واکنش محسن رضایی به بیانیه میر حسین موسوی : نامه محسن رضایی به آیت الله خامنه ای

واکنش محسن رضایی به بیانیه میر حسین موسوی :
نامه محسن رضایی به آیت الله خامنه ای

محسن رضایی در نامه خود به آیت الله خامنه ای از او خواسته حالا که بیانیه آقای موسوی بستر لازم را فراهم کرده پا در میانی کند و بحران موجود را حل و فصل کند

تازه ترین بیانیه میر حسین موسوی، رهبر مخالفان دولت ایران که امروز جمعه 11 دی ماه درباره حوادث عاشورا منتشر شد و حاوی راه حل هایی برای خروج از بحران سیاسی موجود ایران بود واکنش های فراوانی ایجاد کرده است.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه به آیت الله علی خامنه ای ، بیانیه آقای موسوی را عقب نشینی وی از "انکار دولت محمود احمدی نژاد" خوانده و پیشنهادهای او درباره پاسخگویی دولت را "سازنده" عنوان کرده است.

آقای رضایی که واکنش اخیر آقای موسوی را "دیر هنگام" ولی سر آغاز بالقوه یک "حرکت وحدت بخش در جبهه معترضین با دیگران " ارزیابی کرده در این نامه از آقای خامنه ای خواسته با صدورپیامی و یا ارائه رهنمودهایی در یک سخنرانی، حرکت جدیدی که برای وحدت در جامعه شروع شده را تقویت کند.

آقای رضایی گفته : به این ترتیب هم کسانی که در جناح های سیاسی اشتباهاتی داشته اند از اشتباهات خود بر می گردند هم از فعالیت افراط گرایان و دشمنانی که کمین کرده هم جلوگیری می شود.

محسن رضایی همچنین در این نامه پیشنهاد کرده که : تمام فعالان سیاسی و بزرگان انقلاب به پیروی از ملت ایران به صورت دسته جمعی در سپاسگزاری از حرکت مردم به یک حرکت نمادین دست بزنند.

اما حمید رسایی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایران بیانیه آقای موسوی را به معنای پذیرش مسئولیت آنچه حرمت شکنی های روز عاشورا خواند، دانست.

آقای رسایی گفت آقای موسوی پذیرفته که عامل به وجود آمدن اغتشاشات پس از انتخابات بوده و اهانت کنندگان به دین و نظام هواداران او بوده اند.

این نماینده اصولگرای مجلس ایران همچنین گفت با این بیانیه دیگر ثابت شده که موسوی، خاتمی،کروبی و برخی فرزندان هاشمی در خدمت اهداف دشمنان امام انقلاب و مردم هستند.

آقای رسایی ادامه داد که: اگر مسئولین در این زمینه به مسئولیت خود عمل نکنند مردم انقلابی به بند میم وصیت نامه امام عمل خواهند کرد.

در بند میم وصیت نامه آیت الله خمینی، بنیانگذار انقلاب ایران آمده است:

"از آنچه‌ در نظر شرع‌ حرام‌ و آنچه‌ برخلاف‌ مسیر ملت‌ و کشور اسلامی‌ و مخالف‌ با حیثیت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ است‌ به‌ طور قاطع‌ اگر جلوگیری‌ نشود، همه‌ مسئول‌ می‌باشند و مردم‌ و جوانان‌ حزب‌اللهی‌ اگر برخورد به‌ یکی‌ از امور مذکور نمودند به‌ دستگاههای‌ مربوطه‌ رجوع‌ کنند و اگر آنان‌ کوتاهی‌ نمودند، خودشان‌ مکلف‌ به‌ جلوگیری‌ هستند."

آقای رسایی همچنین ضمن مقایسه آقای موسوی و آقای کروبی را با ابوالحسن بنی صدر و مسعود رجوی آنها را عوامل فتنه خواند و خواستار مجازات این افراد شد.

متن کامل نامه محسن رضایی به آیت الله خامنه ای

محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی
با سلام وعرض ادب؛

حضور باشکوه و میلیونی و یکپارچه ملت ایران در روز چهارشنبه در خیابان های تهران و شهرستان های سراسر کشور، نه تنها شرمندگی ناشی از اهانت به مراسم عاشورا را جبران کرد که در خنثی نمودن برنامه های دشمن نیز نقش بی بدیلی خواهد داشت.

یکبار دیگر ثابت شد که توسل به امام حسین (ع) و ادامه پیروی از مرام و مکتب حیات بخش او، وسیله نجات ملت ایران است.

اینجانب که از میدان فردوسی تا دانشگاه تهران در جمع راهپیمایان حضور داشتم شور و احساس خالصانه و عاشقانه مردم نسبت به امام حسین(ع)، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مشاهده کردم. از همه اقشار و گروه های سیاسی در میان جمعیت دیده می شد.

بعد از انتخابات، این اولین بار بود که ملت ایران یکپارچه و یک صدا دیده می شدند. زنان و مردان و جوانان بسیاری را از نزدیک می دیدم که ضمن آنکه از حوادث روز عاشورای تهران متاثر بودند ولی اشک شوق هم در چشمانشان حلقه زده بود و از اینکه دوباره خود را در پرتو امام حسین(ع) و ولایت یافته اند شاد بودند. صحنه تظاهرات دیروز، مصداق بارز پیام وحی بود که " واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا ".

