قسمتی از سخنرانی دکتر سید محمود انوشه در مورد دختران

قسمتی از سخنرانی دکتر سید محمود انوشه در مورد دختران

دانلود کلیپ صوتیmp3 

shanul - المان - هامبورگ
حیف اسم دکتر که رو این ادم گذاشتند! بی خود می کند که عمومیت می دهد افکار خودش به همه مردها! این بچه اخوندا اصولان مردهاشان دائم به مسائلی از قبیل صدا و نوع لباس و ارایش زنها توجه می کنند و به خاطر همین هست که به زبان هم می اورد چون ادمها کارهای که بهش فکر میکنند و انجام می دهند را می گویند چرا یک ادم روشنفکر و دانشمند این مسائل را برای کسی تعریف نمی کند؟ چرا اینجور حرفها همیشه از دهن مسلمانها و ملاهاشان در می اید! همه می دانند که همین اخوندها دائم فکرشان در مورد مسائل سکسی هست! یک مشت جوان نااگاه هم به حرف
این ادم گوش می دهند و تشویق او را می کنند این ملت ایران دائم اب تو اسیاب این ملاها می ریزند با گوش دادن به حرف امثال این ادم عقب افتاده!
دوشنبه 11 آذر 1387

mahur29 - کانادا - مونتریال
افرینننننن دکتر جان
دوشنبه 11 آذر 1387

Salamat - ایران - تهران
واقعا متاسفم. خوب راهش و بلده. اقای دکتر. واقعا که. خودش که همه چیز رو به دید جنسی می بینه.وای به روزگار ما ایرانی ها با این مملکتمان
دوشنبه 11 آذر 1387

palangipush - کانادا - ونکوور
ایوللللللللل.خودشم بععععله.
دوشنبه 11 آذر 1387

krag - آمریکا - ورجینیا
حکم مکنید تا بر شما حکم نشود چرا چوبی که در چشم خودت هست رو نمیبینی اما خاری که در چشم دیگران هست رو میبینی ای ریاکار اول چوب را از چشم خودت در بییار بعد بگو بگزار خار را از چشمت در بیاورم ای همه کسانی که با اینشخص موافقید ایا کور میتواند کور را راهنمایی کند؟
دوشنبه 11 آذر 1387

sydney57 - ایران - تهران
جالب بود مرسی ولی کو گوش شنوا
دوشنبه 11 آذر 1387

farmer - مالزی - پنانگ
ایشون خب بفرمایند جوانان با غریزه قدرتمند جنسی شان چه کار کنن. ازدواج که نمیشه کرد چرا که زندگی هزار تا خرج داره و بزرگاشم نمیتونن از زیرش کمر راست کنن چه برسه به ما جوونای بی کار و اس و پاس . این روزا در عصر ارتباطاط (ماهواره و اینترنت) صبر و تقوا هم که نمیشه پیشه کرد. یه ارتباط ساده که حرفشم نمیشه زد .بار دیسکو و غیره که مطلقا. خب یه جوان با این همه عقده چه کار کنه. اگه این اخوندا راست میگن یه هفته پیش زناشوون نخوابن تا بفهمن عقده جنسی یعنی چه و فقط با نصیحت درمان نمیشه.
دوشنبه 11 آذر 1387

kopoul_romania - رومانی - بخارست
دکتر یا دامپزشک
دوشنبه 11 آذر 1387

khodesham - مجارستان - بوداپست
این که صدای دکتر عباسی؟
دوشنبه 11 آذر 1387

odin - بلژیک - انتورپن
ادم از اینهمه وقاحت، بیشرمی، وشهوترانی این دار و دسته مات و مبهوت میشه! این بیپدر مادر و دیوانه جنسی خودش ببینید چقدر نشسته پای تلفن مزاحم خانواده ها شده که اینجوری طبقه بندی کرده؟یا رفته بدختر مردم که پشت بلندگو کسیرا صدا کرده گیر داده و فقط در اثر شنیدن صدا!!! اولا که ایکاش برادر یا شوهر اون خانوم اونجا بود و اون به این مریض جنسی جواب میداد دوما یکی نیست به این روانی بگه که نصف جامعه باید بخاطر ضعف نفس و اراده و بیماری جنسی شما اخوندها باید در عذاب و بدبختی زندگی کنن و تو سرما و گرما مثل بادمجون لباس بپوشن که مبادا اینها تحریک بشن. فساد و کثافتی که اخوندها بپا کردن با این سفسطه ها ماله کشی نمیشه.
دوشنبه 11 آذر 1387

