وقتی جای قاتل و مقتول عوض می شود + عکس

وقتی جای قاتل و مقتول عوض می شود

سایت آرش سیگارچی : این تجمع زنان بسیجی ِ خواستار بازگشت آرش حجازی هم سوژه جالبی است. گویا نتوانستند آدم زیاد جمع کنند ، زیاد خبرش را در تلویزیون مانور ندادند. همه می دانند که ندا به وسیله یک موتور سوار بسیجی کشته شد و حالا این زنان آمده اند که بگویند آرش حجازی قاتل است ، پس باید جلب شود.

خیلی وقیحانه است. آرش در صحنه حادثه بوده و در فیلم ها معلوم است پس از زمین خوردن ندا ، او به کمک استاد موسیقی ندا ، سعی در احیای ندا دارد که متاسفانه نمی شود.

جمهوری اسلامی هم به جای پرداختن به این ادعاهای آرش حجازی ، از روز اول گفته که قتل ندا مشکوکه.

جالب موضع احمدی نژاد است که در مصاحبه با سی بی اس ، عکس مروه الشریبینی رو نشون می ده و می گه چرا دنیا نمی خواد عدالت در مورد این زن محجبه اجرا نمی شود.

من فکر می کنم تجمع دیروز هشتاد نفر از زنان بسیجی  در واکنش به صدور حکم دادگاه آلمانی برای مروه شریبینی صورت گرفته است.  دادگاه آلمان قاتل این زن را به حبس ابد محکوم کرد. این یعنی اینکه ، آقای جمهوری اسلامی که نگران مجازات قاتل ایشان بودی ، بشین سر جات.

حالا ایران مانده و قتل ندا و البته دهها تن دیگر. نه متهمی ، نه مجرمی و نه دادگاهی.

با این حساب است که اتفاقا زنان بسیجی ، هدایت شده می آیند و مدعی خون ندا می شوند.

——————-

پس نوشت - این نوع چفیه روی گردن زنان برای تان آشنا نیست؟ من را که یاد یک بسیجی چفیه به دوش (عباس کارگر جاوید) می اندازد.


تصاویر خبرگزاری فارس از تجمع خواهران بسیجی
مقابل سفارت انگلستان در تهران

تصویر زیر یکی از عکسهای خبرگزاری فارس است که بعد از ساعاتی از روی سایت فارس نیوز برداشته شد . علت آن غلط املایی بسیار واضحی است که در عکس دیده می شود.

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
الان از شان بپرسی پایتخت لندن کجاست میگن کراچی!! یک مشت عوضی بی سواد پاچه خوار! حالم بهم می خوره از همشون
جمعه 22 آبان 1388

memol2009 - هلند - امستردام
عباس کارگر جاوید کی بود؟؟من نفهمیدم :(
جمعه 22 آبان 1388

روز روشن - انگلیس - لندن
من نمی دونم چرا زنهای بسیجی مثل مردها می مانند و مردهای بسیجی هم اغلب ریش گر دارند. واقعا قیافه هاشون مرگ و شیطان صفتی رو نشون مید هد. در حالی که توی اسلامشون گفته شده که ادم با ایمان چهره اش انسان رو یاد خدا می اندازد ولی حتی یکی از اینها اینجوری نیست.
جمعه 22 آبان 1388

روز روشن - انگلیس - لندن
با تام احترامی که برای مادر ندای عزیز قایل هستم اما فکر می کنم که باید با تعقل و دقت بیشتری صحبت بکند تا دل دیگران رو نشکند و آزرده نکند. در ثانی با توجه به حساسیت دنیا و مردم روی ندای عزیز بهتره که مسایل شخصی او را بازگو نکند و زندگی شخصی اون به خودش مربوط بود. ندا به جرم نا کرده شهید شد .
جمعه 22 آبان 1388

