آمدنیوز: «معشوقه حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور، به اتهام «کلاهبرداری» در زندان است

آمد نیوز می نویسد : معشوقه‌ی جوان «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور روحانی به اتهام «کلاهبرداری» بازداشت شد.
 
روز دوشنبه ۱۶ مهرماه، کانال تلگرامی «آمدنیوز» با انتشار خبری اعلام کرد که «مریم ابراهیم‌وند» که مدت‌هاست به «کِرم قلاب امنیتی‌ها» مشهور شده، توسط شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت و به زندان قرچک ورامین منتقل شده است. «آمدنیوز» با استناد به منابع خبری خود در قوه قضائیه اعلام کرد که وی در «بند مادران» این زندان است و به هم‌بندیان خود اعلام کرده که از «حسین فریدون» برادر پر حاشیه‌ی «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران باردار شده است.
 
انتشار این خبر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. به طوری‌که ۲ روز پس از انتشار این خبر، نیروهای امنیتی با دستپاچگی از اطلاعات دقیق «آمدنیوز» در این خصوص، با بازنشر فیلمی از وی در صفحه اینستاگرامش که نخستین‌بار در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خردادماه) آپلود شده بود، سعی کردند این‌گونه وانمود کنند که فیلم مربوط به همان روز ۱۰ اکتبر (۱۸ مهرماه ۹۷) بوده، او در زندان نیست و «آمدنیوز» خبر دروغ را منتشر کرده است! در حالی‌که در توضیحات این دو فیلم، تاریخ ۹۷/۷/۱۸ درج شده است!
  
پس از آن برای مدتی کامنت‌های این پست اینستاگرامی باز بود و ارتش سایبری ایران با هجوم به این صفحه، تلاش کرد این‌گونه القاء کند که «آمدنیوز» دروغ می‌گوید و «مریم ابراهیم‌زاده» در زندان نیست!
 
فیلمی که در ۲۴ خردادماه ۹۷، ابتدا در صفحه «ابراهیم‌وند» منتشر شده بود، در ۱۸ مهرماه به عنوان سند آزاد بودن وی مجددا منتشر شد
از سوی دیگر، «آمدنیوز» در ۲۱ آبان‌ماه ۹۵ برای نخستین‌بار، از علت واقعی استعفای «علی جنتی» از مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نخست حسن روحانی پرده برداشت و نوشت: «مریم ابراهیم وند» که همکاری‌هایی با یکی از دستگاه‌های امنیتی دارد و قبلا «پروژه پرونده‌سازی برای سیدعلیرضا سجادپور» و استعفای وی از مدیرکلی سینمای حرفه‌ای وزارت ارشاد را در دولت احمدی‌نژاد رقم زده و باعث شده بود این مدیر کارآمد از چرخه‌ی مدیریتی حذف شود، این‌بار به سراغ «علی جنتی فرزند احمد» رفت و پس از برقراری رابطه با وزیر معزول، موفق شد با فشار و دستور او، «مجوز یک مؤسسه چند منظوره فرهنگی‌وهنری»، «پروانه ساخت سینمایی» و «بودجه سینمایی» را از وی دریافت کند.
یک‌ماه پس از این گزارش، «آمدنیوز» در گزارشی تکمیلی که در آذرماه سال ۹۵ منتشر شد، از فشارهای دلواپسان به حسن روحانی برای برکناری علی جنتی از وزارت ارشاد پرده برداشت و نوشت: پس از نشت موضوع رابطه «علی جنتی» با «مریم ابراهیم‌وند» به وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و نشت بعدی این موضوع به مخالفان دولت، دلواپسان با تهدید حسن روحانی و علی جنتی به افشای موضوع و ایجاد بی‌آبرویی برای دولت، موفق به وادار کردن علی جنتی به استعفا و عزل وی توسط حسن روحانی در قبال مسکوت ماندن ماجرا می‌شوند.»
انتشار این مطلب برای افراد و جریان‌هایی که «آمدنیوز» را حامی دولت روحانی و اصلاح‌طلبان می‌پنداشتند، گران آمد. آنان در محافل خود می‌گفتند اگر «آمدنیوز» اصلاح‌طلب است پس چرا از مفاسد اصلاح‌طلبان و اعتدالیون سخن می‌گوید؟ پس از آن بود که به «آمدنیوز» لقب رسانه‌ی ضد انقلاب داده شد.
 
