ بر رژیم ولی وقیح
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

raha1984 - المان - هامبورگ
لجن حرومزاده مادر به حروم .امیدوارم که همگی با خانواده هاتون به درد نا علاج گرفتار شوید  تف به اون روی کثافتت و رهبر خبیث از خر زاییده شده ات
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

3zar - امریکا - لس انجلس
bach abadan - ایران - آبادان عزیزم نکنه فکر میکنی باید شخص مهمی باشن یا شغل مهمی داشته باشن اینا همشون پاپتی هایی بودن که صدقه سری جمهوری اسهالی به نظر خودشون ادم شدنو به یه نون ونوای رسیدن.فکر مئکنی به اون رهبر با اون همه ثروتش که همشم دزدیه از مردمه ایرانه چرا میگن علی گدا .چون واقعا قبل از انقلاب اینا واقعا گدا ودریوزگی شغلشوش بوده.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

hamvatan hsoma - انگلستان - کترینگ
ایمان دارم توفیق فرار از ایران و چنگ ملت را ییدا نخواهند کرد .شاید گدا علی شیره و رفسن جانی و چند نفری فرار کنند ولی آنها هم توسط ایرانیان حتما گرفتار و بسزای اعمال و جنایات و بیناموسیها و دزدیها و.... نهایتا دادگاهی خواهند شد.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

salomeh-lausanne.swiss - سوییس - لوزان
اینا کیان که قیافه‌هاشون مثل آدمیزاد نیست،ای خداااااا اینا رو تو آفریدی،اینقدر بی‌ وجدان،اینقدر پست،اینقدر کثافت،آخه چرا،چه انگیزه‌ای الهی بمیرم واسه زندونیامون چی‌ میکشن از دست اینا،خدایا رحم، کن بهشون.
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

bahram55 - نروژ - ریوان
این الدنگ پوفیوز دربون شهرنو بوده .بعد انقلاب خادم و نوحه خون مسجد شد حالا هم سخن گوی دولته و دستمالش رهبر رو حال میده .اما 22بهمن هر تکه اش را در جوی ها پیدا خواهی کرد .و روز بعد اسمش با رهبر چلاق و عنتر کوتوله در زباله دانی تاریخ خواهد رفت
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

yaldam - امارات - دبی
اینکه خل وچل بابا!!!!!!همینان ادم می کشن دیگه.همش ضد ونقیض حرف می زد......این یار و دچار تناقض وجدان و مخ خلاصش شده:)
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

sam666 - انگلستان - لندن
و چوب را برای بندگان ساختیم، طبیعت بهانه‌ست
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
ترسیدند حسابی به مزدورا روحیه میده ولی چه خوبه که همه مردم ایران همزمان و در همه شهرها و محله ها بپاخیزند تا کار را یکسره کنند. باید بچه های جنوبشهر را هم برای مبارزه با مزدوران رژیم به همکاری دعوت کرد چون بچه های جنوبشهر میتوانند با شمشیرهایشان جواب سرکوب وحشیانه مزدوران رژیم را بدهند. همه با هم در ایران و خارج
پنج‌شنبه 1 بهمن 1388

monarchy - نروژ - اسلو
خدایش اگه میشد 22 بهمن کارشون تموم میشد چی میشد! فکرشو بکنید. یعنی میشه? فقط خدا وکیلی نگذارید یه گروهی دوباره انقلاب رو بدزدند مثل سال 57. حواستون به زبل خان هایی مثل خاتمی و رفسنجانی و موسوی و . باشه.
جمعه 2 بهمن 1388

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
هیشکی این یارو رو میشناسه?مطمئنید اینقدر مهمه ومخاطب داره که میشه به حرفاش استناد کرد?
جمعه 2 بهمن 1388

sara irani - انگلستان - لندن
بمیری کثافت انتر......
جمعه 2 بهمن 1388

باریک بین - ایران - تهران
این مردک کریح المنظر واقعا روانی هستش. مردک عوضی در زمان جنگ از جبهه ها فرار می کرده. من چندتا مقاله راجب این اقا و جیم شدنش از عملیاتها خوندم. این پدرسوخته حالا زورش رسیده به مردمی که دستشون خالی هستش. از قدیم میگن میدون که خالی میشه قورباقه هفت تیرکش میشه. البته با عرض معذرت از تمامی قورباقه ها.
جمعه 2 بهمن 1388

tehranboy - کانادا - ادمونتون
این رژیم فاسد و دزد بعد از انتخابات و بعد از تظاهرات میلیونی مردم تحت ستم مرد الان بوی لاشه متعفنش توسط این یارو بلند شده .
جمعه 2 بهمن 1388

