اجرای دسته جمعی ترانه ایی در باره ندا توسط داریوش , ستار , مرتضی , Mams Taylor و دیگر هنرمندان - ویدیو

اجرای دسته جمعی ترانه ایی در باره ندا

توسط داریوش , ستار , مرتضی , Mams Taylor و دیگر هنرمندان


آنتی اسلام - ایران - اهواز
عالی+بی نظیر+ماندگار
شنبه 13 تیر 1388
 
Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
خیلی زیبا بود. موهای تنم سیخ شده و گریم گرفته.
مرسی از این کار بسیار قشنگ و پر محتوا و سپاس از همه عزیزانی که درد را با هنر به مردم دنیا نشان داده و فریاد همدلی سر میدهند.
پیروز باشید. به امید آزادی همه انسانهای دربند ...
شنبه 13 تیر 1388
 
khas - ایران - ایران
مرگ بر جمهوری اسلامی را تبلیغ کنیم
تا اخوند کفن نشود این وطن وطن نشود
شنبه 13 تیر 1388
 
nazanin 2009 - ایران - ارومیه
ایواییییییییییییییییییییییی ای خداااااااااااا اه من بازم نمیتونم این ویدپوهارو ببینم...
شنبه 13 تیر 1388
 
mah1 - ایران - تهران
فوق العاده زیبا بود. ازادی سرانجامه این قیامه . شاید امروز نه ولی فردا حتما..
شنبه 13 تیر 1388
 
irooni2009 - ایران - تهران
خیلی حالب بود دستتون درد نکنه. به امید گردهمائی همه ایرنیان آزاده جهان در میدان آزادی و دارزدن خامنه ای خونخوار و اطرافیانشان در همان محل
زنده باد آزادی . مرگ بر دیکتاتوری دینی .
شنبه 13 تیر 1388
 
omidomid - هلند - امستردام
خسته نباشنددوستان هر حرکتی قطعا قابل تقدیر است. جذب توجه جهانیان هم بجای خود ولی ایکاش اینقدر حجم انگلیسی زیادنبود...
شنبه 13 تیر 1388
 
kili_patilaki - قطر - دوحه
آها.
شنبه 13 تیر 1388
 
farhaad - سویس - لوگانو
زیبا بود...درود بر شما ها..مرگ بر ولایت فقیه
شنبه 13 تیر 1388
 
albalo - انگلستان - لندن
هر چی هست زیر سر این اوباما ست.بچه های ایران با حکومت مشکلی ندارند فقط ازادی بیشتری میخوان و اصلا دوست ندارند ایران زیر سلطه امریکا باشه یا در امور ایران دخالتی داشته باشه.حالا همه ترسو ها انقلابی شدندوشعر میخوانند .کاسه داغ تر از اش شدند.
شنبه 13 تیر 1388
 
shahram khosh maram - ایران - تهران
من برای اولین بار میبینم هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و استادان، ایرانیهای داخل و خارج، روزنامه نگاران، و افراد داخل و خارج نظام، مردم ایران و دیگر کشورهای خارجی‌، همه با هم متحد شده اند و از موسیقی‌، هنر، اینترنت، ورزش، موبایل و همه چیز استفاده میکنند که از همدیگر حمایت کنند و این سد اطلاعاتی‌ و سانسور شدید مطبوعات را بشکنند.من توی خواب هم نمیدیدم که روزی Bon Jo vi فارسی‌ بخواند. من به هموطنان خودم افتخار می‌کنم که صدای خود را به این قشنگی‌ به دنیا رساندند.
شنبه 13 تیر 1388
 
