همایش حمایت از بازسازی غزه !! ؟؟ - ویدیو

همایش حمایت از بازسازی غزه !! ؟؟ - ویدیو

rad - انگلیس - لیدز
من فقط و فقط این دین عر بها را مسئول میدانم.که توسط ان خمینی توانست مردم را گول بزنند واین انقلاب ... را رهبری بکنند.زنده باد سکولاریزم.
جمعه 11 بهمن 1387

AMO Ahoora - سوئد - استکهلم
احمدی نژاد ببین و از شرم بمیر. حالا هی بورو موشک به حماس وحزب الله بفرست. روزی رو میبینم که همین عزیزان حقشون رو از تو گلوی تو و امثالت در بیارن. ای ننگ و لعنت به شما قوم ظالمین. به والله که بد سزای در انتظارتونه . ای داد یعنی کسی نیست حق این 2تا طفل معصوم رو از این قوم ظالمین بگیره .....
جمعه 11 بهمن 1387

پرواز - بلژیک - بروکسل
جوان ایرانی بر روی نفت خوابیده ولی سرما میخوره.جوان فلسطینی بر روی کویر خوابیده ولی دلار نفتی میگیره.جوان ایرانی اگه دادبزنه کتک میخوره جوان فلسطینی اگه داد بزنه دلار نفتی میگیره.مرگ بر رژیم اخوندی اسلامی.ومرگ بر کسانی که این رژیم رو به وجود اوردن.
جمعه 11 بهمن 1387

AMO Ahoora - سوئد - استکهلم
یه روزی بایاد به تک تک اینا حق پس بدی. وای پس کجاس این عدل....
جمعه 11 بهمن 1387

persian*girl - آمریکا - آمریکا
تنها چیزی که در چنین مواقعی باید گفت: "ننگ بر اسلام"
جمعه 11 بهمن 1387

نیوتون - ایران - اصفهان
لعنت به هر چی آخونده.لعنت به هر چی مزدوره
جناب bluestar, yeknafaronim, قوز فیش و بقیه مزدوران ذوب شده در منقل ولایت، چشم های مبارک این چیز ها را هم میبینه یا فقط غزه و و بورکینافاسو را میبینه؟
یه زمانی توی آلمان نازی ها با افتخار علامت صلیب شکسته نازی را روی بازو میزدند و وسط شهر راه میرفتند. بعد از اون دوران کسی دیگه ....... وسط پاهاش نداشت همچین غلطی بکنه.ببینم دیگه بعد از این آخوند ها کسی دیگه جرأت اینکه اسم حکومت اسلامی بیاره یا عمامه روی سرش بگذاره داره یا نه! این آخوند ها هر کار نکردند ریشه این اسلام گندیده متحجر را توی ایران خشکوندند.
جمعه 11 بهمن 1387

mehr-uk - بریتانیا - ناتینگهام
جناب غوزفیش اگه میشه کمی توضیح بده.تو رو به مقدساست قسم؟
جمعه 11 بهمن 1387

AMO Ahoora - سوئد - استکهلم
ننگ به این رژیم ظالم ننگ.امیدوارم همتون به درک واصل شین
جمعه 11 بهمن 1387

کاوه اهنگر - ایران - مشهد
... از ماست که بر ماست....
جمعه 11 بهمن 1387

payaam - ایران - تهران
خـــبــــر خـــــبـــر
در اجلاس Davos که توی سوئیس برگزار شد ، «رجب طیب اردوان» (نخست وزیر عثمانی) و «شیمون پرز» (رهبر قوم بنی اسرائیل) زدن به تیپ همدیگه !
انگار بد جوئی چشم و چال همدیگه رو درآوردن ! حتی آقا رجب، قهر کرده و رفته ! گویا دعواشون بر سر جنگ غزه بوده و باقی ماجرا .
حالا شما به من بگید که نخست وزیر ترکیه داره بهتر حق مردم غزه رو از اسرائیل می گیره یا آقای «سید علی خامنه ای» با تقویت ترویستا و فرستادن بمب و موشک ؟ از مردم غزه بپرسید : «احمدی نژاد» رو بیشتر دوست دارن یا «اردوان» رو . ببینید چه جوابی به شما می دن .
جمعه 11 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
persian*girl - آمریکا - آمریکا
تنها چیزی که همیشه در همه وقت باید گفت ننگ بر اسلامه.
در ضمن خوانش میکنم که نام شهرتون را هم درست بنویسید وگرنه مسولان سایت شب خوابشون نمیبره.
rad - انگلیس - لیدز
آقا یا خانم محترم. یادمون رفته که این انقلاب را تحصیلکرده ها- بازرگان ها- یزدی ها و خیلی از مردمی که شکم سیر داشتند میخواستند؟؟؟؟ لعنت بر جهل. لعنت بر نادانی و بی خردی. لعنت بر تعصب به هر شکلیش. لعنت به هر چی بسیجیه که چنین نونهایی از گلوشون پایین میره. ببینید ستاره آبی - مسلمان ایرانی و اعتراض (با انواع و اقسام اسامی جدیدت)
نیوتون - ایران - اصفهان
امیدوارم این حرفت درست باشه. ولی همونطور که میبینی کم نیستند آدمهای ابلهی در همینجا که به آخوند فحش میدن ولی وقتی نام اسلام ... به وسط میاد خونشون به جوش میاد. کم دیدی از این فندوق مغزها؟؟؟
جمعه 11 بهمن 1387

JooJoo20 - امرپکا - سکرامنتو
بابا همین میره به احمدی نژاد و امثال اون دوباره رای میده. از ماست که بر ماست.ا
جمعه 11 بهمن 1387

siavash122 - آمریکا - لاس وگاس
خیلی متاثر کننده بود. پس چه کسی باید اینها رو حمایت کنه؟؟؟؟
جمعه 11 بهمن 1387

bahram73 - انگلستان - منچستر
لعنت خدا به .....خیلی دوست دارم بدونم روحت در چه حالیه الان.ای اتش به قبرت بباره که دزدی و فساد رکن اصلی حکومتت بود و معترضان به اصحاب و اسلافت دشمن دین و مصلحت نظام بودند.بخدا این که دیدم چیزی نیست خیلی ها از روی شرم و خجالت بچه هاشان مجبور به دزدی و یا خود فروشی شده اند در سایه ولایت وقیح.
جمعه 11 بهمن 1387

ba ye gol bahar nemishe - امریکا - رالی
مگه قرار نبود خمینی همه چیزا واسه مردم رایگان بکنه؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 11 بهمن 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
لعنت بر اخوند خاک بر سر احمد نگرون ننگ بر خامنه ای چلاق
جمعه 11 بهمن 1387

