انتقاد تهمینه میلانی از جداسازی زنان و مردان در جامعه - ویدئو

انتقاد تهمینه میلانی از جداسازی زنان و مردان در جامعه

خلاصه ای از صحبت های میلانی که البته مجری برنامه بارها تلاش کرد جلویش را بگیرد

تهمینه میلانی : زنانه مردانه کردن پارک ها واتوبوس ها فقط مسکن(دارو) کوتاه مدت است. شما وقتی به مسکن فکر می کنید فقط دز آن را بالا می برید. این کار اشتباه است. باید زیربنایی فرهنگ جامعه را درست کرد تا نیازی به این کارها نباشد. زن ها در همه جا با مردان هستند. هر نوع فاصله گذاری بین زن ومرد که دو نیمه هم هستند اشتباه است و باعث از بین رفتن سلامت جامعه می شود.در ایران که جداسازی است مزاحمت برای زنان بیشتر از کشورهای دیگر است. باید آموزش را بالا برد نه جداسازی. با این کار به فاجعه بیشتری دامن می زنیم. این کار موفق نیست. ما با تعارف داریم جامعه را غرق می کنیم و نمی گذاریم جلو برود. من بچه که بودم تا دبیرستان مدرسه ما مختلط بود . من در دانشگاه تفاوت عمده ای داشتم با دختری که از یک مکان بسته امده بود. من راحت تر فکر می کردم و با پسرها ارتباط برقرار می کردم. من با جداسازی مخالفم. تجربه فردی می گوید عدم جداسازی موجب ارتباط بهتر و سالم تر و انسانی تر میان زن و مرد می شود. ما در کدام کار فرهنگیمان ریشه ای عمل کرده ایم .توی این سی سال ما چکار کردیم برای نزدیک تر شدن و رشد زنان و مردانمان؟ در رده های بالای حکومت ما کدام زن برجسته است. 

 مجری: خب خانم میلانی برمی گردیم به بحث آشپزخانه. الان از فضای آشپزخانه تان راضی هستید؟!؟!؟

mah1 - ایران - تهران
افرین به خانم میلانی! یه موش به 1000 تا مسلمون نمایه عقده ایی میرزه.
جمعه 31 خرداد 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
افرین به خانم تهمینه میلانی واقعا زن شجاع تحصیل کرده با سواد با اطلاع و دلسوز زن ایرانی
راست میگه این هم جدا کردن ما را از هم اخرش به چی رسیدن حرص و طمع را زیادتر کردن
یک رابطه که میشه خیلی سالم باشه به رابطه زیرمینی کشوندش که هزار تا بلا هم از بغلش در بیاد این طرف واقعا دختر پسر ها براشون جنسیت مهم نیست به هم مثل انسان نگاه میکنند واقعا رابطه همونی هست که داری میبینی نه پوشیده اما ایران
تو دانشگاه یک بار که تو کافه شاپ دانشگاه که پسر دختر ها از هم جدا هم بودن یک اهنگ گذاشتن بسیجی ها ریختن مثل وحشی ها میز صندلی ها را به هم ریختن و فحش دادن یک موسیقی خیلی اروم !!!!ملت دست عقب مانده های اسلامی مونده اخرم هم خودشون هم اسلامشون می ره به درک
جمعه 31 خرداد 1387

mahyarta - ایران - تهران
ظاهراً خود این رژیم آخوندیه انگلیسی می خاد بره!
جمعه 31 خرداد 1387

mahyarta - ایران - تهران
واقعاً هم راست میگه.الآن بیاید مدرسه های پسرونه رو ببینید,گی خونست!
جمعه 31 خرداد 1387

sheyvar - ایران - تبریز
آقایان اعتراض و بنده خدا :
بیاین به داد اسلام و مسلمین برسید

خجالت بکشید از تفکراتتان در مقایسه با این خانم
یه ساعت تفکرش به کل مثلا زندگیتان می ارزد
جمعه 31 خرداد 1387

azad-andish - کره - بوسان
حق با خانم میلانیه.فقط همین.
جمعه 31 خرداد 1387

derafsh - اتریش - وین
افرین به خانم میلانی. بسیار عالی.
جمعه 31 خرداد 1387

mehrankamali - ایران - بابلسر
این سخن ها چیست ای واییییی اقایان خانم ها مسلمین مسلمات به داد اسلام برسید اسلام فنا شد
جمعه 31 خرداد 1387