روز روشن - انگلیس - لندن
با تام احترامی که برای مادر ندای عزیز قایل هستم اما فکر می کنم که باید با تعقل و دقت بیشتری صحبت بکند تا دل دیگران رو نشکند و آزرده نکند. در ثانی با توجه به حساسیت دنیا و مردم روی ندای عزیز بهتره که مسایل شخصی او را بازگو نکند و زندگی شخصی اون به خودش مربوط بود. ندا را به گناه ناکرده شهید کردند.
جمعه 22 آبان 1388

sarairani - انگلستان - لندن
لعنت بر شما خواهران بسیجی نادان...شما برید جای پای رهبرتونو ماچ کنید بدبختها .چه کارتون به این غلطها
جمعه 22 آبان 1388

ukguy4u - انگلیس - لندن
جه بی سوادن . return رو نوشتن retur !
جمعه 22 آبان 1388

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
هنوز کسی به من جواب نداده این «دکتر کیمیاگر 007»چرا یک روز قبل از قتل مرحوم ندا وارد ایران شده-نفر اولی بوده که رو سر ندا رسیده-روز بعد از قتل ندا از ایران خارج شده ودر اسرع وقت با بی بی سی مصاحبه کرده ووووالبته هر وقت راز قتل کندی و11 سپتامبر وفرستادن موشک به ماه با کمک «استنلی کوبریک» فاش شد ....
جمعه 22 آبان 1388

کویت تورنتو - کانادا - تورنتو
ادم خندش میگیره خریت تا چه حد ای خواهران
جمعه 22 آبان 1388

reza4554 - کانادا - تورونتو
کار مزدور این است از روز اول تشکیل حکومت سیاه اسلامی رژیم با چماق و زور جمهوری سیاه اسلامی را به مردم ایران تحمیل کرد انها که اول انقلاب بودند چادر وخدت جلو دانشگاه و زهرا خانم یادشان میاد یادشان میاد چطوری ریختن تمام دفترهای گروهای سیاسی را در دانشگاه بستند و صدای ازادی را در گلو خفه کردند از روز اول که خمینی جلاد وارد ایران شوداینها از گروه فشار و چماق استفاده کردند تا حالا. تازه اقای سبزه میگوید دوران طلای امام خمینی یادش بخیر اره یادش بخیر . مرک بر جمهوری سیاه اسلامی مرک بر خامنه ای زنده باد ازادی زنده باد برابری
جمعه 22 آبان 1388

kurdish.boy - ترکیه - آنکارا
بازم که اینا آمدن اینجا دارن .. زیادی میخورن
جمعه 22 آبان 1388

a_bamdad - ایران - تهران
اینا از شوهراشون اجازه داشتن اومدن دم سفارت دول متخاصم بیگانه یا اذن اقا کفایت می کنه؟بعدشم این خواهران نامحترم بهشون نمی خوره فارسی رو هم به حد کفایت بلد باشن چرا پیغامشون رو انگلیسی نوشتن؟بلدن؟
جمعه 22 آبان 1388

tarkofski - سوئد - استکهلم
تو یه عکس این خواهران کثیف زیر تابلو حمل با جرثقیل ایستادن باید همشونو با جرثقیل بریزن تو اشغالدونی حرومزاده ی زشت بد ترکیب
جمعه 22 آبان 1388

nina55 - انگلیس - لندن
خدا بهشما عقل بده به من پول ا
جمعه 22 آبان 1388

farzanik - ایران - ترکمنصحرا
ای ندای ایران زمین .... چهره های پستشان را هرگز فراموش نکن تا در روز قیامت به آن ها اشاره کنی و بگی که اینها قاتل های من اند.
جمعه 22 آبان 1388

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
فکر کنم اون تابلوی حمل با جرثقیل اینجا برای خواهران زینب کاربرد داره. یکی بیاد با جرثقیل اینارو ببره به زباله دونی تاریخ نکبت بار آخوندی. ثواب داره بخدا.
جمعه 22 آبان 1388

farzanik - ایران - ترکمنصحرا
ای ندای ایران زمین بدان که اینها قاتلای تو و برادران من اند.........
جمعه 22 آبان 1388

NEDER - کانادا - ونکوور
بر فرض که قتل ندا ساختگی و کار عوامل خارجی بوده پس چرا جرات نکردن گواهی فوتش رو به اسم ضرب گلوله صادر کنن بی شرفااا..
جمعه 22 آبان 1388

shayan2uk - انگلیس - هال
ببیند که چقدر به فهم و شعور یه ملت توهین میکنند ٫ هرچه بگویم حکایت صد من یه غاز است.
جمعه 22 آبان 1388