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
دکتر جان سیخی چنده!!! وای به حال اون پسری که نتونه خودشو واسه یه لاخ مو یا شلوار پاچه کوتاه خانوما خودشو کنترل کنه!!! ببین دکترای مملکت ما کیا هستن،واقعا شرم اور!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 11 آذر 1387

mah1 - ایران - تهران
این مردکه مریض از اوناست که زن بودن رو اول و اخر گناه میدونه. این از اوناست که بشنوه به دختری تجاوز شده میگه حتما دختره کاری کرده بوده! انوشه دیوانه چطور همه زنا بمیرن که تو حالی به حالی نشی؟
دوشنبه 11 آذر 1387

100 - ایران - تهران
هر جور شده می خان دختر پسر رو از هم جدا کنند!
یعنی مشکل مملکت ما همینه؟
1 هست ... 2 نیست ... 3 خواهد بود ... 4 نبوده است ...
دوشنبه 11 آذر 1387

shela - سویس - برن
چقدر عقب افتاده بود اقای دودور.بیچاره.
دوشنبه 11 آذر 1387

pokalu - المان - دورتموند
دکتر اوا خواهر تشریف داشت ؟!!!
دوشنبه 11 آذر 1387

roshaanak_alman - آلمان - برلین
چه بی ادب... لحن حرف زدن خودش خیلی زشت بود... مثل این که بدش هم نمی اومد از این حرفها بزنه و خودش رو خالی کنه... واقعا تنفرانگیزه... دیگه همین مونده بود که به صدای خانوما هم گیر بدن که دادن.... از فردا می گن خانوما حق ندارند تلفن جواب بدن ... و یا خانوما باید با صدای دو رگه صحبت کنند... باورکنید اگه به اینا میدون بدن از طالبان بدتر میشن ...
دوشنبه 11 آذر 1387

zorba - استرالیا - سیدنی
سلام
اولا که این آقا معلومه که تجربه بالایی داره در این جور مسایل وگرنه از کجا تمام ریزه کاریها رو بلده؟؟
دوما اینجور که این آفا میگه همه فسادهای روی زمین زیر سر ؛دخترها؛ هست. این واقعا کمال بی انصافیه.
سوما این آقا اگه بیاد یک کشور خارجی و اینهمه زن و دختر نیمه لخت رو که هر روز تو خیابون راه میرن و هیچکس هم حتی کوچکترین نگاهی بهشون نمیکنهُ؛ چه حجت و دلیلی میاره؟ حتما چون خارجیها کافر هستند اینجوریند وداخلیها چون مسلمان هستند اونجوری!!!
بهتره این جناب دکتر چشماش رو باز کنه و بفهمه که سختگیریهای بیمورد و زیاده از حد رژیم بوده که جوانهای ما را بجایی کشونده که با دیدن چاک مانتوی دخترها دین وایمانشون رو فراموش میکنن و کار بجایی رسیده که در مملکت اسلامی ایران میزان تجاوز به زنان و دختران و حتی دختربچه های بیگناه سر به فلک زده و با هیچ مملکت دیگری قابل مقایسه نیست.

دختران ایرانی جزو نجیب ترین با وقارترین و در عین حال زیباترین دختران جهان بوده و هستند اگر رژیم اسلامی و عوامل فاسدی همچون همین آقای دکتر دست از سرشان بردارند و آنها را بحال خود رها کنند
دوشنبه 11 آذر 1387

ماسمالی خیار - استرالیا - کانبرا
وای به حال نسل بعداز ما که استادشون این دکترها هستند
دوشنبه 11 آذر 1387

azadazad - ایران - تهران
دوستان عزیز این جماعت همه امپول زنن نه دکتر (آنهم از نوع حاجی گلستانیش)
دوشنبه 11 آذر 1387

arash88 - آمریکا - اورنج
تنبون پسراتون را سفت کنید.
دوشنبه 11 آذر 1387

persia_64 - ایران - طهران
حالم به هم خورد
متاسفم به خاطر اون آقایونی که اونجا بودن و اعتراض نکردند
حداقلش این بود که هو میکشیدن وسط صحبت های این آقای دکتر !

