اعتراض مرد کفن پوش در کیش با شعار « جاوید شاه » و « کارگر زندانی آزاد باید گردد » - ویدیو

مردی کفن‌پوش با شعار « جاوید شاه » و « کارگر زندانی آزاد باید گردد » در جزیره کیش. روی کفن خود نوشته است: «می‌ایستم، می‌میرم، ذلت نمی‌پذیرم»...

 
+300
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    اینا نشان از خشم مردم از حکومت دروغگو هستش. الان سطح اعتراضات به طبقه فقیر جامعه رسیده و این همون چیزی هستش که 20 سال پیش خاتمی پیش بینی میکرد که اگر حکومت اصلاحات داخلی رو نپذیره و شخص خامنه ای سعی در دیکتاتوری و دخالت در همه امور و زدن و زندانی کردن اصلاح طلبان و جلوگیری از به ثمر رسیدن حداقل خواسته های مردم بشوند آینده رژیم تاریک خواهد بود. الان بحث مالی و بدهکاری و بیکاری نیست بحث بی عرضگی و ناتوانی و برملا شدن دروغ هاست. وقتی همه راههای اصلاح امور کشور از ماهواره گرفته تا رفتن دختران به ورزشگاه تا محدود کردن قدرت رهبر افسارگسیخته و پاسخگو کردن دستگاههای فاسد زیر نظر دیکتاتور همه با بدترین شکل سرکوب شدند دیگه کسی و فردی نمونه که مردم بخواهند ازش طرفداری کنند تا شاید گره ای از مشکلات رو باز کنه و اینجاست که مردم یاد شاه می افتند که یک هزارم این حکومت هم اعدام و زندانی نکرد و اقتصاد ایران رو از خاک به اون رونق رسوند و کشور در اوج احترام دنیا بود ولی امروز هیچی این مردم برای افتخار ندارند.سلاحها و تولیدات نظامی که به قیمت خون باباشون کپی میکنند از چین و کره شمالی آخر حرفشونه
    14
    217
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حاج حمید الله - وین، اتریش

    همه صدا باش هموطن (جاوید شاه) درود برشاهزاده رضا پهلوی.
    39
    217
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    درود بر این مرد کفن پوش که در اعتراض ظلم و ستم حکومت اخوندی و برای ازادی کارگران زندانی تک و تنها به میدان شهر امده و خواهان ازادی کارگران است.
    34
    195
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران

    مرد با شرف و با غیرت به ای میگن. آزاد باد ایران
    39
    185
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    دو کلمه حرف درست - قم، ایران

    بسیجی بیچاره فرار کن. آخوند ها تا چند ماه دیگه نابود خواهند شد.
    22
    171
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا

    جاوید شاه ، درود بر خاندان ایران ساز پهلوی، این رژیم اخوندی فاسد تورم در سوریه و لبنان را زیر ۳ درصد رسانده است ،،در صورتی که در ایران تورم بالای "۳۵۰ " درصد داریم،، آقا خامنه‌ای دزد خانه جدید خریده در" تاسکانی " ایتالیا ، امیدوارم تمام املاکشان در لندن ، اسپانیا ، ونکوور، ایتالیا بزودی مصادره بشود.همانطور که ۴ نسل ایرانی را سوزاندید ،نوبت مردم ایران هم خواهد رسید ،آزادی نزدیک است.
    81
    162
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    شمرالله - مونیخ، آلمان