این حادثه می تواند سر آغاز یک تحرک جدی در پیشرفت امور کشور و پایان بخشیدن به نگرانی ها و ابهامات ماه های اخیر در سرمایه گذاری های اقتصادی و سایر فعالیت های کشور گردد ولی شک ندارم که افراط گرایانِ هردو طرف، با رفتارهای نادرست از یک سو و دشمنان کمین کرده ملت ایران با بغض و عصبانیت از سوی دیگر، تلاش خواهند کرد آثار و دستاوردهای این حرکت عظیم را خنثی کنند.

اینجانب به عنوان سرباز رهبری و ملت ایران ضمن تشکر از مردم و تبریک به جنابعالی، تقاضا می کنم که تمام فعالان سیاسی و بزرگان انقلاب به پیروی از ملت ایران به صورت دسته جمعی در سپاسگذاری از حرکت مردم به یک حرکت نمادین دست بزنند.

عقب نشینی آقای میر حسین موسوی از انکار دولت آقای احمدی نژاد و پیشنهاد سازنده ایشان به اینکه مجلس و قوه قضاییه به وظایف قانونی خود در قبال پاسخگو کردن دولت عمل کنند، هر چند دیر هنگام بود ولی می تواند سر آغاز یک حرکت وحدت بخش در جبهه معترضین با دیگران باشد.

صدور پیامی از سوی حضرتعالی و یا رهنمودهایی در یک سخنرانی می تواند حرکت جدیدی که برای وحدت، همدلی، برادری، گذشت و ایثار در جامعه شروع شده را تقویت و استمرار بخشد تا هم کسانی که در جناح های سیاسی اشتباهاتی داشته اند از اشتباه خود برگردند و همکاری با یکدیگر را آغاز کنند و هم از شروع فعالیت افراط گرایان جلوگیری و دشمن کمین کرده را نا امید سازند.

از طرف دیگر، نشاط سیاسی جدیدی همراه با تقویتِ اعتماد عمومی برای سرعت بخشیدن به فعالیت ها و پیشرفت کشور و رسیدن به اهداف چشم انداز ایران 1404 بوجود آید و در ماه محرم امسال نیز، دیگر بار، مشابه محرم های دوران انقلاب و دفاع مقدس، فرهنگ عاشورایی در میان مردم و بزرگان کشور گسترش یابد.

سرباز ملت ایران و جنابعالی
محسن رضایی

a_bamdad - ایران - تهران
بد گفتی میر عزیز.تا قبل از خوندن پیشنهاداتت از دیدن حرفات بازم سرشار کیف و شور و حال شدم اما پیشنهاداتت مخصوصا تو بند اول و دوم حکایت از به رسمیت شناختن دولت کودتا داره.من کسی نیستم و فقط عضویم از بی شماران عضو جنبش سبز.امامیدونم این حرفی که میزنم حرف خیلیاست.اقای موسوی به خاطر تو در مقابل خیلها وایسادیم.مقابل افراطیهای دو طرف.خیلی از دوستامون که موضع افراطی داشتن.اما همون طور که همیشه تاکید کردم این ایستادگی پشت سر شما نه به خاطر عقایدت که به حرمت ایستادگیت بر رای مردم در مقابل دولت کودتا بود و به خاطر احترام به اکثریتی که عمدتا در شرایطی خاص(انتخاب بین بد و بدتر) به شما رای دادن،بود...
جمعه 11 دی 1388

a_bamdad - ایران - تهران
...اما با قدرت اعلام می کنم من و خیلیها در صورت سازشت با دولت کودتا و بی احترامی به رای ما راهمون رو از شما جدا خواهیم کرد و مسیر سبز اعتراض تا وصول خواسته هامون رو ادامه میدیم.من باز هم دوستت دارم حتی در صورتی که با اونها بسازی چون می دونم هرکسی استانه تحملی داره.دوستت دارم چون ایستادی اما اگر ما رو ترک کنی باز هم ما به راه خودمون ادامه میدیم چون جنبش ما متکی به رهبرانش نیست و این شمایید که متکی به ما هستید.درود
جمعه 11 دی 1388

آروین - ایران - ایران
ین دیگه از دستمالو لنگم گذشته...آخه ...های خامنه ای هم مالیدن داره مردک؟؟؟؟؟؟
جمعه 11 دی 1388

madarm - هلند - هاگ
خائن دروغگو که از ترست جا زدی . حالا داری برای اربابت پاچه خواری میکنی. دیگه دیر شده .مردم ایران با هوش تر از اونی هستن که تو و اربابت فکر میکنین .
جمعه 11 دی 1388

hIROWA - ایران - هیرو
محسن رضایی ملنگ تشریف دارن؟؟؟موسوی رو نشناخته یا رهبر معظم رو؟؟؟!!!
جمعه 11 دی 1388

hIROWA - ایران - هیرو
a_bamdad - ایران - تهران. .اقای موسوی به خاطر تو در مقابل خیلها وایسادیم.مقابل افراطیهای دو طرف.خیلی از دوستامون که موضع افراطی داشتن. دوست عزیز به خاطر خودم وخودت ایستادیم و خواهیم ایستاد به امید خدا. سکان کشتی در دستان نوح است و ساحل آرامش نزدیک
جمعه 11 دی 1388