shahin 12 - انگلیس - انگلیس
احمقی واقعا راست گفته ایران ازادترین کشوره!!!!یه انگل میاد با خیال راحت به میلیونها انسان بدترین توهینهارو میکنه بجای اینکه تنبیه بشه کلی هم تشویق میشه!!!! بالا شهریها شدن ارغ زن بی خاصیت پایین شهریها هم شدن گدا گشنه و پا برهنه!!! یعنی همه بدن بجز این جلادهای بیرحم
جمعه 2 بهمن 1388

banaphsh - استرالیا - میلدورا
طرف موجیه
جمعه 2 بهمن 1388

azadeh_irani - استرالیا - سیدنی
مرده شور اون مغز متعفن سرشار از گچت را ببرن. روزئ که با اون ریش نکبتت دور شهر میگردونیمت یاد این خنده ها و حرفهای شر و ورت بیفت. روزی که مثل سگ (البته سگها مرا بخاطر این بی احترامی ببخشید) روی دست وپای مردم افتادی و خواستار بخشش شدی یاد این زرهای مفتت میاندازیمت.ها ها ها.سیدنی
جمعه 2 بهمن 1388

azadeh_irani - استرالیا - سیدنی
من آریایی ام . خدای من ایران است. پیامبر من کورش بزرگ است. امامان من داریوش بزرگ،خشایار شا،مازیار،انوشیروان عادل، یزدگرد. امام زمان من کاوه اهنگر است. رو حانیون من فردوسی،مولوی ،حافظ،سعدی و ابن سینا. کتاب مقدس من شاهنامه است . اصول و فروع دین من لوح حقوق بشر کورش بزرگ است. عاشورای من قادسیه است. شهدای من رستم فرخزاد و بابک خرمدین است. پرچم من درفش کاویانی است. بهشت من ازادی است. عید من مهرگان و نوروز است. محراب من دل است. دین من عشق و دانش است. ایمان من خرد است
جمعه 2 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
گمان داشتید شعور ملتی مانند ایران را می توانید به جایی برسانید که امثال این عفریت دژخیم خط دهنده و رهبران فکری آنان باشند؟ زهی خیال باطل ای رهبر عفریتان جهنمی جهان. صاحبان مکتب و مبلغان مذهب که خود را طرفداران او می دانید خوب دست پخت های مخصوص او را نظاره کنید. رسوایان عالم از شرم و ننگ شراکت در این فریب بزرگ و جنایات دهشتناک به کدام سو خواهید گریخت.
جمعه 2 بهمن 1388

malek-welkin - کانادا - رد دیر
حالا این مردک اشغال فکرکرده کیه که خودشو خیلی باتمدن میدونه و شهرستانی رو پاپتی میخونه آخه یکی نیست به این بابا بگه الاغ تهرانم تا ۱۰۰ ساله پیش یک دهات بیشتر نبود که حالا توی نون به نرخه روز خور آدم شدی ،حالم از هر چی بچه ننه تهرونی که فکر میکنن ایرانه و فقط تهران و ادعاشون گوشه فلک رو پاره کرده چندشم میشه.....
جمعه 2 بهمن 1388

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
azadeh_irani - استرالیا - سیدنی. کاملا درسته!
جمعه 2 بهمن 1388

amir_sweden - سوئد - استکهولم
علنی صحبت از حمایت شهرستانی ها و پاپتی ها میکنه که فقط طرفدار این حکومت کمونیستی اسلامی میکنند. ننگ بر فقر فرهنگی و فقر اقتصادی که باعث و بانی نکبت افکار هموطنان ما شده
جمعه 2 بهمن 1388

شهرام کرد روانی - افغان - پنج شیر
اشغالها
جمعه 2 بهمن 1388

siavashoma - انگلیس - - منچستر
ایران بزودی بر ظلم و استبداد اخوندی پیروز خواهد شد.
جمعه 2 بهمن 1388

homa-ir - المان - ّهامبورک
SarayeAzadi-انگلیس-لندن جواب شما درسایت کاریکاتورهای سیاسی هفته. دوست نازنینم. بهیچ وجه ازسخنان شما نه تنها دلخور بلکه خوشحال شدم که سازمان مجاهدین را خوب تشخیص دادی.منهم باشما موافقم. ولی ایاکسانیکه هنوزسنگ مریم- مسعود ویاکمونیستها رابه سینه میزنند ما که باانها کاری نداریم ولی وقتیکه هنوز دارند سمپاشی می کنند و هنوز دست از فریب ونیرگ بر نمیدارند وعده ای از جوانان میهنمان را که زیر 30- 20 ساله هستند . ماکه تجربه وشناخت داریم نباید انهارا اگاه وروشن کنیم. حقایق تاکی مخفی بماند زمان زمان لب بازکردن وناگفته رابایدگفت دنباله .....
جمعه 2 بهمن 1388