Dr.Aram - اسپانیا - مادرید
تا چه اندازه بى شرمى
جمعه 22 آبان 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
همیشه از وقاحت جمهوری اسلامی شگفت زده شده‌ام و هر بار پیش خودم فکر کردم دیگه از این وقیحانه تر نمی‌شه ولی‌ چیزی نگذشته که دوباره به همت (فرزندان رشید اسلام) پی‌ به اشتباهم بردم که آره مشمئز کننده ترش هم هست. خیلی‌ دلم می‌خواد بدونم کاری یا حرفی‌ هست که این فاشیستهای جانی ازش خجالت بکشن، و اگه هست اون چیه؟
جمعه 22 آبان 1388

iranian pardis - امریکا - شیکاگو
خداوند انشاالله یک به یک تونو لعنت کنه کثافتای بوگندو امیدوارم ارزوی شوهرو بگورببریدحالاچی شده به خونخواهی ندای ما بلندشدیداسم مقدسشو به زبون کثیفتون نیارید مطمئن باشید ملت شجاع وازاده نمی زارن دست نجس شما به دکتر حجازی برسه دوران شما دیگه سرامده بایدکاسه وکوزتونو جمع کنیدوگورتونوگم کنید.هری.
جمعه 22 آبان 1388

mehr47 - ایران - تهران
آرش جان اگه خوکشی کنی بهتره تا گیر این خواهر های پاچه بزی بیافتی!!! خلاصه گیر این برادرهای خواهر نما بیافتی مجبوری اعتراف کنی که اصلا تو خود شمر بن ذی الجوشن هستی و طراح اصلی واقعه کربلا. حالا خود دانی
جمعه 22 آبان 1388

danube abi - اتریش - وین
اینا واقعا خرن یا خودشونو زدن به خرییت????
جمعه 22 آبان 1388

Ali213 - هلند - زایست
باور کنید دوستان من چهار ماه پیش در همی کامنت ها نوشتم عجیبه جمهوری اسلامی چرا نمیگه که ندا را حجازی کشت چون به نظر این اراذل ولایت ارش حجازی ندا را خفه کرده و دوا قرمز هم از جیبش دراورده و همه اینها صحنه سازی بوده گلوله هم در کار نبوده با ورد و جادو همه چشمها و شعور مردم دنیا را کور کرده و............. منتظر این خبر هم باشید. عجب. قربون سنگ پای ..........
جمعه 22 آبان 1388

elvis2002 - سوئد - گوته برگ
چه خرهای هستند اینها .بعد ما پای پیاده گز می کنیم. خاک بر سرشان بااین همه حماقتشان. حالم بهم خورد.اه اه اه
جمعه 22 آبان 1388

angelx - انگلیس - لندن
تو رو خدا اول برین انگلیسی یاد بگیرین . بعد. با اون غلط و غلوط نوشتن ها تون..حالا انگار کسی برا حرف این یک عده خانم صیغه ای ها تره هم خرد میکنه بعدش هم این خواهر بسیجی های سبیل کلفت رو انگار از قبر در اومدن یکی از یکی خوشگل تر .
جمعه 22 آبان 1388

iranesabz - هلند - هلند
memol2009 - هلند - امستردام. عباس کارگر جاوید همان کسی است که به ندا شلیک کرد و توسط مردم دستگیر شد. لعنت به خامنه ای و میمون دست اموزش احمدی نزاد.
جمعه 22 آبان 1388

soodikh - انگلیس - لنرن
همشون رو بدی نانوا جاشون یه نونم نمی دن انترای میمون
جمعه 22 آبان 1388

123kkambiz - امریکا - گلتدل
حد نهایی بیشرمی این خود فروختگان و مزدوران جقوق بگیر کثیف
جمعه 22 آبان 1388

بینوایان - ایران - تهران
معلومه بعضی ها از پیگیری جدی این ماجرا فوق العاده وحشت دارن و مبهم موندن ماجرا به نفعشونه . آرش قاتل راحتت نخواهیم گذاشت مطمئن باش .
جمعه 22 آبان 1388

sam1 - انگلیس - لندن
با سلام و معذرت از کلیه دوستان ....باید همشونو گذاشت کنار دیوار و اون کار رو باهاشون کرد..... حالا هر کی میخواد ثواب دنیوی ببره عجله کنه
جمعه 22 آبان 1388

IRAN204 - امریکا - نشویل
این خواهران بسیجی مطمینا از فامیلها ودوستان قاتل اصلی یعنی عباس کارگر جاوید هستند می خواهند از رفع اتهام کنند دنبال یک قاتل دیگه می گردند .دروغ تا کجا شرم که نباشه رهبر دروغگو رییس جمهور قلابی دروغگو تمام این وزیرها ورییسها دروغگو مملکت از دروغ پر شده برید خجالت بکشید .پاینده ایران آزاد. دور باد استبداد.
جمعه 22 آبان 1388

