چرا برنامه شب شیشه ای روز شنبه پخش نشد؟

چرا برنامه شب شیشه ای روز شنبه(5/3/86) پخش نشد؟


پخش نشدن برنامه ی پر بیننده و پر منتقد شب شیشه ای در روز شنبه گذشته باعث تعجب عده ای شد. و چون روزهای یکشنبه هم این برنامه پخش نمی شود اکثر بینندگان دوشنبه شب منتظر جوابی از سوی مجری برنامه بودند.

همینطور هم شد و مجری روز دوشنبه با دستانی بالا به نشانه ی تسلیم علت پخش نشدن برنامه را چنین عنوان کرد:" چون در جدول پخش برنامه های شبکه تغییری ایجاد شد و یک برنامه ی به خصوص باید در آن ساعت پخش می شده این برنامه پخش نشده است!"

اما دلیل اصلی: شاید جالب باشه اگه بدونید مهمان روز شنبه آقای مهران مدیری کارگردان-بازیگر سریال های طنز بود که بعد از چندین سال با پخش برنامه ی پاورچین از شبکه ۵ سیما وارد عرصه جدیدی از کار طنز شد. که البته ترجیح داد ادامه کار خود را با شبکه سوم پی گیرد.

مهران مدیری شنبه شب در استودیو پخش شبکه ۵ حاضر شده و روی صندلی مخصوص مهمانان می نشیند و همه چیز آماده اجرای برنامه زنده می شود. که ناگهان با تماسی از سوی مدیر شبکه که گویا مهمان هر شب با ایشان چک می شود به مسولین برنامه اعلام می شود که اجازه پخش برنامه را ندارید!!!

به هر حال خوب بود که برنامه ای که بر شفافیت و صداقت تاکید زیادی دارد در این مورد حقیقت را به مخاطبین خود می گفت. زیرا اگر هم قرار بود برنامه ی ویژه ای در آن ساعت پخش شود می شد از طریق زیر نویس به اطلاع مردم می رساند.هر چند آن شب برنامه ی خاصی هم پخش نشد!

شاید این اتفاق برای مجری و بقیه مسولین تولید این برنامه گران تمام شود . هر چند از نظر برخی منتقدین این جور برنامه ها آنقدر ها هم که می گویند شفاف و صادق نیستند یا نمی توانند باشند.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.