احتمال مهاجرت بیت آیت الله خمینی به نجف اشرف

احتمال مهاجرت بیت آیت الله خمینی به نجف اشرف

سید علی و سید حسن خمینی

پارسینه: شنیده شده است حجت الاسلام سید حسن خمینی و سایر اعضای خانواده آیت الله خمینی تصمیم گرفته اند در حرکت اعتراض گونه، ایران را ترک و به نجف اشرف عزیمت کنند و این تصمیم را با تعدادی از نزدیکان خود در میان گذاشته اند.

البته هنوز مشخص نشده است بیت آیت الله خمینی می خواهند بطور دائم به عراق مهاجرت کنند یا صرفا یک تصمیم کوتاه مدت و مقطعی است.

حمله اخیر جمعی از لباس شخصی ها به حسنیه جماران در هنگام سخنرانی سید محمد خاتمی، یکی از دلایل رنجش شدید حجت الاسلام حسن خمینی است،نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از انتخابات خرداد 88 ، در بسیاری از مراسمات رسمی در حرم آیت الله خمینی غایب بود.

بر اساس این گزارش، برخی از چهره های شاخص جریان اصولگرا و اصلاح طلب که از این تصمیم مطلع شده اند، از سیدحسن خمینی خواسته اند در تصمیم خود تجدیدنظر کند و تلاش دارند کدورت های ایجاد شده را برطرف کنند.

paria_e - بلزیک - بروکسل
پدر خونخوار همین افعی ها باعث و بانیه نابودی ایران شد.امیدوارم به سزای اعمالشون برسند.
یکشنبه 13 دی 1388

Esfahan Nesfe Jahan - المان - برلین
آفرین بروید و دیگه هم پشت سرتون را نگاه نکنید . نه اینکه بعد از سی سال دیگه دوباره پیداتون بشه . اونوقت اسمتون را مى گذاریم نیو خمینی.
یکشنبه 13 دی 1388

nalin - المان - مونیخ
می دونند اوضاع خراب فرار می کنند .
یکشنبه 13 دی 1388

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
نمیشه همه آخوندها به این تصمیم منطقی عمل کنند. خیلی خوب میشه نه؟!!! احمقی نژاد رو هم خود مردم بیرون میکنند. آمین...
یکشنبه 13 دی 1388

hirowa - ایران - هیرو
از نظر من بهترین اقدامی هست که سید حسن میتونه انجام بده و درنظر بگیرین وقتی سدها شکسته شد و همه ی مراجع واقعی هم دنبالش میرن.. مهمترین اقدام ازبین بردن یه ذره آبروی این حکوت به ظاهر دینی هست...
یکشنبه 13 دی 1388

pouriya - ایران - رودسر
paria_e - بلزیک - بروکسل. دوست من البته باعث و بانی اصلی پدر بزرگ متعفنشان بود.
یکشنبه 13 دی 1388

طاطا - ایران - ایران
روزی که قدم های نحستان را به سرزمین من گذاشتید چیزی جز بدبختی و کشتار و جنگ و فساد و غارت و چپاول و جمود فکری و قانون های بدوی با خود به همراه نیاوردید امیدوارم بارفتنان تحفه هایی را که سالهاست به مردم سرزمینم تحمیل کردید بدرقه کنیم
یکشنبه 13 دی 1388

compatriot - کانادا - تورنتو
به درک. الهی برید و هیچوقت برنگردید.
یکشنبه 13 دی 1388

madarm - هلند - هاگ
تا وضعیت بدتر از این نشوده و مردم حلق اویزتون نکردن گورتونو گم کنید.
یکشنبه 13 دی 1388

morri - انگلستان - لندن
به درک واصل شوید به امیدپروردگار. لعنت ابدی به روح پدربزرگ کثیفتون و همه ایل و تبارتون که ایران مارا نابود کردید. امیدوارم هرگزبرنگردید.مرگ برخامنه ای معتاد بیشرف
یکشنبه 13 دی 1388

ali_esf - ایران - اصفهان
فیلم تحویل جنازه یکی از شهدا در بیمارستانی واقع در خیابان بهبودی. www.SaitakNews.Tk
یکشنبه 13 دی 1388

f117 - هلند - المره
قربون ایران برند این اشغالها. ایرانیها ضربلمثلهای باحالی دارند. یکیش هم این است که میگه: سگ زرد برادر شغال است. من میگم اینها اصلا به سگ شبیه نیستند مخصوصا دست چپی دقیقا مثل کفتار. حیف سگ نیستش به این اشغالها تشبیه بشند. خلاصه نوه یا نتیحه فرقی نمیکنه. همه این اوباش از یک قماشند. از قماش اعراب وحشی حرومزاده
یکشنبه 13 دی 1388

baas - هلند - روتردام
خوشحالیم .
یکشنبه 13 دی 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
به درک هر خرابشده ای می روند اینها تخم و ترکه ی ان گور بگور شده ی قاتل کثیف هستند که خود زیر حکم اعدامها را امضا می کرد و اشغالترین مارمولک اسلامی بود..
یکشنبه 13 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
هر چه باشند به اندازه خاندان پهلوی دزد و منفور نیستند.
دوشنبه 14 دی 1388

