دولت ایران خبرنگاران خارجی را تهدید می‌کند

دولت ایران خبرنگاران خارجی را تهدید می‌کند

دولت ایران خبرنگاران و رسانه‌های خارجی را به تحریک ناآرامی‌ها در این کشور متهم کرده است.

هفته نامه آلمانی اشپیگل در گزارشی در سایت اینترنتی خود به این موضوع پرداخته و نوشته است، رژیم حاکم بر ایران خبرنگاران خارجی را هدف حملات خود قرار داده و آنها را آشکارا به عنوان «دشمن» معرفی می‌کند.

در این گزارش آمده است، هر چند دولت ایران رسانه‌های خارجی را به تحریک ناآرامی‌ها متهم می‌کند، اما در عین حال وزارت امور خارجه ایران ادعا کرده است، حضور «صدها خبرنگار خارجی در ایران» در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نشانه «شفافیت بالای روند این انتخابات» است.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی همچنین «برخی کشورها» را متهم کرده است که با «واکنش نسنجیده، شتابزده و تند خود نسبت به تظاهرات غیرقانونی» به «بلندگویی برای جنبش آشوبگران» تبدیل شده‌اند.

به نوشته اشپیگل دولت ایران از رسانه‌های خارجی خواسته است به آنچه از سوی تهران به عنوان «دخالت نامربوط در امور داخلی ایران» خوانده شده است، پایان دهند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است، این درحالی است که مقام‌های دولتی ایران خبررسانی رسانه‌ها را در مورد تظاهرات طرفداران میرحسین موسوی به شدت محدود کرده‌اند.

خبرنگاران دو شبکه مهم تلویزیونی آلمان نیز با این محدودیت‌ها روبرو شده‌اند. روز سه‌شنبه وزارت فرهنگ (و ارشاد اسلامی) ایران به خبرنگاران خارجی اعلام کرده است که اجازه ندارند در باره «تظاهرات غیرقانونی» مخالفان گزارش دهند.

اشپیگل با اشاره به تهدید سایت‌های اینترنتی از سوی سپاه پاسداران می‌نویسد، خشم رهبران ایران متوجه دست‌اندرکاران سایت‌های اینترنتی مخالف دولت نیز شده است.

در بخش دیگری از این گزارش با اشاره به استفاده گسترده مخالفان احمدی‌نژاد از شبکه‌های اجتماعی مانند «فیس‌بوک» و «توئیتر» آمده است، گردانندگان توئیتر می‌گویند، سیستم پیام کوتاه آنها به یکی از مهم‌ترین ابزار ارتباطی در ایران تبدیل شده است.

ahoramazda - انگلیس - لندن

بگو رایم کجا رفت ....؟ از : هادی خرسندی
دوباره احمدی تا دسته جا رفت
بگو رأیم کجا رفت؟
به امر رهبری در خیک ما رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

پرزیدنت با یک قل هو الله
زده زیرآب آرا
گمانم پیش آقا مجتبا رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

تقلب در تقلب در تقلب
نزن جیک و بگو خب
که باتوم های برقی‌شان هوا رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

لباس-شخصی ببین با دشنه آمد
به خونم تشنه آمد
به هرکس ضربه‌ای زد در کما رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

مهندس موسوی با رأی بسیار
به منزل شد گرفتار
ملاقاتش پزشکی با دوا رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

ببین کروبی افتاده به ناله
شده طفلک مچاله
همی‌گوید ببین بر ما چه‌ها رفت
بگو رأیم کجا رفت؟

وقاحت خیمه زد در بیت رهبر
بگو الله اکبر
که راه جعل را تا انتها رفت
بگو رأیم کجا رفت؟
جمعه 29 خرداد 1388

badram - ایران - تهران
ما تا آخرین نفس ایستاده ایم. مردم آگاه ایران دیگر فریب مانورهای سیاسی نظام دیکتاتوری را نخواهند خورد. تا نابودی تفکرات ضد بشری مذهبیون سیاسی به مبارزاتمان ادامه می دهیم.
جمعه 29 خرداد 1388

pouriya - ایران - رودسر
توجه توجه
انگلی نژاد بازیچه ای بیش نیست. دوستان هدف حمله های خود را متوجه خامنه ای تازی و کل نظام اشغالگر جمهوری اسلام کنید.
جمعه 29 خرداد 1388

mah1 - ایران - تهران
اینا میدونن چقدر پرونده این 30 سالشون کثیفه دزدی شکنجه کشتار مردم بیگناه دروغ سنگسار شلاق و .. از اینه که میترسن.
جمعه 29 خرداد 1388

siya48 - آلمان - کلن
زمانی‌ که ۲۲ بهمن یک سری بی‌ در و پیکر میریزن تو خیابون ها، شما با پول این ملت یک سری آدم خوار رو که معلوم نیست کجای دنیا قرار دارند،میارید،و خبر گذاری‌های اتیوپی رو هم دعوت می‌کنید بیان گزارش تهیه کنند،حالا چرا زور به ........اومد؟
جمعه 29 خرداد 1388