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
مگه موسوی رهبر جنبش بوده که بخواد سازش کنه؟!!! اون یکی از اصلاح طلب های حکومته ولی رهبر جنبش دمکراسی خواهی نبوده که. سرنگون باد حکومت ضد بشری ایران و ننگ بر حامیان آن.
شنبه 12 دی 1388

kalava - ایران - کرمانشاه
بیا تا قدر همدیگر بدانیم سوار خر شویم تند تند برانیم
شنبه 12 دی 1388

has.danmark - دانمارک - کپنهاک
آقای موسوی .. خانه از پای بست ویران است ..............خواجه در پی بند ایوان است. داداش .. یولداش .. قرداش .. اوقل .. یا شهامت داشته باش و بگو «دین از دولت جدا» و یا اعلام کن «من نیستم» ...گر جه اگه بگی یا نگی مردم کار خودشون رو می کنند! . اگه شما هم سر کار بیایید و بخواهیدهمچنان هم به نعل و هم به میخ بزنید باز هم «آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود!» . من برای اولین با در تاریخ و به شما رای داده ام ..
شنبه 12 دی 1388

hamvatn shomam - انگلستان - کترینگ
اولا این رضایی مزدور میخواد یک جوری ماله مالی کنه و دوم اینکه آقای موسوی بهیچوجه کوتا نیامده.این اطلاعیه بمعنای اینکه هم زندانیان آزاد و هم رای گیری مجدد و هم سپاه بره کنار از سیاست و بیزنس و آزادی مطبوعات و ... .از طرفی قرار ملت و جنبش سبز از اول این بود تا زمانیکه آقای موسوی و کروبی با ملت هستن ملت هم با ایشان است و اگر تعقیر مسیر دادن این ملت نیست که خواسته هایش تعقیر و از خون ملت و جنایات و تجاوزات و....بگذرد بلکه موسوی یک شخصی است مثل بقیه افراد دیگر رژیم.رژیم اسهالی طی 30 سال گدشته از خمینی دروغگو تا خامنه ای و یا رفسن جانی و همین مرتیکه رضایی سالهاست دروغ شنیده.بهر حال تا این لحضه از بیانیه ایشان و موضع گیری ایشان خیانت و یا تعقیر مسیر مشاهده نمیشه. موسوی یا کروبی تاکید بر حفظ همین نظام را داشتن ولی با آزادیهایی که خمینی کفتار از روز اول وعده داده بود و این هم امکان ندارد درهیچ رژیم مذهبی بوقوع پیوندد. این اطلاعیه را بعنوان یک تاکتیک و شاید بمنظور خاصی که بنفع زندانیان و....است صادر کرده.ولی عقب نشینی خیر.
شنبه 12 دی 1388

kamran1011 - آمریکا - سن فرنسّیکو
میر حسین با این کار دولت رو چوب 2 سر طلا کرد ، یعنی اینکه یا آزادی میدهید و . که باعث خواهدشد ظلم و جنایتان اشکار شود ، و یا اینکه نمیدهید و دوباره ریزش میکنید ، ولی اینباربهانه ی خشونت ندارید و ..
شنبه 12 دی 1388

manenarenji - المان - اسن
محسن رضایی حرف موسوی را یه مدل دیگه فهمیده وداره تعبیرش میکنه واسه رهبر گاو بیسوادش.خاک عالم تو سرت رضایی با رهبر در پیتیت نوبت تو هم میرسه که ملت حقتو بزارن کف دستای نجست.
شنبه 12 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
از خانمها و آقایان محترمی که بیانیه موسوی را مثل محسن رضایی خواندند و نتیجه گرفتند خواهش میکنیم به یکی از دفاتر تست آی کیو سنجی مراجعه فرمایند و از گل آلود کردن آب جهت ماهیگیری امثال رضایی جدا بپرهیزند.
شنبه 12 دی 1388

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
جناب موسوی عزیز شما برای قدیمی ها شناخته شده بودید این ما جوانان بودیم که شما و آیت الله منتظری و.. را نمی شناختیم. که خدا رو شکر با این جنبش سبز که راه افتاد ما هم قادر به درک بخش زیادی از تفکرات شما شدیم. این مقاومت شما کاملا ستودنیست. اما به قول بامداد عزیز هر کسی طاقتی داره. اما ما باز هم پشت شما و کروبی عزیز هستیم. تا جایی که راهتان با مردم یکی باشد ماهم راهمان همان است . اما اینجا خرد جمعی هم نقش مهمی در این جنبش دارد. ما علمدار حسینم / همه با میرحسنیم.....
شنبه 12 دی 1388