توهین مستقیم اول به پسرها دوم به شعور همه شنوندگان و مخاطبین
جالبه
میگه خانم ها خودآگاه یا ناخودآگاه با صداشون امواج ساطع میکنند
ای خاک همه مستراح های عالم به سر تویی که این امواج ! حالی به حالیت میکنه
این آقا خودش اینجوریه فکر میکنه همه مثل خودشن
مو و 4 انگشت برهنگی پا و بخصوص نوع صدا مرد هارو حالی به حالی میکنه !
ننگ به افرادی با این نوع تفکر
دوشنبه 11 آذر 1387

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
خاک برسر مردم ما که هنوز برای حرف های بدون ارزش علمی و مسخره اخوندک های بامدارک دکتری تقلبی( مثل مدرک وزیر کشور قبلی!)کف و سوت میزنند و فانتزی های ذهن معلول این اقا دکتر در الهامات جنسی زاییده عقده های بیشمارش با ولع گوش میکنند و از خنده ریسه میروند!
دوشنبه 11 آذر 1387

Dokhtare_iran_zamin - ایران - تهران
بهتر است دهانت را ببندی و احمق به نظر برسی تا اینکه بازش کنی و همه بفهمند که واقعا احمقی ( مارک تواین )
دوشنبه 11 آذر 1387

pimpa - سوئد - سوئد
مشکل اینجاست که یارو فکر میکنه همه مثل خودش درجه سکسشون اینقدر بالاست.ایشون فکر کنم دکتراشو از sex school(حوزه) گرفته باشن.
دوشنبه 11 آذر 1387

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
خاک بر سر مملکتی که تو دکترش باشی! خاک بر سر دانشجویی که به جای هو کردن تو به اراجیف تو می خندند.
دوشنبه 11 آذر 1387

DERAKHT - نروژ - کریستیانساند
کثافت. حالم بهم خرد
دوشنبه 11 آذر 1387

hana84 - سوئد - ---
ملا امروزی. مسخره...یه عده احمق نشستن اونجا..
این بدبخت با صدای دخترا آره..هاهاها...بی جنبه ندید بدید
دوشنبه 11 آذر 1387

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
دوستان این جدایی طلبهای پانترک وتازی و کرد دشمن مردم ایران و حتی دشمن مردم خودشون هستند. من اینجا میومدم فقط نظرات و میخوندم ولی اینها دیگه بد جوری دارن به فارسها توهین میکنن.از حالا به بعد ن اینجا هستم که دست این افراد پلید رو رو کنم.
دوشنبه 11 آذر 1387

persia_64 - ایران - طهران
حالم به هم خورد
متاسفم واسه اون آقایونی که اونجا بودن و اعتراض نکردند حداقلش این بود که هو میکشیدن وسط صحبت های این آقای دکتر ! توهین مستقیم اول به پسرها دوم به شعور همه مردم
جالبه .میگه خانم ها خودآگاه یا ناخودآگاه با صداشون امواج رو پراکنده میکنند ای خاک *** *** عالم به سر تویی که این امواج ! حالی به حالیت میکنه این آقا خودش اینجوریه فکر میکنه همه مثل خودشن .مو و 4 انگشت برهنگی پا و بخصوص نوع صدا مرد هارو حالی به حالی میکنه ! ننگ به افرادی با این نوع تفکر.
دوشنبه 11 آذر 1387

bermil - اسپانیا - مادرید
یک محقق علمی معمولا اطلاعات فراوانی را داراست. دلیل نیست یک دانشمند ویا محقق در بیماری ایدز خودش هم ایدز داشته یا دارد. لطفا انقدر هم کوته نظر ومتعصب نباشیم و هر چیزی را که از حدود عقلیمان خارج است به توپ فحش و اهانت و انتقاد نبندیم.این مسائل بزرگترین نگرانیهای خانواده های معاصر است چه اسلامی چه غیره. مواردی که در این ویدئو ذکر میشود متاسفانه کاملا حقیقت محض است چه خوشمان بیاید چه نه، و هیچ رابطه به ملاها و آخوندها ندارد اینها غرایز انسانی است . جنجالهای جنسی و رسوائی های بزرگ در همه جای دنیا و برای هر نوع آدم روشنفکر و دانشمند و غیره اتفاق میفته. لطفا خواهش میکنم قبل از عقده خالی کردن، این لینکها را بعنوان نمونه هزاران مورد دیگر، خووووب ملاحظه بفرمائید بعدا بدون تعصب و آگاهانه ... فحش بدیم ... عزیز برادر ...
دوشنبه 11 آذر 1387