sanaz2001 - کانادا - مونترال
حکومتی ها -حزب اللهی ها-پاسدارها-بسیجی ها-نیروهای ویژه و...
ازابتدای حکومت انقلاب اسلامی تاکنون بین 100 تا 150000 نفربه دلایل عقیدتی اعدام شدند.آزادیها به طورمداوم سرکوب شد.صدها هزارنفردرجنگی که اسمش راحماسه دفاع مقدس گذاشتید جان باختند.جنگ را هم به صورت مفتضحانه واگذارکردند.ثروت مملکت به تاراج رفت و اقتصاد ایران درحال نابودی کامل قرارگرفته است.مردم زیرشدیدتریت فشارهای اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی زندگی می کنند.ایران ازنظر سیاسی دردنیا منزوی شده و دربدترین وضع خود در30 سال گذشته به سرمی برد. ایران به دست احمدی نژادها و دار و دسته پشت سرش درحال سقوط به سراشیبی انحطاط است.احمدی نژادها که دم ازسلامت می زنند خود ازفاسدترین افراد ازلحاظ مالی و اخلاقی می باشند.ماجرای سردارزارع را که بیاد دارید.تنها هاشمی ها دراین انقلاب دزدی نکردند بلکه صدها تن درارگانهای مختلف مانند سپاه و بنیادو... به ثروتهای بادآورده دست یافتند.نمونه های ازاین افراد عسگراولادی هاو رفیق دوست ها و محصولی و پسران آخوندها و...هستند.سپاه و بسیج که برای حفاظت ازانقلاب درست شد ازهمان روزهای اول درخدمت این افراد قرارگرفتند و هرگونه صدای مردم را به بهانه جنگ و دین و...سرکوب می کردند.
درحال حاضردرصدکمی ازمردم و حقوق بگیران شما طرفداراین شرایطهستند که ازده درصد تجاوز نمی کند و ثروت مملکت درحال تاراج است.البته با حیف و میل پولهای باقیمانده هرروز ازطرفداران این جناح حاکم کاسته خواهد شد.
پس بهتر است که درمقابل اکثریت وسیل خروشان مردم ایران قرار نگیرید.چرا که اگرجریان فعلی نیزخدای ناکرده به نتیجه دلخواه نرسد درآینده نزدیک بساط استبداد بایستی برچیده شود.حتماْ صدام را بیاد دارید که تا روزهای آخر می گفت دررفراندم برگزار شده حدود 100 درصد مردم به وی رای داده اند.ولی تاکید اوبر ادامه حکومت خودکامه چه دربرداشت؟ البته نابودی ملت عراق و ثروتهای ملی.حالا مردم عراق بایستی سالیان سال منتظرخروج بیگانه ازکشورشان باشند.
جریانات چهارسال گذشته فقط موضع اسراییل رادرجهان تقویت کرده است. احمدی نژاد یا جاسوس آنهاست یا به طورناخودآگاه بزرگترین خدمت رادرحقشان انجام داده است.
بیایید برای جلوگیری ازتبدیل ایران به عراق و افغانستان به سوی مردم کشورتان بازگردید. به طرف مردمی که با میل شخصی درراه پیمایی آرام شرکت می کنند و نه با پول و بن خرید و سیب زمینی و چک پول و وام و....
اراذل و اوباش کسانی تلقی می شوند که با تطمیع و اخذ رشوه و پول درهرگونه ناآرامی شرکت کنند.
مملک رانجات دهیم.آینده با این شرایط بسیارتیره و تاراست.

پاینده ایران. زنده باد آزادی
جمعه 29 خرداد 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
آخه این جلادا که دولت ایران نیستن،دولت عربا هستن(غزه و لبنان) !!!!!!!
جمعه 29 خرداد 1388

sami_rad - انگلیس - لندن
شــــــــــــــعــــــــــــــــــار بنویسید روی دیــــــــــــــــــــــــــــــــــوار ها. مـــــــــــــــــرگـــــــــــــــــــــــــــ بــــــــــــــــــــر دیـــــــکتـــــــــاتــــــــور.
جمعه 29 خرداد 1388

masoud_shastchy - ایران - تهران
مثل سگ میترسن از خبرگزاری های خارجی که حقیقت رو منعکس میکنند .بعدش هم میگن کسی به حرفاشون گوش نمیده. آخه ...سگ پس چرا این همه رسانه و سایت خبری رو فیلتر میکنی بزمجه . اون هوگو چاوز عیاش و اون بابا تو لبنان اجازه دخالت داره اینا ندارن؟
جمعه 29 خرداد 1388

Goşa Çay - ایران - قوشاچای
به فکرم خطور کرد که بهتر می بود یواش یواش زنان و دختران حاضر در تظاهرات در اعتراض به اصل نظام فاشیستی جمهوری اسلامی روسری و حجابهایشان را وردارند و این نظام خودکامه را زیر سوال ببرند
نظر بقیه دوستان چیه؟
جمعه 29 خرداد 1388

iran-padeshahi - ایران - تبریز
برای دیدن تلوزیون بی بی سی برای هموطنان داخل

https://www.bbc.co.uk/persian/tv/2009/01/000000_ptv_live_s.shtml
جمعه 29 خرداد 1388

smartrun - کانادا - تورونتو
فقط بسیجی ها به نماز جمعه میروند

توطئه بزرگ برای مشروعیت دادن به جلاد تاریخ آخوند خامنه ای

تمامی دستگاه چماقداران بسیجی و قاتلان قمه بدست پاسداران برای کشاندن مردم به سیرک نماز جمعه بسیج شده و همچنین گله،گله،طلبه ها و بسیجیان را با اتوبوس برای شرکت در نماز جمعه وارد تهران میکنند تا دوباره با دوز و کلک با ارسال تصویر افکار عمومی را فریب داده و به جلاد تاریخ آخوند خامنه ای مشروعیت بدهند.

فراخوان بسیج : همگان برای "میثاق با ولایت فقیه و سجدۀ شکر" به نماز جمعه بیایند

نیروی مقاومت بسیج "همگان از زن و مرد پیر وجوان وحتی کودکان و نو جوانان" را به نمازجمعه دعوت کرده تا "دست در دست هم سرود همدلی ووحدت سردهند و به خاطرشکرانۀ حماسۀ بزرگ ملت در٢٢ خرداد سجدۀ شکر" به جای آورند(!).