elina_genecloning_2020 - استرالیا - سیدنی
دستمال کش بدبخت.
شنبه 12 دی 1388

freydun - ایران - شیراز
من فکر میکنم یااقایان دانشمند این سایت بدون خواندن مطالب درج شده اظهار نظر میکند یا مطلبرا با توجه به هوش بالایشان چون از سمت دیگر سرزیر شده نمیفهمند.فرق یک سیاستمدار ملی و یک حزب اللهی الاغ در بکارگیری عقل است.کجای بیانه موسوی عقب نشینی است.این یک قدم بجلو بدون دادن خسارت است .لطفا کسانیکه در خیابان جلوی گلوله وباطوم والاغهای بسیجی نیستند از جان جوانها مایه نگذارندوکامنت جنگی ننویسند مایع خنده میشود.
شنبه 12 دی 1388

bidad-zamane - آلمان - کلن
حرف هر آشغالی را باور نکنید ، ، آقای موسوی ، سرور خامنه‌‌ای در اخبار خارج از ایرانی‌، گفت من تا پای جانم ایستاده‌ام ، درد به روان پاکه میرحسین موسوی.
شنبه 12 دی 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
.موسوی بهانه است .کل رژیم نشانه است.مرگ بر این ولایت
شنبه 12 دی 1388

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
a_bamdad - ایران - تهران -hIROWA - ایران - هیرو -درودبرشمادوهموطن عزیزوازادیخواه..............................
شنبه 12 دی 1388

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
a_bamdad - ایران - تهران دوست عزیز فکر میکنم داری زود قضاوت میکنی این بیانیه موسوی خیلی هوشمندانست چون اون میدونه قبول این پیشنهاد ها از طرف دولت تقریبا غیر ممکنه شاید این به خاطراینه که بین اصولگراها اختلاف ایجاد کنه ولی اون چیزی نیست که محسن رضایی ازش استنباط کرده و میخواد اینجوری القا کنه که موسوی عقب نشینی کرده و داره دولت احمدی رو به رسمیت میشناسه
شنبه 12 دی 1388

ایران بانو - ایران - تهران
مردتیکه ؟به اصطلاح خودت پا س دار.تو چقدر میخوای مفت بخوری بست نیست .ازترس اینکه هیچ کجا دنیا دیگه جای تو نیست داری پاچه خواری میکنی چون گرین کارت پسرت که تو امریکا بود اعتبارش تموم شد زن کره اییش هم شوهرکرد نوه دورگه کره ایرانیت هم که بزرگ شده داره مدرسه میره .اینقدر خودت را دیگه خوار نکنه .
شنبه 12 دی 1388

jonbesh rahe sabz - ایتالیا - رم
با درود به دوستان،. موسوی، ‌ای مردیکهٔ دجال، پشت صورت تو نقابیست به مراتب ترسناک تر و بد تر از سیمای احمدی‌نژاد کثیف، جنبش راه سبز، نامیست که مردم محترم ایران برای انقلاب جدید خود انتخاب کرده اند، ما از شما نیست. این مردم با شما هم نیستند، لقتی که به شاه زدند، به مراتب محکم تر به خامنه ائ‌ و به تو و امثال تو خواهند زد. الان کروبی حد اقل یک قدم جلو تر است و مردم برای او احترام بیشتری قأئلند، چرا که مثل تو دستمال بدست، نامه به خامنه ائ‌ منفور ننوشت. ننگت باد، شرمت باد. زنده و پیروز باد ایران و ایرانی‌.
شنبه 12 دی 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
این دستمال به دست از هر فرصتی استفاده می‌کنه برای این‌که به اربابش نامه بده و خودشیرینی کنه. من به عمرم آدم کثیفتر از این سراغ ندارم. شما دارید؟
شنبه 12 دی 1388

msforugh - ایران - تهران
freydun - ایران - شیراز.... فکر کنم بعضی ها به اسم جنبش سبز کامنتهای تحریک امیز می نویسند تا اختلاف بیاندازند . درود بر تو و ازادی
شنبه 12 دی 1388

babak z uk - انگلستان - منچستر
سبز علی رضائی خودتو به خریت نزن تو خوب می فهمی موسوی چه گفته آگر حتی یکی از 5 بند در خواستی موسوی هم اجرا شود . رژیم سریعتر به سراشیبی سر نگونی نزدیک مشود. پاسدار جنایت کار رژیم کثیف و دد منش خمینی با همه شما در حال سرنگونی به زباله دان تاریخ است. قاتل بچه های ناراضی و آگاه سپاه که در سالهای 59 و 60 ناجوانمردانه از پشت به دستور تو هدف قرار گرفتند. و بعد هم به اسم شهید آنهارا به گور سپردید. لعنت به تو و اون امام دجالت و رهبر متجاوزت . به امید روزی که سر کثیفت را بالای دار مجازات ببینیم.
شنبه 12 دی 1388

reza paris - ایران - تهران
اینا دارند فقط مردم رو بازی میدن
شنبه 12 دی 1388

kave irani - کانادا - ونکور
اقای محسن رضایی ُ . دیر آمدی ای رفیق...................... ُ شما که سالیان سال به رتق وفتق امور سران جمهوری اسلامی مشغول بوده اید و در همه حرکتها سعی در فرصت طلبی و حفظ نظام دیکتاتوری داشته اید ُ دیگر توصیه هایتان کاربردی ندارد ُ چون ملت ایران برای سرنگونی هر نوع دیکتاتوری بپا خواسته است.
شنبه 12 دی 1388

