احمدی نژاد : پارالمپیک به مراتب مهم‌تر و تاثیرگذارتر از المپیک است

احمدی نژاد : پارالمپیک به مراتب مهم‌تر و تاثیرگذارتر از المپیک است

دکتر محمود احمدی‌نژاد با حضور در دهکده‌ بازی‌های پارالمپیک پکن با اعضای کاروان ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از پکن، رییس‌جمهور امروز وارد دهکده بازی‌های پارالمپیک 2008 پکن شد و با اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

وی به صورت رسمی توسط شهردار دهکده‌ بازی‌های پکن، مسوولان کاروان ایران، مسوولان برگزاری مسابقات و سفیر ایران در پکن مورد استقبال قرار گرفت.

رییس جمهور سپس در محل به اهتزاز درآمدن پرچم‌ ایران دیداری را با اعضای کاروان ایران در این بازی‌ها داشت.

احمدی‌نژاد در جمع پارالمپیکی‌های ایران گفت: از خداوند متعال سپاسگزارم و از صمیم قلب خوشحالم که این توفیق را به من عنایت کرده تا به اینجا بیایم و از نزدیک چهره‌های مصمم و مومن شما را زیارت کنم و لحظاتی را در جمع با صفا و صمیمی شما باشم.

وی افزود: گفتنی‌ها را آقایان راشد یزدی، خسروی‌وفا، کارگری و نظام اسلامی گفتند. ما آمده‌ایم تا عرض ارادت کنیم. خسته نباشید در اینجا معنا ندارد. بعید می‌دانم که کسی در ایران یا به نام ایران در عرصه‌های گوناگون خستگی را تجربه کند به خصوص شما عزیزان.

احمدی‌نژاد ادامه داد: از من سوال شد که چرا به اینجا آمده‌اید؟ اما، آن‌ها باید می‌پرسیدند که چرا نباید می‌آمدم. دیدار با قهرمانان، انسان‌های بزرگ، با اراده و مصمم که با همت‌های خودشان بسیج شده‌اند تا در یک هماورد بزرگ نام ایران را بر بلندای آسمان طنین انداز کنند، یک افتخار است.

وی ادامه داد: به نظرم مسابقات پارالمپیک به مراتب مهم‌تر، ارزشمندتر و تاثیرگذارتر از المپیک است. گرچه آن هم یک جشنواره بزرگ ورزشی است. در اینجا شما در یک میدان بزرگ ثابت می‌کنید که انسان یعنی توانایی و توانستن. اراده انسان در این جهان بر همه چیز غلبه خواهد کرد. می‌شود با توکل بر خدا و همت همه‌ قله‌ها را فتح کرد.

احمدی‌نژاد یادآور شد: از من پرسیدند که از کاروان ورزشی ایران چه انتظاری دارید؟ اولا ورزش ارزش و اهمیت خودش را از جوانمردی، اخلاق، روابط انسانی، بزرگواری و بزرگمردی می‌گیرد. اصلا مسابقات ورزشی با شعار تقویت همدلی در برادری بین ملت‌ها پایه‌گذاری شده است. اگر این‌ها را از ورزش بگیریم دیگر چیزی برای آ‌ن باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: در درجه‌ دوم از نگاه ملت ما تک تک عزیزان حاضر در سکوها با عبور از تمرینات سنگین و برنامه‌های سخت مقدماتی خودشان را برای این رقابت‌ها آماده کرده‌اند و مصمم هستند با رعایت اخلاق و جوانمردی بتوانند افتخاری برای ملت‌شان کسب کنند. همین روحیه‌ آمادگی و همت از نظر ملت ما یعنی قهرمانی شما. شما هم اکنون هم در ذهن ملت ما قهرمان هستید و با تلاشی که انجام خواهید داد، بر این قهرمانی خود می‌افزایید. مسابقات رقابتی است که همه می‌آیند اول شوند. این مساله زیبا و الهام‌بخش است. در مسابقات ورزشی یک نفر اول می‌شود و مدال‌ها بین تعداد محدودی توزیع می‌شود اما، در مسابقه انسانیت، جوانمردی، اخلاق، همت و غلبه‌ اراده و همه‌ موارد مادی تک تک انسان‌ها می‌توانند روی سکو قرار بگیرند و کسی مانع کس دیگر نمی‌شود. در این رقابت افراد مکمل و یار یکدیگرند.