نیروی مقاومت بسیج امروزبسیجیان را به تجدید "میثاق با ولایت و سردادن سرود وحدت و سجدۀ شکر" به شرکت در نماز جمعه دعوت کرد.

بیانیۀ بسیج شرکت مردم دردهمین دورۀ انتخابات را "حماسۀ عظیم و بی بدیل ملت" نام داده از"توطئه های شوم دشمن دیرنیۀ انقلاب برای تلخ کردن شیرینی این حماسه با قانون گریزی وایجاد آشوب و اغتشاش" تهرانی ها را به "اقامۀ نمازعبادی ـ سیاسی جمعۀ این هفته " فراخوانده که به امامت علی خامنه ای برگزار می شود.

گر چه خود علی خامنه ای هم روضه خوانی بی هویّت و کم مقدار بیش نیست، با اینهمه، بر کشیدن عنصری تا این اندازه بی ارزش و هرزه درا و عقده ای و بی مسئولیت بنام احمدی نژاد، بوسیله این ملا، شاید یکی از بزرگترین اشتباهاتی باشد که خامنه ای مرتکب آن شده. به نظر می رسد که رژیم ملا ها کاملآ از نفس افتاده!! آنهم بوسیله خود و جنگ قدرتی که بی امان در درون آن در جریان است،
جمعه 29 خرداد 1388

siya48 - آلمان - کلن
در کانال خبر،در نماز جمعه،خبری رو که من الان از ایران داشتم،هیچ هلی کوپتری در آسمان نبود،ولی‌ تصاویری از اجتماع نشون داد که اصلا مربوط به امروز نیست و مونتاژ هست،برای نشون دادن انبوه جمعیت.ضمنا بسیاری از شرکت کننده‌ها در نماز،یا لبنانی یا فلسطینی،یا کارمندان دولت، سربازان ،یا کسانی‌ که از شهرستان‌ها برای انبوه جلوه دادن شرکت کننده‌ها در نماز امده ا‌ند.فقط برای تضعیف روحیه
جمعه 29 خرداد 1388

khodekhodeshe - ب - ا
بچه‌ها بازم سلام امید وارم که خوب باشید.دوست داشتم اینو یاد اوری بکنم که اینها (لباس شخصیها) با این کارشون میخوان ربو وحشت ایجاد کنند که تا حدودی هم موفق بودن ولی‌ در نظر داشته باشید که این تمام زوری هستش که دارن پس بییایم شونه خالی‌ نکنیم. و بدونیم که این تقریبا آخرین تیر ترکش این فاشیستاست.آرزو می‌کنم که کاشکی‌ اونجا بودم که حرفهام فقط شعار نباشه.ولی‌ دم همتون گرم خدا پشتو پناه همتون باشه.
جمعه 29 خرداد 1388

esta - اتریش - سالزبورگ
احمدی نژاد انگلیسی حرف مزنه و ما نمی دونستیم
https://www.youtube.com/watch?v=WYdRBOJFUwY
جمعه 29 خرداد 1388

ویستا - . - .
این نشونه این که تن خامنه ای به لرزه افتاده
جمعه 29 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
تا امروز حکومت سعی کرده تظاهرات میلیونی مردم ایران را نادیده بگیرد ولی روز به روز دامنه تظاهرات گسترده میشود و تقلب در انتخابات برای اکثریت مردم آشکار شده ...ا
جمعه 29 خرداد 1388

maniajoon - اتزبش - وین
دوست وینی ادرس کجاست توی سایت نوشته روز یکشنبه لطفا اطلاعات دقیق تر بده مرسی
جمعه 29 خرداد 1388

zorba - استرالیا - سیدنی
خیر موثق:
همین الان از یکی از طریق دوستان ایرانی با خبر شدم که چند تا از همسایگان لبنانی این دوست عازم ایران شده اند. نکته جالب اینکه یکی از اینان به دوست من اعلام کرده بود که برایمان بلیط هواپیما تهیه شده و در ایران هم اکومودشن(خانه و لوازم مورد نیاز) آماده است و هر کدام نیز مبلغ فابل توجهی پول دریافت کرده اند.
دوستان و هموطنان فکر میکنید این برادران هیکل گنده لبنانی برای چه به ایران فراخوانده شده اند؟؟ شاید برای بازدید از جاذبه های توریستی ایران!!
جمعه 29 خرداد 1388

Negah* - المان - فرانکفورت
درود بر فرزندان کوروش کبیر یادعزیزانی که با خون خود درخت ازادی را ابیاری کردند تا مملکت غصب شده خود را از چنگال عقابانی که بالهای سیاهشان وافکار شو مشان این اب و خاک را ارث اجدادی خود میدانند نجات دهند درود بر شما که بار دیگر به جهانیان نشان دادید خود حاکم بر ملک و خاک خود هستید .

حال که به خیابان ها آمده ایم باید پرچم مستقل خود را بر افرازیم، شعارهای مستقل خود را فریاد زنیم.

در راه پیمایی ها می توانیم با پلاکاردهایی که بر آن ها شعارهای خود ما نقش بسته است شرکت کنیم. شعارهایی مانند آزادی و برابری، آزادی تمام زندانیان سیاسی، تشکل مستقل حق ماست، آزادی بی قید و شرط سیاسی خواست ماست،انتخاب پوشش حق ماست، رفع تبعیض جنسی خواست ماست، جمهوری خون و وحشت نمی خواهیم، آمران و عاملان سرکوب و کشتار محکمه باید گردند، اعتصاب، تحصن، راه پیمایی حق ماست، دستمزد یک میلیون تومانی حداقل خواست ماست و ... با همه گانی کردن این شعارها می توان وارد زمین پیکار خود شد. با وارد شدن به زمین پیکار خود می توانیم افق سیاسی جنبش های طبقاتی- اجتماعی خود را تحقق بخشیم.