sam666 - انگلستان - لندن
خوب خدارو شکر لطفا فکر برگشتم نکنین
دوشنبه 14 دی 1388

hamvatn shomam - انگلستان - کترینگ
ای خدا میشه این بیناموسها از ایران برن.اون روزیکه پدر بزرگ ..ش داشت میامد ایران گفته بود هیچ احساسی نداره.حالا هم بهتره برن عراق و یا بنگلادش و یا هر قبرستونی که دلشون خوش باشه فقط قدم نحثشون را از ایران بیرون بزارن تا بار دیگر روشنایی و خوشی و محبت انسانیت را در کنار هموطنان احساس کنیم.چه تصمیم خوبی.بخدا اگر این کار را بکنی من یک خدا بیامرزی به اون احمد گریان بدهکار میشم . ارواح اون روح خبیس بزرگ و اجداد بنگالیت دست از ایران بردار و بروید جاهای دیگر را ب.. بکشید.
دوشنبه 14 دی 1388

manenarenji - المان - اسن
همچین برید که دیگه بر نگردید اصلابرید سینه کش قبرستون کثافتها از ترسشون دارن جیم میشن.بر پدر اون پدربزرگ گور بگورتون لعنت.
دوشنبه 14 دی 1388

elham1350 - انگلیس - انگلیس
بهتر.حالا که مملکت را به لجن کشیدید .برید که بر نگردید.
دوشنبه 14 دی 1388

koohkan - سوپد - مالمو
گر بمیرد یک اخوند روید سر قبرش گلی. گر بمیرند جملگی دنیا گلستان می شود
دوشنبه 14 دی 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
bluestar - ایران - تهران . بسیجی .. اسلام در چشم بینی و مغز توست.
دوشنبه 14 دی 1388

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
عجب جانوران پرروئی هستند اینها؟ هر وقت زور بهشون غالب میشود فرار می کنند و اسمش را میگذارند مهاجرت!؟ حالا حتما ما باید تاریخمون رو مجددا از سال صفر شروع کنیم!
دوشنبه 14 دی 1388

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
bluestar - ایران - تهران ببند ..مزدور
دوشنبه 14 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - چرا هذیان میگی؟ حسابی قاط زدی. فارسی یادت رفته.
دوشنبه 14 دی 1388

amoodarya - المان - هامبورگ
باورم نمیشه که باین زودی پا بفرار بگذارند. دیدید مردم , انها خیلی ترسوتر تشریف دارند. این تازه اول کاره که ضمیمه را برای بقیه اخوند ددمنش مهیا کنه. درود بر جواانمردان ایرانی.
دوشنبه 14 دی 1388

hanivan - سوئد - مالمو
اومدن ایران رو ویران کردن حالا هم برمیگردنبه وطن اصلیشون.اینها همگی فقط به درد همونجا می خورن.
دوشنبه 14 دی 1388

کلاب - ایران - تهران
دوستان متوجه شدید چند وقته این جوجه بسیجی ها دیگه کامنت نمیدن و قد قد نمکنند جریان چیه
دوشنبه 14 دی 1388

khayyam2 - ایران - فردیس
تو رو به خدا به ایت الله خمینی توهین نکنید.هرچی میکشیم از دست سپاه و احمدی نجس هست.به امید ایرانی سبز زیر پرچم مهدوی.
دوشنبه 14 دی 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bluestar - ایران - تهران هذیان رو تو همیشه میگی بچه پاسدار! از فحش ها و ناسزاهایی که ملت ایران بهت میدن متوجه نمیشی؟! خوب معلومه دیگه، این هم از عوارض هذیان گوییه!
دوشنبه 14 دی 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
«احتمال مهاجرت بیت آیت الله خمینی به نجف اشرف» دوستان ایراندوست توجه داشته باشید که این دو بچه سوسمار ( آخوندک های در تصویر) برای روز مبادا به نجف فرستاده میشوند ( توسط انگلیس) دقیقاً مثل اون گور به گور شده ( خمینی). با توجه به روز نابودی رژیم منفور جمهوری اسلامی؛ که بسیار نزدیک است، از لحظهء سرنگونی، ماموریت این بچه سوسمار ها ( همین آخوندهای در نجف یا کشورهای دیگر) برای دخالت کردن در امور سیاسی و مملکتی ایران عزیز شروع خواهد شد. چون همونطور که همهء شما دوستان میدونید، اسلام و بخصوص فرقهء شیعهء رافضی، یک فرقهء سیاسی است که به صورت مافیایی اداره میشود و از 4تا مثل بلو استار برای نگه داشتن این فرقه، سوء استفاده میشود ( سوء استفاده های مختلف!).
دوشنبه 14 دی 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
کی ناراحت می شه؟؟؟؟ بروند همچون که نادر رفت( رفت و برنگشت).
دوشنبه 14 دی 1388

Esfahan Nesfe Jahan - المان - ب
manenarenji - المان - اسن وای خدا جون مردم از خنده با این کامنت شما
دوشنبه 14 دی 1388