بابک - ایران - سبزوار
این عوضی ها را باید ببرند داخل علف دونی این زنان منفور چهره منفوری از خود به جای گذاشتند.
جمعه 22 آبان 1388

tabasom59 - امریگا - سن حوزه
اخه ارش حجازی با ندا چیکار داشت که واسه اون بیاد ایران .اونو تو روز روشن بکشه فرداش بره؟ اخه ندا چه مهره مهم و سیاسیی تو این مملکت بوده که بخوان ورشدارن؟حجازی درس خونده که جون انسانهارو برگردونه نه جون بگیره.در ضمن اینها خودشون ادم این کارارو دارن وگرنه یه ادم دوره ندیده تو روز روشن به این راحتی ادم نمیکشه و کسیم درست نفهمه چی به چی شد و ین تیر غیب از کجا امد...پس کار خودشونه شک نکنید..
جمعه 22 آبان 1388

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
حالا اینا دلسوز ندا شدن. زشتای بد ترکیب
جمعه 22 آبان 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
واقعا درست میگید جای قاتل و مقتول عوض شده این حرومزادها جای همه چیز را عوض میکنن میکنند شرم هم نمیکنن
جمعه 22 آبان 1388

DADA-S - هلند - آمستردام
اینا که همه بو پیاز داغ میدن چه میدونن سیاست یعنی‌ چی‌ مثله اون خانم که میگفت قبلان حمله از پشت بود الان از روبرو حمله می‌کنن از این جواب‌ها میدن حالا چقدری گرفتن بیان جم بشن اون جا؟.
جمعه 22 آبان 1388

mashady - انگلیس - منچستر
از دیدن زنان با حجاب حالم به هم میخوره مخصوصا اگه عرب باشن دلم میخواد روسری شونو بکشم دو تا کشیده هم بخوابونم در گوششون
جمعه 22 آبان 1388

amirpersia - ایران - تهران
سواد انگلیسیشون منو کشته!!!. We want you (to) return. گرامرو عشق است!!!!.
جمعه 22 آبان 1388

سمندر - ایران - تهران
تهران با جمعیتی ده میلیونی ، آبجی‌ کماندو هیجده نفر...ها‌ها ها‌ها ها‌ها ها. .
جمعه 22 آبان 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
مزدوران وزارت اطلاعاتی عقب افتاده ودروغگوی رژیم خون اشام جمهوری جهل وجنون وغارت خجالت نمیکشند مزدور خودشان که کارت شناسائیش را بعداز جنایتش مردم گرفتن کشته است .قتل ندا ایرانیان ودنیا راتکان داد.مرگ برشماخواهرهای زینب و مزدور.چقدرزشت وکریح هستید.درود به همه جانباختگان راه ازادی.مرگ بردیکتاتوروارتجاع.
جمعه 22 آبان 1388

botparast - ایتالیا - میلان
ای خدا اینا چقدر زشت و نچسبن!!
جمعه 22 آبان 1388

sami uk - ا نگلیس - ردینگ
انا همه ورزن هستنا
جمعه 22 آبان 1388

siamakk - مجارستان - سگد
احساس اختگی بهم دست داد وقتی این انترکیب ارو دیدم.بوی گند عرقشون تا اینجا اومد. بهرحال طرفدررا و صیغه ای های ا. ن. بهتر ازاین نمیشن که.م
جمعه 22 آبان 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف// اومده بود ندا رو بکشه دیگه، عجب خنگی هستی، نکنه تو هنوز نفهمیدی قاتل ندا همون ارش حجازی بود؟
جمعه 22 آبان 1388

massoudoslo - نروژ - اسلو
شما ویروسهای سوراخ! باشه اگه آرش قاتل(!!!) ندا رو بگیرید ، شما هم قاتل سهراب و تمام ندا های دوران انقلاب رو به ما میدید ؟!!! .
جمعه 22 آبان 1388

parang - سوید - سوندسوال
بینوایان - ایران - تهران. هاهاها...ببین ارش گفت بهت بگم از ترس تهدید تو و امضای 19 عفریته صیغه ای شبها جاشو خیس میکنه:-)))))))))))
جمعه 22 آبان 1388