    جاوید شاه را زمانی میبایست بگی که میلیونی عربده میکشیدید ماهمه سرباز تو ایم خمینی....خاک بر سر ملت مثل بز نگاه میکنن اینها یاد گرفتند همشه مفعول باشند بوق بزنند یا سوت بزنند حالا یا در مراسم اعدام یا شلاق زدن همشهریشون یا در چنین مواقعی!شعاه ولش کن باید حرف زوز ملت بش ولش کن. ولش کنه یا بو میده یا علفها را میخوره به قول قدیمیها. بجای ولش کن استین همت بزن بالا ازادش کن. اون چن چلغوز انتظامی چند نفرتون را میتونند بگیرند؟
    76
    138
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    و یک عده هم فقط غیرت و اتحاد شون در حد ولش کن ولش کن :o واقعا آدم متاسف میشه از این مردم .تعداد مردم بیشتر از اون دوتا پلیس بود میتونستند بریزند و جلوی پلیسها را بگیرند حالا اون بیچاره رفت که بره در زندان و بعد از چند روز خبر خودکشی شدنش یا سکته شدنش را بدن .تا این بی تفاوتی هست ایران ما در چنگال ملاهای کثافت اشغال است
    85
    87
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. دقیقا , در جامعه ای که زنان تحت کنترل شدیدند و اختیاری ندارند و منفعل هستند مردانشون و پسرانشون هم بی غیرت میشن.
    50
    35
    ‌سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    دوستان تفرقه رو بگذارید کنار ،الان وقت همبستگی ملت هست. بی دین،شاه دوست، دمکرات، مجاهد،چپ، راست. هرکس که رای ملت رو داشت میاد سر کار. یه اشتباهی ۴۰ سال پیش شده،تو گذشته زندگی نکنین ،هم صدا بشین امروز. نفسهای آخر این رژیم هست . زنده باد ایران آزاد.
    3
    52
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    باید به این مرد نازنین گفت که تو حق اعتراض داری حتی با کفن ولی عزیز برادر کفن کسی میپوشه که حتی آمادگی تیرخوردن و شهید شدن را داشته باشه!. تو کفن پوشیدی بعد افتادی به عجزو التماس و بوسیدن سر و روی پلیس که آزادت کنه؟؟ حالا دوروز دیگه دمار از روزگارت در بیارن اون جمعیت میاد به دادت میرسه یا شاهقل جماعت این سایت که از هزاران کیلومتر آنطرفتر برات سوت میزنند ولی خودشان شهامت حمایت ازکارگران اعتصابی و زندانی ایران را تو کشورهای محل اقامتشون ندارن؟؟ شاه پرست جماعت همینه مثل طبل تو خالی و بی سواد و جو گیر..!!
    82
    71
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. شما تشریف بیارید ایران ببینیم اصلا شهامت ایستادن در اون تجمع را دارید؟؟!! حمله به پلیس پیش کش. پلیس اولین کاری که کرده دستبند به دست خودش زده تا کسی نتونه فراریش بده. اگه مردم بخوان فراریش بدن باید پلیس را هم با خود ببرند اونوقت یک پرونده قطور به اتهام آدم ربایی آنهم پلیس هم به خود شخص و هم کسانی که فراریش میدادند باز میشه. یه خورده فکر کردن قبل از حرف زدن ضرری نمیرسونه!! .
    65
    62
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    شمایی که مردم در صحنه را به بی غیرتی و بی فعلی و و و متهم میکنید. این مردم یاد گرفتن که اگر هم فقط سوت و کف بزنند حداقل در صحنه بزنند. سوت و کف شما که فقط از هزاران کیلومتر دورتر و تو خونه هاتون از پشت کامپیوتره!! این روزها صدای اعتراض در هر جای ایران بلند است راست میگید تشریف بیارید ایران به مردم یاد بدید که چکار کنند. شما فقط یک مشت بزدلی هستید که دورا دور نشستید تا مردم انقلاب کنند کشته بدن بعد بیایید بنشینید سر سفره آماده...
    58
    62
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۲
    شاه و شیخ - قم، ایران
    و شما اصحاب پیرشاه همچنان به شغل جدید و شریف (مثبت و منفی) کردن نظرات مشغول باشید. تا این لحظه کامنت اولی 135 تا مثبت خورده بدون حتی یک منفی. اما کامنت های بعدی حداقل چندتا منفی خورده اند.. جل الخالق!! اینطوری تعدادتان زیاد است؟؟؟
    51
    54
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::شاه و شیخ - قم، ایران::]. راهش اینه که نیروی انتظامی و آدمهایی مثل شما به ملت بپیونده
    61
    43
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::آزاذه - تهران، ایران::]. پیوستن به مردم همانا قطع شدن جیره و مواجبشون هم همانا ;) براشون صرف نمیکنه پیوستن به مردم ;) میدونی چقدر سود توی پشتیبانی از رژیم متجاوز اسلامی براشون هست و چه پولها به جیب میزنند :)
    78
    70
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    آزاذه - تهران، ایران
    [::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. من باور دارم که خودشون هم از این وضعیت رنج میبرن وحس انسانیت هنوز هم درونشون هست
    61
    46
    ‌چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.