maralsha - ایران - تهران
خداییش اگه نمی خوندن سنگینتر بودن...
شنبه 13 تیر 1388
 
elvis2002 - سوئد - گوته برگ
دوستان گرامی
موسوی و افراد دیگری که گوشتشون مستقیما زیر دندون خامنه ای است نمی تونند در مورد 18 تیر حرفی بزنند یا هماهنگی بکنند. خودمون بین هم باید هماهنگ بشیم و بیش از همه این بار روی دوش شما دوستانی هست که نفوذ بیشتری دارد حرفهاتون.
دو نکته هست
یکی اینکه همین الان باید در مورد 18 تیر حرف بزنیم. هدف که این نیست که دور روز قبل یک برنامه ای اعلام بشه و مردم رو بکشونیم تو خیابون و زخمی و کتک خورده بدهند. هدف اینه که رژیم امروز بفهمه این بلوا تمومی نداره اگر کوتاه نیاد. لذا خیلی مهمه که از امروز در مورد یک برنامه خیلی توفانی مثل بهمنی که رو سرشون خراب میشه اگر کوتاه نیان و به حرف مردم توجه نکنند صحبت کنیم.
دوم اینکه متاسفانه جو هیجانی و عطشی که برای خبرهای تازه وجود داره اجازه نمیده روی برنامه های بلند مدت تر تمرکز بشه. پیشنهاد برای برنامه 18 تیر راهپیمایی در چند منطقه تهرانه به صورت همزمانه که امکان تمرکز بسیج وجود نداشته باشه و حضور در راهمپیمایی هم با توجه به مختل شدن امکانات حمل و نقل و ترافیک در روز راهپیمایی برای مردم اسون باشه.
اگر 18 تیر مجبور به حکومت نظامی نشند ما باختیم. بهترن گزینه اعلام رسمی ترسیدن اینها و حکومت نظامی است. هم هزینه مردمی اش پایینه و هم قدرت در هم کوبیدن قداستشون. هدف ما باید به سمتی باشه که امروز با ارائه برنامه هایی که غیر قابل پیش گیری باشند مجبورشون کنیم اعلام حکومت نظامی کنند. لکه ننگ کامل میشه و رنگ حرکت از بحث بر سر تقلب مستقیما به سمت آقای خامنه ای منتقل میشه. یک نقشه کامل گوگل برای راهمپیایی در چند منطقه تهران با ذکر محلهای دسترسی اماده کردیم در این ادرس
https://chebaayadkard.blogspot.com/2009/06/18.html
متاسفانه اون وبلاگ تازه تاسیسه و برد کافی نداره. به کمک شما و دوستان مثل شما که نفوذ بیشتری دارند خیلی نیاز هست برای اینجاد هماهنگی بین مردم.پیشنهاد من اینه که همه وبلاگ نویسهایی که نفوذ کافی در فضای وب دارید همزمان برنامه 18 تیر رو به صورت پیشنهاد مشترک یا پیشنهاد یک شهروند که شما پسندید اعلام کنید.مسیر های برنامه رو من با دقت تنظیم کردم که امکان فرار از کوچه های زیاد برای مردم فراهم باشه و منطقه نسبتا مسکونی باشه و امکان فیلم برداری از خونه ها میسر باشه. بعلاوه استفاده از گاز اشک اور هم در مناطق بیشتر مسکونی سخت تره.برای روز برنامه پیشنهاد سبز کردن کف خیابونها با رنگ سبز هست. اینطوری لازم نیست مردم زیاد در یک میدان بمونند و قبل از متفرق شدن می تونند کل میدون را مارک کنند.امیدوارم درنگ نکنید. فضای وب به هدایت شما ها نیاز داره. وقت تنگه. اگر این فضا بخوابه دیگه برگردوندنش خیلی سخته. صدای شما خیلی مهمه و به مردم برای توجهی که بهتون میشه مدیونید.
--پی نوشت:
پیشنهاد: میشه همین برنامه رو همزمان در شهر‌های دیگه پیاده کرد. مخصوصاشهر‌های بزرگ که دانشگاه‌های بزرگ هم دارند.برنامه ریزی با دوستان ساکن اون شهر‌ها خواهد بود. پیشنهاد بعدی این هست که هر کس میتونه از دوستانی که در شهر‌های دیگه داره دعوت کنه که ۱۸ تیر به تهران بیان. یک شب مهمون شما دوست دعوت کننده باشن تا هم همدیگرو ببینین هم برای آزادی کشورمون کمکی‌ کرده باشین. دوستانی که وبلاگ دارند این مطلب رو به صورت یک پست رو وبلاگ شون بگذرند تا بتونیم تا اون روز هماهنگی لازم رو انجام بدیم.
شنبه 13 تیر 1388
 