rajoo - قطر - دوحه
کثافتهای بو گندووووووووووووو .. برین گم شین .. شما و امثال شما و اون خامنه ای کثافت قاتل ندا هست ..
جمعه 22 آبان 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
لعنت به تک تکتون هرومیهای بسیجی‌
جمعه 22 آبان 1388

f117 - هلند - المره
بینوایان - ایران - تهران.. لطفا ارش رو به دهانت نوش نوش نکن. sam1 - انگلیس - لندن .. حیف نیست ادم به اینالوده کونه ..اینا بیشتر بدرد احمدی خوشگل میخورند..کبوتر با کبوتر.. بسیجی بانژاد احمدی
جمعه 22 آبان 1388

BLACK OR WHITE - ایران - اصفهان
من عاشق این سواد انگلیسی شون هستم همیشه توی متن هایی که می نویسند یه سوتی پیدا می شه / خدایا آن که عقل دادی چه ندادی و آن که عقل ندادی چه دادی
جمعه 22 آبان 1388

memol2009 - هلند - امستردام
کیلوئی شعار کپی کردن!!! همه از دم غلط و همه غلطها مثل هم!!!! ببین چقدر همشون بی سوادند . تو این همه ادم هیچ کدوم نفهمیدن شعارشون غلطه !!!! iranesabz - هلند - هلند ممنون از توضیحتون.
جمعه 22 آبان 1388

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف ای شیطون حالا بگو کدوم یک از این خواهرجیگرا صیغت بودن
جمعه 22 آبان 1388

bij - المان - المان
قابل توجه بینوایان - ایران - تهران، تمام این بدبختیهایی که برای حکومت اسلامی ایران درست شده زیر نظر انگلیسه :-( بقول دوستت * MIRZADEH Ian Fleming نویسنده دکتر کیمیاگر 007 = آرش حجازی که قاتل خواهر بسیجی ندا اقا سلطان میباشد! این خواهر محجبه به معنای واقعی کلمه مسلمان دو اتشه هدف کور دگراندیشان قرار گرفت همچون بقیه کشته شدگان ٤ ماه اخیر که جمعن کشتگان بسیجی را به بیش از ٨٠ نفر میرساند که البته با عدد ٧٢ گرد میشود تا انگلیس و مزدورانش در ایران شرم کنند و بسیجیانی چون ندا و سهراب را شهید نکنند البته اگر هم بکنند بسیار خوب است چون واژه شهید یک جوری باید حفظ شود! بله ((بعضی ها از پیگیری جدی این ماجرا فوق العاده وحشت دارن و مبهم موندن ماجرا به نفع)) مزدوری چون خامنه ای است که از انگلیس فرمان میگیرد و دست در دست روسیه دارد و به نظامیان و اینتلیگنت سرویس ایران فرمان میدهد که بسیجیان بی پناه را شهید کنند!!! برای همین شما استرداد 007 وابسته نظامی انگلیس و قاتل خواهر ندا و بقیه بسیجیان را خواستارید!!!!!
جمعه 22 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف . mohsen_raja - ایران - تهران. این ابجی زینب های کثیف بی شرف همفکران شما ویروسها هستند از کوههای تورا بورا به سایت امدید؟؟؟؟ننگ بر شما جیره خواران ملا.
جمعه 22 آبان 1388

مجید-آمریکا - آمریکا - تگزاس
MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف . بینوایان - ایران - تهران . حیف که آدم به صورت شما دو تا بندازه. مرگ بر اسلام . مرگ بر جمهوری اسلامی. دوستان سبزم خواهشن سوسول بازی رو بزارید کنار و نگید شعار مرگ ندیم تا حرومزاده های جمهوری اسهالی سر کارن اوضاع همینه که هست اینها باید به درک واصل بشن
جمعه 22 آبان 1388

sanazsarmad - المان - مونیخ
اه کاشکی هیچ وقت تظاهرات نمی کردیم . کاشکی هیچ وقت نمی ریختیم تو خیابونها. حداقل این انگلها صداشون در نمیومد. اخه این انگلها از کجا سر در اوردن. حالم از ایران داره بهم می خوره . این عجوزه ها کی هستند دیگه؟؟؟. حداقل قبلا اینقدر ذات قبیحشون را نشون نمی دادند. دارم افسردگیییییییییییییییییییییییییییییییییی می گیرم من می خواستم برگردم ایران. اونجا یک شرکت مهندسی بزنم و اونجا زندگی کنم. تو را خدا اینقدر اخبار زشت ایران را پخش نکنید دیگه
شنبه 23 آبان 1388