tabestoun - فرانسه - لیون
اقا دکتر فکر کنم تو با این طرز فکرت بیشتر به دام پزشک شبیه هستی تا چیز دیکه.پس لطف کن حرفاتو بزن به اربابانت تو ایران که دست کمی مثل خودت به...و بی..عور ندارید .بیچاره حتما خودت جز انهایی هستی که همش زنگ به این دختر به ان دختر میزنی چون خوب بلدی .صدایی هم که داری بی شبیه به صدای هم ...س ب..زان نیست .
دوشنبه 11 آذر 1387

sanaz.sepid - ایران - زنجان
این دکی جون همه این اراجیفارو تو دانشگاه ما هم گفته.هر دانشگاهی هم که میره سناریو تکراریه یعنی اصلا بجز اینا چیزی بلد نیس که بگه. همه این صداهام ماله پسراس که دارن دماغ سوختگی میدن.یکی نیس به این دکی جون بگه بابا گذشت اون زمون که پسرا با یه الو میرفتن تو هپروت... خدایی غیره اینه؟
این مملکت ما تا وقتی که رو این موضوع در جا بزنه همینه تا ابد.وقتی تمام انرژیشونو واسه این کارا میزارن دیگه بچههای این مملکتم بجا اینکه انرژیشونو واسه درسو پیشرفت بذارن میرن تازه اینهارو قانع کنن تازه بشن اونی که میخوان.که بعضیاشون موفق میشن اما اکثرشون چون نمیتونن بیچاره ها افسرده میشن و............ میشه مملکت اسلامی
دوشنبه 11 آذر 1387

ahour - انگلیس - منچستر
عالم بی عمل وچشمه بی اب یکیست
سگ و رنگرز و مردقصاب یکیست
دوشنبه 11 آذر 1387

botparast - ایتالیا - میلان
این اقا یک بیمار جنسی است که با صدای دخترا اینقدر منقلب میشه!
تو بی خود کردی غلط کردی از طرف همه پسرا حرف میزنی.خاک توی سر پسرایی که جنبه حرف زدن و ارتباط برقرار با جنس مخالف رو نداره!؟این یارو اگه بیاد اروپا که یه روزه شهید میشه.......
دوشنبه 11 آذر 1387

daava sare chist? - ایران - کرمانشاه
بابا به مغزی که با یه تار مو منحرف بشه باید ش...ید!!!پس این خارجیها اصلا مغز ندارن دیگه؟این آخوندا همشون مشکل جنسی دارن البته تقصیر خودشون نیست ...شون هم مشکل داشته.با یه تار مو منحرف میشن!
دوشنبه 11 آذر 1387

derak - انگلستان - لندن
دکی میگفت هرکی اهل دینو قرانو اسلام باشه عوضی نمیره ...پس چی همه فاطی وزینب کماندو زنان اخوندا میرن دبی ... وشوهرم دارن نمونه اش زن سعید امامی دیگه از اون زن مسلمون تر که نداشتیم اصولا علما اس..م دوست میداشتن ...شون با همه ح..ل کنن
دوشنبه 11 آذر 1387

just_ignor_79 - ایران - تهران
من نمی‌دونم چرا برای شما تعجب‌آوره این موضوع
مملکتی که دکترش احمدی‌نژاده خوب این دکترش هم اینجوری باید حرف بزنه دکترای دیگه هم باید براش دست بزنن
دوشنبه 11 آذر 1387