جمعه 29 خرداد 1388

playboy972 - ایران - گرگان
ولی فقیه ایران کاملا ما را ناامید کرد. ما دیگر اطمینان از نتیجه شورای نگهبان هم داریم. ما حاضریم جان خود را برای آزادی ایران بدهیم ولی امکان ندارد چون ملتی نادان داریم که از اظهار عجز ایشون گریه میکنند. واقعا لایق همین دیکتاتورها هستید. بجای حمایت از کشته شدگان میروید نمازجمعه بر علیه دولت ساقط شده شعار میدهید! البته باز هم میگم از بی اطلاعی مردم است که این گونه رفتار میکنند. چون خبرنگاری حق گزارش دادن آن به مردم را ندارد. مرگ بر دیکتاتور
جمعه 29 خرداد 1388

targool - استرالیا - پارادایز
احمقی کثافت با اون کت کثیفت الهی که فلج بشی کره خر بیشرف الهی که اون بچه های میمونت بمیرن خدا حق جوانهای ایران را ازتو واون علی تریاکی بگیره
جمعه 29 خرداد 1388

zagros_FINLAND - فنلاند - هلسینکی
سکای نیوز و فرنچ۲۴ مستقیم نماز جمعه تهران رو پخش کردند!!!!!!!!!!!!علی‌ شیره‌ای هم از دیکتاتور پشتیبانی‌ کرد و میر حسن و کروبی رو تهدید.

نابود با د نظام فاشیستی
جمعه 29 خرداد 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
از اول معلوم بود حکومت مردم را همان خس و خشک حساب کردند تا اتش انتخاباتشان را با ان شعله ور کنند امیدوارم شعله ان هستی خودشان را خاکستر کند.این مردک چلاق هم که حرف اخرش رازد.
جمعه 29 خرداد 1388