rozleeds - انگلیس - انگلیس
حتما سهراب را ارش کشته.توزندان هم ارش تجاوز کرده.خجالت داره والا.بیشخصتها.
شنبه 23 آبان 1388

asal.bano - انگلستان - نیوکسل
دوستان یه گل ریزون کنید من چند متر نخ بخرم این پشمالوها را بند بندازم. ابروی ایران نره. وکس هالیودی لازم دارن البته رو صورت کریه شان. ادم هم اینقدر زشت اه اه.
شنبه 23 آبان 1388

rozleeds - انگلس - انگلس
سلام دوستان من عضوجدیدم
شنبه 23 آبان 1388

sima sangchi - سوئد - استکهلم
لعنت به تک تکتون هرومیهای بسیجی‌
شنبه 23 آبان 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
زنیکه های صیغه ایه شپشو.
شنبه 23 آبان 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
اینها چقدر میسوزند از اون که رفت عقل داشت. مثل شما نبود که صیغه آخوندها که هر. شب توی بغل یک نفر بخوابد. ببق ببق
شنبه 23 آبان 1388

zidane010 - قطر - دوحه
این خواهرانه بسیجی چقدر شبیه احمقی نژاد هستن
شنبه 23 آبان 1388

aghakian - ایران - تهران
سازمان سیا سابقه ای بسیار طولانی داره برای جنایت قتل و غارت کشورهای ضعیف تر . شهادت دختر مظلومی مانند ندا که هزار دلیل مدرک وجود داره که سناریویی کاملا ساختگی است ( فیلمها را که بعضا توسط دوربین هندی کم گرفته شده و چند دقیقه بعد روی خبرگزاریهاشون منتشر شده و حتی عکسهای خصوصی که از قبل در اختیار داشتن این مسله را کاملا ثابت میکنه و آدم خیلی باید خنگ باشه که بگه کار بسیجی یاکسی دیگریه .البته آرش حجازی از همه مشکوکتر ه که عامل قتل بوده ولی او فقط میتونه عامل قتل باشه ولی گناه اصلی گردن سازمانهای استعمارگران غربه یک عده هم فقط چشم و گوش بسته چیزی را قبول میکنن و ندا ندا میکنن باعث بدبختی کشور همین آدمها هستند
شنبه 23 آبان 1388

ashoor - ایران - تهران
باید یه راهی پیدا کنن تا به زنهای بسیجی هم حق ماموریت بدن !!!
شنبه 23 آبان 1388

rezamir13400 - ایران - تهران
واقعا ادم نمیدونه چی بگه
شنبه 23 آبان 1388

rezamir13400 - ایران - تهران
واقعا ادم نمیدونه چی بگه مردم رو تو خیابان میکشن میگن قاتل یکی دیگه س
شنبه 23 آبان 1388

Kavkaz - ایران - تهران
بازم تو بدبخت بینوا دهن لجنت را باز کردی بدبخت!دیگه تمام دنیا میدونن کی ندارو کشته.
شنبه 23 آبان 1388

pinkstar - امریکا - تنسی
این کلاغا چی میگن این وسط ؟یکی ازون یکی کریه تر و میمون تر و شپشتر .حیف عکس اینا تو دست این کفتارهای بی سروپا....
شنبه 23 آبان 1388

$persian$ - ایران - تهران
خوشگل بین اینا پیدا نمیشه همه چرک صورت هستن درست مثل درونشون
شنبه 23 آبان 1388