سیاوش ایرانی - ایران - ایران
مزدور bluestar - ایران - تهران. هر چه باشند به اندازه خاندان پهلوی دزد و منفور نیستن. هی میگفتند تو هم یک بسیجی هستی اما من باور نمیکردم. تو اونموقع هنوز تو ....بودی از کجا میدونی که پهلوی ها بیشتر دزدی میکردن؟
دوشنبه 14 دی 1388

pouriya - ایران - رودسر
bluestar - ایران - تهران. البته تنها از نظر شما...
دوشنبه 14 دی 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
bluestar - ایران - تهران . من به اندازه موی سر بی مغز کتاب خوانده ام خل و چل اسلامی ولی با این زبان//خفن..قاط// بیگانه هستم به زبان فارسی هم گند زده اید .. مرگ بر اسلام .خمینی و خانواده ی جنایتکارش.در ضمن یک کلمه سانسور شده بود در کامنت قبلی. جوجه بسیجی.
دوشنبه 14 دی 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
bluestar - ایران - تهران. باهات موافقم بلواستار عزیز.
دوشنبه 14 دی 1388

SARA-IRAN - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران کاملا درسته باهات موافقم ...
دوشنبه 14 دی 1388

sepanta_mehr - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز دوست عزیز حقیقت رو گفتید کاملا درسته
دوشنبه 14 دی 1388

ebi_khan - ایران - تهران
زنده باد ایران آزاد و آباد و مدرن بی هیچ افراط و تفریط. و مرده باد جهل و تعصب بی منطق و فساد. bluestar - ایران - تهران مثل همیشه گل گفتی
دوشنبه 14 دی 1388

black chador - امریکا - ولدن
لطفا جسد بابای بچه بازتون هم با خود ببرید تا ایران شروع به تمیزی شود.
دوشنبه 14 دی 1388

mehditm - ایران - تهران
اون دوستان احمقی که شاه فقید را با خمینی منفور مقایسه میکنند خیلی چپر چلاقند. خمینی اومد گند زد به ایران و حالا بیتش میخواد از ایران بره ؟ خب این سی سال هم نمیومدن دیگه. عزیزان دوستان یک تار موی شاه مرحوم میارزه به یک ملیون مثل خمینی کثیف و ویرانگر و خونخوار و جنایتکار که باد کاشت ملت ایران طوفان درو میکنند
دوشنبه 14 دی 1388

paria_e - بلزیک - بروکسل
pouriya - ایران - رودسر دوست گرامی اینها شیخها فقط کارشون صیغه کردن و بچه بدنیا اوردن .ادم گیج میشه کدوم بچه و کدوم نوه و کدوم نواسه است.
سه‌شنبه 15 دی 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
اینها هم عین بابای گور بگور شده شون میخوان برن نجف منتظر بشن یک حکومت مردمی که سر کار آمد پنبه شو از اونجا بزنند . راستشو بخواین این جماعت عربزادهء عمامه بسر باید دستجمعی به نجف مهاجرت کنند . اونقدرهم همه شون چاپیدن که بازم احتیاج به کار کردن ندارن ...این مردم ساده لوح بد بختند که تمام عمر باید کار کنند و بدن این گردن کلفتهای مفتخور بخورند .
سه‌شنبه 15 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
kili_patilaki - SARA-IRAN - ebi_khan - دوستان عزیز! متاسفانه تعداد کمی از مردم ایران با دیدن حاکم ظالم به ستمگر قبلی درود میفرستند و به قول معروف میگویند ((رحمت به کفن دزد اولی)). این نواده های آیت الله خمینی هرچه که باشند در این شرایط سخت با مردمند. ولی رضا پهلوی هنوز از اعمال ننگین پدرش به ویژه کودتای 28 مرداد اعلام انزجار نکرده است. کاش 4 تا کاربر شاه اللهی که به جز توهین کار دیگر بلد نیستند و خود را معادل همه ملت میدانند مثل شما از موهبت اندیشه استفاده میکردند و آن را آکبند نگه نمیداشتند.
سه‌شنبه 15 دی 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو این بلواستار اصلا مغز نداره که اسلام توش باشه اسلام تو خونشه بصورت ارثی!
سه‌شنبه 15 دی 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
bluestar - ایران - تهران ناقلا نکنه پول اینها را تو خارج کردی که حسابش را داری!! فکر کردم فقط سزت تو کتاب قران و مفاتیح است نه بابا سرت تو حساب هم است!!!
سه‌شنبه 15 دی 1388

hadirm - ایران - خوزستان
ای کاش هرچه زودتر به فریب و حقه ای که خورده اند پی ببرند و بیشتر از این وجه خودرا در بین پیروان واقعی امام خمینی (ره)از دست ندهند البته . صرف نوه امام بودن ملاک نمیشود ولی باید بدانند که امام همیشه به اهل بیتش توصیه میکرد که در مناقشات سیاسی وارد نشوند و بدانند که با طناب افرادی مانند موسوی و کروبی و خاتمی و ایادی خود فروخته دیگر جز ته چاه . جای دیگری ندارند.
سه‌شنبه 15 دی 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.