faramarz65 - ایران - تهران
می بینید که چگونه رهبر یک کشور مردم رو تهدید به کشتن میکنه میگه مردم رو کشتن ولی نمیگه کی یا چه کسانی به مردم حمله کردن . وقتی مردم میگن حق ما رو بدین میگن شما خیاتت کار هستین . میگن شما وابسته به غرب هستین . شاه همین اشتباه رو کرد و اینا هم همین و این حکایت ادامه دارد چون قدرت ادم رو کور می کنه
به خصوص اینا که خودشون رو جانشین خدا روی زمین می دونن . ولی خدا میگه : سرنوست هیچ ملتی تغییر نمی کنه مگه به دست خود اون ملت .پس ما تا اخرش هستیم .
جمعه 29 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
غلط اضافه کردند دزدان سرگردنه یک عمر اگه یکی پاش سر خورد و زمین افتاد عکس و فبلم و خبر تهیه کرده و به مظالم اسراییل که بر سر فلسطین
میاورد چسباندند یا اینکه علتش را خفقان و عدم آزادی و دمکراسی دانستند
وپیراهن عثمان کرده و تمام اخبار صدا و سیمایی که تنها بلندگو نظرات کثیفشان شده بود و مانند همه چیز انحصاری به این مظالم که دنیا بر سر مردم خود می آورد و تنها این حکومت کذب و حقه و تقلب به مردم خود غیر از امنیت و رفاه و آزادی و توجه بود که چیزی غیر از اینها به ارمغان نمی آورد
حرامزادگان و کذابترین و کثیفترین و متقلبترین و ناجوانمرد ترین و بیسواد ترین و زباله ترین دولت دنیا خبرگزاری های دنیا در کشورهای خودشان اگر یک پلیس خطا کند تا آنجا از او عکس و خبر تهیه کرده که او را به مردم معرفی کنند بعد در جنایت و خیانتی چنین آشکار چشمشان را ببندند و مانند شما دولت حرانزاده ساکت شوند زباله ها از کفشی که خبرنگاری زباله تر از شما به ریش جمهور کشور امریکا زد یکهفته مراسم کفش پرانی در کوی و برزن و دانشگاه و خانه های عفاف صیغه ای هایتان راه انداختید و مردم شریف ایران را به اجبار تشویق کرده که این حماسه را تکرار کنند حالا که دست کثیفتان در همه جا رو شده و عده ای که کارشان خبر رسانی و گزارش صحیح دادن است متهم به ایجاد اغتشاش می کنید به جرات قسم می خورم شما کثیفتر از هیتلر است او آلمان ها را نژاد برتر می دانست و می خواست آن مردم را بر سر دنیا حاکم کند اما شماها می خواستید وجود زباله خودتان را که هویتی غیر ایرانی دارید بر ما مردن و مردم دنیا حاکم کنید گمان کرده اید همه بی پدر و مادر و خود فروخته و کثیف مانند شما هستند که از کودکی با نان گدایی و شغل نان خشکی جمع کردن و از داخل زباله غذا پیدا کردن مانند شما ها هستند که در این پست عده ای از خدا بی خبر که تنها هود را و افکار سیاه خود را دیدند و تا جاییکه جان در تن داشتند لخظه ای از ظلم به این مردم دست برنداشتند شما را منسوب کرده و وقتی که دست کثیفتان با آن ناخنهای سیاه جرم گرفته و کثیف که یا در دماغتان است و یا در ماتحت همه برای چشیدن و تست کردن مزاج مردم هستند
زباله ها ما با جرات قسم می خوریم که نمونه دولت شما ها تا کنون در دنیا بی سابقه بوده است نمونه شماها اگر به خواب کسی بیاید به عنوان کابوسی می شود شما عوضی و اشتباهی به جای اینکه راهی فاضلاب شوید بر مسند دولت نشستید و چهار سال آشغال و تقلب و دروغ به خورد مردم دادید و تفاله آن را زهر مار خود کردید و تنها این کار از زباله ها بر می آید که فردی که با مدرک دروغ دکترا سالها به دروغ بر مردم ریاست کرد را وقتی که تقلبش رو شد سه ماه استقامت کردید و مدرک را ورق پاره دانسته چون دیگر الان صدر صد مشخص است که مدارک خودت تقلبی هست کلاس تو به سیکل اول نرسیده است تو اصلا سر کلاس ننشستی و چون از ابتدا جیره خور بودی و کفش جفت میکردی دستت برای همه گونه تقلب باز بود به همین خاطر هم کابینه ات را صد بار عوض کردی تا تمام مهره های زباله مانند خودت را سر جا بنشانی
ما مردم اعلام می کنیم اگر که کمترین اشکالی برایر سایتها پیش بیاید چنان روزگاری بر سر شما متقلبترین کذابان جهان بیاوریم که رب خود را یاد کنید شما مخالف هر چه صداقت و دانش و آگاهی هستید چون ذات شما را با خیانت و کللک و حقه درست کرده اند این اعمال از انسانهای شریف و حلال زاده بر نمی آید و فرسنگها با مرام آنها فاصله دارد کم کم خود را امیر کبیر ایران خوانده بودی و کورش
تنها اسمی که در قالب تو می گمجد دجال است و لاغیر تنها دجال است که این صفت را دارد ما مردم ده سال است که با دجال و الاغش باطنی سرو کار داشته ایم و ما مردم او را از بین بردیم تو که ناخن کوچکه او نمی شوی همیشه همین گونه است مسایل ظاهری و باطنی بسار از نظر پیچیدگی و مخفی بودن و آشکاری بسیار متفاوت است کل مسایل شرعی
در یک کتاب توضیح المسایل می گنجد اما اگر تمام کتابهای دنیا در موردمسایل باطنی و طریق راه و حقیقت مطلب بنویسند کاغذ کم می آید و تو
دجالیت خود را در امر ظاهر و دجال و الاغش را که نا با او مبارزه باطنی و ظاهری کردیم را این بدان و تفاوت آن را بدان ثانیه ها برای مبارزه با او به ساعتها تشبیه میشود و سختی و طولانی بودن ثانیه ای مانند ساعتی بود
تعریف کردنی نیست تنها چیزی که میتوان گفت اینکه غیر قابل باور است
پس شما زباله ها بیشتر از این گند پاشی نکنید
زباله ها خود آیت الله خمینی چندی قبل به ما در حالی که کنار یک بخاری خوابیده و از بیماری و سرما می لرزید شروع کرد به صحبت کردن و التماس کردن که به کمک مردم و اسلام رفته و آنها را از دست شما زباله ها نجات دهیم ما مردم خود تا حدی حق خواهیم که کار خود را می دانیم اما متلمسین دعا را هم فراموش نمی کنیم و غیر از این ما غیرتی عجیب به ایران و اسلام داریم .
شما ها با خدا در حال جنگ هستید او با پشه ای نمرود را از بین برد و با مرغ کوچک ابایبل لشکر پیل را میدانید چرا تا این حد نحسی و کثافت به همراه آوردید تنها به خاطر خاصیت دجالیتتان است اما بدانید که حق پیروز است و این خاصیت آخر الزمان است که حق بر باطل پیروز است
جمعه 29 خرداد 1388

kouroshk - مالزی اسکودای - مالزی اسکودای
مقام معظم رهبری بله که اگر در این انتخابات خلاف قانون و غلط شما ،انتخابات مجدد برگزار بشه ،بدعت خواهد بود و انتخابات دیگر هم این برنامه خواهد بود. ولی چرا گوش شما نشنید که ناظر بگذارید بر این انتخابات. گوش شما سنگین بود؟ این دوره باید به این بدعت بر آمده از نهاد پاک مردمی به دلیل اشتباه خود شما ،احترام گذارد تا دور بعد انشا... گوش شما سنگین نشود و تاکید کاندیداها بر نظارت بی طرف را جدی بگیرید.
جمعه 29 خرداد 1388

افسون60 - ایران - شیراز
بچه ها رهبر کثافت انقلاب الان تکلیف همه رو مشخص کرد ورسما موسوی و کروبی وهاشمی رو تهدید کردبیچاره بدجور ترسیده معلومه چند شبه نخوابیده
جمعه 29 خرداد 1388