وی ادامه داد: کاروان جانبازان و معلولان ایران کاروان برجسته‌ای است. شما با همین ویژگی جانبازی که دارید، ممتازید. شما پیام‌آور برادری، صلح، محبت و دوستی بین انسان‌ها و پیام‌آور عزت برای بشر امروز هستید. از شما مربیان، کادرفنی، سرپرستان و همه‌ کسانی که سخت تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم، مجموعه‌ای که نزدیک دو ماه است در پکن تلاش می‌کند. از خداوند متعال برای شما سلامتی و موفقیت را خواستارم.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: دنیا بداند ملت ایران راه خود را به سوی قله‌های عزت، نور و ایمان پیدا کرده است.

رییس جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: خبرنگاری از من درباره تحریم‌ها پرسید. باید بگویم آن‌هایی که ما را تحریم می‌کنند، خودشان را تحریم کرده‌اند. آن‌ها خودشان را از بزرگی‌های ملت ایران تحریم می‌کنند. ملت ایران، ملت بزرگی است که این بدخواهی‌ها، بد اندیشی‌ها و تحریم‌ها چیزی از ملت بزرگ ما کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: امروز به فضل الهی مردان و زنان ایران زمین با توکل بر خدا قله‌ها را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند. آن‌ها در عرصه‌های مختلف فناوری، علمی و غیره نشان داده‌اند که برترند. دنیا خواهد دید که کاروان ایران به خاطر همین ویژگی‌های انسانی خواهد درخشید.

kamran19 - ایران - تهران
به به! به به! از افاضات آق محمود بهره مند شدیم، گربه دستش به گوشت نمی رسه، میگه عجب بوی بدی می ده! خوب غیر از این چیز دیگه ای به ذهنش نمی رسه که بگه و اگر هم که نگه از ... درد می میره!
شنبه 16 شهریور 1387

آنتی اسلام - ایران - اهواز
نه اینکه خود محمود افلیجه از پارا المپیک بیشتر خوشش میاد.
از اون طرف هم که خامنه ای 1 دستیه برای همین است که میگن پاراالمپیک به مراتب مهم‌تر و تاثیرگذارتر از المپیک است.
مسلمانهای احمق
شنبه 16 شهریور 1387

london_guildford_azad - - گیلدفورد
حتما بهش قول دادن مدال زیاد میگیریم.یا امام زمان بهش گفته. شاید هم نایب امام زمان گفته .خدا میدونه
شنبه 16 شهریور 1387

ADSI - چین - پکن
احمدی نژاد گفته : ما ورزشکاران را برای دریافت مدال به المپیک نفرستادیم بلکه المپیک تمرینی بود برای برگزاری مسابقات دهه فجر سالگرد پیروزی خون بر شمشیر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شنبه 16 شهریور 1387

paraastoo-pendaar - ایران - تهران
از اونجایی که خودش معلول ذهنیه دعوتش کردن.
شنبه 16 شهریور 1387

iran zamen - نروژ - روگنان
اگر احمقی نژاد حرف نزند چه اتفاقی پیش خواهد امد.
شنبه 16 شهریور 1387

sarab22 - المان - دوسلدورف
باز این قاطی کردش. امیدوارم که ورزشگاران ایران همیشه موفق باشند
شنبه 16 شهریور 1387

hamid_30bil - قبرس - لارناکا
آخه این در پیت چی میدونه المیک چیه
بعد برای پارالمپیک رفته
شنبه 16 شهریور 1387

zpirooz - آلمان - آخن
اولا ورزش ارزش و اهمیت خودش را از جوانمردی، اخلاق، روابط انسانی، بزرگواری و بزرگمردی می‌گیرد. اصلا مسابقات ورزشی با شعار تقویت همدلی در برادری بین ملت‌ها پایه‌گذاری شده است. اگر این‌ها را از ورزش بگیریم دیگر چیزی برای آ‌ن باقی نمی‌ماند. برای همینه که وقتی ورزشکارای ایرانی با اسراییلیها مسابقه دارند خون به دلشون میکنند تا با اون روبرو نشوند مفهوم برادری رو هم فهمیدیم
یکشنبه 17 شهریور 1387