dara20 - ایران - تهران
پاسدار مزدور انگل چاقوکش . اینها همگی برای ارباب افلیج وقیحشان دم تکان می دهند. عجب ولد زناهائی تشریف دارند. آیا اسلام دروغ و فتنه و شرارت و آزار و اذیت خلق خدا و تجاوز و شکنجه و قتل و فساد مالی و اخلاقی را برای پیروانش مجاز دانسته؟ آیا این حکومت عدل علی که می گویید همین دور باطل نامشروع و ستمگر و شرارت پیشه فاسد اسلامیست؟ براستی که کاشته هزار پدر ناشناس و زاده شیطانید.
شنبه 12 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
a_bamdad - ایران - تهران. . دوست عزیز اصلا فکر نمیکردم انقدر ساده باشی! باورم نمیشه! به هیچ وجه موسوی این کار رو نکرده و نخواهد کرد! اتفاقا موسوی چیز هایی گفته که منطقیه ولی اونا نمیتونند اجرا کنند و همین باعث میشه بیشتر محکوم بشن! به این میگن زرنگی و سیاست نه خیانت! اتقان میخاد بهشون بگه که همین کار های حق رو هم نمیتونید انجام بدید (چون خواهیم دید که انجام نخواهید داد!) حتما باید به زبان بچه گونه بگه مرگ بر این و اون که امثال شما راضی بشین؟ فکر نمیکنی که همین بیانیه اش کلی از طرف مقابل ریزش پیدا میکنه؟ تفسیر امثال رضایی سوء استفاده چی باید به خورد شما هم برود؟ اگر رفته همان بهتر که همین الان راهت رو از جنبش جدا کنی. (ادامه دارد...)
شنبه 12 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
... ادامه .. ۳۰ سال همین رضایی ها به این گونه و یک طرفه بهره برداری کردن از ملت بس نیست بازم بکنند؟ فکر نمیکنی آلت دست امثال رضایی ها شدی؟ به حرفای msforugh - ایران - تهران و babak z uk - انگلستان - منچستر و hamvatn shomam - انگلستان - کترینگ و kamran1011 - آمریکا - سن فرنسّیکو و zahra50 - دانمارک - کپنهاگ و dokhtare koorosh - امارات - دوبی و خوب نگاه کن! اگه اینایی که موسوی گفته اجرا بشه که مشکل حله! حالا اگه شما دوست داری موسوی بیاد برات زنجیر پاره کنه بحث دیگری است...
شنبه 12 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
حالا فرق یک سیاستمدار مثل رضایی با نخبه های این سایت مشخص میشه. به نظر من رضایی رگ خواب رهبر رو پیدا کرده و داره سعی میکنه با زبان مخصوص سیاست او را وادار به پذیرش راهکارهای موسوی بکنه.
شنبه 12 دی 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ .. تو خود آی کیو داری؟ برو جلو بزار دیگران سخن بگویند. .. freydun - ایران - شیراز .. این مخ تو هست که هر سخنی رو خنده دار میبینه. نام فریدون به تو نمی یاد تازی پرست نادان.
شنبه 12 دی 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
jonbesh rahe sabz - ایتالیا - رم. بیدار شو عمو انگار خوابی ها!!! اونیکه نامه نوشته محسن رضاییه نه مهندس موسوی.
شنبه 12 دی 1388

saeed_iranian - تهران - پردیس
این 1 اصل است ک در برابر ظالم نباید کوتاه امد. اگر متفقین قاطعیت نمیکردند الان حزب هیتلر در دنیا حاکم بود. قطاره جنبش سبز با سرعت در حرکت هست امیدوارم در ایستگاه بعدی جا نمانی. بعد از کشته شدنه عزیزانمان و ب بند کشیدنه انان و تجاوز ب ناموسه ایرانیان این اعلامیه کاملن بی معنی هست. اگر ب شعارها ک در اصل خواستهای ملت هست خوب گوش میکردید این اعلامیه را ب گونه دیگر مینوشتید. رفراندم ومحاکمه مسولان این فاجعه صحبت میشد ن راه حل. یادتان نره جمهوری اسهالی 1 مزاحمه کثیفه. کسی ک مردمه خودش را نمیکشه. پس بیاید این مزاحم را از سرراه برداریم
شنبه 12 دی 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
1ـ دوستان عزیز ما همه با هم دوستیم و باید کاملا اتحاد خودمون را حفظ کنیم و باعث بشیم که سایر مردم هم دلسرد نشوند و متحد بمانند.2 - گذشت زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد. 3ـ در نهایت با توجه به گفته های قبلی میر حسین ،خود مردم رهبرند و او و دیگران دنباله رو.
شنبه 12 دی 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
محسن رضایی= آفتابپرست
شنبه 12 دی 1388