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - راه مالرو .. آرتمیا جان! خودمونیم اصطلاح «کوههای تورا بورا» رو از من یاد گرفتی ها! حق کپی رایتشو باید بهم بدی!
شنبه 23 آبان 1388

rose1 - کره جنوبی - سئول
واقعا دیگه نمیدونم چی بگم...بیسوادی و نفهمی تا این اندازه؟؟؟؟
شنبه 23 آبان 1388

abiye ab - فرانسه - پاریس
امیدوارم که در آتیش همون جهنمی که بهش معتقدین, بلال بشین, پود پود بشین و دود بشین و برین هوا.
شنبه 23 آبان 1388

forugh1041347 - فرانسه - پاریس
جناب MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف. حیف از اون اسم که روی خودت گذاشتی. میرزاده عشقی کجا تو و اون رهبر قاتلت کجا؟. ضمنا به جای اینکه دنبال راز قتل کندی و غیره باشی. برو راز قتل سید احمد خمینی را کشف کن و سعید امامی و بقیه کسانی که اون زیر زیرا کشته میشوند تا نظام سرپا بمونه.
شنبه 23 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
aghakian - ایران - تهران.. بلای سیا در امریکا بخوره تو سر ...ت. اونها هر کاری می کنند به منافع کشورشان شما ها 1..جیب خودتان..2..جیب غیر ایرانی.
شنبه 23 آبان 1388

satelite - امارات - ابوظبی
این چند راس خواهرن یا برادر! قدرت خداچقدر نکبتن!!!
شنبه 23 آبان 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
تو یه جمله 5 تا غلط هست!!خاک بر سرتون!
شنبه 23 آبان 1388

asir@.P - فرانسه - پاریس
کشته شده های دیگر چی؟ آنها را چه کسی کشته؟ آنها هم رفتند انگلیس ؟چون این قتل شاهد و مدرک دارد و فیلمش همه جا پخش شده نمی دانند خودشان را به کدام در و دیواری بزنند و بهانه های مسخره می آورند انگار مردم ما و همه دنیا خ. تشریف دارند و هیچ نمی فهمند!! این همه توهین به عقل و شعور مردم تا کی؟!این همه پرروئی تا به کی؟ انگار برای بچه های دو یا سه ساله افسانه تعریف می کنند و توقع دارند پدر و مادر این بچه ها هم افسانه را باور کنند! ندا اولین زن ایرانی نیست که به خاطر مخالفت با این نظام کشته شده ولی اولین زن ایرانیست که همه دنیا از چگونگی کشته شدنش خبر دارند و این نظام هیچ توجیهی برای این قتل پیدا نکرده جز مشکوک جلوه دادنش در نظر یک مشت چشم و گوش بسته دنباله رو. فیلمبرداری از یک صحنه توسط چند دوربین با وجود آن جمعیت کجایش مشکوک است؟! وجود انسان های با وجدان که به این قتل شهادت میدهند کجایش مشکوک است؟!کمی هم به عقل خودتان شک کنید!
شنبه 23 آبان 1388

bij - المان - المان
aghakian - ایران - تهران، مگر انروز یک دختر خانم علیه حکومت اسلامی اعتراض کرد و از طرف اجنبی کشته شد؟! مغلطه تا کی؟! جوابت را در کامنتم به بینوایان - ایران - تهران بخوان شاید از اوهام بیرون ایی!!!
شنبه 23 آبان 1388

Kaweh - آلمان - مونیخ
اگه کسی ندونه فکر میکنه ندا هم از تیپ خودشون بود و مثل خودشون لباس میپوشید. فیلم مرگ ندا و عکسهای اونو ببینید و ببینید آیا ندا هم از اینا بود یا نه. شما خواهران زینب که معمولا شبکار هستید یه نیگاه به تیپ خودتان و یه نیگاه به تیپ ندا بیندازین و برین جایی دیگه که خدا روزیتونو بده. خودم براتون از آلمان ماشین صورتتراشی مبفرستم
شنبه 23 آبان 1388

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
من بد بد بد-اخ اخ اخ.صیغه کرده فاطی کماندو.نا لایق نام میرزاده(خدا روشکر یکی از کاربران عقل کل میرزاده عشقی رو میشناسه).من حرومزاده جمهوری اسلامی ووو----نشود دریا(باقیش روخودتون می دونید) -با این همه نه جواب در خوری داشتید نه توان پذیرش دگر اندیشی.صورت مساله هنوزباقیه.
شنبه 23 آبان 1388

ghazal11 - المان - برلین
سلام من عضو جدیدم.
شنبه 23 آبان 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو//. [من مدتها در این سایت بوده ام رژیمی ها.پان تورکهای طرفدار الحاق اذربایجان به ترکیه یا اذربایجان بالا را می شناسم و یک...کد. را که اینها در کامنت خود دارند ] نقل قولی از شما خواهر گرامی ام ارتمیس؛ یادم افتاد به کامنت حمیدتن تن عزیز خطاب به یکی از کاربران تازه عضو شده این سایت که کسی به او خوش امد نگفته بود ایشان ضمن عذر خواهی ازطرف بقیه گفته بودند که؛ بچه های این سایت بیشتر علاقه به نوشتن دارند تا خواندن.من هم مدتهاست توی این سایتم هیچکدام از مشخصه هایی که مرقوم فرمودید ندارم؛ نه رژیمی،نه جیره خوار کسی ونه از کوههای تورا بورا!
شنبه 23 آبان 1388