$persian$ - ایران - تهران
آقا خیلی مرخصی به خدا
یکشنبه 17 شهریور 1387

rebel man - ایران - تهران
خاک عالم توی سرت درد و بلای مایکل فلپس بخوره توی تخم چشمت و بقیه رفیقات احمق بوگندو!مگه همین چپر چلاقا واست مدال بیارن نکبت!!
یکشنبه 17 شهریور 1387

shekamo - نورو - اوسلو
از بس زدن مردم بدبخت ایران را معلول و بیچاره کردن هم از نظر روانی و جسمی باید این حرف و بزنه
خود کوتوله بدبختش که ای کیوش قد ای کیو مرغ هست حتما طلا مییگیره
یکشنبه 17 شهریور 1387

vahed-az-africa - مراکش - کازابلانکا
اقای دکتر محمود احمدی نژاد یک جانباز 99 ٪ و روانی و شیمیایی و موجی است که به عنوان همراه به پاراالمپیک اعزام شده که البته قبل از اعزام به مسابقات نزد سیدعلی خامنه ای رفته و تست دوپینگ داده است انشالله موفق و مستدام باشد و قبل ملت ایران را شاد کند .
یکشنبه 17 شهریور 1387

raha_99 - انگلیس - لندن
بیچاره حق دارد خودش که از نظر مغزی مشکل دار بود می بیند هر روز ازش عکس وخبر تهیه می کنند بنابراین به حساب خودش میخواد دلگرمی بده یکی نیست به این بنده خدا بگه معمولا برای معلولین مغزی کار چندانی نمی شود کرد حتی برای مال ومنال خودش نیاز به قیم دارد چه رسد به گرداندن حکومت کشوری کهنسال مانند ایران این سیاست است که تو رو اونجا نشونده و با توانایی یکی گرفتی بذار دورت تموم بشه دوباره میبرن سر همون جای اولت .
و اما این عزیزان با هزار بدبختی و بی امکاناتی خودشان را به اینجا رسانده اند حالا دیدی تو المپیک گند زدید حتی به یک شناگر ماهر ایرانی اجازه شرکت با یک بنده دیگر خدا را شما نامسلمونا ندادید می خواید افتخارات معلولین را به خود نسبت دهید .شماها اگه مسئول بودید حداقل امکانات رو به جای باغ بالا آسیاب پایین خودتون تو جامعه برای اونها در نظر می گرفتید .
وقت کردی یکبار گذرت افتاد به یکی از بین کشورهای کافر غربی (چون چین کمونیست برادر شماها هستند و ونزوئلا و دیگر کمونیستها چون روسیه خوب
سرکیسه تون کرد و از آب هم نگذشت و ولتون کرد اما رفیق چین برقرار باشد ) اتوبوسهایشان را ببین که چه امکاناتی برای معلولین داره . شماها فقط تظاهر کنید .
یکشنبه 17 شهریور 1387

masoud-alman - المان - بن
لابد مهمترین دلیل برای اهمیت پیداکردن پارالمپیک همین حضور احمقی نژاده.
نمیشد این قهرمانان، انسان‌های بزرگ، با اراده و مصمم را قبل از سفر در ایران ملاقات کنه و پول این ملت بدبخت را برای سفر خودش و همراهانش به چین خرج نکنه ؟؟؟؟ یا جیگرش لک زده بود یه سفر بره چین ؟
یکشنبه 17 شهریور 1387

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
دیوانه ای ا قفس پریده.یک معلول ذهنی..یک شارلاتان. و یک اسلامی عقب افتاده که به او رحم کرده و نام عنتر بی گناه را بر او نهاده اند.
یکشنبه 17 شهریور 1387

mardin8 - ا نگلبس - لندن
رودارترین حیوان روی زمین م احمقی ن
یکشنبه 17 شهریور 1387

تنهاترین - ایران - تهران
احمدی نژاد به عنوان یک کم توان ذهنی به این مسابقات دعوت شده بوده البته با عرض پوزش از شرکت کنندگان غیور این مسابقات که بی شک از کاروان المپیک ما بسیار پربار تر به ایران برخواهند گشت
یکشنبه 17 شهریور 1387

farham - ایران - تهران
حالا چی گفته این چشام نمیبینه
یکشنبه 17 شهریور 1387

aryamard - هلند - هاردیوج
خوب بود این معلول مغزی خودش هم شرکت می کرد در المپیاد خر مغزی.بدون شک اول میشد.
یکشنبه 17 شهریور 1387

aria_jp - ژابن - توکیو
بچه ها...

من با پزشک متخصص احمدی نژاد صحبت کردم که جرا او بعضئ وقتها هزیون مگه پزشک احمدئ گفت .3نمونه قرص به او دادم که باید روزئ 3بار بخوره
1.داروئ ضد احمقئ
2. داروئ ضد ابلهئ
3.داروئ ضد هزیون گوئ
گه انها را مرتب مصرف نکند احتمال گفتن این قبیل دروغ گوائ ها در او زیاد میشودمیشود
یکشنبه 17 شهریور 1387

bluestar - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
شما از احمقی نژاد هم احمق ترید.
سه‌شنبه 19 شهریور 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.