MAHBOOBEH - بلژیک - بروکسل
خیلی زیبا بود اشک ریختم و گوش دادم خداوندا معجزه ای کن و جوانان ما را از دست این شیادین نجات ده.
شنبه 13 تیر 1388
 
bigmoeshah - امریکا - ویرجینیا
کار جالب و قشنگی بود دیگه صدای خواننده های خارج از کشور هم درامد. کاشکی صدای همه ملت غیور وطنپرست ایرانی را هم درکنار یکدیگر بشنویم . همه ملت بپا خیزید و دست بدست هم پیش بسوی ازادی برای ایران وایرانی .دست خدا بهمراه تمام ملت ......
شنبه 13 تیر 1388
 
mitra.d - المان - هانوفر
دمشان گرم جالب بود. اما این شعرها و سرودها جای خالی شهیدان را پر نمیکنه .ایا جواب خانواده های د اغ دار و زندانی این است یا همه باهم دست در دست هم داده وفریادمان را به گوش سازمان ملل برسانیم قبل از اینکه صدها جوان دیگر در زندانها به دار اویخته شوند.
شنبه 13 تیر 1388
 
khodesheh - المان - فرانفورت
مرسی از همه این هنرمندان.مخصوصا داریوش که همیشه برای ایرانمون ترانه های زیبا داره.دوباره میسازمت وطن اگر که با خشت جان خویش ستون به سقف تومیزنم اگرکه بااستخوان خویش...
شنبه 13 تیر 1388
 
keylas - ایران - تهران
آفرین بر ملت آزادیخواه.
بچهای ایران ببینید به هر حال هر ایرانی‌ به سهم خودش می‌خواد صداشو به جهان برسونه.درود به شرف شماهایی که مشتتون رو گره کردید جونتون رو گذاشتید کف دست و ایستادید جلوی قسلان که حق ما آزدیست..ببینید مابقیی راه رو هم بچهای اون طرف آب دارن میان جلو،باور کنید که بیشترشون دستشون بستست ولی‌ با شماها هم صدان،اونا هم دلشون خونه به خاطره ظلمی که داره در حق هممون می‌شه اونا هم میخوان با شما همصدا باشن،درسته ایران نیستن،و نمیتونن پا بپا بیان با شما،اما هم کلامن،هم صدا،قلبشون برا ازادی میطپه. آزادی حق همه ماست چه خارج چه داخل ایران همه ایرانیم،هم وطن،همدردیم.پس بدونید ما تنها نیستیم،ما مشتمون گره خرده شده،حداقل از این جریان به بعد دیگه پشت هم هستیم...آزاد باشی‌ ایران.آباد باشی‌ ایران.
شنبه 13 تیر 1388
 
kave25 - امریکا - واشینگتن
به امید روزیکه تمامه ملت ایران با هم در یک روز این رژیم را از میان بردارند.
شنبه 13 تیر 1388
 
arashekamanghir - المان - کاسل
elvis2002 - سوئد - گوته برگ
درود بر تو .فکر بسیار خوبیست.ولی ما که در خارج هستیم میتونیم دم سفارتخانه ها جمع شیم و اعتراض کنیم.من از نگاه و خودشه در فرانکفورت
تقاظا میکنم که دنبال اجازه تجمع قانونی شده و ساعت اش را اعلان کنند
متشکر. وظیفه ما در اروپا نشان دادن مخالفت با احمدی نژاد و نظام دیکتاتور
به مردم و سران سیاسی این کشورهاست .بگوئیم اینها منکران هولوکاست
هستند و با مردم خود هم همان جنایت را حتی فجیعتر انجام میدهندو اگر اکنون در مقابل این جنا یات سکوت کنند.در فردائی نچندان دور شاهد هولوکاستی وحشتناکتر و فجیعتر میشوند.که من نامش را هولوکاسته اتمی
میگذارم. به امبد پیروزی
شنبه 13 تیر 1388
 