yashainiran - ایران - ایران
هموطنان عزیر موسوی همش بهانه است !
شنبه 12 دی 1388

siamak mohammadi - انگلیس - لندن
سیا-لندن. سلام دوستان شما دیگه چرا .شما که ج. اسلاامیی را میشناسید.از هر حربه ای استفاده میکنه برای ماندن .موسوی را یا مجبور کردن و یا مثل اون دخترای کرایه ای استفاده شده و ماموریتش رو بعداز 30 به اتمام رساند.اا
شنبه 12 دی 1388

babak_123 - ایران - تهران
متاسفانه موسوی اونی که نباید میگفت رو گفت.من همیشه میگفتم این جنبش پیروز میشه مگه رهبرش کم بیاره.سپاهه پاسداران هم میدونست که مردم موسوی رو میپرستند واسه همین خواهرزاده موسوی رو کشت و قول میدم حتما تهدید کرده که زن یا بچه موسوی رو هم بکشه.واسه همین موسوی کم آورد.دقت کنین که دیگه صدائی از سپاه بلند نمیشه و تهدیداشون کم شده و شادی به اردوگاه دشمن رفت. شاید خون خواهر زاده موسوی یا اطرافیانش از خونه بقیه شهدای جنبش سبز رنگین تر است.
شنبه 12 دی 1388

پردیس سبز - ایتالیا - ونیز
آقا محسن را هنوز نشناختین.از اون محافظه کارهای فزصت طلبه.هم حزب قالیباف و لاریجانی و ناطق داره شور آینده خودش را می زنه والا بچه اش که چند سال پیش رد کرد امریکا.بچه دوست عزیزش روح الامینی را هم که کشتن و این گروه منتظرهر فرصتی اند تا جای خودشون را باز کنند تو دل مردم و با پنبه سر ببرند.اسم خودشون هم گذاشتند میانه رو و معتدل.اما موسوی و همه اصلاح طلبان از همه چیزشان برای مردم واسلامو انقلابی که با زحمات فراوان برای استقلال و آزادی ایجاد شد و دچار کج روی شده مایه گذاشته و می گذارند و حالا هم دوباره اعلام کرده آماده شهادته. و نزدیکترین کسانش در خطرند.پس گول نخوریم.. نصرمن الله وفتح قریب.. یا حسین مظلوم.. که اینها دارند کم کم اسم حسین را هم از صحنه پاک می کنند. اللهم عجل لولیک فرج...
شنبه 12 دی 1388

WAXY - امریکا - سیاتل
موسوی یک کشته دادی چی زود جا زدی و با قدرت سازش کردی بابا . تازه این موارد گفتی فکر نکنم اون جناح اینقدر عقل تو کلشون باشه که توافق کنه. 
شنبه 12 دی 1388

WAXY - امریکا - سیاتل
موسوی یک کشته دادی چی زود جا زدی و با قدرت سازش کردی بابا . تازه این موارد گفتی فکر نکنم اون جناح اینقدر عقل تو کلشون باشه که توافق کنه. 
شنبه 12 دی 1388

صلح وآرامش مردم ایران - ایران - تهران
هم جناب موسوی وهم جناب رضایی خوب میدانند نرود میخ آهنی در سنگ!. خامنه ای وطرفدارانش تصور مکند با کشتار ملت میتوانند عمر ننگین خود ادامه دهند گیرم چنین باشد قضاوت تاریخ را چکار میکنید؟ . درهرحال همکار موسوی وهم کار رضایی قابل تقدیر وآخرین اولتیماتوم به خامنه ای است چون بعد از این سرداران سپاه متوجه زورگویی رهبر میشوند گرچه اطلاع داریم تعدادی از فرماندهان غیور سپاه وارتش مدتی است متوجه غیر مشروع بودن خواستهای خامنه ای شده اند به امید اتحاد تمام اقشار جامعه وآزادی ورفراندوم در22بهمن
شنبه 12 دی 1388

sara-iran - ایرانت - تهران
خدایا به امید تو.......
شنبه 12 دی 1388

a_bamdad - ایران - تهران
Sonia236 - امریکا - نیو یورک. خانم این نظر منه و درست موقع خوندن بیانیه بهم دست داده.درست همون لحظه و این رو میتونید از کامنتم توی تایپیک راه حلهای 5گانه متوجه بشید.نه تعاریف اقای بهنود رو من تاثیری داشته نه هتاکی های احمد خاتمی و نه اراجیف این یارو رضایی ناموس فروش(توهین نیست خودش گفت رای ما ناموس ماست).توی دو بند اول بیانیه گفته دولت در حالی که توی 16 بیانیه قبلیش گفته بود دولت برامده از کودتا.در ضمن فراموش نکتید من عقیدم اصلا براندازی اینا نیست چون با 27 سال سن دیگه وقتی برای دوباره ساختن ندارم پس من به شخصه با سازش موافقم(الانه که بارون فوش بریزه سرم) اما سازشی که حداقل خواسته من رو داشته باشه و اونم پس گرفتن رایم و سقوط احمدی نژاده.بازم زنده باد مهندس موسوی عزیز که پای رایمون وایساد.
شنبه 12 دی 1388