Tina jOon - آلمان - ماینز
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر با شجاعت و درست حرف زد
مجریه اعصابم رو خرد کرد ولی میلانی کم نیاورد آفرین
جمعه 31 خرداد 1387

Afshin London - انگلستان - لندن
درود بر این بانوى ایرانى
جمعه 31 خرداد 1387

soheil 2008 - انگلیس - پلی موت
کاملا درست گفته
جمعه 31 خرداد 1387

shanul - المان - هامبورگ
به نظر من خانمی که میره توی پارکی که فقط برای خانمهاست در درجه اول
داره به خودش به عنوان یک انسان ازاد تهین می کند بعد هم به همه مردها
با این کارش تهین می کند!
خانمها باید با تحریم کردن این پارکها و اتوبوسها تو دهنی به مجریان اینگونه طرحها بزنند و به این راحتی اجازه ندهند با شخصیت انسانی انها یک مشت
اخوند بازی کنند و کاری با هاشون بکنند که رژیم طالبان با افغانیها می کرد!
چند وقت دیگه می ایند می گویند خیابونها رو هم زنانه و مردانه کنیم که خانمها مزاحم خیابانی هم نداشته باشند!
ما خانمهای را هم داریم که مزاحم اقایون میشوند تو پارکها با روشهای زنانه
خودشان پس یک پارکی هم بسازین که فقط مخصوص اقایون باشه اینطوری که نمی شود یک جامعه مترقی درست کرد که راه منطقی نیست برای اصلاح
کردن یک جامعه!
ما هر بدبختی تو جامعه ایران می بینیم یک ریشه داره در دین عقب افتاده اسلام!
جمعه 31 خرداد 1387

khasteh - فرانسه - استراسبورگ
چه گوینده ئ مسخره و بیسوادی با این خانم تحصیل کرده ( خانم میلانی ) داره کل کل میکنه . همشم میخواد بگه من خیلی میفهمم !
جمعه 31 خرداد 1387

Eteraaz - ایران - تهران
خانم میلانی میتونم بپرسم که در قبل از انقلاب کدام زن در رده های بالای حکومت برجسته بود ؟ میشه یکیشو نام ببرید ؟ زنی که تحصیل کرده و نخبه باشه و به این مملکت خدمتی کرده باشه . خوشحال میشم یه نمونش رو نام ببرید ؟
تو ایران الان رتبه های اول کنکور دختر هستند ، در مراکز علمی ما از قبیل مرکز رویان و خیلی جاهای دیگه زنان نخبه و تحصیلکرده ای هستند که دارند برای پیشرفت این مملکت تلاش میکنند و اتفاقا خیلی جاها مدیر هم ستند . همین الان رئیس مرکز مبارزه با ایدز ایران یک خانوم هست . در ضمن الان شما اگه بری از خود دخترهای دبیرستانی ایران هم بپرسی فکر نکنم با اختلاط دختر و پسر موافق باشن . دخترها و پسرها در ایران ، تنها جایی که از هم جدا هستند همین دبیرستان و دوران راهنمایی هست . وگرنه تو هیچ کجای دیگه از قبیل دانشگاه یا محیط کار از هم جدا نیستند .
خانم میلانی مگه شما تو خبرها نخوندید که دولت ژاپن طرح جداسازی مردها و زنها رو در اوتوبوسها به اجرا گذاشت و مورد استقبال گسترده زنان ژاپنی قرار گرفت چون مورد آزار و اذیت مردها قرار میگرفتند . این طرح تو چند تا کشور دیگه هم به اجرا گذاشته شد که مثل ژاپن مورد استقبال خانومها قرار گرفت . دنیا داره به مضرات بعضی از اختلاطها پی میبره ولی نمیدونم چرا بعضی ها مثل خانم میلانی میخوان خودشون رو روشن فکر نشون بدن !
جمعه 31 خرداد 1387