(M.Q) UK - انگلستان - منچستر
ولی از آنان که شما را تهدید می کنند نترسید زیرا وقت آن خواهد رسیدکه هر حقیقتی آشکار شود توطئه های مخفی آنان نیز برای همه آشکار خواهد.
سخنانی که اکنون در تاریکی به شما می گویم آنها را در روز روشن به همه اعلام کنید و هرچه در گوش شما می گویم از بامها فریاد کنید.
هر که می تواند گوش دهد به دقت گوش کند:
از خلق خدا هر که قرار است زندانی شود زندانی خواهد شد وهر که قرار است کشته شود کشته خواهد شد.
ولی دلسرد نشوید چون این فرصتی است تا صبرو ایمانتان را درعمل نشان دهید.!!!
پس از چندین سال شیطان از خانه اش بیرون خواهد آمد و با سپاه عظیمی که تشکیل داده است خلق خدا و کشور محبوب (( ایران )) را محاصره خواهد کرد اما آتش از آسمان از سوی خداوند خواهد بارید وهمه
مشرکین و ظالمین و تمامی آن حیوانهای آدم نما که چندین سال است ایران
آن سرزمین غنی و ثروتمند را دارند غارت و چپاول می کنند وهیچ چیز بجز سرافکندگی به ارمغان نیاوردند در آتش الهی خود می سوزاند.
خداوندا من ایمان دارم که تو خواب نیستی و شاهد تمامی این امور که در کشور عزیزمان ایران می گذرد هستی پس خداوندا امور ایران و همچنین
تمامی خواهران و برادرانم را که برای آزادی جان خود را بر کف دستشان گرفتند و به خیابانها رفتند را بدستان قدرتمند تو می سپارم و به امید ایرانی
آزاد آ مین.
جمعه 29 خرداد 1388

Alireza.. - ایران - تهران
دوستان تو را به خدا این فیلم را نگاه کنید تا به بیسوادی رییس جمهور زورچپون کشورمان اگاه بشید.

https://www.youtube.com/watch?v=WYdRBOJFUwY

جمعه 29 خرداد 1388

nasle-symorgh - مالزی - کوالالامپور
واقعا خیلی پست فترتند..........
جوان مردم را می کشن. بعد می گن ما شعلون بی مخیم.....
این عکسا رو ببینن...............
https://www.bbc.co.uk/persian/iran/2009/06/090618_og_pro_gov_pix.shtml
جمعه 29 خرداد 1388

smartrun - کانادا - تورونتو
یک پیام مهم
ایمیل ارسالی از ایران .گارد ویژه در اقدامی جدید ساختمانها را با تفنگ "پینت بال" ‌علامتگذاری می کند به مردم اطلاع دهید که این نشانه ها را شناسایی و با آب بشورند هدف این کار هنوز معلوم نیست
------------------------------------------------
- از نوشتن کامنت های تند در سایت ها و وبلاگ ها مخصوصا سایت های طرفدار کودتا خودداری فرمایید. با نوشتن این کامنت ها کد آی پی کامپیوتر شما ثبت شده و به راحتی از طریق آی اس پی ها قابل ردیابی خواهد بود- مخصوصا در هنگام استفاده از کامپیوتر منزل
2- در صورتیکه قصد ارسال ایمیل به سایر دوستان را دارید آدرس دوستان خود را در قسمت مخفی(BCC) وارد کنید و در خط اول
(To)
یک آدرس ازخودتون بسازید و بنویسید
(مثلا: golitytyty77799kk@golgoli.ir)
3- اگر قصد ارسال ایمیل سایر دوستان به افراد موجود در لیست خود را دارید، حتما قبل از ارسال کلیه آدرس هایی که از قبل در ایمیل آمده است را پاک کرده و تنها متن پیغام ها را ارسال کنید تا امکان ردیابی منبع ارسال ایمیل تا حد امکان از ایشان سلب شود.
4- از ارسال ایمیل از سرویس دهنده های شرکتی به شدت خودداری کنید- مثلا با استفاده از ایمیل شرکت های مپنا- ایران خودرو- پارس خودرو- سایپا و غیره
5- از قرار دادن مشخصات خود در ایمیل مانند شماره تماس آدرس ایمیل سمت شغلی و غیره خودداری کنید تو این میل همه این موارد رعایت شده است شما هم در اراسال آن به دیگران رعایت کنید. دوستان عزیز اگر کسی مورد جدیدی به ذهنش می رسد اضافه کرده و برای دیگران ارسال کند.
جمعه 29 خرداد 1388

varishi - ایران - تهران
توجه توجه خبر فوری به همه بگید پول برق گاز تلفن نباید پرداخت کنیم انجوری پدرشون در میاد به همه بگید
جمعه 29 خرداد 1388

mahmoud_ahmadinejad - استرالیا - سیدنی
*** مهم مهم***
برای اولین بار در تاریخ انقلابهای جهان
همدردی تمام ایرانیان کل جهان در یک زمان
پیشنهاد می کنم:
تمام ایرانیان جهان برای همدردی و زنده نگاه داشتن یاد شهدای انقلاب سبز و اعتراض و تنفر به رفتار وحشیانه مامورین رژیم ؛در روز یکشنبه 21 ژوئن 2009 راس ساعت 8:30 شب با روشن کردن شمع در مکانی معروف از تمام شهرهای دنیا گردهم ایند.
به تمام خبرگزاریهای دنیا ایمیل بزنید و اطلاع دهید:
***یکشنبه 21 ژوئن ساعت 8:30 ***
ادرس های هر شهر را با همکاری شما دوستان عزیز این سایت در جدول زیر قرار دهیم:
استرالیا: سیدنی-پاراماتا مال
انگلستان: ...................
اتریش: .................
بلژیک: ................
کانادا: ................
هلند: ...............
سوئد: ......................
رومانی: ................
کره: .........
نروژ: ..................
مجارستان: ...............
...: ................
...: ..................