alexi979 - ایران - تهران
به نظر من مردم ایران مخصوصا نسل جوان با هوش تر از آن است که این آقایون با مغزهای بیمارشون بتونند از مسیر منحرف کنندشون. هر کس که فکر می کنه مردم فقط به خاطر این انتخابات اعتراض دارند سخت در اشتباه هست. مردم ایران به خاطر 30 سال توهین و تبعیض و ... اینجا هستند و همانطوریکه که یکی از دوستان هم گفته انتخاب موسوی انتخاب بین بد و بدتر بوده. این موسوی نیست که در مورد این جنبش تصمیم میگیرد. موسوی فقط می تواند تصمیم بگیرد در کنار مردم باشد یا نه. مشکل اصلی ایران استبداد بوده و هست. این نوع آخر هم که از نوع دینی (آن هم از نوع اسلام فاشیست) بدترین نوع استبداد است. ما مردم ایستاده ایم تا بساط این استبداد رو برچینیم.
شنبه 12 دی 1388

us khan - آمریکا - جوجىآ
موسوی و رضایی هر دو در یک طرفتند ولی رضایی شجاع نیست
شنبه 12 دی 1388

کلاب - ایران - تهران
این محسن رضایی انقدر بزدل بود وقتی دید که مموتی حقشو خورده خفقان گرفت .حالا هم داره دستمال کشی حضرات رو میکنه . حرامی نون به نرخ روز خور
شنبه 12 دی 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
چگونه سایت گرداب وابسته به جمهوری اسلامی را از بیندازیم؟!. https://iraanpaad.blogspot.com/. https://www.antieslaam.blogspot.com/
شنبه 12 دی 1388

arashan - استرالیا - ملبرن
این رضایی خیلی دو رو و پست تشریف داره. برادر زادشو کشتن آقا بلند شده رفته تظاهرات. بعدشم کجای ان تظاهرات چند ملیونی و یک پارچه بود. این بیانیه در واقع هشداریست به خامنه ای و نظام. زیرا رضایی میدونه این تنها و آخرین فرصت آشتی، ولی مردم آگاه اینبار پیروزند. اگر دولت عقب نشینی کرد مردم باید از فرصت استفاده کرده وبا تظاهرات و نافرمانیهای مدنی هرچه بیشتر کار را تا بهمن ماه به یک هدف رضایت بخش مردم آزادیخواه برسانند. البته بازسازی دولت بسی دشوار و طولانی است.
شنبه 12 دی 1388

طاطا - ایران - ایران
عجیبه بخدا کجای این بیانیه نشان دهنده عقب نشینییه؟ بابا ازاین محسن رضایی چه توقعی دارین چقدر کسانی که بهش رای دادن الان خجالت میکشن
شنبه 12 دی 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
این بابا طرفداری میکنه چون پروندش خیلی سیاهست
شنبه 12 دی 1388

طاطا - ایران - ایران
عجیبه بخدا کجای این بیانیه نشان دهنده عقب نشینییه؟ بابا ازاین محسن رضایی چه توقعی دارین چقدر کسانی که بهش رای دادن الان خجالت میکشن. babak 123 ایران تهران دوست عزیز این چه حرفیه که میزنی یعنی چی که مردم عاشق میرحسین هستند و...... عزیز من مردم خون دیدن مردم گلوله دیدن میرحسین باشه یا نباشه مردم راه خودشون رو میرن . ضمن اینکه این درای بیانیه هیچ نشانی از کوتاه آمدن دیده نمیشه. مردم ما باید یاد بگیرن سیاسی حرف بزنند ازخودم شروع میکنم فکر میکنیم چهارتافحش و مرگ بر بگیم یعنی خیلی واضح حرفمون رو زدیم وسیاسی هستیم. عزیز من همیشه نباید همه چیز رو صاف وشفاف گفت
شنبه 12 دی 1388

JuStiCe LaW - ایران - گیلان
به یاد فرخی یزدی شاعر دبارز دوران مشروطه. چه شد این مجلس شورا نمیکند معلوم . که این خانه خانه ی غیر هست یا که خانه ی ماست. خراب مملکت از دست دزد خانگیست. از دست غیر چه نالیم هر چه هست از ماست. فیلترشکن:. www.mili300.blogfa.com. زنده باد محمودچیتا
شنبه 12 دی 1388

tondar2 - آلمان - کلن
محسن رضائئ میخواد با این تعبیر از بیانیه موسوی ریزش در طرفدارانش ایجاد کنه ولی نمیدونه که مردم برای موسوی به خیابون نیومدن که بدون موسوی به خونه برگردن. این موسویه که باید انتخاب کنه با مردمه یا با آدم کشا.
شنبه 12 دی 1388

delsooze-mardom - ایران - قم
خداکنه میرحسین از خر شیطون...........
شنبه 12 دی 1388

azad bash - ایران - اصفهان
تو سرباز نیستی یابو علفی تو ته بازی وهمین روزها رهبرتو میکنن تهت هالشو ببری.
شنبه 12 دی 1388