zananeh - دانمار - اهوس
2002ٍٍٍٍ ـ سوئد - گوته برگ
مرسیییییییییییی برای همه شما وبچه ها ارزوی سلامت و موفقییت میکنم. به امید ازادی
شنبه 13 تیر 1388
 
pouya005 - کانادا - تورنتو
اقا کسی از تورنتو خبری نداره ؟ اگه خبری ذاریذ به من هم بگین... ممتون میشم.....
شنبه 13 تیر 1388
 
sanaz1swe - سوید - ستگهلم
سعدی کجای بیدار شو که تو هم رپ کردن
شنبه 13 تیر 1388
 
majid63 - فراسه - پاریس
آفرین آفرین آفرین....خداوندا معجزه ای کن .مرگ بر جمهوری اسلامی.تا اخوند کفن نشود این وطن وطن نشود
شنبه 13 تیر 1388
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز
تقدیم به بچه های گروه فشار و حزب اللهی هایی که ملت ایران را بی رحمانه میزنند.

شاعر ایرج جنتی عطایی
خواننده داریوش اقبالی

تو به خود نگاه می کنی
آینه سیاه می کنی
پرده بر ترانه می کشی
پنجره تباه می کنی
من ستاره آه می کشم
دست روی ماه می کشم
نوازش نسیم می کنم
روی شب نگاه می کشم
میعاد گاه ما انسان و آبادی
تاریخ و آینده، میدان آزادی

تو با گلوله من با گل،
تو با شلیک من با آواز ،
تو زرد نفرت کبود کین ،
من سرخ عشق و سبز پرواز
کسب تو قتل گل و شبنم ،
اعدام باد و نور و دریا ،
کار من کشت چراغ و دف
تیمار رنگ و رقص و رویا ،
میعاد گاه ما انسان و آبادی
تاریخ و آینده، میدان آزادی
شنبه 13 تیر 1388
 
aria-aria-nl - هلند - روتردام
وطنم ایرانم مادرم دوستت دارم تا ابدیت به امید ازای
شنبه 13 تیر 1388
 
ghorbate sabz - قبرس - قبرس
مرسی واقعا عالی بود.این همصدا بودن مردم از همه چیز زیباتر .دوباره میسازمت وطن اگر که با خشت جان خویش
شنبه 13 تیر 1388
 
arashbehdin - امریکا - اتلانتا
albalo - انگلستان - لندن

مردم با این حکومت مشکل ندارند؟!!! چه حرف حنده داری! هر شب هزاران تن بالای پشت بامها فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر میدهند. مردم به ویژه پس از سرکوبهای وحشیانه و کشتار مردم بی دفاع که حق خود را میخواستند از رژیم متنفر شدند و اصلا هیچکدام از این اراذل و اوباش را شایسته حکومت بر ایران نمیدانند. به زودی این حرکت مردم به سیلی تبدیل خواهد شد و گریبان این حکومت جنایتکار را خواهد گرفت! این حکومت به شدت آبرو و اعتبارش را در دنیا هم از دست داده و هیج کشوری حتی عقب مانده ترین کشور افریقایی ریخت نحس و بد ترکیب احمدی نژاد را نمیخواهد در کشورش تحمل کند.
شنبه 13 تیر 1388
 
آنتی اسلام - ایران - اهواز
I have received the following, but I am not sure if it true. But you better be prudent and careful.
Cheers,
XXXX