...منتظر پاسخ سبزتان برای خواهر و برادرای شهید ایرانیم هستم
جمعه 29 خرداد 1388

micka001 - ایران - تهران
هم اکنون علی شیره ای داره وق وق میکنه و خالی میبنده. خیلی جالبه خواسته هر دو طرف رو متهم کنه. اما باز80 درصد از محمود چاه کن دفاع کردهههه
جمعه 29 خرداد 1388

sarinagasemi - ایران - ایران
مرگ بر ضد ولایت فقیه خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.
جمعه 29 خرداد 1388

sarinagasemi - ایران - ایران
مرگ بر ضد ولایت فقیه خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.
جمعه 29 خرداد 1388

sara.cmbr - استرالیا - ملبورن
سلام بچه ها ازتون خواهش می کنم امضا کنید.

https://www.gopetition.com/petitions/protest-against-the-june-2009-coup-detat-in-iran.html
جمعه 29 خرداد 1388

atoosairan - بلژیک - کنوکه
Goşa Çay - ایران - قوشاچای
من کاملا با شما موافقم.ولی به شرط اتحاد.
جمعه 29 خرداد 1388

morad kazemi - آلمان - آلمان
مهم مهم مهم
دوستان عزیز
هر لینکی رو که برای امضا توی هر سایتی می بینید الکی امضا نکنید. شاید از طرف خود عوامل رژیم باشند. اول متن رو بخوانید و با اطلاع کامل امضا کنید.
جمعه 29 خرداد 1388

sara_paitakht - هلند - امستردام
مرگ بر ولایت وقیح مرگ بر جیره خواران و حامیان این خون اشام کثیف درود بر ازاد مردان و ازاده زنان ایرانی با شرف مرگ بر دیکتاتور مرگ بر خائن
جمعه 29 خرداد 1388

Black Chador - امریکا - ولدن
badram - ایران - تهران

دنیا پشت شما هست. حق به حقدار میرسه. پس نزنید. به دنیا نشون بدید که مردم ایران از چه ساخته شدن. این انقلاب شما هست. شما شرووعش کردید و شما هم باید تمومش کنید. هیچ کشور خارجی نباید قاطی بشه.
جمعه 29 خرداد 1388

micka001 - ایران - تهران
مرگ بر ولایت فقیه چاهی که در خونه ماست هدیه به رهبر شماست.
جمعه 29 خرداد 1388

ghati - ابران - کرج
کشور امارات دانند که ما که به حقمان رسیدیم کنسرت ها می توانند هر چه باشکوه تر با مردم دلشاد از پیروزی حق بر باطل در آن شرکت کنید که اعتبار بزرگی برای شما خواهد آورد اما ما باید این دوتا بچه خوشگل را که خدایی بسیار هم خوش تیپ هیتند را تنبیه می کردیم که بدانند همه چیز کیسه دوختن و منافع شخصی نیست و حالا که جوانان ایرانی در حال مبارزه برای به دست آوردن حق خود هستند حداقل با اجرا نکردن کنسرت در موقعیت فعلی و کمی تحمل با آنها همراهی کنند و جوانمردی و میهن پرستی را بیاموزند و خود را کانادایی معرفی نکنند جلوی دوربین این شرایط موقت خواهد بود شما بزرگترین و با شکوهترین کنسرتها را در کشور خود بعد از پیروزی مردم ما و حق بر باطل خواهید داشت
باز هم از همراهی کردن شما با مردم خود و درک کردن شرایطشان کمال تشکر را داریم و موفقیت شما را از خداوند بزرگ خواهانیم
جمعه 29 خرداد 1388

waxy - امریکا - سیاتل
اسم دفاع دولتهای غرب از حقوق مردم به حساب انسانیت و شرافتشون بگذارین نه دخالت !
وقتی مردم ایران مقیم خارج از شهردارشهرشون دعوت میکنن میخوان که در جمع سوگواران ایرانی شرکت کنه اهمیت میده میادو میگه مساله رو به مقامات منتقل میکنه .
وقتی نامه و ایمل میزنن به دولتمردان کشور محل سکونتشون, حساس میشن آخه اونا مثل شما فیلتر شورای نگهبان و پارتی بازی ندارن که ناجوانمردانه رای مردم جابه جا کنن اینکه به رضایت ما(جدای ازوجدان) حداقل برای گرفتن رای مجدد اهمیت میدن .
هیچ دقت کردین فقط کشورهای دیکتاتوری فقط تاییدتون کرده!
متاسفانه وقتی شما حق مردم را نمیدین واهمیتی به کشته شدن بچه های ایران زمین نمیدهید(دریغ از یک پیام تسلیت) باید دست به دامن این و اون بشیم
ضمنن مگه رسانه هاشون میتونن به اعتراض یک میلیون ایرانی جهت پوشش خبری گوش ندن فکر کردین همه جا مثل شما کشورهای دیکتاتوری مدیاشون را اداره و کنترل میکنن و دروغ تحویل مردم میدن ! همینه که مردم اینجا اعتمادشون به مدیاشون بالاست
بس خودتون را به خواب نزنین
جمعه 29 خرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران
شخصیت جالبی داری؛ تا دیروز حرف از تایید این حکومت توسط مردم به همراه اعداد و ارقام برای اثبات حرفات میزدی وحالا صحبت از تظاهرات میلیونی مخالفین!
به هرسوراخی سر میزنی ،رد پای جنابعالی هم هست.در مورد همه چیز از جمله هوا،فضا،سیاست،اقتصاد،ورزش و... اظهار نظر میکنی ،با هر کسی بحث میکنی در نهایت اونو به بی سوادی متهم میکنی!
تو بحث های بقیه کاربران هم شیرجه میزنی وسط،وبرای هر کدام هم یه نسخه جدا گونه میپیچی!
جمعه 29 خرداد 1388

waxy - امریکا - سیاتل
smartrun - کانادا - تورونتو
وب سایتهای کودتاچی روزانه کامنتهای زیاد نوش جان میکنن بخوان بگیرن باید 90%مردم را بگیرن چون همه جا بهشون مشغول توهین کردنن این ور اونور.
ولی حالا جهت احتیاط بیشتر من شنیدم IP Dynamic با قطع کردن مودم به مدت 10 دقیقه مرکز isp به اون کامپیوتر ip جدید میده
جمعه 29 خرداد 1388

neshat - ایران - تهران
کی هست که انقدر ساده باشد که نداند تحت پوشش خبر نگار خارجی میشود جاسوسی کرد
جمعه 29 خرداد 1388

iena - ایتالیا - رم
سلام میخواستم یک خبر جدید به همه بدهم از روز برخاستن مردم ایران بر علیه رژیم جلاد و رژیم دروغ و تزویر همه افرادی که از خارج به ایران مسافرت میکنند رزیم برای ایجاد ترس و وحشت پاسپورت افراد را مصادره میکند.
جمعه 29 خرداد 1388