Perspolise - چک - پراگ
Salamat - ایران - تهران
shanul - المان - هامبورگ
مگه غیر از اینه عشوه کاره دخترای ایرانی هستش برا جلب توجه پسرها البته نه همشون ... هرچند اخوندا خار تو چشم خودشون هم هست به هر حال باید برای یه ارتباط سالم در اجتماع ما , باید به جملات و طرز بیان ان دقت کرد , مگر اینکه خیالی نباشد ,دخترا تو دانشگاه با این لحن امیخته با حرکات های موزون کل پسرهای دانشگاه رو اسیر خودش می کنن و از این کارشون لذت می برند و خیلی ها هم هستن که به خاطر رفتار سنجیده شون چه بسا مورد احترام واقع می شن انتخاب گزینه با خود شماست دوسته عزیز...
دوشنبه 11 آذر 1387

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
بابا این دکتر خودش اخر چشم چروناست! از حرف زدنش معلومه!!!!!!!!
دوشنبه 11 آذر 1387

aashkan - ایران - تهران
من میگم اول خاک بر سر دانشجویانی که نشستند حرفای این بیمار جنسی رو گوش می کنند و می خندند و بعد خاک بر سر اون دانشگاهی که این بیمار جنسی استادش هست.
دوشنبه 11 آذر 1387

titi - آلمان - آلمان
اه اه! حالم بهم خورد! دارم بالا میارم!
یکی نیست به این بگه خفه شو!
اه اه!
این بدبخت کل زندگیش تو کف بوده!
دوشنبه 11 آذر 1387

ShiraziolAsl - امریکا - واشینگتن
ایراد از پسراتونه.... برید پسراتونو درست کنید!
دوشنبه 11 آذر 1387

mohsenkmp - هلند - ماستریخ
اگه این اقای دکتر بیاد اروپا تو فرودگاه مرده.اگه بره لاس وگاس با خیالش خیسه. اما این بیچاره تو همون قم هم به اجداد عربش رفته.بهتره این ادم مسخره ضعیف بره چندین جلسه روانکاوی.
دوشنبه 11 آذر 1387

abdolmajid - اتریش - وین
خاک بر سر جماعتی که برای این شارلاتان دست هم میزنند.
دوشنبه 11 آذر 1387

amin.jojo - ایران - تهران
به خدا راست میگه از این دخترا هرچی بر میاد
دوشنبه 11 آذر 1387

ayy ensanha - اکراین - کی اف
از باب طنازی ممکن دکترا از کنسلقون داشته باشه ولی از نظر نظریه پردازی به اندازه یک ارزن شعور ندارند.
دوشنبه 11 آذر 1387

afsun - رومانی - بخارست
فکرکنم اینم مدرکش مثل کردان جعلی باشه
دوشنبه 11 آذر 1387

manis - انگلیس - شفیلد
این که خیلی قدیمی هست !!!!
دوشنبه 11 آذر 1387

dosti - ایران - تهران
مریض!!!!
دوشنبه 11 آذر 1387

iranianfarshad - ایران - تهران
بله مقصر یا دختران یا پسرا شکر خدا در مملکت اسلامی همیشه بنده است که موجب لغزش است و باید کنترل شود و بحمدالله دولت و حکومت اسلامی در لغزشها تاثیری ندارد
دوما این تلفن هم شده مایه انحراف کاش اختراع نمیشد.سوما دکتر مملکت که این باشد(دکترا از حوزه) چه دانشجویی از آن دانشگاه بیرون خواهد آمد
دوشنبه 11 آذر 1387

mehraban_alman - آلمان - برمن
من برای این مردهای به ظاهر روشن فـکر واقعا متاسفم.مردک چنان تحلیل می کرد که منی که زن هستم می باید از زن بودن خود پشیمان باشم!آخه من نمی فهمم این دین و جامعه به معنی اسلامی که این ها این همه از آن دم می زنند چرا می باید اینقدر پیچیدگی رفتاری و تفاوت جنسی بوجوود بیار!؛اگر خانمها صداشون زیر و ظریف و... چرا اینا گناه رو گردن ما خانمها می اندازن و به خدا شکایت نمیکنند/چرا ما باید سب انحرف فکری مردها را بگیریم/چرا مردها دردین اسلام باید این چنین متزلزل باشند که با یک صدا زیرو رو بشن/چرا در مردهای ادیان دیگر این ضعف اینقدر فاحش و بزرگ نیست؟/ مردهای مسلمان باید اینگونه زیر سوال برند؟-پس خدای مسلمان ها زن رو به چه دلیل زیبا آفرید؟آیا آفریده تا مردهای مسلمان را از راه بدر و دیوانه کند؟
دوشنبه 11 آذر 1387