kouroshpsx - ایران-تهران - قلعه حسن خان
Eteraaz - ایران - تهران
دقت کن بحثش این نبود که اون موقه زنان رده بالا بودند. میگه الان چرا انجام نمیشه .جهان داره به سمته دیگه میره.میگه ما جا نمونیم.جدا سازی نکنیم. ولی نذاریم در حالت مخلوط از افراد خطوط خارج شن.مثل وضعیتی که بین دانشجوی ایرانی داریم.ازت بیشتر انتظار میره خوب دقت کن.
شنبه 1 تیر 1387

iranian_boy - اکراین - کیف
مجری ها بعد از بلایی که سر فرزاد حسنی اوردند خیلی می ترسند. ای کاش تعداد ادمهای شبیه به خانم میلانی بیشتر می بود.ا
شنبه 1 تیر 1387

gil - آلمان - بن
عزیزانی که در ایران هستید چرا نمی خواهید واقعیت را قبول کنید.چرا چشمانتان را به حقیقت میبندید. اهای زنان ایرانی چرا ارزشتون را کم میکنید. این چه مزخرفاتی است که اینها درست کردند. چرا زنان را از مردان جدا میکنند. اتوبوسها٫ دریا٫ .... الان هم اماکن تفریحی!!!!!!!
شنبه 1 تیر 1387

shima87 - فرانسه - پاریس
Eteraaz - ایران - تهران
چرا از میلانی می پرسی اخوندا تو رو این طوری تربیت کردن !!خودت سواد نداری و تحصیل کرده نیستی خانم شیرین عبادی که بعد از انقلاب درس نخونده در زمان شاه بوده هزار ان خانم دیگه هم هستن منتها باید خودت بری بخونی و میفهمی زنان بزرگی مثل ستاره فرمان فرما کتابش راحتما بخون خیلی زیبا در باره زنان ایران مطلب داره وای از این اخوند میکرب که مرجع تقلید را مثل میمون به مردم یاد داد و کتاب و مطالعه را ممنوع کرد البته می تونی تو اینترنت هم ببینی به جای مغلطله پردازی علم خودت و دانشت را به روز کن
شنبه 1 تیر 1387

shanul - المان - هامبورگ
Eteraaz - ایران - تهران
در زمان قبل از انقلاب در زمان محمد رضا شاه پهلوی وزیر اموزش و پرورش ایران یک خانم بود که بعد از انقلاب در مدرسه رفاه توی گونی کردنش و تیر بارانش کردند اسمشون دقیق یادم نیست ولی فکر می کنم خانم پارسا بودند! این خانم تحصیلکرده بودند و هم وزیر تازه این مسئله مال 30سال پیش بوده اگه حکومت شاهنشاهی الان هم بود ما چندین خانم وزیر و در ردهای بالای حکو متی داشتیم البته بودند خانمهای تحصیلکرده در پستهای بالای حکومتی که مشاوران وزرا بودند! ما در قبل از انقلاب پلیس زن هم داشتیم حتی زنهای داشتیم در نیروهای نظامی مثل نیروی دریای که خدمت می کردند بعد از انقلاب خمینی جلوی ارتقا درجه و شرکت کردن انها در عملیاتهای نظامی را گرفت!!
خود ملکه فرح پهلوی هم تحصیلکرده بودند در فرانسه و هم مدیریت فرهنگی و هنری کشور بیشتر از جانب ایشان مدیریت می شد مشاورین ایشان هم بیشتر خانمهای تحصیلکرده بودند و مدیریت می کردند! من خودم در سال 1387دانشجو بودم در ایران و به طور تجربی و یقین به شما می گویم که بیشتر دانشجوهای که دوست دختر و یا پسر داشتند و در کنار هم به صورت مختلط درس می خواندند خیلی موفق تر از اونهای بودند
که تنها بودند!! هیچ انسان نرمالی دوست نداره در جای درس بخواند و یا کار کند که در انجا
جنس مخالفش حضور نداشته باشد البته این مسئله را بصورت کلی گفتم! من هم فکر می کنم اگر از دختران نرمال و روشنفکر دبیرستانی هم سئوال کنند بیشترشان بسیار خوشحال خواهند شد که مدارس هم مختلط بشوند ما کاری به کشور ژاپن و یا هر کشور دیگه ای نداریم که در مورد اجتماعشان چه کاری انجام می دهند ما کارهای را باید در جامعه ایران انجام بدهیم که مورد موافقت همه مردم ایران باشد و هر قشری از مردم به میزان عقایدشان ازادی داشته باشند! بعد هم شما خبر در مورد تصمیم دولت ژاپن را تحریف نکن اول اینکه اجباری نیست مثل ایران دوم اینکه استقبالی نشده از این قضیه! روزنامه های ایران و بعضی سایتها چون وابسطه به رژیم هستند بصورت درست اطلاع رسانی نمی کنند و با کمال تاسف دروغ هم می نویسند!! شما ژاپن رو با ایران مقایسه نکن سیستم حکومت و اجتماع ما با اونها زمین تا اسمان فرق می کند! شما مگه در خبرها نخواندی در ژاپن و خیلی کشورهای دیگه ماساژور مرد برای خانمها گذاشتند که خیلی هم مورد استقبال زنان ژاپنی قرار گرفته اینجور خبرها رو هم اطلاع بده اینجا تا خیلی حقایق روشن بشود!!!!!!!!! خانم میلانی حرفاشون درست بود.
شنبه 1 تیر 1387