Farid777 - england - leeds
تا شاه کفن نشود این وطن ,وطن نشود......
خلایق هرچی لایق.این ملت نمک بحرام هرچی سرش بیاد حقشه.حالا مونده تا روزگار انتقام آوارگی خانواده پهلوی را از شماها بگیرد.
زنده و جاوید باد سلسله پهلوی
جمعه 11 بهمن 1387

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
به خدا احساس گناه میکنم از این که دیشب با شکم سیر خوابیدم.
عجب بابا.
جمعه 11 بهمن 1387

odin - بلژیک - انتورپن
هر عضو حماس تا امروز باندازه 2700 معلول جنگ ایران و عراق پول گرفته.
بیست ترلیون تومن مساوی با بیست میلیارد دلار بعلاوه 25 هزار تن طلا که پشتوانه پول ایران بود در عرض 3سال ونیم حکومت یکپارچه سیدعلی رهبر معتادان و جنایتکاران جهان و منترش احمدینژاد از بانکها گم شده. به سردارها و چاقوکشها بعنوان وام بی برگشت ازاین پولها میدن و مردم نباید حتا عکس مرغ راببینند. ایرانی چه مرگت شده؟تا کی میخوای بشینی و اجازه بدی این دزدها بشینن تو سفارت و بریش من و شما بخندن؟ هر کی حاضره بسم الله من نفر اول که سفیرهای تروریست را تو خیابون بگیرم و بی ابرو کنم .فقط 10 تا مرد باغیرت میخواد.10تا فقط.
جمعه 11 بهمن 1387

persianshadow1 - انگلیس - برایتون
odin - بلژیک - انتورپن
من پایه ام! از سفارت ایرن توی انگلیس شروع کنیم.خیلی هم راحت دارن راست راست تو خیابونا راه میرن. ایرانی وقتش رسیده اینترنت و قلم رو کنار بگذاری و شمشیر بدست بگیری.اینکه ما بیایم اینجا و هی نظر بدیم که نشد کار!!
جمعه 11 بهمن 1387

p.a - بلژیک - لیژ
واقعا آدم افسوس میخوره نه تنها به این خاطر که دولت اینها رو حمایت نمیکنه بلکه برای من جای سوال داره آیا مردم ما هم خواب هستند ؟ الان توی ایران هشت هزار تومان واقعا پولی نیست .
از طرفی هم من نمیتونم قبول کنم کسی اینچنین وضع زندگیش باشه اون وقت هی بگه ندارم ؟ یعنی تو خونه مردم نمیتونه کارگری بکنه تا خرج شکمه بچه هاشو در بیاره ؟
من ننشستم بیرون گود واز روی شکم سیری بگم لنگش کن، ولی دیدم آدمی رو که صبح زود به هوای کار تو یه شرکت از خونش بیرون میومد ولی کارش کارگری تو خونه های مردم بود و زن و بچه هاشم نمیدونستن .
جمعه 11 بهمن 1387

ali51reza - سوئد - وستروس
دوره ارزانیست..شرف اینجا ارزان..تن عریان ارزان..آبرو قیمت 1تکه نان..ودروغ ازهمه چیز ارزانتر..و چه تخفیفی خوردست قیمت هرانسان..

جمعه 11 بهمن 1387

DERAK - انگلستان - لندن
1000خانه 10مدرسه 2بیمارستان واسه کودک غزه ......شکم گرسنه و اوره واسه کودک میهنم ...... ننگ بر خرافات ...
جمعه 11 بهمن 1387

sara62a - دانمارک - البرگ
با سلام. لطفا اگر کسی می دونه چطور میشه نشانی از این خانواده پیدا کرد اطلاع بده تا شاید بتونیم گره ای از مشکلات این خانواده ایرانی را باز کنیم. ایا بعد از دیدن این کودک میشه باز هم راحت غذا خورد؟؟؟؟؟
جمعه 11 بهمن 1387

panjere - سو عد - یو تو بو ر ی
خجالت اوره
جمعه 11 بهمن 1387

samuk66 - ا - ل
مرگ بر جمهوری اسلامی
جمعه 11 بهمن 1387

فریاد خلق - فلسطین - غزه
صبر نشانه ایمان است.خارج نشینان مرفه از دور گود فریاد میزنند علی حوضش کن
به برکت انقلاب اسلامی سرزمین ایران اسلامی شکوفا شده است .کمیته امداد یاری مستمندان.
جمعه 11 بهمن 1387

IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
غم انگیز....اما فقر خاص ایران نیست.می گید نه؟از حاشیه نشینان لاس وگاس بپرسید.زمان شاه از این هم بدتر بود.البته بدون تحریم وجنگ.فیلم گوزنها-گاو-دایره مینا که ساخته پرداخته ذهن ژول ورنی کار گردانها نیست.حلبی وزاغه نشینی تاریخش به سالها قبل ازانقلاب برمی گرده....اشتباه برداشت نشه.مهرم به سمت این هم وطن بی بضاعت و دیگر هم وطنان محروم.دریغا که از من کار چندان زیادی بر نمی یاد.
جمعه 11 بهمن 1387

Elina_87 - سویس - زوریخ
الهی درد و بلای این مرد زحمتکش بخوره توی سر هر چی دزده . مثل احمدی نژاد و وزرای کابینش.محصولی امیدوارم این پولها که دزدی کردی همه اش خرج دوا دکتر خودت و خانوادت بشه.
جمعه 11 بهمن 1387

ramyar - المان - اشتوتگارت
یک مرد آمریکایی خود،همسر و 5 فرزندش را کشت ، وی با ارسال فکسی به یک شبکه تلویزیونی گفته بود که به علت اخراج خود و همسرش از کار با یکدیگر تصمیم گرفته‌اند تمام خانواده را از بدبختی خلاص کنند.
جمعه 11 بهمن 1387

IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
پیشنهادی به هموطنان:گو اینکه دولتمان بی کفایت-چپاول گر یا....مبارزه با فقر-بیعدالتی پروسه ای طولانیست.من ماهیانه 10 یورو (مبلغی ناچیز متناسب با وسعم)برای فقراوکم بضاعتهای هم وطن پس انداز میکنم.عیدامثال میشود 300 یورو.هر سفری که به ایران می روم این مبلغ را تقدیم دل شکسته هم وطن بی بضاعت می کنم.هم وطنی درتهران-مصیبت زده ای در بم-یا نیازمندی درکرمانشاه....هر چند قطره ای است در دریا....هموطنان بیاید به دور از زنده باد و مرده باد دست به دست هم بدهیم با پس اندازهای نا چیزمان وتقدیم(بدون واسطه)آن به هموطن نیازمندی سنگی از کوه مشکلاتش بکاهیم.دستتان را فشرده ومی بوسم.
جمعه 11 بهمن 1387

negin135 - اسراپیل - تل آویو
کاش میشد همه دریاهارا بگریم تا باورم کنی! کاش آغوشی به بزرگی دنیا بودم تا ایرانم را چون کودگی سوخته از تبی 30 ساله به لای لای مینشستم! کاش غم هایت بر من میآمد تا کمی بیارامی ایرانم ای محبوبم ای سرزمین آریاپی من چه مردانه ایستادهای و چه ظالمانه این دیومنشان بر تنت زخم میزنند
جمعه 11 بهمن 1387

_عرفان_ - بلژیک - انتورپن
ننگگگگگگگ !!!!
جمعه 11 بهمن 1387

komohammad - المان - مونیخ
خداجای حق نشسته فقط موندم تو حکمت خدا که چرا جواب این نامردها را نمی ده
جمعه 11 بهمن 1387

oo44 - انگلیس - لندن
کدام از شماها دلتون میسوزه؟ حاضری 10هزارتومان به هموطنت کمک کنی؟ خدا را شاهد می گیرم میگی نه تو برای ایران و ایرای چه کردی؟ ما خودمون دلمون برای هم نمی سوزه میخواهی اون احمدی یا امریکا فکر ما باشه. اگر کمک میکنی به ایرانی دمت گرم اگر نه ؟نمی خوات دلسوزی علکی کنی.من هر سال یک هفته از حقوقم را میفرسم ایران کمک به همین عزیزان .تو به دولت چی کار داری خودت یک کاری کن.
جمعه 11 بهمن 1387

man iraniam - هندوستان - بنگلور
تمام سرایدارهای شمال شهر افغانی اند . اگرهمین اقا بره برای کار و اقامت بهش جا نمی دن.من فکرمی کنم ما مردم خودمون به خودمون رحم نمی کنیم . اشکال فقط از اخوندا و اسلام نیست . ما حاضریم بریم سوریه و کربلا و مکه ولی همسایه خودمون نمی بینیم که گشنه س . اسلام کی گفته همسایه گشنه تو ول کن ازگشنگی بمیره بعد برو سفره ابوالفضل بنداز تا گردن بخورین و ببرین .پس عقل دادن برای کی ؟ یارو گوسفند میکشه بجای اینکه به 4 تا ادم فقیر بده خودشو فامیلا تا 3 روزکباب میخورن .کله شم کله پاچه میکنند صبح میخورن پوستشم میدن به قصاب .100 تومن میدیم به سوفور محل فکرمیکنیم که تموم گناهامون بخشیده شدن وای چه ثوابی کردیم .البته من درمورد این اقا نمی دونم واقعا ایا اهل کارهست یا نه .خیلی ها هستند که قالی می شورن یا میرن خونه های مردم کارمیکنند پول خوبی هم میگیرند حداقل روزی 20 تومن (خونه تکونی عید ) وسط سالو نمی دونم . من همینو می خوام بگم ما خودمونم ناخالصیم .
جمعه 11 بهمن 1387

velayat - ایران - شیراز
کاسه داغ تر از آش به شما میگن
این پدر عزیز مسلمان است و اسلام را قبول دارد. خودش هم می داند دردش از کجاست. شما لطفاْ شعاراتونو همون طرف حراج کنید. اینجا خریدار نداره.
جمعه 11 بهمن 1387

ghost197 - هلند - امستردام
انشاالله روزی برسه که بجای اسرائیل فلسطین از روی نقشه پاک بشه تا این دزدها دیگه سنگه فلسطین را نتوانند بدل بزنند.
جمعه 11 بهمن 1387

eshghevatan - آلمان - آلمان
نه رفیق ... تو مردی ... تو برای ایران جنگیدی اما عرب نیستی...منم نیستم...هر کی که نخواهد عرب بشه باید لای عربای فارس نما بسوزه...
دین اسلام بود؟محمد بود؟نوادگانش بودند؟کی بود دم از برابری و برادری میزد؟کدوم دینه که میگه وای به حال مسلمانی که همنوعش گرسنه باشد و او با شکم سیر بخوابد...دین دین که میگن اینه؟3 هفته حمام نرفتن بچه بدبخت بی نوا...آره درسته فقر همه جا هست!!!!!اما فقر همراه با نامردی و حرام خوری فقط در ایران است و اونم صدقه سره آخوندای ...اده...به خدا این ویدئو گریه ام را درآورد...
جمعه 11 بهمن 1387

popi900 - ایران - تهران
لعنت و عذاب خدا بر سید علی گدا و عنتری نژاد ......صفت.
در اسلام ... حرام است در حالی که نگاه کردن به چهره کریح و عنتر دکی عنتری نژاد از .. ترین چیزها هم.. تر است.مرگ بر رژیم اسهالی آخوندهای .. صفت و طرفداران آنها حزب الله و حماس و سید حسن نصرالله و فلسطین.درود خدا بر اسرائیل .مرگ بر شما باد مرگ بر شما آخوندهای نج..ت.
جمعه 11 بهمن 1387

yaas - ایران - تهران
در این غوغای مردم کش
در این شهر به خون خفتن
خوشا در چنگ شب مردن
ولی از مرگ شب گفتن
در آوار شب و دشنه
چکد از قلب من خونآب
که میبینم من عاشق
چه ماری خفته در محراب
جمعه 11 بهمن 1387

terme - انگلیس - لندن
یکی باید یه کاری کنه نسل قبلی نمیفهمید خودشو انداخت ته چاه ما که ادعامون میشه چرا موندیم ته چاه ؟؟؟؟؟؟ باید بلند شیم. باید. باید.
جمعه 11 بهمن 1387

siamakzg - آمریکا - شیکاگو
آقا داشتیم یه لقمه نون میخوردیم موند توی گلومون.
لعنت بر هر چی آخوند بی همه چیز که ثروت اون مملکت رو هزینه تروریستها و جانی ها میکنن و حق رو ناحق.
جمعه 11 بهمن 1387

democracy_azadi - نروژ - اسلو
این ویدئو مال چه زمانیه؟ از فرستنده ی این ویدئو خواهش میکنم آدرس این همشهری را به من برسونن. .......ممنون
جمعه 11 بهمن 1387

arashk_fara - انگلیس - لندن
تمام این ویدئو که پخش میشد فقط اشک میریختم.دوستان ما یه گروه رپ اعتراضی هستیم که از ساپورت گروه تپش2012 و شاهین نجفی و ... برخورداریم سعی میکنم یه آهنگ در مورد غزه و این مسایل آماده کنیم ما به ساپورت شما احتیاج داریم .و.....
سپاسگذارم همه و این سایت.
جمعه 11 بهمن 1387