Huria - دانمارک - کپنهاگ
اگه انسان بودی دکتر انوشه/نمیگفتی ترور حقه خروشه/
جواب مشکلت رو ما گرفتیم/که این چی رو بپوشه اون نپوشه/
ولی حرف قصار جنابعالی/میشه نون واسه اون دستفروشه؟/
شده فکری کنی به حال اون زن/ که بی پولی تنش رو می فروشه؟/
شده زجر عراقی رو ببینی؟/ که بمبات رو سرش هست خوشه خوشه/
شده با تکصدای یک پریوش/نری خود را ببازی تو یه گوشه؟/
جواب ابلهان میگن خموشیست/واسه اینه که فریادم خموشه
نمیرسن به هم دو کوه اما/یه روزی میرسیم به تو انوشه
دوشنبه 11 آذر 1387

khoda.parast - ایران - تهران
اولا این واسه خیلی وقت پیش بود سخنرانیش بعدم متاسفم واسه اون آدمایی که اینارو شنیدن و دست زدن و هورا کشیدن
سه‌شنبه 12 آذر 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
در اسلام زنان باید ایچنین باشند. سلام داشی احوالات خوبه دادش نپره فلش کن داش نوکرتم بمولا .خاک عالم برسرتان اسمشو گذاشته دکتر .
سه‌شنبه 12 آذر 1387

sara_shalmani - انگلیس - لندن
چه با تجربه هم هست این دکتر با خدا و دین و ...
ینی واقا ین مردای ایران اینطورن!!!
یعنی ینجا که زن ها اینجوری میرن بیون همه ی مردا میافتن دنبالشون!!؟؟
سه‌شنبه 12 آذر 1387

eteraaz_2 - ایران - تهران
این دکتر قلابی یا خودش دخترباز ماهری هست یا اینکه نتونسته بچهاشو درست تربیت کنه که اینقدر تلفن خونش زنگ میخوره و بچهاش بهش گفتن همه را یاد گرفته.
سه‌شنبه 12 آذر 1387

pejmanfrance - فرانسه - پاریس
دنیا به کجا رسیده تو مملکت ما هنوز صحبت از یه لاخ مو و کوتاهی شلوار و دختر و پسره . شرمتان باد کسانی که باعث عقبگرد ایران عزیز شدید
سه‌شنبه 12 آذر 1387

alileedsy - انگلیس - لیدز
کافر همه را به کیش خود پندارد.
سه‌شنبه 12 آذر 1387

popi900 - ایران - تهران
چه حاجی سکسی هست؟ حرفه ای وهههههه دست آخوندا رو هم از پشت بسته.

نکنه دکترای این هم مثل کردان قلابی از آب در بیاد
سه‌شنبه 12 آذر 1387

آدم - کانادا - تورنتو
خودش مثل گی ها حرف میزنه
سه‌شنبه 12 آذر 1387

irandoost2008 - ایران - اهر
وای بر این کشور با
این اشغالا...
سه‌شنبه 12 آذر 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
اینها یک مشت انسانهای مریض هستند.اسلام یعنی همین.مگر محمد و دیگر یاران .... بهتر از اینها بودن.تازیهای زن ستیز بروید و بمیرید.
سه‌شنبه 12 آذر 1387

ali_sweden - سوئد - گوتنبرگ
این آقا بیمار جنسیه و فکر میکنه مخاطب هاش هم مثل خودش کمبود جنسی دارند و واقعا دکتراش مثل عوضعلی کردان باید عوضی باشه! برای مخاطب ها هم متاسفم که به حرفهاش میخندند!
فقر فرهنگی و کمبودهای شدید در زندگی واقعا فاجعه به بار آورده است.این دردها در ایران امروز خیلی زیادند و هر روز دامنه آنها شدیدتر و بیشتر می شود.
فکر مریض را زودتر در بیمارستان اندیشه نیک درمان کنیم...
سه‌شنبه 12 آذر 1387

banoo - امارات - دبی
........قبول دارم ......
سه‌شنبه 12 آذر 1387

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
اینهم ابراهیم نبوی اخوندی دیگه.شنیدید چطور جماعت رابخنده اورده دمش گرم.بقول دوستم درایران میگفت مازنهارا لخت میبینیم اونوقت مامردهای ایرانی کنار ساحل سوئد باید زنهای لخت رانبینیم.عیب ازخداست که زن ومرد افریده وزنهارافریبنده افریده واما.هرچی پدرسوختگی زیر سر اخوندهاست.ببینید چه بسر زن اوردن دراین سی سا ل 600هزارزن خیابانی درتهران.مادرزمان شاه یک شهرنو داشتیم وکنارخیابان فاطمی.ای لعنت به شما اخوندها .
سه‌شنبه 12 آذر 1387