This link is malicious set up by iranian goverment to hunt protestors,DO NOT CLICK ON IT!!! DO NOT CLICK "I SUPPORT IRANIANS INSIDE IRAN"
مهم مهم مهم
مهم مهم مهم !!!!!! مواظب باشید
don't click on "I support Iranians inside Iran"
قابل توجه افرادی که عضو «فیس بوک» هستند:
یک دوست به من خبرداد وقتی عبارت زیر روی فیس بوک شما مشاهده می‌شود ، روی آن کلیک نکنید. یک حقه اینترنتی است که اگر روی آن کلیک کنید ، می توانند تمام محتوای فیس بوک شما را بخوانند و به آن دسترسی داشته باشند و حتی از طرف شما نظر بدهند.
این هم عبارت
I support Iranians inside Iran
مواظب خودتون باشین
شنبه 13 تیر 1388
 
chkavak - ایران - تهران
آینده ما ایرانی آزاد و فاقد و رها از آخوند و تعصابات مزخرف دینی و مزدوران منفور اسلامی.
شنبه 13 تیر 1388
 
azadeh_azadegi - استرالیا - سیدنی
با درود خدمت همگی واقعابی نظیر بود وتکان دهنده.
شنبه 13 تیر 1388
 
azadeh_azadegi - استرالیا - سیدنی
با درود خدمت همگی واقعابی نظیر بود وتکان دهنده.
شنبه 13 تیر 1388
 
azadeh_azadegi - استرالیا - سیدنی
با درود خدمت همگی واقعابی نظیر بود وتکان دهنده.
شنبه 13 تیر 1388
 
azadeh_azadegi - استرالیا - سیدنی
با درود خدمت همگی واقعابی نظیر بود وتکان دهنده.
شنبه 13 تیر 1388
 
azadeh_azadegi - استرالیا - سیدنی
با درود خدمت همگی واقعابی نظیر بود وتکان دهنده.
شنبه 13 تیر 1388
 
RUHOLLAH - سوئد - استکهلم
یادتون نرود (رهبر روسی ما قاتله / ولایتش باطله).
( رئیس جمهور میرحسین پس بگو یا حسین)
(جوجه میمون زشت انتر زمانه احمدی نژاد قاتل).
شنبه 13 تیر 1388
 
goldman - انگلستان - منچستر
واقعا باید خجالت بکشین کی شما رییس جمهور به این قدرت دیده بودین همون خاتمی مگه نبود ترسو .
دورد بر احمدی نژاد
شنبه 13 تیر 1388
 
hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
albalo - انگلستان - لندن
چی زیر سر اوباما هست؟ چه کرده جز اینکه از حق ازادی بیان مردم ایران دفاع کرده؟ کی گفته که مردم ایران با حکومت ایران مشکل ندارن؟ تمام مشکل مردم ایران حکومت زورگوی ایران هستش. نفست از جای گرم در میاد. تو هم به جای اینکه ایراد بگیری کاری انجام بده.
شنبه 13 تیر 1388
 
habibollah - ایران - تهران
خدایی الان کل دنیا داره میگه چی به سرملت ایران اومده؟که نمیتونن این آشغالهاروازبین ببرن.مگه این ملت همون ملتی نیست که شاه بااون عظمت روازتخت آوردپایین؟
جداچرا؟
خدایی یه همت میخوادوبس.
شنبه 13 تیر 1388
 
shirdelan2009 - هلند - ایده
همگی میگیم 1 صدا / شیر دخت ایران ندا
شنبه 13 تیر 1388
 
chelsea zardooi - اتگلیس - منجستر
به امید ازادی زیبا بود افرین بر شما
شنبه 13 تیر 1388
 