صادق-رامهرمز - ایران - رامهرمز
بله واقعا برگردیم به آشپزخانه.موقع انتخابات از خونه بیایم بیرون.برای مدت کوتاهی ارزشمند بشیم باز برگردیم به آشپزخونه!واقعا که!
شنبه 1 تیر 1387

payaam - ایران - تهران
یادمه رژیم جاهلان، همین تهمینه بانوی عزیز ما رو بعد از فیلم فوق العاده زیبای نیمه پنهان به زندان فرستاد.
و دریغ و درد که ولایت فقیه، زن رو فقط برای اتاق خواب میخواد و آشپزخونه!
شنبه 1 تیر 1387

payaam - ایران - تهران
برای اطلاع دوستی که از قبل از انقلاب پرسید، باید بگم که امروز کسی از کارنامه شاه دفاع نمیکنه.
اما در اون ایام خانم ((فرخ رو پارسا)) وزیر آموزش و پرورش بود و الحق این وزارتخونه رو دگرگون کرد. عکسی هست که آ قایان بهشتی و مفتح دارن دست خانم پارسا رو میبوسن.
و به خاطر همین عکس، خانم پارسا رو به همراه 4 فاحشه، در محل سابق شهرنو اعدام کردن.
شنبه 1 تیر 1387

ahangebiseda - سو ئد - نورشو پینگ
تهمینه میلانی واقعا خیلی بی شعور و بی اطلاع هست. کجای امریکا و اروپا امنیت داره؟ تو امریکا سالی 40000 نفر فقط در مسیرها و جاده های بین شهری میمیرند به جز قتلها تجاوزات و نا امنیهای درون شهری. در اروپا تجاوز بیداد میکنه.
شنبه 1 تیر 1387

persia_64 - ایران - طهران
وقتی قانون برای تجاوز به زن مجازات سنگین در نظر بگیره و به جای اینکه تو سر زن بزنه از زن حمایت کنه / هیچ مردی جرات فکر کردن به تجاوز را هم نمیکرد چه رسد به خود تجاوز /
وقتی تو جامعه فشار و محدودیت باشه باعث میشه که مردم به شدت حریص شوند / اگر این ممنوعیت ها نبود جامعه ما خیلی سالم تر با امنیت تر از حالا بود
دوشنبه 3 تیر 1387

zpirooz - آلمان - آخن
مجری: خب خانم میلانی برمی گردیم به بحث آشپزخانه. الان از فضای آشپزخانه تان راضی هستید؟ از نظر اینها دغدغه زن فقط باید شکم اقا باشه
دوشنبه 3 تیر 1387

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.