99% - روسیه - مسکو
شاه ترسو و .... رفت اخوند کینه ای و ا...تر اومد.با این وضعی هم که هست از این دو تا .......تا دلتون بخواد پیدا میشه.ملت شریف و همیشه در صحنه ی ایران حالا حالا ها باید بکشن.مطمئن باشید این حق ملت ایرانه.ملت مگه چه کاریشون مثل مردم کشورهای پیشرفته بوده که الان ادعای زندگی مثل اونارو دارن؟اخر صحبتهای این اقا رو که شنیدید اون از زائر های امام زاده اونم از هسایشون که بهش میگفته کولی اینه فرهنگ و شخصیته خیلی از ما ایرانیها.خوب ما میتونیم حکومت عوض کنیم؟ مایی که بزرگترین دغدغه ی فکریمون و بزرگترین دل مشغولیامون حسادت و غیبت و فضولی کردن تو کار دیگرانه حالا اگرم اخر شب وقت شد میایم 2 تا سایت باز میکنیم 4 تا شعار میدیم بعدش میریم میخابیم.بعضی مواقع واقعا تعجب میکنم که شاه چقدر ترسو و بی جربزه بود که مردم ایران تونستن بندازنش بیرون.خوب یکمی حق بدید به احمدی نژاد که وقتی همچنین مردمی میبینه اینجور رفتار کنه اون که گناهی نداره اگه این کارهارو با مردم نکنه باید به عقلش شک کرد.به قول معروف تا وقتی که ..ر هست چرا پیاده؟
جمعه 11 بهمن 1387

elektris - فرانسه - پاریس
خدا واندا این چه ظلم ایست در حق بندگا نت. با تمام وجودم احساس شرم کردم، یعنی‌ این هموطن من فرزند کوروش از عربا ارزشش کمتر ؟ اون‌های که تو ایران نشستید و و پول پا رو می‌کنید و خم به ابرو نمیارید، واقعا جای شرم داره براتون
جمعه 11 بهمن 1387

xabrisham - ایران - ایران
نگین135 تل اویو فلسطین اشغالی
شما برو واسه ادمکش های صهیونیست .غذا تو بپز ..ایران احتیاجی به گریه خون اشام ها نداره.
ولایت.شیراز
اگه میخواهی ببینی مردم از کیا نفرت دارن . یه نیگا تو ایینه به خودت بکن.
مفلوک عقب افتاده.ولوولا.
جمعه 11 بهمن 1387

maryam_mehr - امارات - دبی
ادرسی دارید از این مرد؟فرستنده این ویدئو کیه؟میتونیدمعرفیش کنید؟
جمعه 11 بهمن 1387

فدایی ایران - انگلیس - لیدز
من از ایرانیان مقیم یورکشایر غربی که این داستان را دیده اند استدعا میکنم هر نفر فقط دو پوند ومیدانم میتوانید بهر طریقی که صلاح میدانید به این خانواده کمک کنند که باعث سرفرازی وجدانتان میشود.
جمعه 11 بهمن 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
فریاد خلق - فلسطین - غزه
این سایت ایرانیه برو غزه فریاد بزن در ایران 48 اعدام در 2 هفته شما عزای غزه را گرفتید ننگ بر شما که به ایران گند زدید دست بردار هم نیستید. امام خمینی جدیید در غزه هست؟ این دفعه ملت خنگ را وادار کنید امام جدید را در مریخ ببینند.
جمعه 11 بهمن 1387

فدایی ایران - انگلیس - لیدز
در استانه 12 بهمن ونزول اجلال حضرت امام خمینی ره که ... ابدی خدا بر او باد وبامید روزی که مقبره اش تبدیل به ... شود بعرض همگی میرسانم که اگر گفته های این خانواده صحت داشته باشد بمن بگوئید علی گدای چلاق چگونه شب سر بر بالین میگذارد در حالیکه درنهج البلاغه درج شده دربلاد اسلام اگر کسی گرسنه بخوابد حاکم ان بلاد جهنمی است .
جمعه 11 بهمن 1387

azadfaryad - ایران - تهران
persian*girl - آمریکا - آمریکا
نیوتون - ایران - اصفهان
شماها عقده هاتون تمامی نداره اخه .... این چه ربطی به اسلام عزیز داره؟ شماها کی میخواهید ....؟
جمعه 11 بهمن 1387

ANTI KOFR - استرالیا - ملبورن
persian*girl - آمریکا - آمریکا .....
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی....
نیوتون - ایران - اصفهان ...
شماها یک مشت روانی هستید.اینقدر شعار بدید و به اسلام توهین کنید تا بلکه یک روزی مشهور شدید.اصلا این موضوع چه ربطی به اسلام داشت ؟
خدا به شماها شفا عنایت کند.
جمعه 11 بهمن 1387

ka28 - ایران - ابادان
امام زمان جهان را مدیریت میکند از چاه جمگرران....مرگ بر جمهوری اسلامی
جمعه 11 بهمن 1387

persian*girl - آمریکا - آمریکا
azadfaryad - ایران - تهران
ANTI KOFR - استرالیا - ملبورن

"ننگ بر ا...ام" بر همه جهانیان چهره ننگین اس.ام شناخته شده است.
جمعه 11 بهمن 1387

ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
واقعا ناراحت کننده و درداور بود چه بسا از این انسانهای بیچاره در ایران کم نیستند.
persian*girl - آمریکا - آمریکا
نیوتون - ایران - اصفهان
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
ننگ بر شماها کوتاه نظران.شما وامثال شما بدبختی و بیکاری گریبانگیر شماها شده و کاری بجز توهین به اسلام ندارید .تا در این موضوعی از طبیعت زیبا یا عکسهای جالب و خنده به روی صحنه میاد. اول صبحی سر و کله شماها پیدا میشه و مثل پیر زنهای عقده ایی شروع میکنید .بس کنید و بظاهر هم که شده ادم باشید و به دین و مللیت توهین نکنید.
نابود رژیم اخوندی..
جمعه 11 بهمن 1387