صلح وآرامش مردم ایران - ایران - تهران
به نظرم وقت آن رسیده غیور مردان سپاه پاسداران راه خود را از رادان جنایتکارو جعفری ونقدی مزدور جدا سازند وبه صف برادران وخواهران خود(ملت)بپیوندند! هم اکنون تعداد زیادی ازاین عزیزان سر دوراهی قرار گرفته اند یادتان باشد امام خمینی به ارتشیان زمان شاه ستمکار چه پیشنهاد داد فرصت راقنیمت شماردید و کامنت بگذارید دورود بر شما
شنبه 12 دی 1388

صلح وآرامش مردم ایران - ایران - تهران
به نظرم وقت آن رسیده غیور مردان سپاه پاسداران راه خود را از رادان جنایتکارو جعفری ونقدی مزدور جدا سازند وبه صف برادران وخواهران خود(ملت)بپیوندند! هم اکنون تعداد زیادی ازاین عزیزان سر دوراهی قرار گرفته اند یادتان باشد امام خمینی به ارتشیان زمان شاه ستمکار چه پیشنهاد داد فرصت راقنیمت شماردید و کامنت بگذارید دورود بر شما
شنبه 12 دی 1388

123esfand - ایران - تهران
یکی به این داش محسن الوات بگه داداش حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی حتما باید بهت بگن هش که خفه شی
شنبه 12 دی 1388

niagara - ایران - تهران
رضایی بدجور دستمال دستش گرفته ولی هرچی میکشه دور و بر خامنه ای محل سگم بهش نمیذارن.اینم از کساییه که تاریخ مصرفشون تموم شده با پاچه خواری میخواد دوباره پخی بشه که کور خونده.همشونو به درک واصل میکنیم
شنبه 12 دی 1388

maryo - انگلستان - نیوکاسل
آنتی اسلام - ایران - اهواز ,ممنون از خبر خوبت. به ظاهر delsooze-mardom - ایران - قم,....بر اموات همهٔ جاهلان و مزدوران بی‌ ارزش که خود را به نانی میفروشند.
شنبه 12 دی 1388

sankari - فندلاند - تامپره
با درود.من متوجه نمیشوم چرا بعضی ها به جمهوری اسلامی میگویند(نظام مقدس جمهوری اسلامی)اخر قداست این حکومت در کجای ان است.ایا وجود این حکومت باعث از بین رفتن ظلم جنایت فحشا فقر بدبختی اعتیاد رشوه خواری روسپی گری ادم فروشی تروریست و و و.....شده است؟حال انکه تمامی نکاتی که در بالا متذکر شده ام در کشور به شکل وحشتناکی وجود دارد و همه اینها به برکت وجود این حکومت نامبارک در ایران پدید امده ویا شدت گرفته است.اگر کسی غیر از این فکر میکند مرا قانع کند....
شنبه 12 دی 1388

saeed_iranian - تهران - پردیس
این 1 اصل است ک در برابر ظالم نباید کوتاه امد. اگر متفقین قاطعیت نمیکردند الان حزب هیتلر در دنیا حاکم بود. قطاره جنبش سبز با سرعت در حرکت هست امیدوارم در ایستگاه بعدی جا نمانی. بعد از کشته شدنه عزیزانمان و ب بند کشیدنه انان و تجاوز ب ناموسه ایرانیان این اعلامیه کاملن بی معنی هست. اگر ب شعارها ک در اصل خواستهای ملت هست خوب گوش میکردید این اعلامیه را ب گونه دیگر مینوشتید. رفراندم ومحاکمه مسولان این فاجعه صحبت میشد ن راه حل. یادتان نره جمهوری اسهالی 1 مزاحمه کثیفه. کسی ک مردمه خودش را میکشه. پس بیاید این مزاحم را از سرراه برداریم
یکشنبه 13 دی 1388

mehditm - ایران - تهران
محسن رضایی برابری میکند با دستمال مستراح
دوشنبه 14 دی 1388

freydun - ایران - شیراز
a_bamdad - ایران - تهران --عزیز احساساتی برخورد کردی وانچه در کامنت دیگرت نوشته بودی را نقض کردی.اقای موسوی مورد احترام و تایید ماست چون سیاستمداری بسیار قابل ودانا است و واقعا به مردم سالاری معتقد است واحساسی برخورد نمیکند و دقیقا میداند چگونه برخوردکند وهمه اینها راباشجاعتی که از خون پاک ایرانیش است شایسته ترین رهبر است.ان کامنت هایی که از دل بر امد و بر دل نشست را خودت نوشتی؟؟دو باره بخوانشان و با همان واژگان زیبا باز گرد.
سه‌شنبه 15 دی 1388

freydun - ایران - شیراز
IranBozorgMehr - ایران - اهواز--من نمیدونم چرا یک ادم درست وحسابی پاچه ما رانمیگیرد و همیشه گرفتار این ادمهای بی مایه میشویم.طرفی که به احتمال زیاد اسمش عبدل الباطل جاسم است و بعد از فرار از عقبه از دهات شادگان قاچاقی امده اهواز بمن میگوید تازی پرست و اسمش را بزرگمهر میگذارد.خدایا مرا بکش که اینقدر نمردیم از بهشت زهرا امده اند دنبالمان.
سه‌شنبه 15 دی 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.