Aryakish - اترپش - وپن
با درود بر شما ایرانیان ازاده ! goldman - انگلستان - منچستر -نه این خوبه نه ایشون لعنت به هر دو تاشون!ملا جاش تو مسجده و انتر تو باغ وحش!
شنبه 13 تیر 1388
 
postman - ایران - شیراز
همگی میگیم 1 صدا / شیر دخت ایران ندا
شنبه 13 تیر 1388
 
hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
albalo - انگلستان - لندن
goldman - انگلستان - منچستر
تو این سایت به شما اجازه داده میشه که بیائید و نظرتون را ازادانه بگید. همون حقی که دولت ایران و در صدر ان خامنه ای و احمدی نژاد از مردم ایران صلب کردند. یاد بگیرید و به نظرات دیگران احترام بگذارید. اگر کسی باید خجالت بکشه اون شما هستید که در اروپا زندگی می کنید و از دیکتاتور دفاع میکنید. ننگ بر دیکتاتور
شنبه 13 تیر 1388
 
nazanin 2009 - ایران - ارومیه
goldman - انگلستان - منچستر
مرسی از جکت کلی خندیدیم..
شنبه 13 تیر 1388
 
sami_rad - انگلیس - لندن
ننگ بر رژیم اخوندی.
شنبه 13 تیر 1388
 
aria-aria-nl - هلند - روتردام
goldman - انگلستان - منچستر
تو در انگلیس چه... میخوری ... را گم کن برو ایران
شنبه 13 تیر 1388
 
p i n g i l i s h - ژاپن - توکیو
nazanin 2009 - ایران - ارومیه
برای دیدن ویدئو‌ها باید یکبار flash player را از روی کامپوتر پاک کنی‌ و دوباره ورژن جدیدش که مجانی هم است را دانلود و سپس install کنی‌ مطمئن باش درست می‌شه .
شنبه 13 تیر 1388
 
albalo - انگلستان - لندن
اولا حامد58 از سوئد. این سایت مطعلق به شما نیست و هر کسی میتونه نظر خودش رو بده دلیل نمیشه چون با شما هم عقیده نیستیم نظر ندیم.تو هنوز معنی دموکراسی و نمیدونی چیه.تو باید خجالت بکشی که هم خودت رو فروختی هم میخوای مملکت بفروشی.چرا نمیری ایران تا حقت بگیری باید الان اونجا بودی.تو چه کاری کردی؟هیچی فقط رفتی دم سفارت داد زدی.برو ایران جلوی گلوله تا اتیشت بخوابه.
شنبه 13 تیر 1388
 
hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
albalo - انگلستان - لندن
اگر سوادت اجازه میده و نوشته من را خوب خوب بخوانی میبینی که من نگفتم که تو حق اضحار نظر نداری. بلکه نوشتم که یاد بگیر و به عقاید دیگران احترام بگذار. چون نوشته بودی که مردم بایستی که خجالت بکشند. پس این تو هستی که معنی دموکراسی را هنوز نفهمیدی. چون اگر کسی حرف حق بزنه به قول تو باید خجالت بکشه. من خوشحالم از اینکه خودم را به ازادی و دموکراسی فروختم. نه مثل تو و امثال تو که خودشان را به دیکتاتور و قاتل و خائنین به ایران فروختند. من کجا هستم و چه می کنم ربطی به تو و اون رهبر جاهلت نداره. ولی مطمئن باش از هیچ کاری برای شناساندن دیکتاتوری رهبرت به مردم دنیا دریغ نمی کنم. تو مرا با گلوله تهدید می کنی انوقت دم از دموکراسی میزنی؟!!! نمیخواهم که به تو توهین کنم. چون لیاقتش را نداری جاهل نادان
شنبه 13 تیر 1388
 