negin135 - اسراپیل - تل آویو
هی هم وطن ایران ایران من نه ربطی به اسراپیل دارم و نه ربطی به فلسطین ! و متاسفانه مثل ملیونها ایرانی آواره از بد حادثه اینجا به قضا آمده ام و گمکرده راهم .که به لطف جمهوری اسلامی به گل نشسته! شما هم در موردی که نمی دانی قضاوت نکن که درد ما مارا بس.
شنبه 12 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
ANTI KOFR - استرالیا - ملبورن
ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
یا جفتتون عقب مانده هستید. یا نمیخواهین که اون چشمهای کورتون را باز کنید ببینید که اسلام چه بلایی به سر تمام دنیا آورده.
البته از آدمهای بیسواد و کوچک مغزی مثل شماها بیشتر از این هم انتظاری نمیره. احتمالا اگر ضریب هوشی هر 2 شما را باهم ضرب کنند و به توان 2 برسونند مساوی 25 بشه. در نتیجه من و امثال من نباید وقتمون را بیشتر از این با تهی مغزانی همچون شما تلف کنیم.
شنبه 12 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
فدایی ایران - انگلیس - لیدز
من خودم حاضرم خیلی هم بیشتر بدم. خیلیها را هم میشناسم که میدونند مثل من فکر میکنند. اما این همان جریان ماهی دادن به یک نفر یا ماهیگیری یاد دادنه. مساله اینه که حالا این یک خانواده را هم سیر کردیم. اصلا 10 تا از این خانواده ها را هم سیر کردیم. وقتی خود آمار رسمی اعلام میکنه که 22٪ مردم زیر خط فقر هستند بقیه را چه کار کنیم. وگرنه هرکسی که میدونه این خانواده محترم کجا هستند به من بگه من حاضرم تضمین کنم که 2 هفته ای میتونیم بیش از 100هزار دلار از طریق ایرانیان جمع آوری کنم. توی همین 24 ساعت گذشته خیلیها اظهار علاقه کردند که این کار را بکنند. اما همون که گفتم بقیه چی.
ننگ بر اسلام نکبت. ننگ بر هر کسی که به این درجه از شعور نرسیده که اسلام نکبت را بشناسه.
شنبه 12 بهمن 1387

نیوتون - ایران - اصفهان
باز هم میگم، اسلام گندیده چه بخواهید و چه نخواهید ریشه اش کنده میشه تو ایران
این خط، این نشون
یه روزی از پاچه محمد ریخت بیرون، ولی الان دیگه اون دوران نیست!
شنبه 12 بهمن 1387

IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
ملووس.لاف الکی نیا کاکو.تو کارت رو بکن.به یک نفر هم بتونی کمک کنی انگار به یک جامعه کمک کردی...میتونی از بیخانمان های «واشینگتن دی سی» شروع کنی.شکر خدا این نیمچه سیستم سوشیالی که توو آ لمان هنوز هست کسی (اگه نخواد)سر بی شام به بالش نمی ذاره....فقر جهانی ثمره سیاستهای عمو سام ودبلیو دی سی نشینانه.چه تو ایران چه جنوب غربی نپال.
شنبه 12 بهمن 1387

ice_boy - سوئد - گوتنبرگ
IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
همینو بگو ما تا تو ایران یه فقیرو بدبخت میبینیم شروع میکنیم به بدو بیرا گفتن خوب درسته که تصویر دردناکی بود ولی حتی تو سرمایه دار ترین کشورهای دنیا انسانهای فقیرو خیابان خواب زیاد هست من نمیخوام از این دولت بیخود اخوندی حمایت کنم ولی منطق هم چیز خوبیه! حالا اونایئ که تو ایران هستند فکر میکنن مرغ همسایه غاز شماها که تو اروپا و امریکا هستید دیگه چرا ؟روزی صدها گدا و خیابون خواب رو مگر به چشم خودتون نمی بینین
شنبه 12 بهمن 1387

ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
persian*girl - آمریکا - آمریکا
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
حالا دیدید گیج و عقب مانده ذهنی هستید؟ هاهاها!!!
شنبه 12 بهمن 1387

sina_a81 - کانادا - ونکوور
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
نیوتون - ایران - اصفهان
شما که اینقدر جلو افتاده این اسلام کیو بدبخت کرده؟ حماقته که ادمارو بدبخت می کنه چه اونایی که هر چی بهشون می گن باور می کنن چه شما که دری به تخت می خوره گیر می دین به اسلام. مردم ترکیه و اندونزی و مالزی هم مسلمونن. بگرد سوژه پیدا کن بهش فحش بدی
شنبه 12 بهمن 1387

payam armani - انگلیس - منچستر
من تحمل دیدن کامل این گفتگو را نداشتم.ولی ننگ بر کسانی که از اخوند و غیر اخوند رزیم طرفداری میکنند.کسانی که در فکر کمک به اجنبی هستند و این بچها باید گرسنه بخوابند.....ما هستیم.....
شنبه 12 بهمن 1387

azadfaryad - ایران - تهران
نیوتون - ایران - اصفهان
لعنت بر تو اخوند زاده
شنبه 12 بهمن 1387

ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
نیوتون - ایران - اصفهان
فقط میتونم بگم این ارزو را با خودت به گور اخوندها ببر..
شنبه 12 بهمن 1387

ANTI KOFR - استرالیا - ملبورن
نیوتون - ایران - اصفهان
اینو بدون اسلام از زمان پیامبر (ص) همیشه پیروز بوده و خواهد بود.
در ضمن خبری از اسلام در ایران نیست که خلی.
این اخوندها دست نشانده انگلیسیها هستند که در لباس اسلام با اسلام میجنگند.البته امثال تو و این رژیم سهل است تمام دنیا حریف اسلام نخواهید شد.من خودم از وقتیکه در این سایت بی ادبیهای تو و امثال تو را دیدم بیشتر به دین اسلام علاقمند شدم.
نه امثال تو و نه قوز فیشها عددی نیستید..
شنبه 12 بهمن 1387

yaas - ایران - تهران
negin135 - اسراپیل - تل آویو

درود برشما هموطن گرامی وخیر مقدم-اینجا سایت ایرانیان ازاده از هر جای دنیاست به یاوه گویی برخی از دوستان توجه نکنید
شنبه 12 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
نیوتون - ایران - اصفهان
امیدوارم این حرفت درست باشه. به امید آنروز. اما آیا فکر میکنی که با مردمی که متوسط مطالعه آزادشون زیر 2 دقیقه (بعضی از آمار زیر 1 دقیقه)است میشه امیدوار بود که نکبت اسلام و خدا را بشناسند؟؟؟
شنبه 12 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
نیوتون - ایران - اصفهان
راستی از حرف این بسیجیها و آخوندهای بی عمامه هم خیلی ناراحت نشو. من قبلا هم این معادله ریاضی را اینجا نوشتم و باز هم تکرار میکنم که:
«خداپرستی‌ (یا دینداری) X ضریب هوشی=1»
شنبه 12 بهمن 1387