homa-ir - المان - هامبورک
Saraye-Azadi-انگلیس-لندن دوست عزیزم ما نمیخواهم این جوانان میهنمان که اینده ساز ایران ماهستند براه اشتباهی که پدرانشان و مادرانشان در30 سال پیش رفته اند بروند . ما بدنبال ایرانی ازاد با دموکراسی وسکولار هستیم. ونگذاریم که این جنبش سرباز کرده از تومور ودمل چرکی بپا خواسته این نسل انقلاب دوباره پدران ومادران خود راسرزنش کنند. پس باید به این نسل سوخته یاری رساند با همت همه عاشقان ایران حرف من اینست شاد وموفق باشید پاینده ایران
جمعه 2 بهمن 1388

shanul - المان - هامبورگ
مصباح یزدی : لواط و زنا با زندانی سیاسی به منظور اعتراف گیری توسط بازجو جایز است (88/5/21)!!! استاد تقی مصباح به همراه محمود احمدی نژاد شب قبل در کنار چاه جمکران واقع در حسینیه امام خامنه ای ( ص ) حاضر شد و به تعدادی از سوالات مجذوبین در ولایت جواب داد و بعضا فتوی صادر کرد . در زیر به برخی از سوالها و جوابها اشاره میشود . 1- آیا اعتراف گیری تحت فشار و شکنجه روحی و روانی و جسمی اعتبار اسلامی دارد ؟ ج - اعتراف گیری از ضد ولایت فقیه به هر شکلی جایز است/ 2- اعتراف گیری با استفاده از مواد مخدر و افیون و داروهای کدوئینه جایز است ؟ ج - اعتراف گیری از ضد ولایت مطلقه به هر شکلی جایز است . / 3- آیا بازجو میتواند به زندانی تجاوز جنسی کند تا اعتراف بگیرد ؟ ج - احتیاط واجب آن است که قبل از اینکار حتما وضو بگیرد و هنگام عمل ذکر گوید .اگرزندانی زن است هم از فرج و هم از دوبر دخول اشکال ندارد بهتر است در محل بازجویی کس دیگری نباشد . اما اگر زندانی مرد است احوط است در حضور دیگر باز جویان دخول صورت گیرد.ادامه در کامنت بعدی...
جمعه 2 بهمن 1388

shanul - المان - هامبورگ
ادامه کامنت: 4- اگر زن زندانی حامله شود تکلیف چیست ؟ یا آن فرزند حرامزاده است ؟ ج - فرزند ضعیفه ضد ولایت مطلقه فقیه مطابق نص قران مجید در هر صورت حرامزاده است چه توسط بازجو باردار شود چه توسط شوهرش . اما اگر بازجو فرزندی طفل متولد شده را گردن نهد ، بنابر احتیاط واجب طفل حلالزاده و شیعه اثنی عشری است . / 5- آیا تجاوز جنسی در زندان به مردها و پسران جوان لواط محسوب نمی شود ؟ خیر . چون زندانی بدون میل و رغبت به آن تن داده است . البته اگر جوان مفعول را خوشامده باشد احتیاط مستحب آن است که دیگر این عمل تکرار نگردد . / 6- تجاوز به دختران باکره در زندان چه حکمی دارد ؟ ج - اگر قرار است زن را اعدام کنند ، برای بازجو به اندازه یک حج تمتع واجب صواب دارد و به همان اندازه بر گناهان دختر افزوده میشود . اما اگر زندانی قرار نیست اعدام شود ، به اندازه زیارت کربلا برای بازجو صواب دارد!!!!!.
جمعه 2 بهمن 1388