ویستا - ......... - .............
sarinagasemi - ایران - ایران
هم خونتو بده هم زنتو بده.اگه رهبر بدر سوختهات نباشد تو احمقو کاه بار نمی کنند
جمعه 29 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
ما مردم کاملا هوشیار باشیم که تخریب کنندگان مال مردم تنها در جبهه
و حزب شیاطین هستند اکنون که مردم فریب خورده ای که فریب کذابی نژاد و رهبر کذابترش را خورده بودند هم به هوش باشند که از پنجره های مشرف به خیابان و یا در هر جا که هستند از کسانی که تخریب می کنند عکس تهیه
و یا فیلم بگیرند ما مدارک بسیاری را در این زمینه ها جمع کرده ایم و بزودی
ما آنها را شناسایی و به مردم معرفی می کنیم طی اعلامیه هایی که خود آنها هم ندانند که شناسایی شده اند
هر اموالی که از مردم به آتش کشیده شود و یا تخریب شود جبران خواهیم کرد این هم میرود روی حساب خون شهیدانمان تنها ما اکنون در حال جمع آوری مدارک بسیار گویایی هستیم که به زمان خود آنها را به دنیا هم ارایه خواهیم کرد که ماهیت خبیث این متجاوزین به مال و جان مردم چه هست و اینان چه اراذل و اوباشی هستند
جمعه 29 خرداد 1388

ghati - ایران - کرج
نشانه گذاری ساختمانها علامت گذاری نیست بلکه در آن مشغول انتقال
نحسی و طلسم کردن هستند اما نمی دانند که اکنون عصای موسی به اژدها تبدیل شده است و تمام جادوی جاد گران را می بلعد
اما بر مردم لازم است که هرروز هم از صدقه و اسپند فراموش نکنند و هم از خوندن چها قل و آیت الکرسی و وان یکاد و لاحول ولا قوة الا بالله بسیار بگویند این اذکار و آیات برای حق خواهان بسیار مفید است اسلحه دجالان طلسم و جادو ست و اسلحه ما ذکر و دعا و خدا و راز و نیاز و شمع و نذر به همراه مبازه ای جانانه به همراه حق
جمعه 29 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران
برای اطلاع تو باید بگم من خودم 20روز بود برای موسوی تبلیغ میکردم و الان هم هر روز برای راه پیمایی میروم وقتی که نتیجه انتخابات رو گفتند من گفتم اگه واقعا مردم به احمدی نژاد رای دادند من هم احترام میگذارم ولی اگه تقلب شده باشد این دولت را به رسمیت منی شناسم و آماری که دادم در ویکی ویدیا می توانی ببینی ....پیشرفت اقتصادی ایران را در سالهای گذشته در آمارهای بین المللی کاملا مشهود است...حالا اگه یه نفر منطقی باشه به نظر تو عجیب هست ....من همین حالا هم می گویم اکثریت مردم ایران این نظام را قبول دارند ولی میخواهند دست دزدها و دروغگوها از این حکومت کوتاه شود هر کسی که باشد.....
جمعه 29 خرداد 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران
از اونجایی که نتیجه مباحثه دوستان با شما رو بارها دیدم لذا در مورد دیدگاههای شما ،بنده هیچ بحثی ندارم که البته؛ اب در غربال کردن است.
ضمنا یه خواهشی از شما دارم ؛لطف کنید منبعد فقط نظر خودتون رو بیان کنید،اونایی که چشم بینا دارن خودشون ،خصوصا این روزها دارن نظر اکثریت مردم رو در مورد این نظام مشاهده میکنند و هیچ احتیاجی هم به سخنگو از جانب اونا نیست!
جمعه 29 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران
من هم نظر خودم را گفتم ...مگه شک داشتی ؟...اگه منظورت این هست که گفتم اکثریت مردم ایران این نظام را قبول دارند مطمن باش هیچ ملتی تا بحال برای حکومت خود تا این اندازه فداکاری نکرده و اگر در میان تظاهر کنندگان باشی می بینی آنها از عملکرد احمدی نژاد ناراضی هستند و اگر احمدی نژاد یک دهم چیزهایی که گفت واقعا عمل می کرد امروز مردم به خیابان نمی ریختند...
شنبه 30 خرداد 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران
در ضمن من شما را نمی شناسم ولی کسانی که من قبلا با من بحث کردند اکثرا یا اطلاعاتشان کم بود یا به موضوعات تعصبی نگاه میکردند و واقعا اگر حرف منطقی میزدند من هم قبول میکردم و اگر بحثهای قبلی را خوانده باشی اکثرا کار آنها به توهین میکشید نه حرف منطقی...ودر مورد انتخابات هم من اول فکر کردم که واقعا اکثر مردم به احمدی نژاد رای داده اند هر چند برایم عجیب بود ولی نتیجه گرفتم بر خلاف تهران اکثر جاها از او راضی هستند و امار اقتصادی هم از منابع بین المللی بود...
شنبه 30 خرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.