salam.m.m - امریکا - بستن
لطفا ادرس خانواده را بنویسید
شنبه 12 بهمن 1387

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
از این بدتراش هست! کجاییت طرفدارای حکومت بیایید مملکت ناب محمدیتونو تحویل بگیرید!!!
شنبه 12 بهمن 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
آی کیو!!!یعنی فقط تو ایران فقیر وجود داره؟؟ اگر امریکا هستی، بگو ببینم اونجا اصلا فقیر وجود نداره؟؟ اوجا اصلا کارتن خواب نیست؟؟حتما این 40 میلیون فقیری که طبق آمار در امریکا هست ، بخاطر اینه که اونجا جمهوری اسلامی هست نه؟؟؟ اصلا قبل از ورود اسلام به ایران چی؟ حتما اون موقع هم فقیر وجود نداشت؟؟سعی کن دفعه دیگه فکر کنی بعدش حرف بزنی. البته اگر فکر کردن بلد باشی .
شنبه 12 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
چرا اینجا هم فقیر هست. اینجا هم بدبخت هست. اما یک چندتا فرق داره. بسیاری از بیخانمانها و فقیران اینجا بیمارهای روانی هستند. اکثرا به انواع سایکوزیس دچار هستند (اسکیزوفرنی و انواع گوناگونش).
در ارتباط با این هم که پرسیدی که آیا فقیر هیچوقت وجود نداشته؟ باید بگم آره درست میگی همیشه هم بوده و خواهد بود. اما یک پرسش؟؟؟ آیا این درسته که کشور ثروتمندی همچون ایران (بخصوص با درآمد سرسام آور نفت در 5 سال گذشته) مردمش از حداقل امکاناتی که امروزه بسیاری از حیوانات هم دارا هستند محروم باشند؟ این درسته که پول و درآمد ایران صرف سایر کشورهای منطقه بشه برای کسب شهرت بیهوده (گروهکهایی مثل حزب الله و ...)
اگر واقعا چون داری میلیارد میلیارد از اون سیستم آلوده در میاری میخوای چشمت را به همه حقایق ببندی اون حرف دیگه است. من واقعا نمیدونم شما خداپرستان که اینقدر ادعاتون میشه در مورد همه چیز... چطوری این چیزها را میبنید و بعد شب هم راحت میخوابین.

شنبه 12 بهمن 1387

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
منم فکر کنم شما هم اطلاعاتی از این مسائل نداری و فقط ظاهر قضیرو میبینی.به نظر من کشورای پیشرفته اصلا قابل قیاس با شرایط فعلی ایران نیستن.من خودم کلی فامیل امریکا و اروپا دارم، اصلا اینطوری که میگی نیست.تو همون امریکاش اولا اگه کسیکه اهل کار باشه از همه چیز برخورداره دوما اگه خانواده ای به دلیل موجه از کار بیکار بشه بهش حقوق بیکاری میدن که متناسب با تورم کشوره سوما درامد کارگرای کشورای پیشرفته با تورم اقتصادی همخونی داره و هیچوت کسی لنگ نمیمونه، شما حتی داروی مجانی داری. حالا اونایی که شما بعنوان فقیر میبینی، یا الکلین یا تنبلنو اهل کار نیستن وگرنه هم کار واسشون هست هم خدمات دولتی.به نظر من سیستم درست تو یه مملکت حرف اولو میزنه که حتی در شرایط بحران اقتصادی هم کمر خم نمیکنه!!!
شنبه 12 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
اگر تو یا هر کس دیگری آدرس این خانواده را میدونه لطف کنه بگه. اما یک چیزی یادتون باشه که ماها که چندین سال ایران نبودیم احمق نیستیم ممکنه که ساده تر حرف آدمها را قبول کنیم اما احمق نیستیم. پول به کسی نمیدیم که خودش بخوره. باید یک سیستم درست معرفی کنید که مطمئن بشیم پول به دست خود این خانواده میرسه.
علتش هم که اینقدر بدبینانه به قضیه نگاه میکنم اینه که سر خودم اومده. چندین سال (11 سال) پیش یکی از این باجی های بازاری (که اینجا میان روشنفکر میشن چادرشون تبدیل میشه به روسری) اومده بود آمریکا و خلاصه کلی آه و شیون که شما چه جور ایرانیهایی هستید که میتونید اینجوری بشینید و هم میهنانتون چه جوری گذران زندگی میکنند و...
خلاصه کلام اینکه این باجی خانوم (که اتفاقا دخترشون و دامادشون همون موقع در زمان دانشجوییشون به میلیون دلار میگفتن پول خرد و صد البته شیشه مشروب از دست هیچکدامشون نمیافتاد به غیر از وقتی که باجی خانم یا حاج آقا تشریف فرما میشدن) ما را مجاب کرد که ما اگر بدترین آدمهای روی کره زمین نباشیم حتما جزو 100 تای اول هستیم. القصه: کاشف به عمل اومد که بعد از 2 سال و نیم که ما (من و 26 نفر دیگه) به این خانم پول میدادیم (هرکس به توانایی خودش) که سرپرستی یک جمعی از کودکان بی سرپرست را انجام بده فهمیدیم که خانم با حاج آقاشون فقط مشغول بالا کشیدن مال مردم هستند بخصوص در آمریکا که دیگه اداره آگاهی هم در کار نیست و نه قضیه شکایتی خواهد و بود نه هیچ چیز دیگری (و از اونجایی که همه ما پول نقد به این مسلمان بی همه چیز میدادیم دستمون به هیچ جا بند نبود) البته مساله پولش نبود چون واقعا برای هیچکسی اون مقدار پولی که ما میدادیم خیلی زیاد نبود ولی اینکه به اطمینان آدم بی احترامی میکنند خیلی زور داشت. به عبارتی خرج تحصیل و ریخت و پاش اون 2تا بچه الدنگشون (دختر و داماد) را ما داشتیم توی آمریکا میدادیم. تازه بعدش هم فهمیدیم که این کار را توی گروه های ایرانی دیگه هم کرده بوده که ما اطلاع نداشتیم. (اتفاقا یادم هست که خیلی هم مسلمان 2 آتشه ای بود. همون موقع هم من گفتم که به این مسلمانها نباید اعتماد کرد ولی مادرم مجابم کرد که نباید بخاطر ظاهر آدمها قضاوت بد کرد که این هم شد نتیجه اش. و به این نتیجه رسیدم که وقتی که خود محمد پیامبر راهزنی میکرده چرا پیروانش نباید این کار را بکنند؟)
از همه جالبتر اینکه بعدها هم متوجه شدیم که این خانواده جزو گنده لاتهای بازار تهران هم هستند. و چندین برج اینور و اونور بردن بالا و پولش را زدن به جیب. حالا کی اون ساختمونهایی که ساختند بیاد پایین من نمیدونم. امیدوارم که هیچوقت روی سر اون بدبختی که خریده خراب نشه لااقل. (توضیح: تمامی اطلاعات مربوط به ایران را من از دوستان و مردم شنیدم و هیچ مدرکی ندارم. اما اگر واقعیت داشته باشه تعجب نمیکنم. سایر اطلاعات مربوط به آمریکا را خودم در متن جریان بودم)
شنبه 12 بهمن 1387

persian*girl - آمریکا - آمریکا
ANTI KOFR - استرالیا - ملبورن
ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
negin135 - اسراپیل - تل آویو