اما پس از انتشار مطلب مورخ ۱۸ مهرماه ۱۳۹۷ در صفحه اینستاگرامی «مریم ابراهیم‌وند» که کاندیدای ریاست‌جمهوری انتخابات سال ۹۶ هم بود، به «آمدنیوز» فحاشی کرد و آن ‌را «دروغ‌گو» نامید، با تصمیم شورای همکاران «آمدنیوز» برای نخستین‌بار اطلاعات جدیدی از «مریم ابراهیم‌وند» و سندی از زندانی بودن وی منتشر می‌شود.
«مریم ابراهیم‌وند» متولد سال ۱۳۷۰ در اهواز است که در هفت سالگی به اصفهان رفت و در سن ۱۵ سالگی با دوستِ پسر خود ازدواج کرد. این ازدواج پس از یک‌سال نافرجام ماند و وی از همسرش طلاق گرفت و برای ادامه‌ی تحصیل در دانشگاه آزاد و زندگی به تهران رفت. وی پس از مدتی به کار فیلم‌سازی وارد شد، با نهادهای امنیتی ارتباط گرفت و به عنوان «پرستو» فعالیت کرد. «ابراهیم‌وند» با افراد زیادی از مقامات دولتی ارتباط نامشروع داشت که «غلام‌حسین محسنی اژه‌ای»، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، «علی جنتی» و برخی مقامات دیگر افرادی هستند که «ابراهیم‌وند» برای آنان پرونده‌سازی جنسی کرد. پس از آن با «حسین فریدون» آشنا شد و در مدح آزادی او از بازداشت سازمان اطلاعات سپاه دکلمه‌ای خواند که بر روی آن نام «شعر» را گذاشت. او که با «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور روحانی نیز ارتباطاتی داشت، از مواهبی چون مالکیت دفتر کار مجلل در خیابان میرداماد تهران، مالکیت منزل لاکچری در خیابان جردن و مالکیت یک دستگاه اتومبیل پورشه بهره‌مند شد.
خانم «ابراهیم‌وند» پیرو شکایت ۳۲ تن از مالباختگانی که پول خود را برای سرمایه‌گذاری به شرکت مشترک وی و «محمدعلی آهنگران» فرزند «صادق آهنگران» سپرده بودند، در تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۷ به اتهام کلاهبرداری توسط شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ‌ورسانه بازداشت و به زندان زنان قرچک ورامین منتقل شد. بازپرس شعبه‌ی ۴ برای «ابراهیم‌وند» یک‌ماه قرار بازداشت صادر کرد اما با وساطت «بیژن قاسم‌زاده» رئیس شعبه ۲ بازپرسی این دادسرا، در تاریخ دهم مردادماه قرار بازداشت وی به قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی تبدیل شده است. این قرار در تاریخ اول مهرماه ۱۳۹۷ ابقاء شده است و گویا قرار است خانم «ابراهیم‌وند» فرزند «حسین فریدون» را در زندان به دنیا بیاورد! در برگه قضایی «مریم ابراهیم‌وند» نوشته شده است: «وی به مدت ۴۸ ساعت با دیگران ارتباط حضوری و تلفنی نگیرد.»
منابع خبری «آمدنیوز» می‌گویند «بیژن قاسم‌زاده» که مدتی است در حال بدگویی از «امیر قطبی» سرپرست دادسرای فرهنگ‌ورسانه نزد دادستان تهران و مسئولین حفاظت‌ اطلاعات قوه قضائیه است تا با برکناری «قطبی»، خود به معاونت دادستان و ریاست این دادسرا ارتقاء یابد، به «مریم ابراهیم‌وند» قول داده تا با دریافت مبالغی وی را از زندان آزاد کند.
+68
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    شب ناب - یوکوهاما، ژاپن

    چه خبره؟!مگه چیزش از طلا بوده که واسه ش اینهمه خرج کرده باشن؟!
    3
    56
    شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    امد نیوز رسانه همراه با جمهوری اسلامی ست. مورد قبول نیست..
    26
    8
    شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    ابن ملجم - مونیخ، آلمان

    [::شب ناب - یوکوهاما، ژاپن::]. نه رفیق چیزش طلا نیت بلکه مسولان مملکت امام زمان و حکومت عدل علی< مثل همکیشانشان فقط برای شکم و زیر شکم زندگی میکنن، خدا و پیغمبر و دین و مسلکشون زیر شکمشان است و برای ان همه چیز را قربانی میکنند، مگر حسن نکرد،حسین نکرد؟ چرا اینها نکنند؟
    7
    34
    شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.