manenarenji - المان - اسن
بینوا بدبخت درمونده جون تو با تهدیدی که کردی ارش اون ایرانی دلیر و ازاده از ترسش دیگه خواب نداره.بارها بهت گفتم مزدور ...همگی از تو و اربابان کثیفت بیزاریم.
شنبه 23 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
mohsen_raja - ایران - تهران. اگر بصورت طنز جواب میرزاده را دادید..پوزش.همین
یکشنبه 24 آبان 1388

siamakk - المان - کلن
اینا زنن یا که ..ن؟
یکشنبه 24 آبان 1388

mehr47 - ایران - تهران
MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف تو هر وقت گفتی قتل های زنجیره ای مرگ احمد خمینی رابطه ایران و اسرائیل پیدا شدن موشک در مقر ناتو کشته شدن سعید امامی غیب شدن 300 میلیارد دلار اعدام های 67 ترور مخالفان در خارج کسب پورسانتهای بالا در قرارداده........کار چه کسی بوده ما دربست این آرش حجازی جنایت کار را تحویل میدیم.
یکشنبه 24 آبان 1388

sibzaminirani - ایران - ایران
خوب حالا که قاتل مروه الشربینی به حبس ابد محکوم شد دیگه چی دارن که بگن؟. گرچه از اول هم این دو موضوع درواقع هیچ ربطی به هم نداشتند!
یکشنبه 24 آبان 1388

f117 - هلند - المره
مجید-آمریکا - آمریکا - تگزاس..... درود فراوان به تو....از دلم گفتی....مرگ بر این اشغالهای تازی و خودفروش
یکشنبه 24 آبان 1388

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
پس موارد مورد اشاره مهر47 وحضور آرش 007 از یک نوعند؟؟؟مهر 47 بازم درود به شرفت که در صدد توضیح وتوجیه(هر چند کودک /عوام فریبانه)بر اومدی.
دوشنبه 25 آبان 1388

Bijan_London - انگلستان - لندن
اینا فکر می‌کنن بقیه هم مثل خودشون خرن . آخه بابا خریت هم حد داره
دوشنبه 25 آبان 1388

mehr47 - ایران - تهران
MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف واقعا این همه سوال بی جواب بچه گانست؟؟؟؟ پس دیگه بحث چه فایده ای داره؟ موفق باشی
دوشنبه 25 آبان 1388

Banooye Irani - آمریکا - هیوستون
bavar88 - هلند - امستردام اینها کس و کارات هستند...کودومشون خواهر فاطمه کماندو زن صیغی ات هست؟؟؟؟کجایی؟؟؟؟لالمونی گرفتی؟؟؟ مفت خور؟؟؟؟ رفتی پول مزدوریت رو بگیری؟؟؟؟بیا ببین ...رت و صیغه ایت اینجان .
دوشنبه 25 آبان 1388

dbsh3000 - سوئد - یوتبوری
متاسفانه افرادی وجود دارند که یکی از دوستان نزدیک هم مثل این MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف فکر میکنه افکار اینها دائی جان ناپلئونیه عقیده دارند که تمام دنیا رو یک گروه خاص اداره میکن و ملتها هیچ کارن . در هیچ مراسم و راهپیمائی هم شرکت نمیکند فقط زر مفت میزند
سه‌شنبه 26 آبان 1388

farshid2009 - مالزی - کوالالامپور
بابا اینا فقط ژست می گیرن که خودی نشون بدن......به خدا همه زنهایی که ادعای بسیجی بودن دارن فساد اخلاقی دارن. بیشتر خانمهایی که من باهاشون سکس داشتم بسیجی بودن.
سه‌شنبه 26 آبان 1388

paramis - ایران - شیراز
ای بابا شماچتون شده اینا هم دل دارند این آرش خوشتیپه حسودیشون میشه که با زنای خارجی باشه
چهار‌شنبه 27 آبان 1388

+0
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.