borzoopersia - انگلیس - بیرمنگهام
مشکل اصلی ما ایرانیان دین و مذهب است. ای کاش مذهبی نبود تا آخوندی باشد. اجرای بسیار زیبایی بود. درود بر روان پاک ندا ندای آزادی ایران.
ریشه اهریمنان دین است دین
خلق و خوی مذهبان کین است کین
شیعه سنی میکشد سنی یهود
هرسه دارند تیغ عیسی بر جبین
سیک وهندو همچو آب و آتشند
گرخدایی هست اینجا را ببین
قادر مطلق خداوندا کجاست
کشت و کشتار است این جا در زمین
ارحم و راحم خداوندا چرا؟
میکشد آخوند مردم اینچنین
گر تو دانا و توانا مطلقی
چون نباشد عالمت بهتر از این؟
آدم و حوا ندادی مذهبی
بی نهایت مذهب اندر هند و چین
مذهب این مذهب بلای جان ماست
بهر انسان است انسان در کمین
گر نبود این دین و مذهب در جهان
میشد این جا باغ فردوس برین
یکشنبه 14 تیر 1388
 
nazanin 2009 - ایران - ارومیه
p i n g i l i s h - ژاپن - توکیو
بابا بخداflash playram نصب کردم هیچکدوم جواب نمیدههههه:(((
یکشنبه 14 تیر 1388
 
albalo - انگلستان - لندن
حامد58ازسوئد.چقدر ... زیادی می خوری بهتر بود اولین نوشته من خوب بخوانی بیسواد خائن.بعد نظر مزخرف خودت رو میدادی وهمینطور ا...ق جواب دوم من خوب میخوندی.بهتر قبل از اینکه زیادئ اروپایی بشی برگردی به دهاتتون وبه جای شغل قبلیت گوسفند چرانی دو کلاس درس بخونی تا ذره ای سواد داشته باشی تا موضوعات با هم قاطی نکنی.تو وامثال تو بچه ها رو بیرون کشیدید تا کشته شوند.من میگم خوب تو که اینقدر مخالفی برو .اونجا نشین ..ر ..ر کن.تو ترسوئی یک فراری که از دور میگه من ال من بل میکنم.تو جوجه ترسو در حدی نیستی که من تهدیدت کنم.خودت زیاد گنده نکن نادان ا..ه.تو رو چه به سیاست برو در اروپا ... بودن بده تا بهت جواب رد ندن بفرستنت ایران ترسو.خائن
یکشنبه 14 تیر 1388
 
albalo - انگلستان - لندن
حامد58 از سوئد.من نمیدونم تو چی میگئ خودت می اندازی وسط.عین ادم و بچه های دیگه نظرت بده وراجع به کسی لازم نیست تو ترسو اظهار نظر کنی.برو به نوکری اجنبی ها برس.
یکشنبه 14 تیر 1388
 
hamed_58 - سوئد - گوتنبرگ
albalo - انگلستان - لندن
من تا الان نمی خواستم به تو توهین کنم. ولی تو به جز توهبن و افترا چیزی نگفتی. تو نمی دونیمن ی میگم چون تو زبون ادم نمی فهمی. درست مثل اربابت. من ترسو هستم یا تو ای بزدل. من نوکر اجنبی هستم یا تو و اربابت که به جای خدمت به مردم ایران سرمایه ملت ایران را به جیب یک مشت سارق بین المللی می ریزند. شما وقتی که جواب درست و حسابی ندارید که بدهید رقیبانتان را نوکر اجنبی می خوانید. پس لطفا به من بگو که تو در مملکت اجنبی چه غلطی می کنی؟ برگرد برو پیش اربابت و به پاچه خوارگیت در انجا ادامه بده. هر چندکه خوب می دانم که شغل شریف امثال تو در خارج از ایران چیست. ادم فروشی.
یکشنبه 14 تیر 1388
 
haghju2009 - انگلیس - لندن
این اخوندهای کثیف اخرین نفسهاشونه
یکشنبه 14 تیر 1388
 
kili_patilaki - قطر - دوحه
nazanin 2009 - ایران - ارومیه
آخی!
یکشنبه 14 تیر 1388
 
persianloverman - انگلستان - لندن
عالی به توان صد هزار مرهبا و احسن به توان میلیون
دوشنبه 15 تیر 1388
+2
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.