ایران یک کشور اسلامیه و تمام احکام اسلام در ایران اجرا میشود. شما که مسلمون هستید و طرفدار اسلام چرا از کشوری که تمام احکام اسلام در ان اجرا میشود فرار می کنید؟
شنبه 12 بهمن 1387

persian - امریکا - ریچمند
چه کسی میگوید که گرانی اینجاست؟ دوره ارزانی ست... چه شرافت ارزان، تن عریان ارزان،و دروغ از همه چیز ارزان تر....! آبرو قیمت یک تکه ی نان... و چه تخفیف بزرگی خورده ست،قیمت هر انسان
شنبه 12 بهمن 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران

منظور من این نیست که همه ی فقرا از طبقه ی بالای جامعه هستند. بلکه منظور من اینست که این طبقه ی پایین همگی یا بی سواد هستند یا الکلیک هستند یا دارای بیماری روانی هستند یا به قولا تنبل هستند و... ( البته این مواردی مثل الکلیک و بی سواد و... در طبقه بالای اجتماع هم هست ولی... ) که اینگونه افراد در همه جا وجود داره و محدود به یک کشور خاص نیست.
این حرفهایی که گفتید مثل ثروت ایران و پول نفت و کمک به فلسطین و لبنان و دادن بیمه ی بیکاری و دادن داروی مجانی و پزشک مجانی و صد ها چیز دیگه که وجود داره ، من هم مثل شما قبول دارم و این حرفها، حرف من هم هست.
مدتی پیش ماهاتمیر محمد که خود شخصی مسلمان است و خودتان به احتمال زیاد ایشان را میشناسید، در سفری که به اصفهان داشت گفت : اگر فقط جاذبه های توریستی اصفهان ( توجه داشته باشید که فقط خود شهر اصفهان ) را به من بدهند من به اندازه ی درآمد نفت برایتان درآمد زایی خواهم کرد!!!!!!!! البته این نمونه فقز یکی از موارد درآمد زایی موجود در ایران است.
اتفاقا مسئولان هم کاملا میتوانند مشکلات مردم را حل کنند، ولی میدانید چرا مسئولان این را نمیخواهند؟ چون به این حرف رسیده اند که : برای اینکه مردم ایران ساکت باشند باید شکمشان را گرسنه نگه داشت. و الان هم همین کار را میکنند تا خودشان حکومت کنند.

Mlowes نه واقعا یه سوال دوستانه ازتون دارم. و اون اینکه با چه منطقی میگید میلیارد میلیارد دارم از آخوندها میگیرم؟؟؟؟؟؟؟ آخوندها ریال ریال به کسی نمیدن چه برسه به میلیارد میلیارد!!!!!
حضرت علی (ع) میفرمایند اگر در مملکت اسلامی کسی شب با شکم گرسنه بخوابد حاکم اسلامی به مردم مدیون است ( نقل به مضمون ).
یکشنبه 13 بهمن 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
تفاله های رژیمی و اسلامی چرا به اروپا امریکا و استرالیا امده اید پدران عربتان در عربستان غمگین می شوند .. چرندیات بنویسید بیشتر این دین ننگین را افشا کنید.وطنتان غزه و فلسطین تعدادی هم عربستان گورتان را گم کنید.
یکشنبه 13 بهمن 1387

IRANPPP - آلمان - دوسلدورف
مگه اروپا واسترالیا وامریکا ارث باباته که از مردم توضیح می خوای؟
یکشنبه 13 بهمن 1387

shablizim - انگلیس - لندن
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
باز سر وکله ات با این شعارهای همیشگی نژادپرستانه ات پیدا شد مثل اینکه سرمای سوئد بدجور زده مخت رو فریز کرده یکبار شد بیای و شعار و .... نگی چرا تو متعصب منزوی کوردل نظر مخالف چند هموطن رو بر نمی تابی و انگ مزدور رژیم رو به آنها میزنی باور کن همین دوستانی که بهشان میتازی از تو آدم خودگم کرده .... نژاد پرست ایرانی ترند اصلا تو خودت مزدور چه کسی هستی هر موقع تونستی نظر مخالف دیگران را تحمل کنی حرفات هم خواندنی تر میشن راستی آخرین باری که در آینه خودت رو دیدی کی بود؟
یکشنبه 13 بهمن 1387

Hoja Verde - ایران - تهران
مرگ بر حکومت اسلامی که هرچی چپاول و غارت از اونجا سرچشمه میگیره.ننگ و نفرین همیشگی من به سران رژیم به ویژه مقام ...رهبری.
یکشنبه 13 بهمن 1387

basafa - ژاپن - توکیو
persian*girl - آمریکا - آمریکا
حالا این شعر و ور هانوشتی هیچکدوم اون بی ادبیت ثابت نمیکنه.شما که تو امریکا زندگی میکنی یه مقدار ادمیت یاد بگیر نه تنها تو امثال تو هم همینطور.ببین اینقدر ... هستید که جوابتون خاموشی هست ولی برات اینها رو گفتم تا شاید ادم بشید.البته میدونم سلول مغزتون با اینجور چیزها مواجه بشه ارور میده ولی خب چی کارش میشه کرد.
دوشنبه 14 بهمن 1387

مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
میبینیم که فعلا کیو انداختن بیرون. من دو سه روز دیگه میرم شیراز کاری نداری اونجا؟ حتما اجداد تو هم در سوئد هستند نه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
دوشنبه 14 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
راستی اگر رفتی شیراز جای همه ایران پرستان را هم خالی کن. هنوز یک دیوار اتاق من فقط عکسهایی که رفته بودم شیراز با پدر و مادرم. سال 1356 بود. یادش بخیر تخت جمشید.
دوشنبه 14 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن
مسلمان ایرانی - استرالیا - سیدنی
چون گفتی دوستانه پرسیدی من هم دوستانه و واقعا صادقانه پاسخت را میدم.
- من هیچ مدرکی ندارم که تو چکار میکنی اما نوع ادبیات و شیوه دفاع کردنت از اسلام دقیقا شبیه همه بچه آخوندها و بچه بازاریهایی که اینجا هستند. من در این 30 سالی که اینجا تبعید شدم (به همراه خانواده ام) همه جور ایرانیی دیدم. از ژنرالهای بنام ارتش بزرگ ایران زمان شاه که با سیلی صورت خودشون را سرخ نگه داشتند و با کارگری و هر شغل دیگه ای که فکر کنی گذران زندگی کردن بلکه نسل بعد از خودشون موفق بشن تا توده ای های 2 آتشه ای که من نمیدونم آمریکا چه غلطی میکردن بجای اینکه برن پیش دایی یوسف خودشون. تا مسلمانان 2 آتشه ای که وقتی دست یک خارجی بهشون میخورد/میخوره میرن غسل میکنند و ...
-ادبیات تو دقیقا شباهت خیره کننده ای به نسل (به قول بعضیها) آقازاده ها داره.
-یک چیز خیلی جالب برای من اینه که بسیاری از کسانی که به واسطه این انقلاب به معنی کلمه میلیاردر شدن خیلی بیشتر به ایران و ایرانیان فحاشی میکنند تا اون نسلی که مثل پدر و مادر من مجبور به ترک ایران شدن. من هنوز هم عاشق ایرانم. هنوز بهترین خاطرات من بازیهایی که توی بچگیم توی باغهای کرج میکردیم. و این واقعا تمام جان آدم را میسوزونه وقتی که میبینی مثلا دختر معاون سابق وزیر بهداشت جمهوری اسلامی (برادرزاده فعلی رییس کمیسیون نفت در مجلس) با شوهرش اینجا هر کاری که میخوان میکنند و پدر این آدم هنوز داره انسانهایی را بخاطر یک تار موی بیرون مونده از نون خوردن میندازه (توی ایران را عرض میکنم).
-اونها هم مثل شما سنگ سینه این رژیم و اسلام را به سینه میزنند. شاید هم حقشونه بالاخره هر چی باشه سرخرگ زندگیشون به این فساد وابسته است.

میدونم که هیچکدوم از این چیزهایی که گفتم دلیل نبود و شاید بیشتر درد و دل بود اما علتش که تو را هم وابسته به رژیم میدونم این ادبیات بینهایت مشابه شماهاست بطوری که بعضی وقتها آدم فکر میکنه که شاید همتون از قبل هماهنگ میکنید که چی بگید. یک سری حرفهای طوطی وار که هر چقدر هم آدم براش برهان بیاره باز هم حرف خودتون را تکرار میکنید بدون اینکه لحظه ای اندیشه کنید. البته اگر اندیشه میکردید که دیگه این به خودتون اجازه نمیدادید این حرفها را بزنید
دوشنبه 14 بهمن 1387

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
mlowes - آمریکا - واشینگتن
به قول شما بیشتر درد و دل بود تا اینکه این بحث به همه عمومیت داده بشه.
همانطور که دوستانه و صادقانه گفتی من هم دوستانه و صادقانه میگم. خانواده ی من نه تنها با این نظام بلکه با نظام قبلی هم هیچ رابطه ای نداشتن که الان من یا خانواده ام بخوایم از کسی حمایت کنیم. ما طرفدار حقیقت هستیم حالا این حقیقت چه از این حکومت باشه و چه از حکومت قبلی میگیم. حتی پدرم از این حکومت مدرک دارن تا جایی که اگه بخوایم میتونیم سه سوته گرین کارت امریکا رو بگیریم ولی میدونی چه چیزی باعث میشه که این کارو نکنیم؟ فقط حس وطن دوستی. پدرم با اینکه پزشک فوق تخصص هستند و امکانات و مزایا و حقوق و هزار تا چیز دیگه که خارج هست رو رها کردن تا در ایران به ایرانی خدمت کنن نه به اجنبی.
در ضمن من الان شیراز هستم. امروز به حافظیه رفتم فردا هم به تخت جمشید و پاسارگاد خواهم رفت و جای وطن دوستان ایرانی را خالی خواهم کرد.
چهار‌شنبه 16 بهمن 1387

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
خوش بگذره. البته بهت بگم اینجا هیچ خبری نیست. اگر هم ماندید ایران کار عاقلانه کردید. پدر و مادر من هم سال 1359 دو راه پیش پاشون گذاشتن. یا مرگ یا ترک ایران. (تازه راه دوم را هم مدیون یکی از استادان دانشگاه تهران هستیم که نجاتمون داد). این را از من بپذیر درصد قابل توجهی از ایرانیانی که اینجا زندگی میکنند از روی ناچاریه نه از روی خواست خودشون. خود من دیگه بعد از این همه سال نمیتونم برگردم. نه کسی را دیگه ایران دارم نه راه و چاه را میشناسم. ولی آرزومه که بتونم یکروزی پاسپورتم را بگیرم و بیام. حتی برای چند روز. اگرچه که خیلیها میگن که اگر الان برم دیگه هیچ جایی را نمیشناسم. ولی هنوز هم دوست دارم یک بار دیگه ایران را ببینم
چهار‌شنبه 16 بهمن 1387

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
جای دوستان خالی. اون درصدی که از روی ناچاری رفتن خارج چی؟ دوست دارم داستان آقای حسین ثابت رو تو اینترنت سرچ کنید و ببینید چه آدم وطن دوستی هست. فقط به یک موردش اشاره میکنم. ایشون میخواستن تو ایران هتل بسازن ولی دوستاشون میگن تو ایران هم خیلی بهت اذیت میکنن و هم کارهای بهتری میتونی انجام بدی که پر سود تر باشه. مثل خرید و فروش زمین و... . که اقای ثابت گفتن من بخاطر وطنم و کوروش کبیر میخوام این هتل رو بسازم نه چیز دیگه. و در نتیجه سود کمتر با حس وطن دوستی بیشتر رو به حس وطن دوستی کمتر و سود بیشتر ترجیح دادن.
راههای زیاد غیر قانونی وجود داره که میتونید به ایران بیاید.
با اینکه با هم اختلاف عقیده و فکر و... زیادی داریم ولی اگه روزی به ایران اومدین رو من خیلی حساب باز کنید و قدمتون رو چشم. میتونم میزبان خوبی براتون باشم.
یا حق
چهار‌شنبه 16 بهمن 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.