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
وای قلقلکم گرفت با این طرز حرف زدنش!!لول
سه‌شنبه 12 آذر 1387

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
خدا رو شکر که این مشکل هم ردیابی و رفع و رجوع شد...
سه‌شنبه 12 آذر 1387

ding - اتریش - وین
چرا به دخترها گیر میدی.پسرا بی تقصیرند.تو که خودتم مشکل داری.
سه‌شنبه 12 آذر 1387

sorour - امریکا - san antonio
واقعا که برات متاسفم خیلی بی ش...نخیر اقا همه مردها اینطور نیستند اینجا یا اروپا اگه خشگلترین زن لخت راه بره کسئ نگاش نمکنه اونایی که از حرف زدن خانما عوض میشن دلیلش کمبودایی که ائن رزیم برارشون اورده وعقدهایشون کرده جوری عقدهایشون کرده که با دیدن موی خانمها یا شنئدن صداشون.......مشن واقعا که خندهداره گریی داره
سه‌شنبه 12 آذر 1387

farnoosh63 - انگلستان - لندن
اقای دکتر تو خودت اخر خطی.
چهار‌شنبه 13 آذر 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
خاک تو سرتون کنند که با یک صدای یک دختر فوری اویزون میشین
صدای خنده دخترا بیشتر می یاد خاک تو سر اون همه دانشجو که میزن میشین که این ابله این طوری به زن ها این طور اهانت کنه
تو اروپا خانم های لباس های نیمه برهنه می پوشند مردا نگاه هم نمی کنند برای اینکه عادی این همه جداسازی های ایران تو این ور نیست
به خدا سالم تر هستند تا کشور ما منی که تو مدرسه دخترا و پسر ها هستم از نزدیک می بینم دوستانی هم که در خارج کشور تشریف دارن باید دیده باشند که این قدر مساله بین زن و مرد حل شده است که نگاه سکس و هوس الود و زن باره گی فرهنگ اخوندی اصلا شما نمی تونید ببینید
اگه یک دختر مثل پنجه افتاب با لباس های خودش دوست داره و انتخاب کرده پوشیده تو خیابان راه بره کسی بهش نگاه نمیکنه برای اینکه متلک یا..هرکاری خشونت و تجاوز تلقی میشه پسرها هم این قدر شخصیت اشان کنترل شده و درسته که با یک صدا یک دختر پس نمی افتند
اقایون این حرفها بیشتر به مردا توهین میکنه تا به خانم ها معذرت میخوام یعنی اگه این حرفها درست باشه اقایون در ایران با صدای مادر یا خواهر یا محارم خودشون مثل عمه و خاله هم یک طوریشون میشه
اقا !!!دکتر!!!فحش میدادی بهتر بود که به خودت و کل مردا این طور اهانت کنی
چهار‌شنبه 13 آذر 1387

minoojoon - ایران - تهران
به به .مبارکه.تا حالا این مدلشو نشنیده بودم.مملکتی که دکترش این باشه خدا به داد بقیه برسه.واقعا متاسفم.نمیدونم چی بگم.واقعا متاسفم....
این مملکت داره به کجا میره؟
چهار‌شنبه 13 آذر 1387

delnaz - امارات - ابو ظبی
درود بر این دلقک متخصص که دکترای خاله زنک بازی را با تکیه بر شخصیت مستهجن خود گرفته است .
چهار‌شنبه 13 آذر 1387

cool215 - بلژیک - گنت
ارزشهای ادمی چگونه در این رژیم بی اعتبار داره به هدر میره و دانشجویان هم میخندند به این حرفها.متاسفم
چهار‌شنبه 13 آذر 1387

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.