shanul - المان - هامبورگ
مصباح یزدی : لواط و زنا با زندانی به منظور اعتراف جایز! لینک: https://www.youtube.com/watch?v=TXK-wgN7srY.
جمعه 2 بهمن 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
بر خلاف آنچه تا حالا از این جماعت شنیده بودیم این حرفهاش چرند نیست. اگر الان بخواهیم جنگ تن به تن کنیم علاوه بسیجیان رسمی، خیلی نادانان هم هستند که نوکر بی جیره و مواجب این اوباشند و عاشق احمدی نژاد (اگر ایران رفته باشید می دانید که دروغ نمی گویم). اما با گذشت زمانی کوتاه و گسترش اینترنت و خبرگزاری های فارسی زبان بین المللی و دانشگاه رفتن و باسواد شدن این جماعت نادان، دور نیست روزی که از شوش تا نیاوران یکپارچه علیه این دزدان مال و شرف این مملکت متحد خواهند شد. زیاد عجله نکنید!
جمعه 2 بهمن 1388

pokalu - آلمان - دورتموند
شهرام کرد روانی - افغان - پنج شیر . این دیگه چه نام کاربری هست که انتخاب کردی آخه؟
جمعه 2 بهمن 1388

pokalu - آلمان - دورتموند
راستی‌ از شبنم آنتی ممد خبری نیست !!!
جمعه 2 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ . با روشنگری که کرده اید حتما دختر یکی از سران که دستگیر شد در حال گذراندن دوران بارداری اش میباشد تا پدرش که در خواب زمستانی خود فرو رفته پس از بیداری فتوا دهد که آیا حلال زاده است یا اینکه مانند مصباح یزدی ، احمدی نژاد، خامنه ای، مشاعی ، مرتضوی ، جامعه مدرسین قوم، لباس شخصیها و شورای نگهبان حرامزاده است که او را باید به نحوه ی حرامزاده ها تربیت کند یا حلال زاده ها. حتما باز جویان پسر سردار روح الامینی بر طبق فتوای ولی امر پدرش ، خامنه ای که مرید مصباح یزدی ست قبل از کشتن او خود را به صواب رسانده اند. حتما عروس خامنه ای که سیاسی شده اکنون نزد بازجو بسر میبرد که در حال بردن صواب حج تمتع است. حتما تمام کسانی که سالهاست این جانیان را میشناسند و با علم به این شناخت با آنها همکاری میکرده اند باید حسابی خود را بپایند تا ناخواسته صواب نصیب باز جویان نشود و حتما باز جویان به تمام نوکران ولایت تجاوز و خون توصیه میکنند که برای بهره وری از صواب آنها هر طور که شده چند روزی سیاسی شوند تا تنها صواب خون ریزی و دزدی ها شامل حالشان نشود و از صواب لواط و تجاوز بی بهره نمانند .
جمعه 2 بهمن 1388

kaambiz - انگلستان - لندن
عجب جانوری این اشغالها اون مملکت رو میگردونن گور بابای تو او اقا
جمعه 2 بهمن 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
دوست گرامی homa- ir - آلمان - هامبورگ درود بر شما مهربان یار آزاده. از پاسخ هوشیارانه و سرشار از مهرت بی نهایت سپاسگزارم. امیدوارم هم میهنان هوادار و اعضای حزب مجاهد با کمی تأمل دشمنان جان و مال و میهن خود را بشناسند و بدانند هیچ جا و مقامی بزرگتر و عزیزتر از میهن خود و دلسوزتر از مردم ملت خود وجود ندارد. دیدن تصاویر دلخراش آن دسته از جوانان و هم میهنانی که در کمپ اشرف از سوی رژیم دست نشانده ی عراق به محاصره درآمده و سرکوب می شدند, دل هر ایرانی آزاداندیش و میهن پرست رو به درد میآره.. اونموقع مریم و مسعود خائن خود در اروپا زندگی می کنند. از طرف دیگر لاریجانی مزدور در صحن علنی مجلس به دولت عراق برای ریختن خون هم میهنان بی دفاع که نزدیک به 10 سال است مانند زندانی در آن قرارگاه شوم در عراق خلع سلاح شده بودند, تبریک گفت.!!؟ .. امید پیروزی و رهایی از یوغ استبداد حکومت زور و جنایت و نظام ولی قبیح. پاینده باد ایران و ایرانی.
جمعه 2 بهمن 1388

civilization - امریکا - واشینگتن
فکر میکنم این بابا نسبت نزدیکی با سعید سکویی داره .
جمعه 2 بهمن 1388

jgreene75 - انگلستان - لستر
یک حرکت کوچک سبز ، یک آزادی بزرگ برای ایران. لطفا این شعار سبز را اطلاع رسانی کنید.
جمعه 2 بهمن 1388

narenji - ایران - تهران
به خدا این ---ه . عقل درست حسابی نداره . خدایا نجات بده مردم ما رو از دست یه مشت احمق بی سواد
شنبه 3 بهمن 1388

+9
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.